Σελίδα 283 από 573

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 10:07
από citastak
απίστευτο.
Εν τω μεταξύ σήμερα είχε παρκάρει ένα τουριστικό λεωφορείο που δεν έχει οροφή (αυτά που γυρίζουν την ακρόπολη) δίπλα σε ένα κλειστό τουριστικό λεωφορείο και μου γεννήθηκε η ερώτηση, είναι δομικά ασφαλή αυτά; δλδ το ότι έχουν βγάλει την οροφή δε δημιουργεί στρεβλώσεις σε σασί κτλ; ή έχουν ενισχυμένο σασί για αυτό το λόγο;

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 10:46
από cosneo
citastak έγραψε:Ρε γμτ δεν έχουν μπάρες αυτά, πίσω από τα προσκέφαλα;
Έχουν. Όπως και ότι έχουν και ενισχυμένο πλαίσιο στο παρμπριζ.
Το θέμα ανατροπή του καμπριο είναι...να μην τύχει!
Σε συνθήκες crash test πιθανόν να προσφέρουν μια μικρή προστασία, σε πραγματικές συνθήκες και ταχύτητες θα έλεγα και με σιγουριά όχι.
Όπως και το σίγουρο είναι ότι η κλειστή οροφή δεν προσφέρει την ίδια προστασία με την σταθερή οροφή των κλειστων αυτοκινήτων.

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 12:54
από mirage
Νομίζω του 206 ήταν διακοσμητικά.

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 13:26
από Govus
mirage έγραψε:Νομίζω του 206 ήταν διακοσμητικά.


Εντελώς :lipsealed: !

Εικόνα

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 21:41
από cosneo
Αν είναι σαν του δικού μου, το πλαστικό είναι επικάλυψη σε μια μεταλλική βεργα που οι δύο άκρες του φτάνουν περίπου ως την μέση της πλάτης του καθίσματος.
Το είχα ψάξει για το Micra για περίπτωση αντικαταστασης τους σε κάτι πιο.... γυαλιστερό αλλά ήταν πανάκριβα.
Και στο πρώτης γενιάς ΜΧ5 η Mazda τα είχε σαν έξτρα και ήταν ανοξείδωτοι σωλήνες (κουφιοι εσωτερικά).

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 21:54
από panos2171
H κεντρική μπάρα που είχαν τα παλιά cabrio θα έκανε δουλειά σε αντίστοιχη περίπτωση;

Εικόνα

Εικόνα

Για χάρη του design τα καταργήσαν; Γιατί εκτός των άλλων πλέον θα μπορούσαν να είναι αρκετά ενισχυμένες, θα δένανε το σασί καλύτερα και σαφώς θα προσφέρανε σε μαγάλο βαθμό προστασία σε περίπτωση ανατροπής.
Τα σύγχρονα προσκέφαλα που εκτινάσσονται σε ανατροπή βοηθάνε πάρα πολύ λίγο γιατί και αυτά έχουν παραμόρφωση μόλις δεχτούν το βάρος του αυτοκινήτου.

cosneo έγραψε:Αν είναι σαν του δικού μου, το πλαστικό είναι επικάλυψη σε μια μεταλλική βεργα που οι δύο άκρες του φτάνουν περίπου ως την μέση της πλάτης του καθίσματος.
Το είχα ψάξει για το Micra για περίπτωση αντικαταστασης τους σε κάτι πιο.... γυαλιστερό αλλά ήταν πανάκριβα.
Και στο πρώτης γενιάς ΜΧ5 η Mazda τα είχε σαν έξτρα και ήταν ανοξείδωτοι σωλήνες (κουφιοι εσωτερικά).


