alexandros.K έγραψε:Αμα δεν σκανε ετσι, απο χαμηλη πιεση γιατι να σκασει τοτε?
γιατί δεν το πήρε χαμπάρι νωρίς
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Correct tire pressure is required in your car to maintain safety. Low tire pressure will change the way your car turns corners, brakes and its overall steering ability. In addition, a low tire pressure can cause a blowout, leading to an accident.
https://itstillruns.com/low-tire-pressu ... 71979.html
κουλάδια ε κουλάδια
MIXOStsi έγραψε:
@224v: είσαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις τι διαβάζεις?
Φίλε μου εγώ περιέγραψαν τι μου συνέβη πολύ συγκεκριμένα. Αυτοκίνητο, ταχύτητα , μπροστινό λάστιχο και 4 άτομα, παραμείναμε στην άσφαλτο, αλλάξαμε με τη ρεζέρβα και συνεχίσαμε για άλλα 200 χλμ στην έρημο της Σ.Αραβιας
Εάν έχετε αντιστοιχη εμπειρία περιγράψτε, απλά και όμορφα.
Δεν αρέσει η ιστορία μου, γιατί ένα σύγχρονο τζιπ έφυγε και έπεσε έξω από τον δρομο, λυπαμαι πολύ που χαλάει την ατμόσφαιρα περί ασφαλείας στην οδήγηση με τα σύγχρονα κουτιά
Ο κάθε ένας προστατεύει τον εαυτό του και την οικογένειά του όπως νομίζει καλύτερα.
< Note >
mousatos έγραψε:alexandros.K έγραψε:Αμα δεν σκανε ετσι, απο χαμηλη πιεση γιατι να σκασει τοτε?
γιατί δεν το πήρε χαμπάρι νωρίς
Το ειπα γιατι ειπες οτι δεν σκανε. Εγω νομιζω σκανε για πολλους λογους. Αν πχ πατησεις κατι κοφτερο δεν θα σκασει ?
mousatos έγραψε:SafetyΣτους αμμόλοφους στο Ντουμπάι χρησιμοποιούν τα Land Cruiser, και ξεφουσκώνουν τα λάστιχα σε πίεση 15. Μετά όταν φεύγουν ξαναφουσκωνουν στις νορμάλ πιέσεις κατασκευαστού. Έχοντας δει πιστεύω βιντεάκια με το τι κάνουν στους αμμολοφους εκεί η χαμηλή πίεση βοηθάει τα κόλπα τους, και για αυτό την χαμηλώνουν.
Correct tire pressure is required in your car to maintain safety. Low tire pressure will change the way your car turns corners, brakes and its overall steering ability. In addition, a low tire pressure can cause a blowout, leading to an accident.
https://itstillruns.com/low-tire-pressu ... 71979.html
κουλάδια ε κουλάδια
< Note >
ή μήπως όχι;
224v έγραψε:Φίλε μου εγώ περιέγραψαν τι μου συνέβη πολύ συγκεκριμένα. Αυτοκίνητο, ταχύτητα , μπροστινό λάστιχο και 4 άτομα, παραμείναμε στην άσφαλτο, αλλάξαμε με τη ρεζέρβα και συνεχίσαμε για άλλα 200 χλμ στην έρημο της Σ.Αραβιας
Εάν έχετε αντιστοιχη εμπειρία περιγράψτε, απλά και όμορφα.
Δεν αρέσει η ιστορία μου, γιατί ένα σύγχρονο τζιπ έφυγε και έπεσε έξω από τον δρομο, λυπαμαι πολύ που χαλάει την ατμόσφαιρα περί ασφαλείας στην οδήγηση με τα σύγχρονα κουτιά
Ο κάθε ένας προστατεύει τον εαυτό του και την οικογένειά του όπως νομίζει καλύτερα.
< Note >
Την ανεφερες μονος σου την αιτια (βέβαια ίσως και ο οδηγός να έπαιξε με το τιμόνι από φόβο και έκανε τα πράγματα χειρότερα), δεν σου φταινε τα συγχρονα κουτια. Αντιθετως επειδη ακριβως ειναι συγχρονα και ασφαλη αυτα τα κουτια σε σχεση με την 280S οι ανθρωποι ζουνε σημερα.. Να εισαι ευγνωμων λοιπον που δεν οδηγουσε ο Μr Zagori το 280S γιατι θα εβλεπες τα ραπανακια αναποδα απο το 1982...
Αν όμως ήταν σε καμπή και μάλιστα σε καμπη που πατούσε το λάστιχο που έσκασε, με τόσα χιλιόμετρα 200+ δεν κρατιέσαι με τίποτα.
Από την άλλη τα περι διαφήμισης νομίζω πηγαίνανε στην παθητική ασφάλεια.
R21