Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#764151
saxon_747 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Το θεμα της συζητησης ηταν αλλο και ξεκινησε απο το αν θα αφησω η οχι τον γιο μου να οδηγησει μηχανακι στα 16 στον δρομο. Οπου ο Morx ειχε αλλη αποψη την οποια δεν εξεφρασε ποτε.

Μετα απο τοσες σελιδες βεβαια δεν τον αδικω :roll: :innocent:


Η συγκριση moto vs αυτοκίνητο ξεκίνησε με αφορμή το δίλημμα αν θα αφήσεις τον μικρό να οδήγησει μηχανάκι ή όχι και αιτιολογεί την απάντηση:

Πχ "όχι μην τον αφήσεις, είναι επικίνδυνο, καλύτερα ένα αμάξι στα 18" ή "ναι μωρέ, ας πάρει μηχανάκι γιατί έχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια"

Ο morx είναι υπέρ από ότι κατάλαβα, απλά δεν έγραψε κάτι περισσότερο.
Μα δεν είπα ότι θα τον αφήσω.

Αλλά εγώ ως γονιός έχω λόγο που μετράει μέχρι τα 18 του, από εκεί και πέρα μόνο να συμβουλεψω.

Μετά εφόσον βρει δουλειά, μαζέψει τα χρήματα, πληρώσει για το δίπλωμα, έχει δικαίωμα να αγοράσει αυτό που θέλει ο ίδιος και συμφωνεί με το δίπλωμα οδήγησης του.

RMX3363
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#764188
blinkys έγραψε:Πάω να χαζέψω καμία μότο στο car.gr (oh the irony) πριν γίνουν όλες ηλεκτρικές. Αν τελικά πάρετε μοτοσυκλέτα στο παιδί σας, προτιμήστε τις Ιταλικές. Χαλάνε τόσο συχνά που σπάνια κυκλοφορούν. Το λένε και οι στατιστικές.


Κάποια στιγμή είχα πέσει σ'αυτή την ηλεκτρική
https://lightningmotorcycle.com/
Ενδιαφέρουσα και ωραία για ηλεκτρική
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#764197
Νίκος Παππάς έγραψε:Νταξ, αν λεμε σε καποιον μην καβαλας μηχανη γιατι αν καποιος αλλος παραβιασει ΣΤΟΠ η φαναρι θα σε σκοτωσει , ειναι βιασμος λογικης.


Όχι Νίκο δεν είναι βιασμός της λογικής. Και στο λέω εγώ που ήμουν τρελαμενος με μηχανές. Ξέρω πολύ καλά τη γκαβλα τους και τη μαγεία τους.
Δε ζεις πάντα ζυγίζοντας πιθανότητες, δυστυχώς όμως εδώ είναι απλά μαθηματικά και οι πιθανότητες είναι συντριπτικά κατά του αναβάτη...
Εγώ πχ έχω τρακάρει 2 φορές στην Αθήνα με τη Giulietta, και τις 2 ο άλλος παραβίασε προτεραιότητα, ο σκουτερακιας που πέρασε κόκκινο σμπαραλιασε τον αστράγαλο του.. πήγα να τον δω και στο νοσοκομείο, εγώ άλλαξα φανάρι και προφυλακτήρα..
Ο άλλος ήταν με αμάξι και παρόλο που τον γύρισα σβούρα δεν έπαθε τπτ. Τον κοπανησα πισω δεξιά και πάλι αλλαξα φανάρι και προφυλακτήρα....
Και τις 2 αν ήμουν με τη μηχανή θα κατέληγα στο ΚΑΤ.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#764199
Νίκος Παππάς έγραψε:Ωραια, και τι εγινε που το λεει η στατιστικη;

Επισης η στατιστικη λεει οτι το καπνισμα σκοτωνει, το ιδιο και το αλκοολ, το ιδιο και η παχυσαρκια.
Παρολα αυτα επιτρεπεται να αγορασεις τσιγαρα, αλκοολ, πιτογυρα, σπληναντερα, πρατινες κλπ. και να τα καταναλωσεις οπως θες.

Η στατιστικη μετραει δεδομενα, αναλυει πιθανοτητες και μεσω αυτων βγαζει καποια συμπερασματα και καποοιοι φορεις μιλανε για μειωση καταναλωσης του Χ , αυξημενης προστασιας για το Ψ ή απαγορευσης για το Ζ.

