- 05 Οκτ 2014, 23:09
#20393
Σχετικά με τα μέτρα του εργολάβου: Μπορεί να ήταν επαρκή, μπορεί να μην ήταν.
Αυτό δε σημαίνει απολύτως τίποτα όσον αφορά το συμβάν. Ο δρόμος θα μπορούσε να είχε κλείσει για οποιοδήποτε λόγο ακόμα και βράδι, ήταν υποχρέωση αρχικά του επαγγελματία οδηγού του οχήματος να μπορεί να το σταματήσει εγκαίρως.
Επίσης είναι Νο 1 κανόνας: Όταν είμαστε σταματημένοι ή κόβουμε ταχύτητα λόγω συμβάντος επάνω στο οδόστρωμα
ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΑΛΑΡΜ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ. Πάνε πολλά χρόνια που κινούμενος με υπερβολική ταχύτητα σε μεγάλη ευθεία αυτοκινητόδρομου παρατήρησα ένα Lancia στην αριστερή λωρίδα που είχε αναμμένα τα αλάρμ και έκοψα αμέσως. Τα αυτοκίνητα τότε ήταν σταματημένα για κάτι αντίστοιχο (σύντομη διακοπή της κυκλοφορίας για κάποιο έργο). Δεν υπήρχε περίπτωση να σταματήσω και ακόμα μνημονεύω τον οδηγό που ήταν ο μοναδικός που είχε ανάψει αλάρμ. Η διαφορά ήταν μία:
ΕΙΧΕ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.
Επίσης, σε κάθε περίπτωση που σταματάμε
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΚΑΙ -ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ- ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΦΩΣΦΟΡΟΥΧΟΥ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟΥ ΤΖΑΚΕΤ.
Να σημειώσω ότι δεν προσπαθώ να αποδώσω ευθύνες σε κανέναν. Μία συμβουλή για το μέλλον που μπορεί να αποβεί σωτήρια δίνω.