Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#609151
Y.V έγραψε:Το ξαναβαζω γιατι ισως δεν το προσεξατε...

kostis20 έγραψε:Η αριστερή λωρίδα τίγκα ,η μεσαία μέτρια και η δεξιά σχεδόν άδεια...

Το βάζεις και το ξαναβάζεις .Δε το δικαιολογείς όμως.Για πες που έχω κάνει λάθος εγώ?
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#609153 Στο οτι πηγαινες κομβοϊ στην αριστερη και επειδη ηταν μακρυ θεωρουσες οτι δεν πρεπει να κανεις δεξια να περασει οποιος θελει να κινηθει γρηγοροτερα. Εσυ και φυσικα ολοι οι υπολοιποι μπροστα σου, ενω η μεσαια ηταν μετρια γεματη και η δεξια αδεια!
Τελευταία επεξεργασία από Y.V και 14 Οκτ 2019, 12:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By DAP
#609154
Y.V έγραψε:Το ξαναβαζω γιατι ισως δεν το προσεξατε...

kostis20 έγραψε:Η αριστερή λωρίδα τίγκα ,η μεσαία μέτρια και η δεξιά σχεδόν άδεια...


Ααα μπραβο...Σε ποια λωριδα ηταν ο λεβεντης; Μπορει λοιπον ανετα να παει στη δεξια και να φυγει απο τη πλεμπα που ειναι στις αλλες δυο........εκτος αν ειναι αριστερων φρονηματων και δεν καταδεχεται την δεξια λωριδα... :yahoo: :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#609158 +1 στον YV. Οταν ειμαστε κομβόι στην αριστερη με τη δεξια αδεια (κλασικη κατασταση στις 2 μεγαλες εθνικες), εμεις καταρχην δεν υπακουμε στον ΚΟΚ εκεινη τη στιγμη, που λεει οτι οφειλουμε να καθομαστε στο δεξι ακρο του οδοστρωματος. Αρα, imho, δεν μπορουμε να κραζουμε παραβασεις αλλων. Και περα απο τον ΚΟΚ, ο οποιος υπο προυποθεσεις μπορει να λεει και βλακειες, συμμετεχουμε σε μια συμπεριφορα η οποια διαιωνιζει το γνωστο προβλημα της αδειας δεξιας -> αυξηση του πηξιματος οταν η πυκνοτητα των αυτοκινητων φτασει ενα κρισιμο νουμερο. Κομβόι με 130 = μηδενικες αποστασεις ασφαλειας, αρα αυξημενος κινδυνος καραμπολας, και φυσικα, αν τσιμπησει ενας το φρενο, θα τσιμπησει λιγο παραπανω ο πισω, λιγο ακομα ο πισω, κλπ κλπ, σε χρονο dt η φαση εγινε σταματα-ξεκινα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#609162 Μα και εγώ ήθελα να προσπεράσω όλους τους μπροστινούς μου και να πάω με περίπου 180 εκείνη την ώρα.
Άρα σε ποια δεξιά να πάω αφού έκανα προσπέραση ουσιαστικά?:hmmm: :hmmm: :rtfm: :rtfm:
Στην αριστερή έπρεπε να μείνω. :rtfm:
Το μόνο μου λάθος ήταν ότι κράταγα απόσταση ασφαλείας από τους μπροστινούς...Α όλα κιόλα αυτό το παραδέχομαι.
Έπρεπε να κολλήσω στο πόντο από το μπροστινό να φοβηθεί και να κάνει στην άκρη .Και μετά να κάτσω εκεί.
Επιτρέπεται να με κράξω? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#609165 Κάνεις δεξιά και μόλις σε προσπεράσει μπαίνεις πίσω του και του κάνεις τα ίδια. Οπότε κι αυτός μπαίνει δεξιά και σ' αφήνει να περάσεις. Και πάει λέγοντας. Κι έτσι περνάει όμορφα η ώρα.


