Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#496740
axel12p έγραψε:Όπως πολύ σωστά αναφέρεις, είμαστε ακόμη στο επίπεδο του project και όχι του τελικού προϊόντος.
Περίμενε κανείς ότι θα προχωρούσε τόσο γρήγορα η τεχνολογία, ώστε να μιλάμε σήμερα για αυτόνομη οδήγηση και για ημιαυτόνομα συστήματα που είναι ήδη σε κυκλοφορία;
Προφανώς έχει ακόμη αρκετή δουλειά να γίνει, αλλά σίγουρα η αυτόνομη οδήγησει θα μειώσει σε τεράστιο βαθμό τα ατυχήματα.
Εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο το πρόγραμμα που είναι περασμένο στο απέναντι αυτοκίνητο, παρά τον σημερινό Έλληνα οδηγό του, που γνωρίζω πως πήρε το δίπλωμα και τι οδηγική παιδεία έχει... :thumbsdown:

Για ένα διάστημα που δούλευα στην ΒΙ.ΠΕ.Θ, ξεκινούσα κάθε πρωί χαλαρός για την δουλειά μου και το τι συναντούσα στον δρόμο και σε τι κατάσταση έφτανα δεν περιγράφεται. Τον κάθε Νεάντερταλ, που είχε αργήσει να ξυπνήσει και προσπερνούσε με 140 από την ΛΕΑ, έκανε διαρκώς σφήνες ή έβγαινε εντελώς στο αντίθετο ρεύμα, σε σημείο χωρίς ορατότητα, για να μην αργήσει στην δουλειά του!
Εκεί θα έπρεπε να έχεις βιντεάκι της διαδρομής για να αλλάξεις γνώμη για τις ικανότητες του μέσου Έλληνα οδηγού!

Χίλιες φορές να είναι όλοι στα αυτόνομα να ξεκινάμε και να φτάνουμε χαλαροί και με ασφάλεια στον προορισμό μας!


Τοτε μιλοντας για Ελλαδα να προτιμας τα ΜΜΜ που σε πανε χωρις να εχεις εσυ ευθυνη οδηγου... Τα θανατηφορα γινονται εντος πολεων κατα 85% .....αρα θεμα Παιδειας. Ειμαι σιγουρος οτι σε εποχες πληρους ελεγχου οπως ευαγγελιζονται μερικοι πολυ λιγοι θα μπαινουν στο οχημα και αυτο θα ξεκιναει!!!! γιατι μεχρι και αναλυση αιματος θα σου κανει πριν σε αφησει να ξεκινησεις.... μπας και δεν εισαι νηφαλιος... (που φυσικα παιζει αυτος ο παραγοντας και πολλοι ειναι χαπακομενοι για διαφορες παθησεις που εχουν), Θα σας αρεσε κατι τετοιο??
Εγω χρησιμοποιω τα ΜΜΜ τα πρωινα μιας και το πηξιμο των δρομων δεν κανει διασκεδαση την οδηγηση.... μια χαρα χαιρομαι να βλεπω πηγμενους με κινητα στο χερι... εκνευρισμενους και πολλες σκηνες τρελλας αλλα δεν μπορω να κανω κατι για αυτο.
Οποιος ενδιαφερεται ας μπει να δει μια προσπαθεια στα ΗΑΕ μιας πολης της Masdar... εκει ομως εχουν ολα στηθει με στοχο τις αυτονομες λειτουργιες... https://en.wikipedia.org/wiki/Masdar_Ci ... ort_system. Μπορει να γινει κατι τετοιο στη χωρα μας???
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#496747
224v έγραψε:
axel12p έγραψε:Όπως πολύ σωστά αναφέρεις, είμαστε ακόμη στο επίπεδο του project και όχι του τελικού προϊόντος.
Περίμενε κανείς ότι θα προχωρούσε τόσο γρήγορα η τεχνολογία, ώστε να μιλάμε σήμερα για αυτόνομη οδήγηση και για ημιαυτόνομα συστήματα που είναι ήδη σε κυκλοφορία;
Προφανώς έχει ακόμη αρκετή δουλειά να γίνει, αλλά σίγουρα η αυτόνομη οδήγησει θα μειώσει σε τεράστιο βαθμό τα ατυχήματα.
Εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο το πρόγραμμα που είναι περασμένο στο απέναντι αυτοκίνητο, παρά τον σημερινό Έλληνα οδηγό του, που γνωρίζω πως πήρε το δίπλωμα και τι οδηγική παιδεία έχει... :thumbsdown:

