citastak έγραψε:Βασικό ρόλο για μένα έπαιξε αυτό.
Το 2013 είχα το εξής συμβάν με την anytime:
έχω ενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση μέσω κάρτας. Η κάρτα όμως την περίοδο της ανανέωσης έληγε και έτσι η ανανέωση δεν έγινε.
Η ασφάλεια έληγε το ΣΚ πριν την Καθαρά Δευτέρα. Την Παρασκευή καλώ στις 15.00 για να μου στείλουν το ασφαλιστήριο γιατί θα έφευγα για 3ημερο. Τότε με ενημερώνει η κυρία, ότι δεν μπορεί να μου ανανεώσει λόγω της ληγμένης κάρτας. Όταν ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα αφού δεν προχωρούσε η ανανέωση δεν ήξερε να μου πει τίποτα! Προσπάθησα να της δώσω την καινούρια και μου είπε ότι δεν μπορεί γιατί ήταν Παρασκευή αργά και έτσι η ανανέωση θα γινόταν την Τρίτη και πως τη Δευτέρα θα ήμουν ανασφάλιστος!.
Όσο και αν προσπάθησα άκρη δεν βρήκα. Πήρα επί τόπου τον ασφαλιστή τον συγκεκριμένο, μου έβγαλε ασφάλεια σε μισή ώρα και ήμουν έτοιμος. Την Τρίτη πήρα τηλέφωνο την anytime και ακύρωσα το 2ο αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα και τα πήγα όλα σε αυτόν. Μετά από αυτό έμαθα να εκτιμάω (και να πληρώνω) την προσωπική επαφή και υπηρεσία
Στην HD μου έστειλαν μέιλ ένα μήνα πριν τη λήξη για ανανέωση (με μια μικρή εκπτωσούλα) και λίγες μέρες πριν τη λήξη ήρθε κι άλλο.
Ανανέωσα και τέλος.
Νομίζω ότι στη ψηφιακή εποχή που ζούμε, υπάρχουν πράγματα που γίνονται πιο άμεσα, όπως η ανανέωση μιας υπηρεσίας, χωρίς την ανάγκη της προσωπικής επαφής.
Είχα τοποθετηθεί στο θέμα παλιότερα:
diplomat έγραψε:To μυστικό είναι να ψιλογνωρίζεστε με τον ασφαλιστή σας, να έχετε πιεί κανένα ποτάκι, να είστε γενικά γνωστοί.
diplomat έγραψε:Το θέμα είναι ο ασφαλιστής σου να σε πάρει τηλ. ή να σου στείλει σε κανα μεσσεντζέρι όταν δεν δεις (που δε θα το δεις) το μέηλ, όχι αν θα σου το στείλει (αυτονόητο).Γιατί να δες το messenger και όχι το email?
Είχα τοποθετηθεί στο θέμα παλιότερα:diplomat έγραψε:To μυστικό είναι να ψιλογνωρίζεστε με τον ασφαλιστή σας, να έχετε πιεί κανένα ποτάκι, να είστε γενικά γνωστοί.
Το mail μου το ανοίγω μέρα παρά μέρα (και αν) και τσεκάρω μόνο τα σημαντικά (aka σχολή/επαγγελματικά). Γενικά ρίχνω αρκετό χιόνι στα περισσότερα mail.
diplomat έγραψε:Είχα τοποθετηθεί στο θέμα παλιότερα:diplomat έγραψε:To μυστικό είναι να ψιλογνωρίζεστε με τον ασφαλιστή σας, να έχετε πιεί κανένα ποτάκι, να είστε γενικά γνωστοί.
Και ακόμα καλύτερα και ένα τραπέζωμα και καμιά γνωριμιούλα με καμία τριτοξαδέρφη.
< Note 4 >
simply because people refuse
to see me...
... they see only my surroundings,
themselves, or figments of their
imagination -- indeed, everything
and anything except me.
Ralph Ellison
Invisible Man
Επίσης, σύγκριση μεταξύ anytime και HD είναι σαν να συγκρίνεις ΙΚΑ με Bupa (από τη δική μου εμπειρία).
< >
< Note 6 >
citastak έγραψε:Βασικό ρόλο για μένα έπαιξε αυτό.
Το 2013 είχα το εξής συμβάν με την anytime:
έχω ενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση μέσω κάρτας. Η κάρτα όμως την περίοδο της ανανέωσης έληγε και έτσι η ανανέωση δεν έγινε.
Η ασφάλεια έληγε το ΣΚ πριν την Καθαρά Δευτέρα. Την Παρασκευή καλώ στις 15.00 για να μου στείλουν το ασφαλιστήριο γιατί θα έφευγα για 3ημερο. Τότε με ενημερώνει η κυρία, ότι δεν μπορεί να μου ανανεώσει λόγω της ληγμένης κάρτας. Όταν ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα αφού δεν προχωρούσε η ανανέωση δεν ήξερε να μου πει τίποτα! Προσπάθησα να της δώσω την καινούρια και μου είπε ότι δεν μπορεί γιατί ήταν Παρασκευή αργά και έτσι η ανανέωση θα γινόταν την Τρίτη και πως τη Δευτέρα θα ήμουν ανασφάλιστος!.
