Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#239542 Αυτό θα είχε πλάκα να έχει κανέναν ν10 φορτηγάδικο από κανένα viper με κανένα καλό κιτάκι με κομπρέσσορα που βγάζει για πλάκα μια χιλιάδα άλογα... :twisted: :lol: :lol:

Διεστραμένος;;; εγώ;;; άντε καλέ... :twisted: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#239569
markvag έγραψε:Αυτό θα είχε πλάκα να έχει κανέναν ν10 φορτηγάδικο από κανένα viper με κανένα καλό κιτάκι με κομπρέσσορα που βγάζει για πλάκα μια χιλιάδα άλογα... :twisted:

Διεστραμένος;;; εγώ;;; άντε καλέ... :twisted:

V8 ford 400 ίππων το 1971 σου κάνει?Όχι q car ,θα μπορούσε να είναι sleeper χωρίς τα αυτοκόλληταΕικόναΕικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#239572 Νομίζω και η Ρενώ είχε βγάλει ένα εξωφρενικό Espace. Kαι η Mercedes ένα δικινητήριο Α-class ή κάτι τέτοιο. Όλα αυτά όμως είναι μοναδικά υπερειδικά μοντέλα, δεν θεωρώ ότι μετράνε.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#239576 Με αφορμή το ποστ του Μάρκου το έβαλα.Υπήρξαν 3 τράνζιτ supervan.Αυτο που έβαλα όμως αν εξαιρέσεις τους τροχούς και την εξάτμιση θα μπορούσε να είναι του υδραυλικού της γειτονιάς.Το espace ήταν ξεκάθαρα πρωτότυπο Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#239634 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Έτσι έτσι...

Το Εσπάς ήταν πρωτότυπο και είχε ν10 κινητήρα από F1 όπως φαίνεται και από τ' αυτοκόλλητα...

Είμαι σίγουρος πάντως ότι όλο και κανένας πειραγμένος αμερικάνος θα έχει κάνει κάτι σαν αυτό που λέω... :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#239635 Εικόνα

Audi RS2 Avant
Κινητήρας: 5-κύλινδρος σε σειρά, Turbo
Κωδικός κινητήρα: ADU
Κυβισμός: 2.226 cm³
Διάμετρος x Διαδρομή: 81,0 x 86,4 mm
Ισχύς-1: 232 kW (315 PS) στις 6.500 rpm
Ροπή-1: 410 N·m στις 3.000 rpm
Σχέση συμπίεσης: 9,0:1
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός, Turbo
Βαλβίδες: DOHC, 4 ανά κύλινδρο
Ψύξη: Υδρόψυξη
Μετάδοση: 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
Τετρακίνηση quattro
Ελαστικά: 245/40 ZR 17
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι, 4 πιστόνια
Μεταξόνιο: 2.597 mm
Διαστάσεις: 4.510 x 1.695 x 1.386 mm
Επιτάχυνση 0–100 km/h: 5,3 sec
Επιτάχυνση 0–200 km/h: 22,7 sec
Τελική Tαχύτητα: 262 km/h
Βάρος: 1.592 kg


έβγαζες το κόκκινο σηματάκι και έκανες πλάκα σε πολύ κόσμο στα 90s :lol:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#240009 Βασικά για οποιοδήποτε στέισον υπάρχει η υποσυνείδητη προκατάληψη ότι είναι όχημα ανάγκης για κουβαλήματα, παιδιά, δουλειά και δεν το μετράς. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα Audi στέισον S4-S6-RS4-RS6 είναι τέλεια Q-cars και κυκλοφορούν ανάμεσά μας πολύ διακριτικά... μέχρι να χρειαστεί. Υπήρχε και BMW Μ5 στέισον....
Άβαταρ μέλους
By xenos
#240246 To RS6 είναι τελείως μοσχάρι ρε παιδιά, τι λέτε; Φυσικά και δεν φαίνεται νορμάλ με τόσα φουσκώματα, ζαντάρες κλπ. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#240698
kacey έγραψε:http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2243432/

Εικόνα

11.500 ευρω.


... και 170Κ χλμ...

Αλλά τελείως :twisted: αμάξι... :twisted: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#240877
markvag έγραψε:
kacey έγραψε:http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2243432/

Εικόνα

11.500 ευρω.


... και 170Κ χλμ...

Αλλά τελείως :twisted: αμάξι... :twisted: :metalo:


170Κ τίποτα... άλλο τόσο και άλλο τόσο έχει ωφέλιμη ζωή, V8 ατμόσφαιρα ούτε τουρμπίνες ούτε κομπρέσορες και από ότι βλέπω μηχανικό σαζμάν...αθάνατο
Άβαταρ μέλους
By JBT
#240902 Μιλάμε για Αουδί ε :s_mad

Είχα(με) το προηγούμενο, οι ζημιές του δεν περιγράφονται.

ΑΙΣΧΟΣ. Μέχρι και ο μηχανισμός της κλειδαριάς του φορτμπαγάζ χάλασε.

Ποτέ ξανά Κουβάγκεν...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#240911 Koίταζα το Toyota Caldina (ουσιαστικά η αβενσάρα μου) αλλά έχει κάτι μπούκες στο καπώ που μαρτυράν ότι κάτι ύποπτο παίζει, μάλλον δεν το λες ακριβώς Q-car :hmmm:

Edit, κάποιος έκανε μετατροπή Q-car με κανονικό καπω :lol:

Εικόνα