Υπαρχει καπου καποια προταση απαγορευσης πωλησης μηχανων; Συζητειται απο φορεις, πολιτεια, καποιους ρε παιδι μου;

Οχι;

ΟΚ. Παμε παρακατω, μπορουμε;


Λολ ρε συ Νίκο...
Τι πα να πει και τι έγινε που το λέει η στατιστική? Να την καταργήσουμε τότε...
Επιτρέπονται όλα ναι, αλλά αν κάθε μέρα καπνίζεις, πίνεις, είσαι 200 κιλά βουβάλι, τρως σπλιναντερα και οδηγείς και μηχανή (...) τότε το έχεις εγγυημένο το έμφραγμα ή το σακατεμα όποιο έρθει πρώτα....
Έτσι δουλεύει πως να το κάνουμε?
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#764204 Δεν είπα να την καταργήσουμε.

Είπα ότι δεν μπορείς να ζεις με αυτήν, να κάνεις επιλογές βάση αυτής.
Κανείς δεν κοιτάζει στατιστικές πριν καπνίσει ή για να ξεκινήσει την γυμναστική.

Με γεια σου με χαρά σου αν επέλεξες αμάξι αντί μηχανής, εμένα μου άρεσαν και τα δύο, πήρα κι απ'τα δύο.

Μπορεί να πουλάω το σκούτερ τώρα αλλά ο στόχος είναι κάποια στιγμή να έχω και μία μηχανή για βόλτες εκτός πόλης.

Δεν περιμένω να συμφωνήσει κάνεις μαζί μου ούτε και χρειάζεται.

Την φωτογραφία μου την έστειλε φίλος από τα βόρεια, καινούργιο απόκτημα.
Ε, ζηλεψα λιγάκι.

Αυτοκίνητο δεν έχω ζηλέψει ποτέ.Εικόνα

RMX3363
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#764225
Νίκος Παππάς έγραψε:Δεν είπα να την καταργήσουμε.

Είπα ότι δεν μπορείς να ζεις με αυτήν, να κάνεις επιλογές βάση αυτής.


Τι εννοείς;
Φυσικά και μπορείς. Για την ακρίβεια, είναι ο ΜΟΝΟΣ ορθολογικός τρόπος να κανείς επιλογές στη ζωή σου.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#764226
Νίκος Παππάς έγραψε:Δεν είπα να την καταργήσουμε.

Είπα ότι δεν μπορείς να ζεις με αυτήν, να κάνεις επιλογές βάση αυτής.


Τι εννοείς;
Φυσικά και μπορείς. Για την ακρίβεια, είναι ο μόνος ορθολογικός τρόπος να κάνεις επιλογές στη ζωή σου.


edit αυτό δεν σημαίνει ότι κάνεις την επιλογή με το μεγαλύτερο νούμερο, αλλά ότι οφείλεις να τη λάβεις υπόψη σου σε κάθε απόφαση
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#764229
Νίκος Παππάς έγραψε:Δεν είπα να την καταργήσουμε.

Είπα ότι δεν μπορείς να ζεις με αυτήν, να κάνεις επιλογές βάση αυτής.
Κανείς δεν κοιτάζει στατιστικές πριν καπνίσει ή για να ξεκινήσει την γυμναστική.

Με γεια σου με χαρά σου αν επέλεξες αμάξι αντί μηχανής, εμένα μου άρεσαν και τα δύο, πήρα κι απ'τα δύο.

Μπορεί να πουλάω το σκούτερ τώρα αλλά ο στόχος είναι κάποια στιγμή να έχω και μία μηχανή για βόλτες εκτός πόλης.

Δεν περιμένω να συμφωνήσει κάνεις μαζί μου ούτε και χρειάζεται.

Την φωτογραφία μου την έστειλε φίλος από τα βόρεια, καινούργιο απόκτημα.
Ε, ζηλεψα λιγάκι.

Αυτοκίνητο δεν έχω ζηλέψει ποτέ.Εικόνα

RMX3363

Εικόνα :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#764237
blinkys έγραψε:Οι στατιστικές μελέτες δεν είναι ούτε κανόνας, ούτε μελλοντικές προβλέψεις. Κάθε μέρα πέφτουν έξω μελέτες για πράγματα που εξαρτώνται από πολύ λιγότερους παράγοντες σε σχέση με ένα τροχαίο.

