Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#48620 Cold start me 0 και -1 δεν ειναι cold start. Αν μιλουσαμε για -30 ΟΚ. Απο αυτα εχει πολλα στο YouTube.

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#55194

http://goo.gl/GUsKPL

Ένα υπέροχο κομμάτι δρόμου, στο βίδεο το δοκιμάζω για πρώτη φορά, κ πριν κάνω αλλαγή ελαστικών. Για αυτό δε θα βρείτε "ακρότητες". Αλλά, σίγουρα θα το ξαναεπισκεφτώ το επόμενο φθινόπωρο. Μέχρι 1250 - 1300 μ ψηλά η άσφραλτος, κ μετά χωματόδρομος που βγαίνει ως το χωματόδρομο 200 300 μ πάνω από το χιονοδρομικό Ελατοχ-ωχ ωχ-ωχ- ωρίου.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#55443 Αυτές τις διαδρομές πως ξεκινάς και τις κάνεις Ξ;
Σηκώθηκες ας πούμε το πρωί και είπες "ας πάω μια βόλτα στο βουνό από άγνωστα μονοπάτια"; Σε βγάζει εκεί ο δρόμος πηγαίνοντας για Κατερίνη, Θεσσαλονίκη κλπ και αντί να πας ευθεία, λες "ας στρίψω για καταφύγιο να χαρώ τη φύση";
Ή τις μελετάς στον χάρτη από πριν και πας όπου θεωρείς ότι υπάρχει ενδιαφέρον;

miss the frog.... :(
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#55564 Miss the frog ε...

Για να το δούμε αυτό. (η βολικότητα της dash camera, δε δείχνει χέρια πόδια κ τιμόνι)

Συνήθως είναι κάτι και από τα 2. δλδ τώρα τη στροφή για την ανάβαση αυτή μου ήρθε στιγμιαία, άσε που μπερδεύτηκα, νομιζα οτι θα ήταν άλλος 2ος δρόμος για το χιονοδρομικό. Αλλά γενικά, ναι, απο την προηγούμενη είχα πει "θα πάω Πιέρια όρη κ πέριξ από εκεί κ εκεί" και λίγο πολύ συμπληρώνεται το πρόγραμμα...
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#57901 Οι διακοπές τελείωσαν. Ταξιδάκι κάναμε, αν και φάγαμε αρκετό κρύο, βροχή (βλ. Δ. Ελλάδα) και εξαιρετικά ισχυρούς ανέμους, βίντεο τραβήξαμε, οπότε τις επόμενες ημέρες θα ανέβουν αρκετές ώρες υλικού. Στο συγκεκριμένο η οδήγηση είναι τελείως χαλαρή λόγω συνθηκών (βροχή, κρύο, θόλωμα στα τζάμια συνέχεια, κίνηση εντός Πάτρας και Ναυπάκτου) και συζήτησης (ήμουν με τη γυναίκα στο αυτοκίνητο και πηγαίναμε μια βόλτα προς Πάτρα για κάτι μικρές δουλειές).

Τις προσεχείς ημέρες θα ακολουθήσει το ταξίδι Αθήνα - Ναύπακτος και το ταξίδι της επιστροφής Ναύπακτος - Αθήνα.



Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#57918 Θα γίνω λίγο βαρετός, λοιπόν, αλλά θα σου εξηγήσω κάποια πράγματα.

Καταρχάς, τις καλές διαδρομές, όπως του JimClark, είτε δεν τις τραβάω βίντεο, είτε τις κρατάω για εμένα. Ούτε θέλω να τις μάθει ο κόσμος (πολύ απλά γιατί δεν του αξίζει*), ούτε και με συμφέρει να τις ανεβάσω γιατί τα αποτελέσματα θα είναι: (α) να μαζευτεί κόσμος, άρα μην πηγαίνω όπως θέλω, και (β) να μαζευτεί η ΕΛ.ΑΣ., άρα να μην είναι όπως πρέπει, δηλαδή ελεύθερες και ανοιχτές.

