theo13 έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Από την άλλη ο οδηγός πρέπει να προσαρμόζεται στην κατάσταση του δρόμου.
Δεν είναι δυνατόν όταν ξέρεις ότι υπάρχουν θέματα να οδηγείς σαν να μην σε νοιάζει.
Δεν μπορεί να έχει όριο 50-60 χαω και πολλοί να πηγαίνουν με τα διπλά.
Από το Mi A1.
Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά στο συγκεκριμένο κωλόδρομο ο ένας φταίει και ο άλλος όχι γιατί του έρχεται μετωπική από το πουθενά, όμως και οι δυο στο χώμα καταλήγουν.
Εαν διαβασεις ξανα αυτα που εγραψα, θα καταλαβεις πως επαναδιατυπωνεις οσα ειπα και συμφωνεις με οσα λεω, χωρις να το καταλαβαινεις.
Παμε παλι αλλη μια φορα.
Δρομος με 3 λωριδες ανα κατευθυνση και διαχωριστικη νησιδα.1) τρακαρουν ο ενας πισω απο τον αλλο, με την πρωτη ευκαιρια σε ξαφνικη επιβραδυνση της ροης.
2) τρακαρουν σε ακινητοποιημενα επι της ΛΕΑ οχηματα
3) τρακαρουν ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ επειδη επαιζαν το πουλι τους ενω οδηγουσαν
4) τρακαρουν με αλλους, γιατι οι 3 λωριδες δεν ειναι αρκετες και πηγαινουν πλαι-πλαι ενω στην αλλαγη λωριδας δεν ΓΥΡΝΑΝΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΟΝ ΣΚΑΤΟΚΑΘΡΕΠΤΗ αλλα αρκουνται σε μια λοξη ματια.
Δρομος με 1 λωριδα ανα κατευθυνση και διπλη συνεχομενη διαχωριστικη γραμμη (aka Καρμανιολα!
)
1) τρακαρουν γιατι ειναι αμπαλαδορ κωλοζωα που δεν εχουν μαθει να μενουν στη λωριδα τους, δηλαδη:
α: πατανε στη διαχωριστικη για να "βλεπουν" μπροστα, το ιδιο κανει και ο αλλος απο το απεναντι, ΚΡΑΟΥ!
β: παιζουν με το πουλακι τους και φευγουν εκτος πορειας, ΚΡΑΟΥ!
2) τρακαρουν γιατι ειναι ανυπομονοι μαλακες και:
α: επιλεγουν προσπεραση πριν απο στροφη
β: η προσπεραση γινεται με 5η και 1200rpm
γ: η προσπεραση γινεται χωρις να αλλαξουν λωριδα - ελα μωρε, αφου χωραμε γιατι να βγω ολος στο αντιθετο?
δ: η προσπεραση γινεται με φορα χωρις καμια προνοητικοτητα
ε: η προσπεραση δεν γινεται με φορα, αλλα με αποτομη εξοδο και το γκαζι σανιδα, το οποιο γκαζι φυσικα με 5η δεν ειναι αρκετο.
Στην 2η περιπτωση τα λαθη δεν συγχωρουνται οπως καταλαβαινεις.
ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ο δρομος ειναι δρομος.
Δεν ειναι μια μεταβλητη στην εξισωση του καθε τροχαιου, ειναι αυτο που ειναι και πρεπει να προσαρμοστει ο καθε οδηγος.