Μπορείς να δεις τον παραλογισμό στο παραπάνω; Οι στατιστικές μελέτες δεν πέφτουν ΠΟΤΕ έξω γιατί αφορούν γεγονότα που έχουν ήδη συμβεί. Όταν λες ότι πέρσι έγιναν 8.319 ατυχήματα στους δρόμους από τα οποία το 73,2% με αυτοκίνητα, 19,4% με μηχανή και το υπόλοιπο με μουλάρι, δε γίνεται να πέσεις έξω. Έχουν συμβεί κάνεις τις πράξεις και βγάζεις αποτέλεσμα. Άρα η καραμέλα "πέφτει έξω η στατιστική" δεν μπορεί να ισχύσει σε καμία περίπτωση. Για άλλη μια φορά ακροβατείς μεταξύ στατιστικής και πιθανοτήτων με λάθος τρόπο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#764393
blinkys έγραψε:
Zorz έγραψε:
blinkys έγραψε:Για το ότι δεν έχει νόημα η κουβέντα έχεις δίκιο. Εδώ άνθρωποι που δεν έχουν ανέβει ποτέ σε μοτοσυκλέτα έχουν άποψη για το τι κάνει και πως αντιδρά, παρόλο που τους λέει άνθρωπος που γύρισε όλη την Ευρώπη καβάλα το αντίθετο. Κι επιμένουν κιόλας.


blinkys, γράφεις επιεικώς χαζαμάρες. Κι αν με αποκαλέσεις κουτάκια, θα σου φέρω στο κεφάλι τα roadbooks από τα 36ωρα που έχω κρατημένα. Να είμαστε ξηγημένοι. :)


Πρώτον, η γνώμη σου δεν μετράει διότι πρέπει να έχεις σοβαρά ψυχολογικά θέματα για να κάνεις 36ωρα. Πρέπει να έχεις τάσεις αυτοκτονίας ή κάτι παρόμοιο. Χαίρομαι πάντως που είσαι ακόμα ζωντανός κόντρα στην ακλόνητη στατιστική του petrolheads.

Δεύτερον, μαθηματικοί αγνοούν τον ορισμό της πιθανότητας, βγάλαμε εδώ μέσα πρώτη φορά στα χρονικά αρνητική πιθανότητα (το Νόμπελ περιμένει στην γωνία), βάλαμε την μοτοσυκλέτα να αποφεύγει Transit που σέρνει από πίσω την Δημητρούλα (το πλοίο του Αγούδημου ντε) την ώρα που στρίβει με 67 μοίρες κλίση πάνω σε λάδια, αλλά αυτά δεν είναι χαζΑμάρες. Εγώ τις γράφω.

Τρίτον, ποστάρουμε ένα ράντομ ατύχημα = ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΔΙΑΔΩΣΤΕ 111!!. Δεν μας νοιάζει αν αυτοί που καβαλούσαν το θανατηφόρο μηχάνημα πήδηξαν πάνω από τη μηχανή φωνάζοντας "εγκαταλείψτε το πλοίο". Δεν μας νοιάζει αν δεν έπαθαν τίποτα κι από τα νεύρα τους κουτούλησαν το παρμπρίζ του |λογοκρισία| που πήγε να τους φάει τα νιάτα. Δεν μας νοιάζει αν ήταν ζωσμένοι με εκρηκτικά. ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. Αλλά είπαμε. Εγώ γράφω χαζΑμάρες. :inlove:



Λοιπόν, η τελευταία απόπειρα από μεριά μου. Τί σημαίνουν τα στατιστικά (που φυσικά και είναι σωστά)... Ποια στατιστικά; Αυτά που λένε πως μία μηχανή έχει 55 θανάτους / 1 δισ. χλμ και το αμάξι έχει 1,1 (στο Μούρικα).

Σύμφωνα με αυτά τα νούμερα , αν πάρουμε 1εκ μοτοσυκλετιστές και τους βάλουμε να κάνουν μία διαδρομή 1.000χλμ (άρα έχουμε 1 δισ χλμ) και κάνουμε το ίδιο με 1εκ οδηγούς αυτοκινήτων, αναμένουμε ότι θα πεθάνουν 55 μοτοσυκλετιστές από τροχαία και 1 περίπου οδηγός αυτοκινήτου. Τί σημαίνει αυτό; Μα, ότι με τη μηχανή είναι 55 φορές πιο πιθανό να σκοτωθείς σε τροχαίο σε σχέση με ένα αυτοκίνητο. Τί ΔΕΝ σημαίνει;; Ότι θα πεθάνουν όλοι οι μοτοσυκλετιστές. Από τους 1εκ μοτοσυκλετιστές αναμένουμε ότι θα πεθάνουν 55 και θα είναι μια χαρά οι 999.945 (η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ δηλαδή). Και ΠΑΛΙ βέβαια, το αυτοκίνητο είναι 55 φορές ασφαλέστερο. ΔΕΝ σημαίνει ΦΥΣΙΚΑ ότι μπορούμε να προβλέψουμε τι θα πάθει ένας συγκεκριμένος μοτοσυκλετιστής, αλλά μόνο το τι θα συμβεί στο σύνολο. ΔΕΝ σημαίνει ακόμα ότι το νούμερο αυτό είναι σταθερό εις τον αιώνα τον άπαντα, αλλάζει και βελτιώνεται ή χειροτερεύει (αν και ποτέ δεν έχει πλησιάσει καν αυτό για τα αυτοκίνητα).

Επίσης δεν σημαίνει οτι στα επόμενα χίλια χλμ η πιθανότητα να πεθάνει ένας μοτοσυκλετιστής αυξάνεται. Παραμένει ίδια.

ΦΥΣΙΚΑ, ΠΟΤΕ δεν θα δούμε αυτό το νούμερο με μία επανάληψη του πειράματος αυτού. Εάν μπορούσαμε να επαναλάβουμε το πείραμα πολλές φορές, τη μία φορά θα είχαμε 50 θανάτους, την άλλη 60, κάποιες φορές πιθανώς και κανέναν, άλλες φορές και πάνω από 100. Κατά μέσο όρο όμως περιμένουμε να δούμε αυτά τα νούμερα, δηλαδή ο μέσος όρος των θανάτων / επανάληψη του πειράματος θα είναι κάπου στο 55 για τις μοτοσυκλέτες και στο 1,1 για τα αυτοκίνητα. Και σημειώνω, πως οι Αμερικάνοι οδηγούν περίπου 2,5τρις χλμ / έτος (δεν ξέρω αν είναι αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες ή και τα δύο, φαντάζομαι πως είναι και τα δύο, αν και δεν μας κάνει ιδιαίτερη διαφορά), δηλαδή κάθε χρόνο αυτό το πείραμα επαναλαμβάνεται κατά κάποιον τρόπο 2.500 φορές (παραπάνω από αρκετές για να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα).


(παρακαλώ παραβλέψτε το μακάβριο αντικείμενο του πειράματος)



panos2171 έγραψε:
Όσες πιθανότητες υπάρχουν να γίνει ένα ατύχημα για έναν οδηγό με μηχανή άλλες τόσες υπάρχουν να γίνει και με ένα αυτοκίνητο. Και αυτό φαντάζομαι είναι εύπεπτο για όλους.


.


Δεν ισχύει αυτό, αναφέρθηκαν σχετικά νούμερα σε προηγούμενη σελίδα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#764401 Εικόνα

Εικόνα

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του onlarissa.gr, το τροχαίο ατύχημα έλαβε χώρα στη συμβολή των οδών Σαρίμβεη και Εχεκρατίδας, όταν το πολυτελές αυτοκίνητο μάρκας «Morgan» που οδηγούσε ένας άνδρας ηλικίας πάνω από 50 ετών, καρφώθηκε σε κολώνα ηλεκτροφωτισμού κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, με αποτέλεσμα να εγκλωβιστεί εντός του αυτοκινήτου του.

https://www.iefimerida.gr/ellada/trohai ... nosokomeio


Ποσταρισμα ontopic

Αυτά βασίζονται ακόμα σε σασί "ξύλου" κλπα ?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#764469
georgetz έγραψε:
Αυτά βασίζονται ακόμα σε σασί "ξύλου" κλπα ?


Κάποια μοντέλα ναι. Το συγκεκριμένο πρέπει να είναι ένα από αυτά.

Βέβαια, το ξύλο είναι αρκετά άκαμπτο. Δεν χρησιμοποιείται νοβοπάν... :lol: