Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#703860 Α, καλά τώρα, αυτό δεν πρόκειται ν'αλλάξει, γιατί τα συμφέροντα είναι τέτοια. Οι έλεγχοι θα συνεχίζουν να γίνονται για τα μάτια, απλώς για να εισπράττουν τα ΙΚΤΕΟ.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#704271 Ας βάλουμε και το σχετικό υλικό

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
By Chris
#704273 Ουτε τρομερα γρηγορα φαινεται να πηγαινει, ουτε καρφωθηκε μετωπικα, περισσοτερο "συρσιμο" πανω στις μπαρες ειναι. Τρομακτικο το ποσο χαρτινο ηταν το αμαξι
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#704285
Chris έγραψε:Τρομακτικο το ποσο χαρτινο ηταν το αμαξι

Ακριβώς αυτό.
Ιάπωνας, δε σπάει δε χαλάει, ανταλλακτικά στο περίπτερο κλπ κλισέ καφενείου και κυκλοφορεί με κουβά 20-25 ετών που σε μια κακή στιγμή θα τον στείλει στον άλλο κόσμο
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#704293 inb4 Ντίμης μαινόμενος
Ιάπωνας 20ετίας ≠ Ιάπωνας σήμερα



Από την άλλη σε αξιοπιστία Γερμανός 20ετίας ... Γερμανός σήμερα :vava:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#704296
EDDIE_147 έγραψε:
Από την άλλη σε αξιοπιστία Γερμανός 20ετίας ... Γερμανός σήμερα :vava:


Γερμανός 20ετίας;; Πχ Golf IV ...

Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να αρχίσω για αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής αυτής της ντροπής για την αυτοκίνηση που ονομάζεται Golf IV;; :inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#704301
markvag έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:
Από την άλλη σε αξιοπιστία Γερμανός 20ετίας ... Γερμανός σήμερα :vava:


Γερμανός 20ετίας;; Πχ Golf IV ...

Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να αρχίσω για αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής αυτής της ντροπής για την αυτοκίνηση που ονομάζεται Golf IV;; :inlove:


Από εκεί ξεκίνησε η κατρακύλα για όλους.
Ίσως για πεεμβε-Μερκεντέ λίγο πιο μετά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#704302 OK, έχει ενδιαφέρον πάντως και μια άλλη σύγκριση. Πχ BMW 120i του 2017 (σχεδόν 15ετίας δηλαδή) σε σύγκριση με ένα Citroen C3 ή αντίστοιχο. Αξίζει κάποιος να πάει σε κάτι πιο καινούριο γιατί θα είναι όντως καλύτερο στα crash test σε σχέση με το παλιό;
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως αξίζει λοιπόν να δώσεις 10Κ για κάτι τέτοιο. Μην κοιτάτε το Civic και την Corolla που φτιάχτηκαν σε μια εποχή που οι προδιαγραφές των crash test ήταν χαλαρές ή ανύπαρκτες. Τ'αυτοκίνητα του 2000 σε σχέση με τα σημερινά, θεωρώ πως θα έχουν παρόμοια συμπεριφορά σε σύγκρουση και μόνον στα συστήματα ασφαλείας υπάρχει τεράστια εξέλιξη (που κάποιοι βέβαια τα λοιδωρούν και δεν τ'αγοράζουν).
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#704335 Δε θα πας από 120 σε C3 μόνο για τις στούκες. Αν υπάρχει βελτίωση, θα είναι μικρή.
Θα πας κυρίως επειδή είναι καινούριο. Επειδή θα γλυτώνεις 600 ευρώ τον χρόνο από τα τέλη κι άλλα 600 από το καύσιμο. Επειδή θα το δώσεις εύκολα στην πενταετία.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#704346
Asimov έγραψε:
Chris έγραψε:Τρομακτικο το ποσο χαρτινο ηταν το αμαξι

Ακριβώς αυτό.
Ιάπωνας, δε σπάει δε χαλάει, ανταλλακτικά στο περίπτερο κλπ κλισέ καφενείου και κυκλοφορεί με κουβά 20-25 ετών που σε μια κακή στιγμή θα τον στείλει στον άλλο κόσμο

Αν πισω στον χρονο κυκλοφορουσες με ενα τετοιο καινουριο ,θα ελεγες τα ιδια για αυτους που κυκλοφορουν με αμαξι του 80.
Και σε 20 χρονια απο τωρα ,οσους οδηγουν αυτοκινητο παρομοιο με αυτο που εχεις στην κατοχη σου,κουβα θα το χαρακτηρισεις.

Ουσιαστικα κυκλοφορεις με εναν κουβα απλα δεν το εχεις συνειδητοποιησει.