Όσο και αν προσπάθησα άκρη δεν βρήκα. Πήρα επί τόπου τον ασφαλιστή τον συγκεκριμένο, μου έβγαλε ασφάλεια σε μισή ώρα και ήμουν έτοιμος. Την Τρίτη πήρα τηλέφωνο την anytime και ακύρωσα το 2ο αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα και τα πήγα όλα σε αυτόν. Μετά από αυτό έμαθα να εκτιμάω (και να πληρώνω) την προσωπική επαφή και υπηρεσία
Αυτη ειναι η μια πλευρα του νομισματος...
Η αλλη ειναι να δεις ποσοι ασφαλιζομενοι εφαγαν προστιμα γιατι εμειναν ανασφαλιστα τα αυτοκινητα τους την ημερα που εγινε ο ελεγχος επειδη βασιστηκαν σε αυτη την προσωπικη επαφη και υπηρεσια!
Στο διαταυτα, ο καθενας κοστολογει την υπηρεσια του ασφαλιστη του και αποφασιζει αν θελει να ξοδεψει το αναλογουν ποσο!
Εγω προσωπικα τον εκοψα μολις ξεκινησε, το μακρυνο 2008 η 2009, η εθνικη να ασφαλιζει μεσω ιντερνετ! Πληρωνα και πληρωνω πλεον σε αλλη εταιρια μεσα σε 20 δευτερολεπτα, 24/7, το ασφαλιστηριο μου και το παιρνω στιγμιαια στο mail μου!
melos86 έγραψε:citastak έγραψε:Βασικό ρόλο για μένα έπαιξε αυτό.
Το 2013 είχα το εξής συμβάν με την anytime:
έχω ενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση μέσω κάρτας. Η κάρτα όμως την περίοδο της ανανέωσης έληγε και έτσι η ανανέωση δεν έγινε.
Η ασφάλεια έληγε το ΣΚ πριν την Καθαρά Δευτέρα. Την Παρασκευή καλώ στις 15.00 για να μου στείλουν το ασφαλιστήριο γιατί θα έφευγα για 3ημερο. Τότε με ενημερώνει η κυρία, ότι δεν μπορεί να μου ανανεώσει λόγω της ληγμένης κάρτας. Όταν ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα αφού δεν προχωρούσε η ανανέωση δεν ήξερε να μου πει τίποτα! Προσπάθησα να της δώσω την καινούρια και μου είπε ότι δεν μπορεί γιατί ήταν Παρασκευή αργά και έτσι η ανανέωση θα γινόταν την Τρίτη και πως τη Δευτέρα θα ήμουν ανασφάλιστος!.
Όσο και αν προσπάθησα άκρη δεν βρήκα. Πήρα επί τόπου τον ασφαλιστή τον συγκεκριμένο, μου έβγαλε ασφάλεια σε μισή ώρα και ήμουν έτοιμος. Την Τρίτη πήρα τηλέφωνο την anytime και ακύρωσα το 2ο αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα και τα πήγα όλα σε αυτόν. Μετά από αυτό έμαθα να εκτιμάω (και να πληρώνω) την προσωπική επαφή και υπηρεσία
Αυτη ειναι η μια πλευρα του νομισματος...
Η αλλη ειναι να δεις ποσοι ασφαλιζομενοι εφαγαν προστιμα γιατι εμειναν ανασφαλιστα τα αυτοκινητα τους την ημερα που εγινε ο ελεγχος επειδη βασιστηκαν σε αυτη την προσωπικη επαφη και υπηρεσια!
Με τον πόνο μου παίζεις; Και προσπαθώ να το ξεχάσω!
Και τον καραγκιόζη τον είχα ενημερώσει 10 ημέρες πριν ότι λήγει το συμβόλαιο για να προχωρήσει σε ανανέωση και βασίστηκα σε αυτό.
Η φάση είναι ότι παλιότερα είχα Anytime και είπα να πάω σε αυτόν επειδή ήταν γνωστός και για να τον βοηθήσω...
Χίλιες φορές Hellas Direct και Anytime!
https://www.euro2day.gr/news/enterprise ... a-odik.htm
Η ασφαλιστική εταιρία Hellas Direct ανακοίνωσε την Παρασκευή την εξαγορά της Rescueline, της μεγαλύτερης εταιρίας οδικής βοήθειας στην Κύπρο, που εξυπηρετεί μερικές από τις σημαντικότερες ασφαλιστικές εταιρίες του νησιού αλλά και περισσότερους από 300.000 πελάτες.
Η Rescueline δραστηριοποιείται στην εξυπηρέτηση μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κύπρο από το 1990, προσφέροντας υπηρεσίες σε εισαγωγείς αυτοκινήτων, ασφαλιστικές εταιρίες, τράπεζες και τους πελάτες τους. (...)l