Για ένα διάστημα που δούλευα στην ΒΙ.ΠΕ.Θ, ξεκινούσα κάθε πρωί χαλαρός για την δουλειά μου και το τι συναντούσα στον δρόμο και σε τι κατάσταση έφτανα δεν περιγράφεται. Τον κάθε Νεάντερταλ, που είχε αργήσει να ξυπνήσει και προσπερνούσε με 140 από την ΛΕΑ, έκανε διαρκώς σφήνες ή έβγαινε εντελώς στο αντίθετο ρεύμα, σε σημείο χωρίς ορατότητα, για να μην αργήσει στην δουλειά του!
Εκεί θα έπρεπε να έχεις βιντεάκι της διαδρομής για να αλλάξεις γνώμη για τις ικανότητες του μέσου Έλληνα οδηγού!

Χίλιες φορές να είναι όλοι στα αυτόνομα να ξεκινάμε και να φτάνουμε χαλαροί και με ασφάλεια στον προορισμό μας!


Τοτε μιλοντας για Ελλαδα να προτιμας τα ΜΜΜ που σε πανε χωρις να εχεις εσυ ευθυνη οδηγου... Τα θανατηφορα γινονται εντος πολεων κατα 85% .....αρα θεμα Παιδειας. Ειμαι σιγουρος οτι σε εποχες πληρους ελεγχου οπως ευαγγελιζονται μερικοι πολυ λιγοι θα μπαινουν στο οχημα και αυτο θα ξεκιναει!!!! γιατι μεχρι και αναλυση αιματος θα σου κανει πριν σε αφησει να ξεκινησεις.... μπας και δεν εισαι νηφαλιος... (που φυσικα παιζει αυτος ο παραγοντας και πολλοι ειναι χαπακομενοι για διαφορες παθησεις που εχουν), Θα σας αρεσε κατι τετοιο??
Εγω χρησιμοποιω τα ΜΜΜ τα πρωινα μιας και το πηξιμο των δρομων δεν κανει διασκεδαση την οδηγηση.... μια χαρα χαιρομαι να βλεπω πηγμενους με κινητα στο χερι... εκνευρισμενους και πολλες σκηνες τρελλας αλλα δεν μπορω να κανω κατι για αυτο.
Οποιος ενδιαφερεται ας μπει να δει μια προσπαθεια στα ΗΑΕ μιας πολης της Masdar... εκει ομως εχουν ολα στηθει με στοχο τις αυτονομες λειτουργιες... https://en.wikipedia.org/wiki/Masdar_Ci ... ort_system. Μπορει να γινει κατι τετοιο στη χωρα μας???


Στην Masdar δεν υπάρχουν πολιτικοί που περιμένουν να πάρουν μίζες προτείνοντας ένα σύστημα που δεν θα δουλέψει ποτέ ώστε να πάρουν πάλι μίζες οι επόμενοι πολιτικοί που θα είναι στα πράγματα από ένα άλλο σύστημα που θα εγκατασταθεί και θα δουλέψει στο περίπου, ας μην πετάμε στα σύννεφα, όσο δεν αλλάζουμε εμείς νοοτροπία δεν θα αλλάξουν και οι πολιτικοί και κατ΄επέκταση και η λειτουργία του δημόσιου τομέα, δες τι γράφεται και πως γράφεται ότι γράφεται εδώ μέσα και στα άλλα φόρα και πάρε μια εικόνα σωστή κατά 100% για την νοοτροπία της Ελλ.κοινωνίας, ποτέ δεν θα φτάσουμε στα επίπεδα που ονειρευόμαστε γιατί δεν το θέλουμε πραγματικά, το θέλουμε μόνο στα όνειρα μας και στις συζητήσεις μεταξύ μας για να δείξουμε ότι εμείς γνωρίζουμε και οι άλλοι είναι κατώτεροι μας κλπ.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#496748
Νίκος Παππάς έγραψε:
mirage έγραψε:Εχουν γραφτει αρκετα post με πληροφοριες για το θεμα αυτονομα οχηματα τα οποια χανονται σε μια καταιγιδα ημιμαθειας και αφοριστικων ποστ που δειχνουν αδυναμια ή αγνοια του πως δουλευουν αυτα τα ρημαδια. Καταλαβαινω πως ειναι δυσκολο να αμφισβητησει κανεις την Αυθεντια και το Εγω αλλα ειναι πραγματικα δυσκολο να συζητησει κανεις μεσα σε τετοιο κλιμα. Οποτε πολυ απλα χρηστες που μπορει να ξερουν απλα δεν μπαινουν στην διαδικασια να γραψουν ποστ πανω απο 2 γραμμες...

< >

Εγω παντως πολυ θα ηθελα να γραψεις εσυ η οποιος αλλος το εχει μελετησει το θεμα καποια πραγματα.

Η αυτονομη οδηγηση ειναι το μελλον, μας αρεσει δεν μας αρεσει. Αν βοηθησει να μειωθουν δραματικα τα τροχαια θα ειναι ευχης εργο.

Ελπιζω μονο να εχει κουμπι απενεργοποιησης για αυτες τις φορες που θα θες να οδηγησεις εσυ σε στριφτερο επαρχιακο δρομο
Έχουν γραφτεί πραγματακια αλλά όπως είπε ο mirage χάνονται.

Εγω με χαρά να γράψω και να παραθέσω ότι έχω διαβάσει για το ζήτημα αλλά όταν μπαίνω και διαβάζω ποστακια του στυλ "ουυυυ 666 τα αυτονομα" και ποστακια αυθεντίας και "petrolheadισμου", τζάμπα ο χρόνος που θα σπαταλησω και έχω πραγματικά πολύ διάβασμα

Για αρχή, θα ήταν καλό να μην αφοριζεται ΟΛΗ η τεχνολογία, να αφήσουμε τον μεγάλο κουβά και ο καθένας να είναι σίγουρος για τι level αυτονομιας μιλάει.

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#496749
21 quadra έγραψε:
224v έγραψε:
axel12p έγραψε:Όπως πολύ σωστά αναφέρεις, είμαστε ακόμη στο επίπεδο του project και όχι του τελικού προϊόντος.
Περίμενε κανείς ότι θα προχωρούσε τόσο γρήγορα η τεχνολογία, ώστε να μιλάμε σήμερα για αυτόνομη οδήγηση και για ημιαυτόνομα συστήματα που είναι ήδη σε κυκλοφορία;
Προφανώς έχει ακόμη αρκετή δουλειά να γίνει, αλλά σίγουρα η αυτόνομη οδήγησει θα μειώσει σε τεράστιο βαθμό τα ατυχήματα.
Εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο το πρόγραμμα που είναι περασμένο στο απέναντι αυτοκίνητο, παρά τον σημερινό Έλληνα οδηγό του, που γνωρίζω πως πήρε το δίπλωμα και τι οδηγική παιδεία έχει... :thumbsdown:

Για ένα διάστημα που δούλευα στην ΒΙ.ΠΕ.Θ, ξεκινούσα κάθε πρωί χαλαρός για την δουλειά μου και το τι συναντούσα στον δρόμο και σε τι κατάσταση έφτανα δεν περιγράφεται. Τον κάθε Νεάντερταλ, που είχε αργήσει να ξυπνήσει και προσπερνούσε με 140 από την ΛΕΑ, έκανε διαρκώς σφήνες ή έβγαινε εντελώς στο αντίθετο ρεύμα, σε σημείο χωρίς ορατότητα, για να μην αργήσει στην δουλειά του!
Εκεί θα έπρεπε να έχεις βιντεάκι της διαδρομής για να αλλάξεις γνώμη για τις ικανότητες του μέσου Έλληνα οδηγού!

Χίλιες φορές να είναι όλοι στα αυτόνομα να ξεκινάμε και να φτάνουμε χαλαροί και με ασφάλεια στον προορισμό μας!


Τοτε μιλοντας για Ελλαδα να προτιμας τα ΜΜΜ που σε πανε χωρις να εχεις εσυ ευθυνη οδηγου... Τα θανατηφορα γινονται εντος πολεων κατα 85% .....αρα θεμα Παιδειας. Ειμαι σιγουρος οτι σε εποχες πληρους ελεγχου οπως ευαγγελιζονται μερικοι πολυ λιγοι θα μπαινουν στο οχημα και αυτο θα ξεκιναει!!!! γιατι μεχρι και αναλυση αιματος θα σου κανει πριν σε αφησει να ξεκινησεις.... μπας και δεν εισαι νηφαλιος... (που φυσικα παιζει αυτος ο παραγοντας και πολλοι ειναι χαπακομενοι για διαφορες παθησεις που εχουν), Θα σας αρεσε κατι τετοιο??
Εγω χρησιμοποιω τα ΜΜΜ τα πρωινα μιας και το πηξιμο των δρομων δεν κανει διασκεδαση την οδηγηση.... μια χαρα χαιρομαι να βλεπω πηγμενους με κινητα στο χερι... εκνευρισμενους και πολλες σκηνες τρελλας αλλα δεν μπορω να κανω κατι για αυτο.
Οποιος ενδιαφερεται ας μπει να δει μια προσπαθεια στα ΗΑΕ μιας πολης της Masdar... εκει ομως εχουν ολα στηθει με στοχο τις αυτονομες λειτουργιες... https://en.wikipedia.org/wiki/Masdar_Ci ... ort_system. Μπορει να γινει κατι τετοιο στη χωρα μας???


Στην Masdar δεν υπάρχουν πολιτικοί που περιμένουν να πάρουν μίζες προτείνοντας ένα σύστημα που δεν θα δουλέψει ποτέ ώστε να πάρουν πάλι μίζες οι επόμενοι πολιτικοί που θα είναι στα πράγματα από ένα άλλο σύστημα που θα εγκατασταθεί και θα δουλέψει στο περίπου, ας μην πετάμε στα σύννεφα, όσο δεν αλλάζουμε εμείς νοοτροπία δεν θα αλλάξουν και οι πολιτικοί και κατ΄επέκταση και η λειτουργία του δημόσιου τομέα, δες τι γράφεται και πως γράφεται ότι γράφεται εδώ μέσα και στα άλλα φόρα και πάρε μια εικόνα σωστή κατά 100% για την νοοτροπία της Ελλ.κοινωνίας, ποτέ δεν θα φτάσουμε στα επίπεδα που ονειρευόμαστε γιατί δεν το θέλουμε πραγματικά, το θέλουμε μόνο στα όνειρα μας και στις συζητήσεις μεταξύ μας για να δείξουμε ότι εμείς γνωρίζουμε και οι άλλοι είναι κατώτεροι μας κλπ.
Off topic;;;;

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#496757 Γιατι off topic; θυμηθείτε πως αντιμετώπισε η Κοινωνία και τα ΜΜΕ των Τρικάλων τα αυτονομα Λεωφοριακια, και τι μακακιες γραφτηκαν από τον κάθε πικραμμενο... για να βγει σε παραθυρο και να τρομοκρατησει τον κοσμο.... Τετοιοι ειμαστε και αυτό δεν αλλαζει ευκολα... (προσωπικα ειμουνα υπερ για τα αυτονομα οχήματα ΜΜΜ για προφανειις λογους όμως τελικα το θαψανε και αυτό σαν προσπαθεια νομιζω. μακαρι να ειχε μεινει σαν παράδειγμα....
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#496771 Νομίζω ότι ήταν πιλοτικό πρόγραμμα με ημερομηνία λήξης, ίσως όμως να κάνω λάθος, αλλά και έτσι να ήταν δεν μάθαμε το αποτέλεσμα, πως κρίθηκε το πρόγραμμα, αν άρεσε, αν προσέφερε, τι προβλήματα παρουσιάστηκαν κλπ.

