Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Serf
#496997
Govus έγραψε:Human Driver Could Have Avoided Fatal Uber Crash, Experts Say

https://www.bloomberg.com/news/articles ... t=business

Εικόνα
Από το url σε απάντηση στον markvag:

For human driving in the U.S., there’s roughly one death every 86 million miles, while autonomous vehicles have driven no more than 15 to 20 million miles in the country so far, according to Morgan Stanley analysts.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#496999
21 quadra έγραψε:.... αλλά ας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι τα μαζικά συστήματα ελέγχου που προωθούνται έχουν και τον σκοπό του απόλυτου ατομικού ελέγχου, βέβαια σήμερα μπορεί να λέμε και έτσι είναι, ότι αν δεν είσαι μπλεγμένος πουθενά δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα, σήμερα, γιατί αύριο δεν ξέρεις πως μπορεί να χρησιμοποιηθούν και από ποιούς όλα αυτά τα συστήματα μαζικού ελέγχου, και ένα τέτοιο σύστημα είναι και της αυτόνομης οδήγησης, η αναφορά είναι μόνο για προβληματισμό και τίποτα άλλο γιατί όλα τα τεχνικά και νομικά προβλήματα σίγουρα θα επιλυθούν αλλά αυτό που θα μείνει θα μας αρέσει ?

Στους ανθρώπους δεν αρέσει και πολύ ο ατομικός έλεγχος σε απόλυτο βαθμό γιατί σιγά - σιγά προς τα εκεί πηγαίνουμε, όχι σήμερα ή αύριο αλλά τα εγγόνια μας σίγουρα θα είναι στην πρέσα και δεν ξέρουμε ποιές θα είναι τότε οι αντιδράσεις.

Συμφωνώ απόλυτα για το προβληματισμό αυτό και δυστυχώς φαίνεται να μην το καταλαβαίνουν πολλοί και ειδικά η νέα γενιά που μεγαλώνει θεωρόντας τελείως φυσιολογικό π.χ. το ατομικό φακέλωμα της google μέσω των smartphone, εντελώς νόμιμα! Και το οποίο έφθασε σήμερα να αναφαίρεται σαν το μεγαλύτερο περιουσιακό της στοιχείο!

Για να εφαρμοσθεί η αυτόνομη οδήγηση σε γενική κλίμακα στην αυτοκίνηση, θα απαιτηθεί πειθαρχία και απόλυτη συμμόρφωση σε κανόνες/νόμους, αφού π.χ. δεν είναι δυνατόν να προγραμματίσει κανείς αυτόνομο αυτοκίνητο που θα μπορεί να συνυπάρξει με απρόβλεπτες μικρές ή μεγάλες παρανομίες, π.χ. με τον κάφρο που προσπερνάει με 140 από την ΛΕΑ και κάνει τα επικίνδυνα ζιγκ-ζάγκ.
Οι οραματιστές της αυτόνομης οδήγησης μιλάνε για ασφάλεια, οικονομία ... κι ένα σοβαρό επιχείρημα οικονομίας είναι ότι δεν θα χρειάζονται περισσότεροι ή μεγαλύτεροι δρόμοι γιατί θα αυξηθεί η χωρητικότητα τους, αφού τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα μπορούν πειθαρχημένα να κινούνται χωρίς κίνδυνο δίπλα-δίπλα σε απόσταση π.χ. 20 εκατοστών!

Κάθε μέτρο/τεχνολογία που θα απαιτεί επιβολή πειθαρχίας και συμπεριφοράς σημαίνει περισσότερους κινδύνους να βρεθούμε σαν άτομα κάποια στιγμή απέναντι σε ανεξέλεκτο αυταρχισμό κι αυθαιρεσία. Όλοι μας ξεκινάμε με θετικές προθέσεις για τα οφέλη της τεχνολογίας αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε τι περιορισμοί μπορεί να προκύψουν για τη ζωή μας.

Κι αν φθάσουμε σε εποχή που θα μετακινούμαστε μέσα σε προγραμματισμένα "κουτάκια" (που θα τηρουν τον Κ.Ο.Κ. κλπ), θα κάνει μικρή διαφορά αν είσαι σε ιδωτικό "κουτάκι" ή σε ένα Λεωφορείο μαζί με άλλους.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#497147
REALZEUS έγραψε:Σήμερα για παράδειγμα ακολουθούσα ένα Α4, το οποίο ήταν μέσα στην λωρίδα του, αλλά έβλεπα ότι ο οδηγός κοιτούσε κάτι άλλο στην θέση του συνοδηγού και έκανε μικρά ζικγκ-ζαγκ. Πείτε στην αυτόνομη |λογοκρισία| να το υπολογίσει αυτό... :s_sarcastic


Αυτό είναι το εύκολο...

