Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#812797 Εγώ βλέπω έναν ΙΧ που νόμισε ότι προλαβαίνει να περάσει, κοιτάζει δεξιά αλλά όχι αριστερά.
Βλέπω και έναν αναβάτη που παρότι είδε ένα αμάξι να περνάει και ένα δεύτερο να ακολουθεί, δεν ψυλλιαστηκε να κλείσει το γκάζι. Θανάσιμο σφάλμα στους ελληνικούς δρόμους.
Φυσικά όλη η ευθύνη στο αυτοκίνητο αλλά τι να το κάνεις;
Άλλος βλέπει τα ραδίκια ανάποδα

.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#812798 Έλα μου ντε... δεν κοντοστάθηκε ποτέ, να πεις ότι έλεγξε και ήρθε γρήγορα η μηχανή. Μόλις βγήκε το μπροστά αμάξι, βγήκε και το smart.

Η διασταύρωση Νίκης και Καλαμακίου είναι η πιο κάτω. Επί της αρχής δεν φαίνεται να έχει περιορισμένη ορατότητα.

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#812799
NickTG έγραψε:Πιο στραβό είναι η ταχύτητα από τον άλλον που βγήκε έτσι στο δρόμο? :hmmm:

Το βγήκε έτσι στον δρόμο είναι πολύ σχετικό. Μπορεί απλά να μη τον είδε, λόγω αντηλιάς, τυφλής γωνίας, κλπ.

Είχα δει παλιότερα ένα σχετικό βιντεάκι στο Youtube. Δεν θυμάμαι να μου το έχουν τονίσει όσο έκανα μαθήματα για το δίπλωμα. Είναι δυστυχώς πολύ εύκολο να γίνει η στραβή και εκ των πραγμάτων την πληρώνει πάντα ο μοτοσικλετιστής.



Άβαταρ μέλους
By NickTG
#812800
axel12p έγραψε:
NickTG έγραψε:Πιο στραβό είναι η ταχύτητα από τον άλλον που βγήκε έτσι στο δρόμο? :hmmm:

Το βγήκε έτσι στον δρόμο είναι πολύ σχετικό. Μπορεί απλά να μη τον είδε, λόγω αντηλιάς, τυφλής γωνίας, κλπ.

Είχα δει παλιότερα ένα σχετικό βιντεάκι στο Youtube. Δεν θυμάμαι να μου το έχουν τονίσει όσο έκανα μαθήματα για το δίπλωμα. Είναι δυστυχώς πολύ εύκολο να γίνει η στραβή και εκ των πραγμάτων την πληρώνει πάντα ο μοτοσικλετιστής.





Είδες το βίντεο και σου φάνηκε πως σταμάτησε να ελέγξει? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#812809
BARHonda έγραψε:Ο ΚΟΚ ορίζει στο STOP πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος. Το Smart δεν το έπραξε


Καλά, αν τό στοπ είναι τοποθετημένο 3 μέτρα νωρίτερα από την διασταύρωση, δεν υπάρχει άλλος τρόπος παρά να βγεις γονατιστός μπροστά για να έχεις ορατότητα. Μπαχαλο,απ όπου και να το πιάσεις.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#812815
kostis20 έγραψε:Επίσης ο ΚΟΚ λέει ότι πρέπει να τηρούμε και τα όρια ταχύτητας...
Το θέμα είναι τι αποδεικνύεται πιο εύκολα όταν έρθει η ώρα του ατυχήματος και της αποζημίωσης

Εν προκειμένω, το STOP
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#812816 Η απόδειξη έχει μικρή έως μηδενική αξία οταν ένας βλέπει τα ραδίκια ανάποδα
(Άσε που πιθανότατα το δικαστήριο θα βγάλει συνυπαιτιοτητα λόγω ταχύτητας)
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#812819
BARHonda έγραψε:
kostis20 έγραψε:Επίσης ο ΚΟΚ λέει ότι πρέπει να τηρούμε και τα όρια ταχύτητας...
Το θέμα είναι τι αποδεικνύεται πιο εύκολα όταν έρθει η ώρα του ατυχήματος και της αποζημίωσης

Εν προκειμένω, το STOP
Σίγουρα σε απώλεια ζωής δεν έχει καμία σημασία αλλά 50-50 αυτό δεν είναι και ας έτρεχε ο μοτοσυκλετιστής, διότι δεν μπορείς να το αποδείξεις, είναι καθαρή εκτίμηση
Άβαταρ μέλους
By Serf
#812820
BARHonda έγραψε:
BARHonda έγραψε:
kostis20 έγραψε:Επίσης ο ΚΟΚ λέει ότι πρέπει να τηρούμε και τα όρια ταχύτητας...
Το θέμα είναι τι αποδεικνύεται πιο εύκολα όταν έρθει η ώρα του ατυχήματος και της αποζημίωσης