< >
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#609167
kostis20 έγραψε:Μα και εγώ ήθελα να προσπεράσω όλους τους μπροστινούς μου και να πάω με περίπου 180 εκείνη την ώρα.
Άρα σε ποια δεξιά να πάω αφού έκανα προσπέραση ουσιαστικά?:hmmm: :hmmm: :rtfm: :rtfm:
Στην αριστερή έπρεπε να μείνω. :rtfm:
Το μόνο μου λάθος ήταν ότι κράταγα απόσταση ασφαλείας από τους μπροστινούς...Α όλα κιόλα αυτό το παραδέχομαι.
Έπρεπε να κολλήσω στο πόντο από το μπροστινό να φοβηθεί και να κάνει στην άκρη .Και μετά να κάτσω εκεί.
Επιτρέπεται να με κράξω? :hmmm:


Δεν ειδα να πεις ζωο τον μπροστινο σου γιατι ενω του εδειχνες παντι τροπω την προθεση σου για προσπεραση αυτος σκεπτοταν, «αστον να θελει, δεν κανω δεξια γιατι ειναι κι αλλοι μπροστα μου»

Εγω οταν συναντω τετοιους και απο πισω μου εχω καποιον βιαστικο, του παραχωρω την θεση να δοκιμασει και αυτος και ή να δει οτι «στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα», ή μπορει να εχει περισσοτερη ισως επιμονη να τον πεισει αυτον και τους υπολοιπους που ακολουθουν!
Άβαταρ μέλους
By Govus
#609169 Ο τρόπος οδήγησης των νεοΕΛ, απορρέει από την ανύπαρκτη παιδεία τους (γενικά) και τον χαμηλό τους δείκτη νοημοσύνης.
Αν θέλεις να προσπεράσεις, εξωθείσαι να παρανομήσεις και να πας από δεξιά.
Αν βρεθεί κάποιος μπροστά σου στην αριστερή (και ενώ ΠΡΕΠΕΙ να πάει δεξιά, αν φυσικά ΜΠΟΡΕΙ) και του "παίξεις" προβολείς για να περάσεις, την πάτησες.
Θέλει πολλή αυτοσυγκράτηση η κατάσταση, γιατί έχουν αυξηθεί και οι ταχύτητες πάρα πολύ την τελευταία δεκαετία (βλ. όλο και τραγικότερα τροχαία) , ενώ το "σύστημα" που παράγει οδηγούς, έχει τις ρίζες του 100 χρόνια πριν...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#609170 Η δεξιά κινούνταν με περίπου 100-110 χμ. Εγω πήγαινα με 130 στην αριστερή ,που είναι και το όριο στην ΕΟ να θυμίσω,άρα προσπερνούσαμε τη δεξιά λωρίδα .Όπως είπα και πριν αλλά μερικοί αρνούνται να καταλάβουν δε γινόταν να πας γρηγορότερα .Δε μιλάω γενικά για το καβατζωμα της αριστερής .Μίλησα συγκεκριμένα για το χθεσινό περιστατικό με της συγκεκριμένες συνθήκες και πως ορισμένοι παίζουν με την ασφάλεια όλων μας απλά για να κερδίσουν μερικά μετρα. Δε κατάλαβα γιατί δε δικαιούμαι να το σχολιάσω αυτό... :hmmm: Για πες μου Chris???
Το αλλο θέμα είναι βέβαια ότι αν πήγαινες γρηγορότερα παραβίαζες το όριο ταχύτητας. :hmmm: Αυτο το επιτρέπουμε?
Δικαιούμαστε να παραπονιόμαστε για κάποιον που πηγαίνει με το ανώτατο όριο ταχύτητας στην αριστερή λωρίδα ,ενω προσπερνάει την δεξιά?? :hmmm: Για να τον περάσουμε εμείς παραβιάζοντας το όριο ταχύτητας? :)
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 14 Οκτ 2019, 13:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#609171
Chris έγραψε:+1 στον YV. Οταν ειμαστε κομβόι στην αριστερη με τη δεξια αδεια (κλασικη κατασταση στις 2 μεγαλες εθνικες), εμεις καταρχην δεν υπακουμε στον ΚΟΚ εκεινη τη στιγμη, που λεει οτι οφειλουμε να καθομαστε στο δεξι ακρο του οδοστρωματος. Αρα, imho, δεν μπορουμε να κραζουμε παραβασεις αλλων. Και περα απο τον ΚΟΚ, ο οποιος υπο προυποθεσεις μπορει να λεει και βλακειες, συμμετεχουμε σε μια συμπεριφορα η οποια διαιωνιζει το γνωστο προβλημα της αδειας δεξιας -> αυξηση του πηξιματος οταν η πυκνοτητα των αυτοκινητων φτασει ενα κρισιμο νουμερο. Κομβόι με 130 = μηδενικες αποστασεις ασφαλειας, αρα αυξημενος κινδυνος καραμπολας, και φυσικα, αν τσιμπησει ενας το φρενο, θα τσιμπησει λιγο παραπανω ο πισω, λιγο ακομα ο πισω, κλπ κλπ, σε χρονο dt η φαση εγινε σταματα-ξεκινα.

Αυτο το εχω δει μονο στον περιφερειακο Θεσσαλονικης ( να ειναι αδεια η δεξια και ολοι να ειναι στην αριστερη η και στην μεσαια ) ποτε σε ΕΟ.

Αλλα εχω δει παρα πολλες φορες να κινουνται τα 3 ρευματα στην ΕΟ με 140 - 120 - 100 ανα λωριδα και να ερχεται απο πισω "βιαστικος" να απαιτει να περασει. Που θα κανω ακρη και ειναι λογικο οπως και υποχρεωση αλλα οχι στην επιστροφη της Κυριακης με χιλιαδες αυτοκινητα να κινουνται ετσι και ενας να απαιτει να αδειασει η λωριδα. ( Ε ρε φιλαρακο δεν μπορεις να κινηθεις με οσα θες Κυριακη απογευμα ). Ο οποιος φυσικα αφου κολλησει σε κανα δυο απο πισω, ειτε προσαρμοζει την ταχυτητα του στο κομβοι ειτε αρχιζει τις σφηνες για να κερδισει μερικα μετρα ανα λεπτο.


Στο μεταξυ να βλεπεις εναν τετοιο τυπο να οδηγει με σφηνες , φωτα και κολληματα και φτανοντας στα διοδια να πηγαινει απο τα ταμεια και να τον περνας απο την λωριδα e-pass, να τον αφηνεις 1000 αυτοκινητα πισω ...............Αξια ανεκτιμητη :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#609173
kostis20 έγραψε:Δικό του θέμα :dizzy: θα ήταν άμα δεν κινούνταν σε δημόσιο δρόμο ,με όρια ταχύτητας , κανόνες και χιλιάδες άλλα αυτοκίνητα να κινούνται.
Απο τη στιγμή λοιπόν που δε κινείται σε ιδιωτικό δρόμο και το Καροκ του δεν μπορεί να υπερπηδά τα χιλιάδες άλλα αυτοκίνητα, έχει υποχρέωση να σεβαστεί τη κυκλοφορία ,χωρίς να γίνετε επικίνδυνος για τους άλλους.

Όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο Y.V, όταν εσύ ο ίδιος δεν τηρείς τον ΚΟΚ (με την δικαιολογία και οι άλλοι μπροστά μου τα ίδια κάνουνε), δεν είναι λογικό να κατηγορείς την ίδια ώρα τον άλλο για μη τήρηση του ΚΟΚ. Έχεις υποχρέωση να κινείσαι όσο το δυνατόν δεξιότερα και να βγαίνεις στην αριστερή μόνο για προσπέραση. Και όχι, προφανώς δεν είχε "κίνηση" την στιγμή που η δεξιά λωρίδα ήταν άδεια.
Απλά κάποιος "τσάκαλος" θεώρησε ότι θα πρέπει να πηγαίνει στην μεσαία με 110 και ας είναι άδεια η δεξιά, και κάποιος δίπλα του, ότι τα 120 είναι ΟΚ για την αριστερή. Και όλοι οι υπόλοιποι ακολουθούν τρενάκι. Και είναι να τρελαίνεσαι, γιατί βλέπεις την δεξιά να είναι άδεια με ένα χιλιόμετρο απόσταση από τον επόμενο και στην μεσαία να είναι κολλημένοι ο ένας πίσω από τον άλλο με 100-110Kmh. Που λες κάτι να γίνει, έτοιμη η καραμπόλα χωρίς λόγο!

ΥΓ1. Kostis20, πιο πριν είπες "μεσαία μέτρια και η δεξιά σχεδόν άδεια". Άρα προσπερνούσατε την σχεδόν άδεια δεξιά λωρίδα. Όπως επίσης δεν ισχύει το επιχείρημα με το όριο. Το ότι ο άλλος είναι παράνομος (η προσπαθεί τουλάχιστον :lol: ), δεν σημαίνει ότι δεν είσαι ταυτόχρονα και εσύ!

ΥΓ2. Νίκο Παππά, το συγκεκριμένο σκηνικό το συναντάω συνέχεια στην ΕΟ, ειδικά μετά την Σίνδο τις μέρες με αρκετή κίνηση (εξόδους, κλπ). Κρίμα που δεν το έχω σε βίντεο να το δεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#609174 Εφόσον είναι στην αριστερή και αυτή κινείται πιο γρήγορα από την δεξιά (=προσπεραση), γιατί να κάνει δεξιά;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#609175
axel12p έγραψε:
ΥΓ2. Νίκο Παππά, το συγκεκριμένο σκηνικό το συναντάω συνέχεια στην ΕΟ, ειδικά μετά την Σίνδο τις μέρες με αρκετή κίνηση (εξόδους, κλπ). Κρίμα που δεν το έχω σε βίντεο να το δεις.

Την αδεια δεξια;
Σε πιστευω, εγω δεν το εχω δει ποτε ειπα γιατι οταν κυκλοφορω στις ΕΟ ειναι γιατι φευγω η ερχομαι και αυτο συμβαινει ΠΑΝΤΑ σε μαζικες εξοδους και τοτε δεν υπαρχει αδεια λωριδα. Ολες γεματες ειναι ( ακομα και η ΛΕΑ :vava: )
Άβαταρ μέλους
By 224v
#609178 Ο,τι ειπε ο Νικος Παππας, οταν ειναι γεματες οι λωριδες διαλεγεις αυτηνπουθελεις και πας. Οποιος βιαζεται .... ξυδακι... Ας εφευγε νωριτερα. Σε εξοδους που δεν ειναι πηγμενες οι λωριδες παω αριστερα με τα 140 περιπου και οταν βλεπω να ερχεται καποιος γρηγορος τραβιεμαι εγκαιρως να περασει... αλλα οπως γραφτηκε αξια ανεκτιμητη να καθυστερει στα διοδια και να πρεπει να σε ξαναπερασει 5- 6 χλμ παρακατω!!!
Και ναι οι γρηγοροι τετοιου τυπου οδηγουν Γερμανικα.... Οταν ειμαι με το Ιταλικο, οπως ερχονται... Απο πισω το πιεζω αν χρειαστει μεχρι τα 180- 200 και οταν δεν πλησιαζουν παω και εγω στην μεσαια με οσα θελησω ωστε να με προσπερασουν... Ετσι περιπου περναει η ωρα στην αδιαφορη πλεον διαδρομη στους αυτοκινητοδρομους...

< Note >