Σαν έξτρα θα μπαίνει πολυβόλο, με αυτόματη στόχευση, που θα αναλαμβάνει να "καθαρίσει"... :innocent: :lol:


Serf έγραψε:
For human driving in the U.S., there’s roughly one death every 86 million miles, while autonomous vehicles have driven no more than 15 to 20 million miles in the country so far, according to Morgan Stanley analysts.

< Note >



Ενδιαφέρον, είχα υπόψη μου διαφορετικά νούμερα... :hmmm: Θα κοιτάξω να το ψάξω κάποια στιγμή! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#497149 Εδώ είναι ένα βίντεο απο το δρόμο που έγινε το ατύχημα. Το ακριβές σημείο του ατυχήματος είναι στο 0:33 του βίντεο




Σε αυτό το βίντεο NHTSA και NTSB κάνουν δοκιμές στο σημείο του ατυχήματος με το ίδιο το όχημα που ενεπλάκη στο ατύχημα (φαίνεται ο χτυπημένος προφυλακτήρας)

https://twitter.com/LaurenReimerTV/stat ... 7543955458

Ο δρόμος στα δύο παραπάνω βίντεο φαίνεται πολύ καλά φωτισμένος, σε αντίθεση με το βίντεο που έδωσε η Uber στην αστυνομία.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#497206 Μπορει απλα η on-board καμερα να μην ηταν σωστα ρυθμισμενη για σκοταδι. Σε καθε περιπτωση η φωτεινοτητα δεν εχει καμια επιδραση σε τετοια οχήματα με active sensors.
Και για του λογου το αληθές.
http://www.bbc.com/news/technology-43523286


< >
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#497277
mirage έγραψε:Μπορει απλα η on-board καμερα να μην ηταν σωστα ρυθμισμενη για σκοταδι. Σε καθε περιπτωση η φωτεινοτητα δεν εχει καμια επιδραση σε τετοια οχήματα με active sensors.
Και για του λογου το αληθές.
http://www.bbc.com/news/technology-43523286


Υπήρξε μια "ατυχής" πρώτη δήλωση της αστυνομίας οτι το ατύχημα θα ήταν δύσκολο να αποφευχθεί είτε σε χειροκίνητο είτε σε αυτόνομο mode, καθώς η πεζή φαίνεται να βγήκε απο τις σκιές.

https://www.autonomous.gr/fatal-acciden ... lice-said/

Εννοείται πως αυτό δέν ισχύει για τους αισθητήρες ενός αυτόνομου αυτοκινήτου, αλλά δέν ισχύει ουτε για έναν άνθρωπο οδηγό, καθώς όπως φαίνεται στα άλλα βίντεο, δέν υπάρχει σκιά, ο δρόμος
είναι πολύ καλά φωτισμένος.

Και άλλο ένα άρθρο με λιγότερο κουνημένο βίντεο της περιοχής
Police chief said Uber victim “came from the shadows”—don’t believe it

Το πρώτο βίντεο πάντως είναι υπερβολικά σκοτεινό, ούτε κινέζικη dashcam των 20 € δέν έχει τέτοια εικόνα. Μπορεί να ήταν παρενέργεια του reencoding, αλλά δέν αποκλείεται να το πειράξανε λίγο πρίν το δώσουν στην αστυνομία για να μή φανεί τοσο ξεκάθαρα η αποτυχία του αυτοκινήτου και οδηγού.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#497279 Με δεδομένη την πολιτική της Αριζόνα στο θέμα, τις ελεύθερες(κοινώς κάντε ο,τι θέλετε) δοκιμές για τα αυτόνομα οχήματα δηλαδή, δεν θα θεωρούσα απίθανη την τάση των τοπικών αρχών να βγάλουν λάδι την εταιρεία.

< >
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#497285
belgarion έγραψε:Με δεδομένη την πολιτική της Αριζόνα στο θέμα, τις ελεύθερες(κοινώς κάντε ο,τι θέλετε) δοκιμές για τα αυτόνομα οχήματα δηλαδή, δεν θα θεωρούσα απίθανη την τάση των τοπικών αρχών να βγάλουν λάδι την εταιρεία.
Ναι, δεν είναι απίθανο...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#497286 Εμενα μου κανει εντυπωση οτι ενας πεζος διασχιζει δρομο δυο λωριδων και με ερεισμα νυχτα, χωρις να υπαρχει διαβαση, χωρις να κοιτα το αυτοκινητο που ερχεται και κανεις δεν μιλα για τις ευθυνες του.
Δηλαδη η θανουσα βγηκε με το ποδηλατο στον δρομο λες και βολταρε στο παρκο, αυτο δεν το εξεταζει κανεις;
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#497294 Καλή ερώτηση αλλά αυτό που μας απασχολεί εδώ είναι αν θα υπήρχε διαφορά εάν ήταν στη θέση του αυτόνομου ήταν άνθρωπος οδηγός και όχι αν το θύμα έπραξε επικίνδυνα ή όχι...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#497301
kubiak έγραψε:Καλή ερώτηση αλλά αυτό που μας απασχολεί εδώ είναι αν θα υπήρχε διαφορά εάν ήταν στη θέση του αυτόνομου ήταν άνθρωπος οδηγός και όχι αν το θύμα έπραξε επικίνδυνα ή όχι...

Δεν νομιζω οτι θα το παθαινε ανθρωπος, αν ειχε την προσοχη του στον δρομο φυσικα.
Ουτε θα ειχε γινει και αυτο αν κοιταζε μπροστα και οχι το κινητο του ο οδηγος της uber.

Αλλωστε στο βιντεο ο δρομος δεν ειναι τοσο σκοτεινος οσο αρχικα φαινοταν.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#497302
Νίκος Παππάς έγραψε:Εμενα μου κανει εντυπωση οτι ενας πεζος διασχιζει δρομο δυο λωριδων και με ερεισμα νυχτα, χωρις να υπαρχει διαβαση, χωρις να κοιτα το αυτοκινητο που ερχεται και κανεις δεν μιλα για τις ευθυνες του.
Δηλαδη η θανουσα βγηκε με το ποδηλατο στον δρομο λες και βολταρε στο παρκο, αυτο δεν το εξεταζει κανεις;
Σαφώς και έχει ευθύνες, αλλά το θέμα όπως λέει και ο kubiak είναι αν θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί με άνθρωπο οδηγό και τι δεν λειτούργησε στο όχημα. Άλλωστε όλοι μας φαντάζομαι αν δούμε κάποιον να περνάει εκτός διάβασης θα κάνουμε ο,τι μπορούμε για να τον αποφύγουμε, δεν θα συνεχίσουμε αμέριμνοι με την λογική ότι έχουμε προτεραιότητα. (Έχω διαβάσει αλλού, κυρίως από Αμερικανούς, ότι καλά να πάθει αφού ηταν εκτός διάβασης και ότι και αυτοί το ιδιο θα έκαναν αν ήταν στη θέση του οχήματος αφού "θα είχαν δίκιο")

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#497310
markvag έγραψε:
Serf έγραψε:
For human driving in the U.S., there’s roughly one death every 86 million miles, while autonomous vehicles have driven no more than 15 to 20 million miles in the country so far, according to Morgan Stanley analysts.

< Note >



Ενδιαφέρον, είχα υπόψη μου διαφορετικά νούμερα... :hmmm: Θα κοιτάξω να το ψάξω κάποια στιγμή! :s_yes


Τι χαμπάρια Μάρκο μου; Όλα καλά; :roll:
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#497361
Νίκος Παππάς έγραψε:Εμενα μου κανει εντυπωση οτι ενας πεζος διασχιζει δρομο δυο λωριδων και με ερεισμα νυχτα, χωρις να υπαρχει διαβαση, χωρις να κοιτα το αυτοκινητο που ερχεται και κανεις δεν μιλα για τις ευθυνες του.

49 χρονών άνθρωπος που κυκλοφορούσε με ποδήλατο, λογικά αυτό το είχε κάνει πολλές φορές, αν όχι καθημερινά. Δεν θα φανταζόταν ποτέ ότι αυτοκίνητο που την "έβλεπε" θα συνέχιζε σαν να "μην τρέχει τίποτα" μέχρι να την χτυπήσει!
Ας σκεφτούμε και την εμπειρία μας από τους Ελληνικούς δρόμους, σε ένα τέτοιο φωτισμένο δρόμο σε περιαστική περιοχή και με χαμηλό όριο ταχύτητας, θα δίσταζε να περάσει ο πεζός?

belgarion έγραψε:Με δεδομένη την πολιτική της Αριζόνα στο θέμα, τις ελεύθερες(κοινώς κάντε ο,τι θέλετε) δοκιμές για τα αυτόνομα οχήματα δηλαδή, δεν θα θεωρούσα απίθανη την τάση των τοπικών αρχών να βγάλουν λάδι την εταιρεία.

Η αστυνομία μπορεί να θέλει να απαλλαγεί από τις ευθύνες ότι δεν έκανε αυτονόητους ελέγχους. Το ίδιο αφορά και στην UBER που κατέγραφε τα πάντα ... μέχρι το ατύχημα δεν είχαν αντιληφθεί ότι ο "οδηγός ασφαλείας"(!) χαζοκοίταγε οτιδήποτε εκτός το δρόμο?