Το αμάξι αυτό είναι το Ferrari 488, δεν είναι οποιαδήποτε Ferrari. Αυτό το αμάξι είναι για πίστα, σαν formula. Είναι η πιο γρήγορη και η πιο ακριβή Ferrari που υπάρχει ...
Το αυτοκίνητο το είχε πάρει 500 με 550.000€ και δεν είχε προλάβει να το εκτελωνίσει. Το αμάξι αυτό φτάνει γύρω στις 800.000€.
Όλα τα Ferrari και τα super cars είναι τετρακίνητα.
Τόσες λαλακίες μαζεμένες σε ένα κείμενο είχα καιρό να δω.
Στο μεταξύ από πίσω ακολουθούσε λέει μια Καγιέν του ιδίου που την οδηγούσε φίλος του. Επίσης με γερμανικές πινακίδες
Ευτυχώς δεν πήρε κάναν αθώο περαστικό στο λαιμο του.
Απλά δεν έχουμε την δυνατότητα να πάρουμε Ferrari
Όλα τα παρακάτω (και πολύ περισσότερα) δεν είναι Ferrari που ανήκουν σε νεόπλουτους.
Fiat Panda 7,6l/100km
Asimov έγραψε:Πραγματικά όμως.
Στο μεταξύ από πίσω ακολουθούσε λέει μια Καγιέν του ιδίου που την οδηγούσε φίλος του. Επίσης με γερμανικές πινακίδες
Δε θα ειχε προλαβει να την εκτελωνισει κι αυτη
JimClark έγραψε:melos86 έγραψε:Πατινι σε δημοσιο δρομο και ειμαστε εμεις τα καθικια??
https://getelectric.gr/oloi-oi-neoi-kan ... inia-epio/
and I quote.
Τα Ε.Π.Η.Ο. που διατέθηκαν στην ελληνική αγορά ή τεκμηριωμένα εισήχθησαν στη Χώρα πριν τη δημοσίευση του παρόντος, με μέγιστη σχεδιαστική ταχύτητα άνω των 25 χλμ/ώρα, δύναται να κυκλοφορήσουν σε δημόσιο οδικό δίκτυο υπό την προϋπόθεση ότι η μέγιστη ταχύτητα κίνησής τους περιορίζεται στα 25 χλμ/ώρα.
Τα ΕΠΗΟ απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε οδούς όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των αυτοκίνητων οχημάτων υπερβαίνει τα 50 χλμ/ώρα.
Ξενοφώντα, θα σε προέτρεπα να μην ξανακαβαλήσεις τέτοιο πράγμα. Ο άντρας της ξαδέρφης μου, στην ηλικία μας περίπου, πήρε μια φορά ένα τέτοιο για να πάει στην δουλειά του (διευθυντής τραπεζικού καταστήματος) στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, επειδή σκέφτηκε να γλιτώσει την κίνηση. Συνάντησε λάδια ή νερά, έπεσε κάτω, διέλυσε το πόδι του, και 2 χρόνια μετά είναι ακόμα με μπαστούνι. Οι γιατροί είπαν ότι δεν θα περπατήσει ποτέ ξανά κανονικά. Όλα αυτά με ταχύτητα πεζού περίπου, στην Μπότσαρη... Ούτε για πλάκα δεν θα ανέβαινα σε τέτοιο πράγμα, κι ας ήταν η δουλειά μου να μπαίνω σε όχημα με 1000 λίτρα καύσιμο και 50 βλήματα...
Για την Ferrari τι να πεις; Όταν ανεβαίνεις σε πύραυλο-εδάφους-εδάφους είναι δύσκολα τα πράγματα.
axel12p έγραψε:Όταν ακόμη και ο Chris Harris απορεί για το αν ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι κατάλληλο για τους δημόσιους δρόμους...
αυτο ακριβώς , έχει ξεφύγει λίγο το πράμα για δημόσιο δρόμο , τόσο σε μηχανές όσο κ αυτοκίνητα
georgetz έγραψε: έχει ξεφύγει λίγο το πράμα για δημόσιο δρόμο , τόσο σε μηχανές όσο κ αυτοκίνητα
Ημμμμμαααρτον!!!
Σε καμια απο τις δυο κατηγοριες δεν εχει ξεφυγει το πραμα...!!
JimClark έγραψε:Αν ξαναακούσω οι δρόμοι είναι επικίνδυνοι, πραγματικά...
Ας πρόσεχε. Και εγώ έχω αποφύγει πεζούς γάτες κτλ , αλλά θα τρέξω με 50 άντε 60 μέσα στις κατοικημένες. Και δεν έγινε τπτ παρά ένα μικρό παραδοσιακό βρισίδι, έτσι για να γνωριστούμε.
Βλέπω τι καθίκια είμαστε ΚΑΙ ως οδηγοί, τώρα που οδηγώ πατίνι.
Fixed
Γιατί έκτος των μηχανακιων,ποδηλάτων που κάνουν καφριλες εκτός από το δρόμο και στα πεζοδρόμια/διαβάσεις τώρα προστέθηκαν και τα πατίνια. Να βγαίνω από την είσοδο της πολυκατοικίας και να με περνάει ξυστά πατίνι. Ασυναίσθητα τέλειως δεν έκανα ένα βήμα ακομα με άγνωστα αποτελέσματα αν με χτυπούσε όταν εννοιωσα τον κραδασμό που δημιουργούν στο πεζοδρόμιο όταν πατανε στις εσοχές.
.
Morx έγραψε:Καλά μην το λες. Οι δρόμοι στην Ελλάδα έχουν μείνει αναλλοίωτοι εδώ και 2 δεκαετίες και οι superbike έχουν φτάσει 200 άλογα. Όσα ηλεκτρονικά και να βάλουν, σε αυνδυασμό και με την ανυπαρξία λογικής εκ μέρους του αναβάτη, δεν θέλει και πολύ για να γίνει. Όταν σε 6δ τέρμα ανοιχτού γκαζιού έχεις διακοσαρίσει…georgetz έγραψε: έχει ξεφύγει λίγο το πράμα για δημόσιο δρόμο , τόσο σε μηχανές όσο κ αυτοκίνητα
Ημμμμμαααρτον!!!
Σε καμια απο τις δυο κατηγοριες δεν εχει ξεφυγει το πραμα...!!