- 27 Ιούλ 2018, 22:04
#525814
Πέρασα από Κινέτα μετά την φωτιά. Μεγάλη καταστροφή, η πυρκαγιά κάπου έκαιγε ακόμη, όλος το δρόμος βρεγμένος. Οι περισσότεροι πήγαιναν κάπου εκεί κοντά γιατί η κίνηση ήταν ιδιαιτέρως αυξημένη και μετά την Κόρινθο μειώθηκε πάρα πολύ μέχρι που από Κιάτο και μετά ήταν σχεδόν μηδενική.
Δύο σημειώσεις:
1. Οι περισσότεροι στην περιοχή της Κινέτας πήγαιναν όπως ήθελαν. Αριστερά, δεξιά, στην μέση, αργά, γρήγορα, κολλούσαν ο ένας πίσω από τον άλλο κτλ. Προφανώς σκοπός ήταν άλλοι να ταξιδέψουν και άλλοι να δουν την καταστροφή, χωρίς να δίνουν σημασία στους υπόλοιπους που κινούνται στον δρόμο. Δυστυχώς δεν είχα βάλει την κάμερα επάνω, οπότε δεν έχω καταγράψει την διαδρομή για να δουν, όσοι δεν είδαν, το μέγεθος της καταστροφής.
2.1 Λογική οδηγών. Είμαι Ακράτα, στο ύψος των ΣΕΑ, στην δεξιά λωρίδα, και κινούμαι χαλαρά, κάπου με 120-130. Στην δεξιά λωρίδα ένα Hyundai με ταχύτητα κάπου 100-110km/h. Με βλέπει να έρχομαι και, ακριβώς πριν ανάψω φλας για να βγω στην μεσαία, ο οδηγός μπαίνει στην μεσαία λωρίδα. Περνάω από δεξιά και εκείνη την στιγμή βγαίνει μία SLK από τα ΣΕΑ κατευθείαν στην δεξιά λωρίδα, χωρίς να χρησιμοποιήσει την λωρίδα επιταχύνσεως. Κάνω σήμα με τα μεγάλα. Ήμουν τυχερός γιατί είχα ακόμη χώρο μπροστά μου, κατέβασμα 4η, βγαίνω στην αριστερή, 160 και εξαφανίζομαι. Οι άλλοι δύο ακόμη προσπαθούσαν να συνεννοηθούν και να δουν πού πρέπει να πάνε, έχοντας αναμμένους και προβολείς ομίχλης γιατί στις 20:30-21:00 το σκοτάδι ήταν πηχτό στην Ελλάδα.
2.2 Clio που σέρνει trailer. Πηγαίνει με 120. Πριν τις σήραγγες η δεξιά λωρίδα κλείνει και όλοι μαζεύονται αριστερά. Μπαίνω μέσα και πηγαίνω κάπου 120 (σε όριο 80 εκείνη την ώρα) και βλέπω από πίσω να έρχεται το Clio με σβηστά φώτα και να πηγαίνει προφυλακτήρα πίσω μου. Βγαίνουμε από την σήραγγα και κόβει χαρακτηριστικά και μένει πίσω...!!! Για να μην μιλήσουμε για τους περισσότερους που ήταν αριστερά με 100-110 και τους περνάς από δεξιά με 120-130, δηλαδή κάτω από το όριο των 130. Δείτε και το βίντεο που δοκιμάζω τον ανιχνευτή. Θα δείτε σε πολλές περιπτώσεις να περνάω κόσμο από δεξιά, αφού κανείς δεν κινείται στην δεξιά λωρίδα (η γρήγορη λωρίδα στην Ελλάδα).
2.3 Mercedes περιμένει από πίσω να περάσουμε φορτηγό στην Ναύπακτο. Περνάω, παίρνει φόρα, περνάει και εμένα και κινείται με 110 (όριο 90). Είμαι πίσω του σε φυσιολογική απόσταση και πηγαίνω με την ίδια ταχύτητα. Φτάνουμε στο τούνελ στο οποίο είχε γίνει το ατύχημα (θυμάστε το προσπέρασμα και τον άλλο που δεν είχε φώτα;) και η Mercedes μπαίνει μέσα χωρίς φώτα σε συνθήκες εξαιρετικού σκότους και διαφοράς φωτεινότητας. Αφήνουμε γκάζι, πηγαίνουμε με 60 μήπως και ακούσουμε το μπαμ από το τρακάρισμα και προλάβουμε να σωθούμε. Μην απορούμε γιατί γίνονται τα ατυχήματα. Δεν φταίει η ταχύτητα τις περισσότερες φορές, αλλά η βλακεία μας, που δεν καταλαβαίνει πού γίνεται και πού δεν γίνεται να κάμψεις τον νόμο.
Ευχαριστώ.