Τα βίντεο ή οι διαδρομές όπου γίνονται χοντρές παρανομίες προσπαθώ να μην τα ανεβάζω γιατί, όπως είναι γνωστό, δέχομαι επιθέσεις, ακόμη και χωρίς να έχω κάνει κάτι ενοχλητικό. Το πώς έχει γίνει αυτό έχει πολλές εξηγήσεις και ο καθένας έχει τη δική του εκδοχή. Η δική μου**, όμως, λέει ότι πολλές φορές θίγονται συμφέροντα, άρα γίνονται επιθέσεις και, στη συνέχεια, η μεγάλη πλειοψηφία των βλακών*, απλά ακολουθεί τη μόδα, χωρίς να γνωρίζει το γιατί ξεκίνησαν όλα***.

Γι' αυτό, λοιπόν, όπως βλέπεις, προτιμώ να ασχολούμαι με τον μπέμπη και όχι με τα διάφορα fora και να ανεβάζω ορισμένα βίντεο, όσο πιο "βαρετά" γίνεται, με ένα ή δύο καλά το χρόνο, έτσι για να συντηρώ και τον μύθο, έστω και στο ρελαντί.

Ευχαριστώ και συγγνώμη για το στυλ γραφής, αλλά μου βγήκε μετά από καιρό να δουλέψω τον κόσμο.

* Κάποτε, ένας φίλος του μεταφορέα "τουλίπας" και απηνής διώκτης μου, όπου κι αν είχα εμφανιστεί (βλ. 3, αλλά και το παρελθόν), μου είχε πει: "να κρατήσουμε τις πληροφορίες για τον εαυτό μας, να μην τα λέμε στον κόσμο". Τότε, είχα διαφωνήσει κάθετα και υποστήριζα ότι: "η πληροφορία θέλει να είναι ελεύθερη". Βλέπεις, ήθελα να παραμείνω ιδεολόγος, όπως και στο παρελθόν, ασχέτως των συνεπειών. Σήμερα, μετά από όλα αυτά, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είχε 100% δίκιο και πως αυτό ήταν το μεγαλύτερό σφάλμα που έχω κάνει στη ζωή μου. Τώρα, θα ήμουν πολύ καλύτερα. Θα ήξερα μόνο εγώ και 2-3 άλλοι για αντίμετρα, θα είχα φίλους τους εργολάβους, αλλά θα έκανα παρακάμψεις διοδίων, θα είχα αποφύγει το κυνήγι και την παρακολούθηση της ΔΗΕ, δε θα είχα εχθρούς στα διάφορα fora και με 3-4 καίρια τοποθετημένες δημοσιεύσεις θα είχα και μια σχετική φήμη. Άσε που στο 4tforum θα με καλούσαν στις συναντήσεις για να με γνωρίσουν και όχι να παίξουμε ξύλο, δε θα δεχόμουν επιθέσεις και στο forum αυτό θα είχα γλυτώσει και τους επιτιθέμενους, αλλά και τους relocated brain stimulators. Με δύο λόγια, η δουλειά που έχω κάνει, αν και σε πολλά σημεία είναι πρωτοποριακή παγκοσμίως (π.χ. Traffipatrol XR), όχι μόνον δεν έχει γίνει αποδεκτή, αλλά ήταν αιτία ταλαιπωρίας, ακόμη και από αυτούς που έχει εξυπηρετήσει (βλ. δουλειά στο gpspocketpc που τη χαίρεστε όλοι, μιας και όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα δεδομένα που έχω ανεβάσει εκεί, όπως επίσης και την κομπίνα που έχω κάνει με την διπλή κάμερα στην είσοδο της Ναυπάκτου που ΟΛΟΙ την έχετε, αλλά, όπως θα δείτε στο βίντεο ΔΕΝ υπάρχει). Άντε, άλλη μία αιτία να με βρίσετε τώρα...

** Τα έχω γράψει σε άλλα topics σχετικά με πολιτικές διαφορές (βλ. ορισμένη κλειστή "αβελιανή" ομάδα χρηστών και την οργανωμένη επίθεση στο παρελθόν), οικονομικές διαφορές (π.χ. φίλοι πωλητών "τουλίπας"), είτε συνδυασμούς αυτών (π.χ. συστημικοί εργολάβοι και "άπειροι" εκπρόσωποι αυτών).

*** Π.χ., ένας "νονός" της μαφίας, χωρίς να γνωρίζει το παρελθόν, ξεκίνησε πόλεμο θεωρώντας ότι είμαι εύκολος στόχος γιατί με είχαν διώξει από πολλάάάά fora κατά το παρελθόν ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Αυτό που δεν ήξερε, όμως, ήταν το ότι με έδιωξε το ίδιο πρόσωπο από δύο fora - το 2ο ήταν δικό του - και πως στο 1ο επανήλθα πανηγυρικά με τον ίδιο να εκδιώκεται κακήν κακώς, λόγω της απάτης που είχε αποκαλυφθεί (την είχα αποκαλύψει πριν καν τεκμηριωθεί με στοιχεία).
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#57936
pipinos1976 έγραψε:Θα γίνω λίγο βαρετός, λοιπόν, αλλά θα σου εξηγήσω κάποια πράγματα.

Καταρχάς, τις καλές διαδρομές, όπως του JimClark, είτε δεν τις τραβάω βίντεο, είτε τις κρατάω για εμένα. Ούτε θέλω να τις μάθει ο κόσμος (πολύ απλά γιατί δεν του αξίζει*), ούτε και με συμφέρει να τις ανεβάσω γιατί τα αποτελέσματα θα είναι: (α) να μαζευτεί κόσμος, άρα μην πηγαίνω όπως θέλω, και (β) να μαζευτεί η ΕΛ.ΑΣ., άρα να μην είναι όπως πρέπει, δηλαδή ελεύθερες και ανοιχτές.

Τα βίντεο ή οι διαδρομές όπου γίνονται χοντρές παρανομίες προσπαθώ να μην τα ανεβάζω γιατί, όπως είναι γνωστό, δέχομαι επιθέσεις, ακόμη και χωρίς να έχω κάνει κάτι ενοχλητικό. Το πώς έχει γίνει αυτό έχει πολλές εξηγήσεις και ο καθένας έχει τη δική του εκδοχή. Η δική μου**, όμως, λέει ότι πολλές φορές θίγονται συμφέροντα, άρα γίνονται επιθέσεις και, στη συνέχεια, η μεγάλη πλειοψηφία των βλακών*, απλά ακολουθεί τη μόδα, χωρίς να γνωρίζει το γιατί ξεκίνησαν όλα***.

Γι' αυτό, λοιπόν, όπως βλέπεις, προτιμώ να ασχολούμαι με τον μπέμπη και όχι με τα διάφορα fora και να ανεβάζω ορισμένα βίντεο, όσο πιο "βαρετά" γίνεται, με ένα ή δύο καλά το χρόνο, έτσι για να συντηρώ και τον μύθο, έστω και στο ρελαντί.

Ευχαριστώ και συγγνώμη για το στυλ γραφής, αλλά μου βγήκε μετά από καιρό να δουλέψω τον κόσμο.

* Κάποτε, ένας φίλος του μεταφορέα "τουλίπας" και απηνής διώκτης μου, όπου κι αν είχα εμφανιστεί (βλ. 3, αλλά και το παρελθόν), μου είχε πει: "να κρατήσουμε τις πληροφορίες για τον εαυτό μας, να μην τα λέμε στον κόσμο". Τότε, είχα διαφωνήσει κάθετα και υποστήριζα ότι: "η πληροφορία θέλει να είναι ελεύθερη". Βλέπεις, ήθελα να παραμείνω ιδεολόγος, όπως και στο παρελθόν, ασχέτως των συνεπειών. Σήμερα, μετά από όλα αυτά, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είχε 100% δίκιο και πως αυτό ήταν το μεγαλύτερό σφάλμα που έχω κάνει στη ζωή μου. Τώρα, θα ήμουν πολύ καλύτερα. Θα ήξερα μόνο εγώ και 2-3 άλλοι για αντίμετρα, θα είχα φίλους τους εργολάβους, αλλά θα έκανα παρακάμψεις διοδίων, θα είχα αποφύγει το κυνήγι και την παρακολούθηση της ΔΗΕ, δε θα είχα εχθρούς στα διάφορα fora και με 3-4 καίρια τοποθετημένες δημοσιεύσεις θα είχα και μια σχετική φήμη. Άσε που στο 4tforum θα με καλούσαν στις συναντήσεις για να με γνωρίσουν και όχι να παίξουμε ξύλο, δε θα δεχόμουν επιθέσεις και στο forum αυτό θα είχα γλυτώσει και τους επιτιθέμενους, αλλά και τους relocated brain stimulators. Με δύο λόγια, η δουλειά που έχω κάνει, αν και σε πολλά σημεία είναι πρωτοποριακή παγκοσμίως (π.χ. Traffipatrol XR), όχι μόνον δεν έχει γίνει αποδεκτή, αλλά ήταν αιτία ταλαιπωρίας, ακόμη και από αυτούς που έχει εξυπηρετήσει (βλ. δουλειά στο gpspocketpc που τη χαίρεστε όλοι, μιας και όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα δεδομένα που έχω ανεβάσει εκεί, όπως επίσης και την κομπίνα που έχω κάνει με την διπλή κάμερα στην είσοδο της Ναυπάκτου που ΟΛΟΙ την έχετε, αλλά, όπως θα δείτε στο βίντεο ΔΕΝ υπάρχει). Άντε, άλλη μία αιτία να με βρίσετε τώρα...

** Τα έχω γράψει σε άλλα topics σχετικά με πολιτικές διαφορές (βλ. ορισμένη κλειστή "αβελιανή" ομάδα χρηστών και την οργανωμένη επίθεση στο παρελθόν), οικονομικές διαφορές (π.χ. φίλοι πωλητών "τουλίπας"), είτε συνδυασμούς αυτών (π.χ. συστημικοί εργολάβοι και "άπειροι" εκπρόσωποι αυτών).

*** Π.χ., ένας "νονός" της μαφίας, χωρίς να γνωρίζει το παρελθόν, ξεκίνησε πόλεμο θεωρώντας ότι είμαι εύκολος στόχος γιατί με είχαν διώξει από πολλάάάά fora κατά το παρελθόν ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Αυτό που δεν ήξερε, όμως, ήταν το ότι με έδιωξε το ίδιο πρόσωπο από δύο fora - το 2ο ήταν δικό του - και πως στο 1ο επανήλθα πανηγυρικά με τον ίδιο να εκδιώκεται κακήν κακώς, λόγω της απάτης που είχε αποκαλυφθεί (την είχα αποκαλύψει πριν καν τεκμηριωθεί με στοιχεία).


διαφωνώ :rtfm: , τα γραπτά είναι πιο βαρετά ακόμα και από το βίδεο :lol:
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#58395 Ένα ακόμη βαρετό βίντεο με το ταξίδι από Κερατσίνι προς Ναύπακτο. Η ώρα που φαίνεται είναι η καλοκαιρινή, οπότε το -1 εξηγεί τον άδειο δρόμο. Η ταχύτητα του βίντεο είναι x2 της πραγματικής.



Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#58930 Λίγο ξεκάπνισμα. Όχι μόνο 6.5 λτ/100 χλμ σπιτι δουλειά. Αξιούπολη ως Αρχάγγελο







Σήμερα τιράντας είδα σήκωνε θερμοκρασία. Έσκασε η κόλλα 2 υλικών που καλύπτει το ράγισμα στο δοχείο παραφλού (λογικό με εναλλαγές -10 ως 50 60 βαθμούς θερμ. στο χώρο μηχανής...). Το μισό παραφλού χύθηκε κατα τη διάρκεια του βίδεο μάλλον :lol: :x
Άβαταρ μέλους
By leonp
#59251
(αργεί να αρχίσει)

Στην ευθεία ανεβάζω 80-90 χαω αλλά είναι η μοναδική μεγάλη ευθεία, συνήθης ταχύτητα 60 χαω στις μικρότερες ευθείες.

Στις στροφές σιγά και προσεκτικά γιατί το χιόνι είναι πολύ σκληρό αν χτυπήσεις με ταχύτητα και το καημένο σιβίκ έχει μερικά τέτοια βαθουλώματα. :)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#59301 Λεώ είσαι για δέσιμο! Σε στεγνές ευθείες και στροφιλίκια πας σαν κότα και όταν δεις χιόνι γίνεσαι Μάκκινεν! :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By drdino
#63741 Δοκιμή της SJ5000+:

Με την αδιάβροχη θήκη και μια τριγωνική βάση με 3 βεντούζες στον προφυλακτήρα (περίμενα σαφώς λιγότερο ήχο γιατί στο πακέτο δείνει πορτάκι με θυρίδες ακριβώς για αυτόν τον λόγο, οπότε πρέπει να ελέγξω πόσο υδατοστεγής είναι τελικά):


Εσωτερική τοποθέτηση στο παρμπρίζ με αυτοκόλλητη βάση. Κόβεται λίγο η ορατότητα από την μονάδα του αισθητήρα φωτεινότητας/βροχης :hmmm: