Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By glf
#795175 Ναι και γω το πολύ μία φορά να κάνω ανανέωση, μετά βλέπω ότι συμφέρει να αλλάξω εταιρεία.
Είμαι αλλαξοκω μεταξύ HD και anytime..
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#795380 Την Παρασκευή, ελέω Black Friday, ανανέωσα στο Saab και στο Daihatsu, που έληγαν ούτως ή άλλως την Κυριακή (χθες). Για ετήσια με παρόμοιες παροχές (Πυρός-Κλοπής-Θραύσης-Οδικής-Νομικής)... 1 Ευρώ πιο φτηνό το δίλιτρο από το 1300 (σε άλλες εταιρείες, η φτηνότερη για το καθένα - HD vs Interlife). :s_wacko

Διαφορές HD σε σχέση με πέρσι (όπου και δεν ασφαλίστηκα σε αυτούς τότε): α) Φέτος καλύπτουν θραύση στο Saab, πέρσι είπαν ότι δεν τους συμφέρει. β) Επιτέλους έβαλε άτοκες με πιστωτική!
Άβαταρ μέλους
By glf
#795393
REALZEUS έγραψε:Για ετήσια με παρόμοιες παροχές (Πυρός-Κλοπής-Θραύσης-Οδικής-Νομικής)... 1 Ευρώ πιο φτηνό το δίλιτρο από το 1300 (σε άλλες εταιρείες, η φτηνότερη για το καθένα - HD vs Interlife). :s_wacko


Άλλο πάλι τούτο... Πως γίνεται;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#795457 Αν το δίλιτρο δεν το θέλουν ούτε οι κλέφτες, ενώ το 1,3 το κλέβουν κάθε δίωρο, μια χαρά και γίνεται... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#796426 Μπα και χωρίς κλοπή το ίδιο σενάριο έπαιζε. Το πιο ακριβό από όλα είναι το Focus, που τα ανταλλακτικά του είναι στο 1/3 της τιμής αυτών του Saab... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#796560 Μπορεί να μετράει και ο "χαρακτήρας" του αυτοκινήτου , το saab δείχνει επιχειρηματία , καθηγητή , σοβαρό στέλεχος τέλος πάντων :iconcool:
το focus 20ετίας ξαναμμένο 40άρι που κρουζάρει σε στέκια του λούμπεν προλεταριάτου...

να δεις τι θα πληρώσεις όταν πάρεις OPEL GT :metalo:
Άβαταρ μέλους
By otso
#796561
MONMAN έγραψε:Μπορεί να μετράει και ο "χαρακτήρας" του αυτοκινήτου , το saab δείχνει επιχειρηματία , καθηγητή , σοβαρό στέλεχος τέλος πάντων :iconcool:
το focus 20ετίας ξαναμμένο 40άρι που κρουζάρει σε στέκια του λούμπεν προλεταριάτου...

να δεις τι θα πληρώσεις όταν πάρεις OPEL GT :metalo:

Τελικα τι ειναι ο Αλεξανδρος λουμπεν στοιχειο η υπερασπιστης του δικαιου που κυκλοφορει οπλισμενος ως ηρως της μαρβελ , στην αριστοτελους και τα γυρω στενα απονεμοντας το δικιο .
Ευτυχως που δεν φοραει το σωβρακο με τα σφυροδρεπανα πανω απ το παντελονι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#796634
otso έγραψε:
MONMAN έγραψε:Μπορεί να μετράει και ο "χαρακτήρας" του αυτοκινήτου , το saab δείχνει επιχειρηματία , καθηγητή , σοβαρό στέλεχος τέλος πάντων :iconcool:
το focus 20ετίας ξαναμμένο 40άρι που κρουζάρει σε στέκια του λούμπεν προλεταριάτου...

να δεις τι θα πληρώσεις όταν πάρεις OPEL GT :metalo:

Τελικα τι ειναι ο Αλεξανδρος λουμπεν στοιχειο η υπερασπιστης του δικαιου που κυκλοφορει οπλισμενος ως ηρως της μαρβελ , στην αριστοτελους και τα γυρω στενα απονεμοντας το δικιο .
Ευτυχως που δεν φοραει το σωβρακο με τα σφυροδρεπανα πανω απ το παντελονι.


Είναι το δεύτερο, μεταμφιεσμένος σε λούμπεν αστό. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#797431
MONMAN έγραψε:να δεις τι θα πληρώσεις όταν πάρεις OPEL GT :metalo:


Άσε, με πρίζωσες πάλι. Θέλω να ξαναφτάσω στα κοντά 300 άλογα στον πίσω άξονα όμως. Γιατί μια ζωή την έχουμε κλπ.. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#797433 Καθαρόαιμα 300 πίσω κίνηση με μπλοκε μια είναι η λύση χωρίς αισθητήρες κλπ, Ghibli του 95 έως 97. Θα βγάζεις γούστα ατελείωτα από 2 λίτρα και 2 turbo.

.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#797440
REALZEUS έγραψε:
MONMAN έγραψε:να δεις τι θα πληρώσεις όταν πάρεις OPEL GT :metalo:


Άσε, με πρίζωσες πάλι. Θέλω να ξαναφτάσω στα κοντά 300 άλογα στον πίσω άξονα όμως. Γιατί μια ζωή την έχουμε κλπ.. :iconcool:
Και πολύ καλά θα κάνεις και σε χαίρομαι. Μακάρι να μπορούσα κι εγώ. Αλλά το Opel σε καλύπτει;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#797496
224v έγραψε:Καθαρόαιμα 300 πίσω κίνηση με μπλοκε μια είναι η λύση χωρίς αισθητήρες κλπ, Ghibli του 95 έως 97. Θα βγάζεις γούστα ατελείωτα από 2 λίτρα και 2 turbo.

.


Θέλω κάτι πιο σύγχρονο κ. Θρασύβουλε (με ESP, παθητική ασφάλεια, πιο εξελιγμένο πλαίσιο, αναρτήσεις κλπ) και σίγουρα πιο εύκολη και φτηνότερη συντήρηση. Ωραίες οι παλιές Maserati, σαν την δική σου, αλλά πλέον για πινακίδες ιστορικού και βόλτες την Κυριακή, όχι για καθημερινό.


Dimsabas έγραψε:Αλλά το Opel σε καλύπτει;


Δεν βλέπω να υπάρχει κάτι καλύτερο σε αυτά τα λεφτά Δημήτρη... Ιδανικό "Opel" θα ήταν το Speedster, αλλά και δεν βρίσκεις, και πανάκριβο είναι, και χαλάει το concept της χρηστικότητας. Πάντως θα το προτιμούσα σε σχέση με μια αντίστοιχη Elise, που για να μπω έκανα γυμναστικές επιδείξεις και δεν μου άρεσε ούτε το φρένο της (χωρίς σερβό), ούτε το turn in (μάλλον θέμα κάμπερ μπροστά, ήταν πειραγμένη η ανάρτηση, όχι "μαμά").

ΥΓ: Ξέρεις ποιο δεν θα έδινα ποτέ από τα δικά σου; Το GTX... Evo τσέπης! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#797508 Δεν ξέρω εάν έχεις οδηγήσει το Ghibli Αλέξανδρε, αλλά αυτά που ζητάς δεν τα χρειάζεται!!!! Το δικό μου πάντως που δεν εχει 300, ούτε ESP, χρειάζεται ούτε τέτοιο εξοπλισμό προστασίας, γιατί δεν πάω να το δοκιμάσω σε κρασ τεστ. Μου αρκούν τα λίγα κιλά, το κανονικο μπλοκε, τα απίστευτα φρένα... ρυθμιζομενα αμορτισερ και ακριβές τιμόνι.

.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#797516 Το GTX θα άξιζε τον κόπο, λόγω σπανιότητας κι ιστορικής αξίας. Με κλασικές πινακίδες. Σε σχέση με ένα καλό πισωκίνητο, ήταν πολύ πίσω στο τι γούστα έβγαζε καθημερινά.

Στο ερώτημά σου, βλέπω τα S2000 και κοστίζουν τα διπλά από το GT. Οπότε ξεφεύγουν. Καμιά Τριάρα μεγάλου κυβισμού; Ή δε θες να μπλέξεις με τα τέλη;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#797520
Dimsabas έγραψε:τα S2000 και κοστίζουν τα διπλά από το GT


Καλός μου φίλος πήρε ένα S2000 1ης γενιάς (χωρίς ESP) και του κόστισε πάνω από 20άρικο. Το πήγαμε μια γρήγορη βόλτα τις προάλλες. Δεν μου φάνηκε για 240 άλογα, άνετα το έκανα πιο αργό από την 330 που είχα, αν και ανέβαζε αβίαστα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Επίσης, τέτοιον διάβολο χωρίς ESP, δεν θα έπαιρνα σήμερα. Αρνητική εντύπωση επίσης το μπανγκ-μπουνγκ της κλειστής οροφής - νόμιζες ότι θα φύγει... :lipsealed: Απρόσμενα άνετη και composed η ανάρτηση όμως ακόμα και σε ανωμαλίες και φορτισμένη πάνω σε στροφή και φρένα-άγκυρες. Τα θετικά του μικρού βάρους υποθέτω.


Dimsabas έγραψε:Τριάρα μεγάλου κυβισμού;


Been there, done that. Καλή φάση και άριστη ποιότητα, αλλά πάλι μπλέκεις με τρία λίτρα και 1600+ κιλά. Συν του ότι για μια καλή Ε92 θέλεις πάνω από 20 χιλιάρικα σήμερα.