Μέχρι το ΝΒ αυτά που έδινε η mazda πολύ σωστά ήταν απλά για εμφάνιση και στερεώνονταν πάνω σε 4 βίδες γι αυτό χαρακτηρίζονται style bars. Τα rollbars από την άλλη βιδώνουν πάνω στο σασί γι αυτό έχει αρκετά κοψε ράψε. Το Nc από την άλλη έχει προσκέφαλα πάνω στο σασί από το εργοστάσιο επίσης καλυμμένα με καπάκια.
Και αν δε κάνω λάθως τα νίκελ τα βρίσκεις στο 50αρικο το πολύ. :whistlink: :shifty:

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 22:09
από cosneo
panos2171 έγραψε: Τα rollbars από την άλλη βιδώνουν πάνω στο σασί γι αυτό έχει αρκετά κοψε ράψε.


Σαν να τα έχω δει σε σχεδιαγραμματα σε κάποια καμπριο να συνδέονται με μια οριζοντια μπάρα πίσω από τις πλατες των πίσω καθίσματων που έχει να κάνει με την ενίσχυση του πλαισίου.

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2018, 02:12
από gakost

Το αρχικό βίντεο είναι κάπου από το 2008 αν θυμάμαι καλά (αυτή η έκδοση ανεβηκε το 13 ) αν ξέρει καποιος και καλά Γερμανικά ας πει και τι λέει

Στην αμερική υποχρεωτικά όλα τα ανοιχτά αυτοκίνητα χρειάζονται rollbar πλέον είτε αυτόματα είτε σταθερά για να πάρουν έγκριση τύπου

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2018, 11:46
από cosneo
Βασικα συγκρίνει το 207 με εκτινασσομενα rollbars, το Mini με σταθερά rollbars και το Pluriel χωρίς καθόλου rollbars.
Και στις αντίστοιχες ανατροπές δείχνει αντίστοιχα τι γίνεται με τα κεφαλια των επιβατών αλλά και με την λιγότερη ή περισσότερη παραμόρφωση του παρμπριζ.
Καλύτερο κάπως το αποτέλεσμα στο 207, το χειρότερο στο C3 , κάπου στην μέση το Mini.

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2018, 15:28
από rx8_drifter
Αυτό το pluriel είναι ΧΑΛΑΡΑ απ τα μεγαλύτερα μπούρδες που έχουν παραχθεί. :dizzy:

Όποιος ήταν ανακατεμένες σ αυτό το πρότζεκτ έπρεπε να τον υποχρεώνουν να το οδηγει :adminpower:

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2018, 18:15
από rafi
rx8_drifter έγραψε:Αυτό το pluriel είναι ΧΑΛΑΡΑ απ τα μεγαλύτερα μπούρδες που έχουν παραχθεί. :dizzy:

Όποιος ήταν ανακατεμένες σ αυτό το πρότζεκτ έπρεπε να τον υποχρεώνουν να το οδηγει :adminpower:
Ναι, το χειροτερο αμαξι που οδηγησα ποτε. Χειροτερο και απο corsa του '93.

.

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2018, 20:09
από Chris
Θυμαστε ενα καταπληκτικο επεισοδιο του top gear, που τα ειχε βρει ολα καλα με το pluriel, αλλα σε ολη τη δοκιμη ειχε ενα βανακι απο πισω να κουβαλαει τις αψιδες; :lol:


< >

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2018, 20:44
από axel12p
Chris έγραψε:Θυμαστε ενα καταπληκτικο επεισοδιο του top gear, που τα ειχε βρει ολα καλα με το pluriel, αλλα σε ολη τη δοκιμη ειχε ενα βανακι απο πισω να κουβαλαει τις αψιδες; :lol:


< >


Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2018, 21:00
από funkyreverend
rx8_drifter έγραψε:Αυτό το pluriel είναι ΧΑΛΑΡΑ απ τα μεγαλύτερα μπούρδες που έχουν παραχθεί. :dizzy:

Όποιος ήταν ανακατεμένες σ αυτό το πρότζεκτ έπρεπε να τον υποχρεώνουν να το οδηγει :adminpower:


Δεν υπήρχε προτζεκτ, στο πόδι το έκαναν.

Re: Τροχαία ατυχήματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2018, 23:29
από Govus
funkyreverend έγραψε:Δεν υπήρχε προτζεκτ, στο πόδι το έκαναν.


:rtfm: