https://www.youtube.com/watch?time_cont ... crh1XTR-bE
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... crh1XTR-bE
Η Tesla αφαίρεσε την επιλογή συστήματος “πλήρους αυτόνομης οδήγησης” (Autopilot 2.0) από την σελίδα παραγγελιών στο site της
...Ο Elon Musk πρόσθεσε πως η επιλογή της αυτόνομης οδήγησης προκαλούσε περισσότερο μπέρδεμα στους οδηγούς παρά βοήθεια.
Το πρόβλημα του Tesla Autopilot ξεκινάει από τον τρόπο που το προωθούσε τόσο καιρό η εταιρία στους επίδοξους αγοραστές, κάνοντάς το να υπόσχεται πολλά περισσότερα απ’ όσα μπορεί να πραγματοποιήσει με ασφάλεια. Αυτή την στιγμή το Autopilot 2.0 βρίσκεται στο σημείο του να μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό σε αρκετές περιπτώσεις, και ανάλογα με τις συνθήκες, δίνοντας την αίσθηση ότι μπορεί πραγματικά να οδηγήσει το αυτοκίνητο μόνο του. Αυτό όμως συχνά φέρνει επικίνδυνες καταστάσεις καθώς ο οδηγός καταλήγει να αναπτύσσει ένα λανθασμένο αίσθημα ασφάλειας.
Το Tesla, από την άλλη πλευρά, προσφέρει βοήθεια «πολύ τραβηγμένη», σύμφωνα με τον οργανισμό.
Και στις δύο δοκιμές αποφυγής, και πάλι το Tesla είναι το αυτοκίνητο που «βοηθά υπέρ το δέον» τον οδηγό και αναλαμβάνει πάρα πολλά. Για να αποφύγει τις λακκούβες, «το σύστημα Tesla δεν επιτρέπει στον οδηγό να αποκλίνει από την τροχιά που χαράχτηκε από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Αυτό εμφανίζει και πάλι τον κίνδυνο της υπερβολικής εμπιστοσύνης του οδηγού προς το βοήθημα».
Autonomous vehicle hype cycle
Meanwhile, since summer, a once red-hot industry debate on robo-cars has cooled. Last month, Nvidia announced that it is downgrading its AI-based Nvidia Drive AGX Xavier System — originally designed for Level 4 autonomous vehicles — to Level 2+ cars. Tesla has decided to take its full self-driving (FSD) option off the menu “to avoid confusion.” Timing for the FSD rollout has become indefinite.
In parallel, new concerns began swirling around in the industry. Because carmakers haven’t yet nailed down their Level 2 advanced driver assistance systems (ADAS), Level 4 cars appear to be a lot further down the road.
The Insurance Institute for Highway Safety’s (IIHS) ADAS tests over the past summer exposed big gaps in Level 2 vehicle performance under a host of different scenarios. The systems proved fallible in numerous circumstances. In some cases, certain models equipped with ADAS are apparently blind to stopped vehicles and could even steer directly into a crash.
Against the market’s changing narrative on autonomous vehicles, it’s not surprising to hear Reger say that “the hype cycle of Level 5 cars — fully automated vehicles — has fallen off the cliff.” He recalled the time, a few years ago, when the initial excitement about EVs took a similar nosedive. Consumers were turned off by the prospect of an EV that couldn’t last 200 miles without a recharge.
Πενήντα χώρες συμφώνησαν να επιβάλλουν το AEBS –Advanced/Autonomous Emergency Braking System- στα καινούργια αυτοκίνητα. Ο κανονισμός αναμένεται να τεθεί σε ισχύ μέχρι το τέλoς του 2020.
Οι ευρωπαϊκές ρυθμίσεις για τα αυτοκίνητα δεν αφορούν μόνο τα πρότυπα ρύπανσης. Μπορούν επίσης να παρέμβουν και στον εξοπλισμό ασφαλείας. Αρκετά συστήματα έχουν γίνει υποχρεωτικά από το νόμο: ABS, ESP ή πιο πρόσφατα η κλήση έκτακτης ανάγκης.
Η επόμενη συσκευή που πρόκειται να γενικευθεί θα είναι αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης. Αυτό το σύστημα, που ονομάζεται AEBS, λειτουργεί με τη βοήθεια μιας κάμερας που ανιχνεύει μια επικείμενη σύγκρουση με ένα σταματημένο αυτοκίνητο, μια διάβαση πεζών... Αρχικά ειδοποιεί τον οδηγό και αν αυτός δεν αντιδράσει ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα.
Προς το παρόν δεν υπάρχει ημερομηνία για την έναρξη ισχύος του νέου κανονισμού. Αλλά έχει γίνει ένα μεγάλο βήμα. Συνολικά 50 χώρες, περιλαμβανομένων των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας (αλλά όχι της Κίνας και των Ηνωμένων Πολιτειών), συμφώνησαν με τον ΟΗΕ για την κατάρτιση ενός σχεδίου του κανονισμού.
Η συμφωνία μεταξύ των χωρών λήφθηκε στο πλαίσιο της ομάδας εργασίας για τα αυτοματοποιημένα και συνδεδεμένα οχήματα του Παγκόσμιου Φόρουμ για την εναρμόνιση των κανονισμών που αφορούν τα οχήματα της CEE UN –Οικονομική Επιτροπή του ΟΗΕ για την Ευρώπη. Η τελευταία αναφέρει σε δήλωσή της: «Τα AEBS είναι ήδη διαθέσιμα για ορισμένα αυτοκίνητα σε ορισμένες χώρες, αλλά μέχρι σήμερα δεν υπήρχαν τυποποιημένες τεχνικές απαιτήσεις για να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία αυτών των συστημάτων».
Ο κανονισμός θα εγκριθεί τον Ιούνιο από το Φόρουμ και στη συνέχεια θα υποβληθεί στα κράτη-μέλη. Η εφαρμογή του θα μπορούσε να εξεταστεί κατά τη διάρκεια του 2020. Θα μπορούσε επίσης να υπάρξει μια εφαρμογή δύο σταδίων, πρώτα στα νέα μοντέλα, και στη συνέχεια σε όλα τα πωλούμενα αυτοκίνητα. Οι Βρυξέλλες εκτιμούν ότι η γενίκευση του AEBS μπορεί να σώσει περισσότερες από 1.000 ζωές ετησίως στην Ευρώπη.
KiloMeater έγραψε:Οκ, με λίγο οδήγηση στην Αθήνα κατάλαβα γιατί βγάζετε off η το θεωρείτε άχρηστο το lane assist
KiloMeater έγραψε:Το κατάλαβα τώρα που το lane assist παλαβωσε και ειτε δε διάβαζε στην καλύτερη, είτε κάτι μισό σβησμένες το στέλνουν στη μπαριερα.
Ότι πρέπει για δοκιμές της Τέσλα
Λίγο έξω από τη Φλώρινα καταγράφηκε την Παρασκευή 25 Μαΐου το πρώτο ατύχημα ενός Tesla Model 3 στην Ελλάδα, αλλά και γενικότερα εκτός ΗΠΑ. Ο οδηγός του ηλεκτροκίνητου μοντέλου, Γιου Γιου Χουέ, πραγματοποιούσε με το Tesla του μία περιοδεία στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, έχοντας διανύσει μέχρι τώρα περίπου 40.000 χιλιόμετρα σε 25 διαφορετικές χώρες.
Σύμφωνα με πρώτες δηλώσεις του, το όχημα βγήκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες εκτός πορείας και χτύπησε εντελώς απροειδοποίητα στις προστατευτικές μπαριέρες του δρόμου, ενώ ταξίδευε με ενεργοποιημένο το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Autopilot.
KiloMeater έγραψε:Κάποια πράγματα δεν τα προσέχεις πάρα μόνο ως delta.
Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ στο παρελθόν με τις διαγραμμίσεις , την ορθότητα, την ένταση, τη συνέπεια, δεν υπήρχε λόγος και ούτε με είχε προβληματίσει ποτέ.
Το κατάλαβα τώρα που το lane assist παλαβωσε και ειτε δε διάβαζε στην καλύτερη, είτε κάτι μισό σβησμένες το στέλνουν στη μπαριερα.
Ότι πρέπει για δοκιμές της Τέσλα
Ξέρουμε κάποια επιχείρηση στα ΝΠ κατά προτίμηση πο[…]
2020-2013 ηταν και το κουλαδι ο φεττελ?Πως εγινε […]
είμαι στο 3ο επεισόδιο... το οποίο απαιτεί "[…]
ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ https://[…]
Σε ρωτώ ευθέως, αν ήσουν ο John Elkann και είχες […]
Ο μικρός μου πάλι (11 χρονών) έχει λίγο καιρό που […]