Εν προκειμένω, το STOP
Σίγουρα σε απώλεια ζωής δεν έχει καμία σημασία αλλά 50-50 αυτό δεν είναι και ας έτρεχε ο μοτοσυκλετιστής, διότι δεν μπορείς να το αποδείξεις, είναι καθαρή εκτίμηση
Εφόσον υπάρχει βίντεο, μια χαρά υπολογίζεται η ταχύτητα. Αν και οι πραγματογνώμονες μπορούν να εκτιμήσουν την ταχύτητα βάσει έκτασης ζημιών, κτλ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#812821
BARHonda έγραψε:
BARHonda έγραψε:
kostis20 έγραψε:Επίσης ο ΚΟΚ λέει ότι πρέπει να τηρούμε και τα όρια ταχύτητας...
Το θέμα είναι τι αποδεικνύεται πιο εύκολα όταν έρθει η ώρα του ατυχήματος και της αποζημίωσης

Εν προκειμένω, το STOP
Σίγουρα σε απώλεια ζωής δεν έχει καμία σημασία αλλά 50-50 αυτό δεν είναι και ας έτρεχε ο μοτοσυκλετιστής, διότι δεν μπορείς να το αποδείξεις, είναι καθαρή εκτίμηση
Το θέμα είναι ότι ένας νέος είναι νεκρός και ότι στη θέση του smart θα μπορούσε να είναι ένας πεζός ή να πεταγοταν ένα παιδακι.Οποτε το να τρέχω δίχως αύριο μέσα σε κατοικημένη περιοχή όπως συνηθίζουν πάρα πολλοί αναβάτες στην Ελλάδα και να τα ρίχνω όλα στους άλλους είναι τουλάχιστον εγκληματικό και αυτοκτονικο.Εκτός του ορίου ταχύτητας βέβαια πρέπει καθημερινά να παραβιάζουν δεκάδες εδαφια του κώδικα.Για να μιλήσω τώρα για ηχορύπανση κτλ
Ειλικρινα αυτή η μονόπλευρη ερμηνεία του Κ.Ο.Κ. δεν έχει προηγούμενο και είναι τελείως παράλογη.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#812824 Ας μην μπλέκουμε υποθετικά σενάρια με το τι πραγματικά συνέβη και ας μην τους τσουβαλιάζουμε όλους, όλοι παρανομούμε καθημερινά

Τώρα το πόσο μειώνει την ευθύνη του οδηγού αυτοκινήτου που παραβίασε κάργα ένα στοπ η ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και αν υπάρχει κάποια φόρμουλα υπολογισμού στα δικαστήρια, δεν το ξέρει κανείς μας. Η παραβίαση στοπ δεν αλλάζει αν το όχημα με προτεραιότητα πήγαινε με 50 ή 70. Οφείλει ο οδηγός να σταματήσει πλήρως (οκ καταλαβαίνω ότι η πινακίδα συνήθως είναι κάποια μέτρα πίσω αλλά ας μην γίνουμε χαζά Αμερικανάκια σε κάτι τέτοια) και να κοιτάξει προσεκτικά και από τις 2 μεριές και να διασχίσει με ασφάλεια κάθετα τον δρόμο (το οποίο δεν έκανε ούτε το αυτοκίνητο πριν από αυτόν)

Εγώ δεν του δίνω ελαφρυντικό διότι πολύ απλά από το βίντεο το έσφαξε
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#812828 Συγνώμη αλλά ούτε stop παραβιάζω καθημερινά ,ούτε τρέχω δίχως αύριο σε ένα δρόμο που και τα 50 με το αυτοκίνητο είναι πολλά.
Το θέμα είναι ότι συστηματικά στην Ελλάδα υπαβαθμιζουμε τη τηρηση των οριών ταχύτητας και θεωρούμε ότι μπορούμε να τρέχουμε όσο θέλουμε απαιτοντας από τους άλλους να τηρούν τον ΚΟΚ που την ίδια ώρα εμείς τον καταπαταμε.
Όσο για το τσουβαλιασμα εγώ το 90% των μηχανών τύπου gsxr,hayabusa κτλ που βλέπω στην Αθήνα τρεχουν υπερβολικά .Τους περισσότερους δε προλαβαίνω καν να τους δω.Ασε που όλοι έχουν τις πινακίδες κρυμμένες.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#812833 Παρανομία είναι και το να πηγαίνεις 55 με όριο 50 (ή 147 με όριο 130 στην ΕΟ)

Εκεί σε περίπτωση τροχαίου αποδέχεσαι συνυπαιτιότητα;