Από την άλλη η τεχνολογία όσο καλή, ασφαλής, επωφελής για το σύνολο και να είναι, σε ορισμένα θέματα που άπτονται της ατομικής ελευθερίας πάντα θα βρίσκεται εμπρός σε αμφισβήτηση όταν η εφαρμογή της αγελοποιεί τον άνθρωπο, πάντα θα υπάρχουν υποστηρικτές και αντιδρούντες ειδικά όταν κάποια συστήματα καταλήγουν να είναι εργαλεία παρακολούθησης και ελέγχου κάθε ατομικής ελευθερίας, γιατί καλό είναι όλοι μαζί να αναφωνούμε, ούαου...κάθε φορά που βρισκόμαστε εμπρός σε κάθε καινούργια mega εφαρμογή αλλά ας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι τα μαζικά συστήματα ελέγχου που προωθούνται έχουν και τον σκοπό του απόλυτου ατομικού ελέγχου, βέβαια σήμερα μπορεί να λέμε και έτσι είναι, ότι αν δεν είσαι μπλεγμένος πουθενά δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα, σήμερα, γιατί αύριο δεν ξέρεις πως μπορεί να χρησιμοποιηθούν και από ποιούς όλα αυτά τα συστήματα μαζικού ελέγχου, και ένα τέτοιο σύστημα είναι και της αυτόνομης οδήγησης, η αναφορά είναι μόνο για προβληματισμό και τίποτα άλλο γιατί όλα τα τεχνικά και νομικά προβλήματα σίγουρα θα επιλυθούν αλλά αυτό που θα μείνει θα μας αρέσει ?

Στους ανθρώπους δεν αρέσει και πολύ ο ατομικός έλεγχος σε απόλυτο βαθμό γιατί σιγά - σιγά προς τα εκεί πηγαίνουμε, όχι σήμερα ή αύριο αλλά τα εγγόνια μας σίγουρα θα είναι στην πρέσα και δεν ξέρουμε ποιές θα είναι τότε οι αντιδράσεις.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#496776
224v έγραψε:
axel12p έγραψε:Όπως πολύ σωστά αναφέρεις, είμαστε ακόμη στο επίπεδο του project και όχι του τελικού προϊόντος.
Περίμενε κανείς ότι θα προχωρούσε τόσο γρήγορα η τεχνολογία, ώστε να μιλάμε σήμερα για αυτόνομη οδήγηση και για ημιαυτόνομα συστήματα που είναι ήδη σε κυκλοφορία;
Προφανώς έχει ακόμη αρκετή δουλειά να γίνει, αλλά σίγουρα η αυτόνομη οδήγησει θα μειώσει σε τεράστιο βαθμό τα ατυχήματα.
Εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο το πρόγραμμα που είναι περασμένο στο απέναντι αυτοκίνητο, παρά τον σημερινό Έλληνα οδηγό του, που γνωρίζω πως πήρε το δίπλωμα και τι οδηγική παιδεία έχει... :thumbsdown:

Για ένα διάστημα που δούλευα στην ΒΙ.ΠΕ.Θ, ξεκινούσα κάθε πρωί χαλαρός για την δουλειά μου και το τι συναντούσα στον δρόμο και σε τι κατάσταση έφτανα δεν περιγράφεται. Τον κάθε Νεάντερταλ, που είχε αργήσει να ξυπνήσει και προσπερνούσε με 140 από την ΛΕΑ, έκανε διαρκώς σφήνες ή έβγαινε εντελώς στο αντίθετο ρεύμα, σε σημείο χωρίς ορατότητα, για να μην αργήσει στην δουλειά του!
Εκεί θα έπρεπε να έχεις βιντεάκι της διαδρομής για να αλλάξεις γνώμη για τις ικανότητες του μέσου Έλληνα οδηγού!

Χίλιες φορές να είναι όλοι στα αυτόνομα να ξεκινάμε και να φτάνουμε χαλαροί και με ασφάλεια στον προορισμό μας!


Τοτε μιλοντας για Ελλαδα να προτιμας τα ΜΜΜ που σε πανε χωρις να εχεις εσυ ευθυνη οδηγου... Τα θανατηφορα γινονται εντος πολεων κατα 85%


Δεν γνωρίζω που κινείσαι, αλλά στην Θεσσαλονίκη ο ΟΑΣΘ δεν φημίζεται για τις υπηρεσίες του. Για την διαδρομή που σου αναφέρω, με το αυτοκίνητο θέλεις 40 λεπτά, ενώ με λεωφορείο χαλαρά το διπλάσιο. Αν προτιμάς να σπαταλάς κάθε μέρα 1.5 ώρα από την ζωή σου βολτάροντας με τα πηγμένα λεωφορεία του ΟΑΣΘ δικαίωμα σου! :oops:

Επίσης, μιας και απάντηση δεν μου έδωσες, σχετικά με το πως νιώθεις "ασφάλεια" με τους φονιάδες που κυκλοφορούν κάθε μέρα δίπλα σου (που πλήρωσαν για το δίπλωμα, που έχουν κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα, κλπ), αν μελλοντικά νιώθεις ανασφάλεια με τα αυτόνομα αυτοκίνητα, μπορείς να συνεχίσεις να κινείσαι με τα ΜΜΜ! :)

Τέλος, δεν γνωρίζω ποια είναι η πηγή σου, αλλά αμφιβάλλω αν το 85% των θανατηφόρων ατυχημάτων γίνονται εντός πόλεων!
Άβαταρ μέλους
By 224v
#496888
axel12p έγραψε:Τέλος, δεν γνωρίζω ποια είναι η πηγή σου, αλλά αμφιβάλλω αν το 85% των θανατηφόρων ατυχημάτων γίνονται εντός πόλεων!

Τα σεμινάρια του Ιαβερη..
Στην ερώτηση σου για το αν φοβάμαι όταν κυκλοφορώ, η απάντηση είναι ότι ΟΧΙ δεν φοβάμαι, εχω εμπεδώσει την συμπεριφορά των γύρω μου οδηγών και ενεργω αναλογα...Σιγα μην φοβηθώ τα οχήματα με ασχετους οδηγούς... Φροντιζω να μην με ακουμπησουν και να μην τους ακουμπήσω...
Εχω οδηγησει πανω από 2 εκτ. χλμ εντος και εκτος Ελλαδος.... και πιστεψε με υπαρχουν και πολύ χειρότεροι οδηγοι εκει εξω... κατι που πιστευω το εχει ακουσει και εσυ, αν δεν τους εχεις αντιμετωπίσει μεχρι σημερα...
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#496929 Κάνοντας ένα παραλληλισμό με τον χώρο που δραστηριοποιούμαι, χωρίς απαραίτητα να υπάρχει άμεση σχέση, τείνω να πιστέψω (και αυθαίρετα ισως) οτι δεν ειναι προγραμματισμένα τα αυτόνομα οχήματα ακόμα για όλα όσα ενδέχεται να συναντήσουν στο δρόμο.

Το ραντάρ βρίσκει τον στόχο, οι κάμερες αναγνωρίζουν το ειδος με βάση τα χαρακτηριστικά του, και ανάλογα το όχημα αντιδρά. Δεν θα εκπλαγώ αν αποκαλυφθεί οτι το προγραμμα δεν ηταν σε θέση να αναγνωρίσει ποδήλατο με τον ποδηλάτη στο πλάι και οχι πάνω του, ή αντίστοιχα πεζό με ένα αντικείμενο δίπλα του. Παραμένει βέβαια το ζήτημα του εμποδίου γενικώς..


Επανερχομενος στον αρχικο συλλογισμό, στη διαχείριση των πλοίων ουσιαστικά κάνουμε διαχειριση του ρίσκου. Αρχικά αναγνωρίζουμε οτι το ρίσκο δεν εξαλείφεται πλήρως, αλλα γίνεται διαχειρίσιμο. Αυτο επιτυγχάνεται ακολουθώντας κανονισμούς και συστήματά που έχουν θεσπιστεί/δημιουργηθεί με μελέτη περιπτώσεων στις οποίες το ρίσκο τελικώς δεν διαχειρίστηκε (ατυχήματα).

Παρόλα αυτα ειναι εμφανές οτι σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, κανείς δεν μπορεί με απόλυτη βεβαιότητα να προβλέψει τα παντα, γι αυτο και ατυχήματα συνεχίζουν να συμβαίνουν. Είτε λόγο ανθρώπινου λάθους είτε λόγο σφάλματος σε κάποιο σύστημα είτε (συνήθως) σε συνδυασμό των παραπάνω. Η συντριπτική μείωση τους όμως σε σχέση με το παρελθόν ειναι απόδειξη οτι το σύστημα που ακολουθείται ειναι το ενδεδειγμένο.

Οσο αστείο λοιπον κι αν φαίνεται, ισως το οτι δεν έχει προγραμματίστει το αυτοκίνητο να βλέπει έναν πεζό να σπρώχνει ένα ποδήλατο, να εναι και η πραγματική αιτία πίσω απο αυτο το ατύχημα..σιγουρα πάντως όσοι ασχολούνται με την αυτόνομη οδήγηση κάτι θα μάθουν απο το ατύχημα αυτο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#496967
Zeus έγραψε:Κάνοντας ένα παραλληλισμό με τον χώρο που δραστηριοποιούμαι, χωρίς απαραίτητα να υπάρχει άμεση σχέση, τείνω να πιστέψω (και αυθαίρετα ισως) οτι δεν ειναι προγραμματισμένα τα αυτόνομα οχήματα ακόμα για όλα όσα ενδέχεται να συναντήσουν στο δρόμο.


Αυτή είναι και η λέξη κλειδί. Τα συστήματα αυτά έχουν ακόμα πάρα πολύ δρόμο μέχρι να βγουν σε μαζική παραγωγή και η εξέλιξή τους θα είναι αντίστοιχη. Επίσης, καλό θα ήταν να μην πιανόμαστε από ένα ατύχημα, αλλά να βλέπουμε τα συνολικά μεγέθη, τα οποία σήμερα είναι σαφέστατα υπέρ των αυτόνομων οχημάτων. ΣΗΜΕΡΑ.

Zeus έγραψε: Αρχικά αναγνωρίζουμε οτι το ρίσκο δεν εξαλείφεται πλήρως, αλλα γίνεται διαχειρίσιμο.


Αυτό ακριβώς. :s_yes

Πάντα θα γίνονται ατυχήματα και πάντα θα υπάρχουν θύματα στο δρόμο. Το θέμα είναι να μειωθούν όσο γίνεται και ένας καλός τρόπος είναι η αυτόνομη οδήγηση.

Επειδή ειπώθηκε πιο πάνω, έχοντας ζήσει την καθημερινή εμπειρία του να διασχίζω τον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης 2 φορές κάθε μέρα επί αρκετά χρόνια, μου φαίνεται ως παράδεισος το σενάριο του να είναι όλη αυτοί δεμένοι στις θέσεις τους και να τους πηγαινοφέρνουν τα αυτοκίνητά τους, χωρίς να τους αφήνουν να ακουμπήσουν κάποιο χειριστήριο... :oops: :innocent: :lol: Θα είναι πρόοδος για την ανθρωπότητα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#496984 Άντε να πω κι εγώ την παπαριά μου.

Θεωρώ εκ των προτέρων ότι τα αυτόνομα οχήματα, με τους δεκάδες αισθητήρες τους (κάμερες, RADARs, LIDARs, υπέρυθρους ανιχνευτές κλπ) έχουν πολύ πιο ολοκληρωμένη εικόνα (situational awareness για τους στρατιωτικούς) του πεδίου, ακόμα και από τον καλύτερο οδηγό. Επίσης τα ηλεκτρονικά δεν πίνουν και δεν κουράζονται-αποκοιμούνται, ΑΛΛΑ χαλάνε. Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου όμως με όλα αυτά δεν είναι η τεχνική επάρκεια, αλλά η κριτική ικανότητα. Σήμερα για παράδειγμα ακολουθούσα ένα Α4, το οποίο ήταν μέσα στην λωρίδα του, αλλά έβλεπα ότι ο οδηγός κοιτούσε κάτι άλλο στην θέση του συνοδηγού και έκανε μικρά ζικγκ-ζαγκ. Πείτε στην αυτόνομη |λογοκρισία| να το υπολογίσει αυτό... :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By fokion
#496996 πιστευω οτι αυτο το ατυχημα αν ειδοθεί "δημιουργικά" θα σπρώξει το θεμα αυτονομα αυτοκινητα να δουλεψουν και την νομική πλευρά του θεματος. Γιατι αλλο να ασχολειθεις θεωρητικά κι αλλο να δουμε τι θα γινει σε πραγματικά δικαστήρια επι πραγματικου γεγονότος...