Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#563608 Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο δεν το συζητώ ότι μέσω της προσωπικής επαφής έχεις καλύτερες υπηρεσίες,αλλά στις μέρες μας επειδή μετράμε τα πάντα είναι πολύ μεγάλη η διαφορά.Αφού έδειξα το συμβόλαιο στον ασφαλιστή μου και μου είπε είναι παρά πολύ καλή η τιμή και σωστά έπραξα και πήγα εκεί.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#563610 Και το βασικότερο είναι ότι πλέον η HD είναι δοκιμασμένη στις υπηρεσίες της και είναι παραπάνω από καλή. Τώρα αν μας ετοιμάζουν κάνα πιστόλι και να πάνε να τα φάνε στη Μύκονο, αυτό είναι άλλο θέμα που όμως υπάρχει εξίσου σε όλα τα αντίστοιχα μαγαζιά όπως μας έχει διδάξει η πρόσφατη ιστορία.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#563621
citastak έγραψε:Βασικό ρόλο για μένα έπαιξε αυτό.
Το 2013 είχα το εξής συμβάν με την anytime:
έχω ενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση μέσω κάρτας. Η κάρτα όμως την περίοδο της ανανέωσης έληγε και έτσι η ανανέωση δεν έγινε.
Η ασφάλεια έληγε το ΣΚ πριν την Καθαρά Δευτέρα. Την Παρασκευή καλώ στις 15.00 για να μου στείλουν το ασφαλιστήριο γιατί θα έφευγα για 3ημερο. Τότε με ενημερώνει η κυρία, ότι δεν μπορεί να μου ανανεώσει λόγω της ληγμένης κάρτας. Όταν ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα αφού δεν προχωρούσε η ανανέωση δεν ήξερε να μου πει τίποτα! Προσπάθησα να της δώσω την καινούρια και μου είπε ότι δεν μπορεί γιατί ήταν Παρασκευή αργά και έτσι η ανανέωση θα γινόταν την Τρίτη και πως τη Δευτέρα θα ήμουν ανασφάλιστος!.
Όσο και αν προσπάθησα άκρη δεν βρήκα. Πήρα επί τόπου τον ασφαλιστή τον συγκεκριμένο, μου έβγαλε ασφάλεια σε μισή ώρα και ήμουν έτοιμος. Την Τρίτη πήρα τηλέφωνο την anytime και ακύρωσα το 2ο αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα και τα πήγα όλα σε αυτόν. Μετά από αυτό έμαθα να εκτιμάω (και να πληρώνω) την προσωπική επαφή και υπηρεσία :)


Στην HD μου έστειλαν μέιλ ένα μήνα πριν τη λήξη για ανανέωση (με μια μικρή εκπτωσούλα) και λίγες μέρες πριν τη λήξη ήρθε κι άλλο.

Ανανέωσα και τέλος.

Νομίζω ότι στη ψηφιακή εποχή που ζούμε, υπάρχουν πράγματα που γίνονται πιο άμεσα, όπως η ανανέωση μιας υπηρεσίας, χωρίς την ανάγκη της προσωπικής επαφής.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#563623 Το θέμα είναι ο ασφαλιστής σου να σε πάρει τηλ. ή να σου στείλει σε κανα μεσσεντζέρι όταν δεν δεις (που δε θα το δεις) το μέηλ, όχι αν θα σου το στείλει (αυτονόητο).

Είχα τοποθετηθεί στο θέμα παλιότερα:

diplomat έγραψε:To μυστικό είναι να ψιλογνωρίζεστε με τον ασφαλιστή σας, να έχετε πιεί κανένα ποτάκι, να είστε γενικά γνωστοί.

Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#563626
diplomat έγραψε:Το θέμα είναι ο ασφαλιστής σου να σε πάρει τηλ. ή να σου στείλει σε κανα μεσσεντζέρι όταν δεν δεις (που δε θα το δεις) το μέηλ, όχι αν θα σου το στείλει (αυτονόητο).

Είχα τοποθετηθεί στο θέμα παλιότερα:

diplomat έγραψε:To μυστικό είναι να ψιλογνωρίζεστε με τον ασφαλιστή σας, να έχετε πιεί κανένα ποτάκι, να είστε γενικά γνωστοί.

Γιατί να δες το messenger και όχι το email?
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#563642 Το 'χω με pop-up νοτιφικέησιο, αλλά και να μην το δω τότε, θα είναι μπολνταρισμένο στο κλασσικό καθημερινό τσεκάρισμα των συνομιλιών.

Το mail μου το ανοίγω μέρα παρά μέρα (και αν) και τσεκάρω μόνο τα σημαντικά (aka σχολή/επαγγελματικά). Γενικά ρίχνω αρκετό χιόνι στα περισσότερα mail.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#563646 Τα sms ?Γιατι η hd στέλνει και sms ότι λήγει σε χ μέρες το συμβόλαιο σου.
Άβαταρ μέλους
By Stilskin
#563692
diplomat έγραψε:Είχα τοποθετηθεί στο θέμα παλιότερα:

diplomat έγραψε:To μυστικό είναι να ψιλογνωρίζεστε με τον ασφαλιστή σας, να έχετε πιεί κανένα ποτάκι, να είστε γενικά γνωστοί.



Και ακόμα καλύτερα και ένα τραπέζωμα και καμιά γνωριμιούλα με καμία τριτοξαδέρφη.

< Note 4 >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#563704 Τι sms και mail; Υπενθυμίσεις για όλα αυτά στο Google calendar και δεν έχεις ανάγκη κανέναν.

Επίσης, σύγκριση μεταξύ anytime και HD είναι σαν να συγκρίνεις ΙΚΑ με Bupa (από τη δική μου εμπειρία).

< >
Άβαταρ μέλους
By allonsanfan
#563720 Sms και mail από την Hellas direct, 1μηνα πριν την λήξη,μετά 15 μέρες πριν τη λήξη μετά 1 μέρα πριν την λήξη κ την μέρα που λήγει σκάει κ άλλο μήνυμα. Ανανεώνεις σε 20 δευτερόλεπτα κυριολεκτικά ακόμα και Κυριακή 15αυγουστο 4 το πρωί μιας και όλα είναι αυτοματοποιημενα

< Note 6 >
Άβαταρ μέλους
By melos86
#563819
citastak έγραψε:Βασικό ρόλο για μένα έπαιξε αυτό.
Το 2013 είχα το εξής συμβάν με την anytime:
έχω ενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση μέσω κάρτας. Η κάρτα όμως την περίοδο της ανανέωσης έληγε και έτσι η ανανέωση δεν έγινε.
Η ασφάλεια έληγε το ΣΚ πριν την Καθαρά Δευτέρα. Την Παρασκευή καλώ στις 15.00 για να μου στείλουν το ασφαλιστήριο γιατί θα έφευγα για 3ημερο. Τότε με ενημερώνει η κυρία, ότι δεν μπορεί να μου ανανεώσει λόγω της ληγμένης κάρτας. Όταν ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα αφού δεν προχωρούσε η ανανέωση δεν ήξερε να μου πει τίποτα! Προσπάθησα να της δώσω την καινούρια και μου είπε ότι δεν μπορεί γιατί ήταν Παρασκευή αργά και έτσι η ανανέωση θα γινόταν την Τρίτη και πως τη Δευτέρα θα ήμουν ανασφάλιστος!.
Όσο και αν προσπάθησα άκρη δεν βρήκα. Πήρα επί τόπου τον ασφαλιστή τον συγκεκριμένο, μου έβγαλε ασφάλεια σε μισή ώρα και ήμουν έτοιμος. Την Τρίτη πήρα τηλέφωνο την anytime και ακύρωσα το 2ο αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα και τα πήγα όλα σε αυτόν. Μετά από αυτό έμαθα να εκτιμάω (και να πληρώνω) την προσωπική επαφή και υπηρεσία :)

Αυτη ειναι η μια πλευρα του νομισματος...
Η αλλη ειναι να δεις ποσοι ασφαλιζομενοι εφαγαν προστιμα γιατι εμειναν ανασφαλιστα τα αυτοκινητα τους την ημερα που εγινε ο ελεγχος επειδη βασιστηκαν σε αυτη την προσωπικη επαφη και υπηρεσια!
Στο διαταυτα, ο καθενας κοστολογει την υπηρεσια του ασφαλιστη του και αποφασιζει αν θελει να ξοδεψει το αναλογουν ποσο!
Εγω προσωπικα τον εκοψα μολις ξεκινησε, το μακρυνο 2008 η 2009, η εθνικη να ασφαλιζει μεσω ιντερνετ! Πληρωνα και πληρωνω πλεον σε αλλη εταιρια μεσα σε 20 δευτερολεπτα, 24/7, το ασφαλιστηριο μου και το παιρνω στιγμιαια στο mail μου!
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#564108
melos86 έγραψε:
citastak έγραψε:Βασικό ρόλο για μένα έπαιξε αυτό.
Το 2013 είχα το εξής συμβάν με την anytime:
έχω ενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση μέσω κάρτας. Η κάρτα όμως την περίοδο της ανανέωσης έληγε και έτσι η ανανέωση δεν έγινε.
Η ασφάλεια έληγε το ΣΚ πριν την Καθαρά Δευτέρα. Την Παρασκευή καλώ στις 15.00 για να μου στείλουν το ασφαλιστήριο γιατί θα έφευγα για 3ημερο. Τότε με ενημερώνει η κυρία, ότι δεν μπορεί να μου ανανεώσει λόγω της ληγμένης κάρτας. Όταν ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα αφού δεν προχωρούσε η ανανέωση δεν ήξερε να μου πει τίποτα! Προσπάθησα να της δώσω την καινούρια και μου είπε ότι δεν μπορεί γιατί ήταν Παρασκευή αργά και έτσι η ανανέωση θα γινόταν την Τρίτη και πως τη Δευτέρα θα ήμουν ανασφάλιστος!.
Όσο και αν προσπάθησα άκρη δεν βρήκα. Πήρα επί τόπου τον ασφαλιστή τον συγκεκριμένο, μου έβγαλε ασφάλεια σε μισή ώρα και ήμουν έτοιμος. Την Τρίτη πήρα τηλέφωνο την anytime και ακύρωσα το 2ο αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα και τα πήγα όλα σε αυτόν. Μετά από αυτό έμαθα να εκτιμάω (και να πληρώνω) την προσωπική επαφή και υπηρεσία :)

Αυτη ειναι η μια πλευρα του νομισματος...
Η αλλη ειναι να δεις ποσοι ασφαλιζομενοι εφαγαν προστιμα γιατι εμειναν ανασφαλιστα τα αυτοκινητα τους την ημερα που εγινε ο ελεγχος επειδη βασιστηκαν σε αυτη την προσωπικη επαφη και υπηρεσια!

Με τον πόνο μου παίζεις; Και προσπαθώ να το ξεχάσω! :rant:
Και τον καραγκιόζη τον είχα ενημερώσει 10 ημέρες πριν ότι λήγει το συμβόλαιο για να προχωρήσει σε ανανέωση και βασίστηκα σε αυτό.
Η φάση είναι ότι παλιότερα είχα Anytime και είπα να πάω σε αυτόν επειδή ήταν γνωστός και για να τον βοηθήσω...
Χίλιες φορές Hellas Direct και Anytime!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#568270 Η Hellas Direct πάντως φαίνεται πως πάει όλο και καλύτερα και προχωράει και με εξαγορές (στην Κύπρο):
https://www.euro2day.gr/news/enterprise ... a-odik.htm

Η ασφαλιστική εταιρία Hellas Direct ανακοίνωσε την Παρασκευή την εξαγορά της Rescueline, της μεγαλύτερης εταιρίας οδικής βοήθειας στην Κύπρο, που εξυπηρετεί μερικές από τις σημαντικότερες ασφαλιστικές εταιρίες του νησιού αλλά και περισσότερους από 300.000 πελάτες.

Η Rescueline δραστηριοποιείται στην εξυπηρέτηση μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κύπρο από το 1990, προσφέροντας υπηρεσίες σε εισαγωγείς αυτοκινήτων, ασφαλιστικές εταιρίες, τράπεζες και τους πελάτες τους. (...)
l
Άβαταρ μέλους
By dimik
#568271 Προσφέρει ήδη ασφάλειες κατοικίας στην Κύπρο και σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, μέχρι την Δευτέρα θα έχω κάνει μαζί τους ασφάλεια σπιτιού γιατί οι προσφορές που παίρνω μέχρι τώρα είναι 20-30% παραπάνω.