Scotch έγραψε:Πραγματικά. Υπάρχει κανένα video με την εκκένωση του αυτοκινητόδρομου; Έχω την αίσθηση ότι αν είχε συμβεί στην Ελλάδα, θα είχαμε καμία 50ρια selfie deaths.
< >
Μιας και το αναφέρεις, επειδή διάβαζα εφημερίδες σήμερα, εχουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα στην Ολλανδία με αυτο ακριβώς που περιγράφεις. Γίνεται ατύχημα στον αυτοκινητόδρομο (η ΛΕΑ ευτυχώς εδώ δεν παραβιάζεται από οχήματα), αλλά μαζεύονται 10δες περίεργοι για να βγάλουν βίντεο και φωτό. Τις προάλλες δε, ένας σε ένα θανατηφόρο σήκωσε drone για να πάρει πλάνα
Oι rubbernecks είναι παντού.
rx8_drifter έγραψε:Βλαμμένος κόσμος παντού.
Οι έξυπνοι-έξυπνες δεν κάνουν πολλά παιδιά
Αυτό πέτυχες και εσύ rx8drifter; Θα πέσουν πρόστιμα μέσω καμερών και αναγνώρισης πινακίδων. Για τη ΛΕΑ διαφωνώ, είναι άδεια μόνο στα σημεία που δεν χρησιμοποιείται σαν κανονική λωρίδα κυκλοφορίας . Αντικανονική χρήση δηλαδή με τις ευλογίες του ΚΟΚ και των διαχειριστών της κυκλοφορίας. Σαν να αφήνεις τουρίστες να κοιμούνται σε κρεβάτια εντατικής
Από την άλλη όμως, σταματημένοι σε φανάρια, εξόδους σε ΕΟ κλπ. οι οδηγοί ανοίγουν πολύ χώρο ακαριαία.
Ενώ εδω Ελβετια, που ειμαστε απλες, συζητάνε για διοροφους δρομους οπως Mexico City.
mirage έγραψε:Η χρήση της ΛΕΑ επιτρεπεται και στο Παρίσι σε ορισμένα σημεία με στοχο την αποσυμφόρηση της κίνησης.
Παρομοίως και στο νησί:
vs
funkyreverend έγραψε:https://nltimes.nl/2018/08/06/dozens-fined-filming-fatal-accident-dutch-highway
Αυτό πέτυχες και εσύ rx8drifter; Θα πέσουν πρόστιμα μέσω καμερών και αναγνώρισης πινακίδων. Για τη ΛΕΑ διαφωνώ, είναι άδεια μόνο στα σημεία που δεν χρησιμοποιείται σαν κανονική λωρίδα κυκλοφορίας . Αντικανονική χρήση δηλαδή με τις ευλογίες του ΚΟΚ και των διαχειριστών της κυκλοφορίας. Σαν να αφήνεις τουρίστες να κοιμούνται σε κρεβάτια εντατικής
Από την άλλη όμως, σταματημένοι σε φανάρια, εξόδους σε ΕΟ κλπ. οι οδηγοί ανοίγουν πολύ χώρο ακαριαία.
Αυτό ακριβώς (στα ολλανδικά το διάβαζα γι αυτό δεν το πόσταρα
H ΛΕΑ στην ολλανδία είναι actively controlled. Εδώ και χρόνια έχει γίνει αυτό μιας και το κόστος για να επεκταθούν οι αυτοκινητόδρομοι ειναι τεραστιο και σε κάποια σημεία απλά δεν υπάρχει χώρος. Μόλις όμως μπει το κόκκινο Χ πάνω απ την ΛΕΑ αδειάζει αμέσως.
Κόβω το χέρι μου ότι τα κυκλοφοριακά ενός αυτοκινητόδρομου θα ήταν πιο αποδοτικά αν έβαζαν στο τιμόνι (pun intended) των ομάδων έρευνας έναν αετομάτη φορτηγατζή και όχι αλγοριθμο-lovers που δεν ζουν τα σχέδιά τους. Και την κίνηση νιώθουν και προνοητικά οδηγούν και τα ειδικά χαρακτηριστικά κάθε σημείου ξέρουν.
Με τον φορτηγατζή όμως δεν μπορείς να διεκδικήσεις ΕΣΠΑ/JEREMIE ούτε να το παίξεις data-driven smart city.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Πού να δεις και κάτι καναγίες πώς οδηγούν τα αμάξια τους με Ολλανδικές πινακίδες στην Ελλάδα, χώνονται στα στενά και παρκάρουν τις κούρσες τους χωρίς έγνοια. Εγώ πάλι αποφεύγω αυτούς με Βέλγικες πινακίδες. Φοβού τους βελγοπινακίδες φέροντες, εκτός αν φέρουν και βελγικές βάφλες λέει ένα παλιό γνωμικό.
Χειρότεροι από τους Σέρβους νομίζω πως δεν υπάρχουν.
Όσοι έχουν φθηνά αμάξια πάνε με 50χαω στην αριστερή λωρίδα ΠΑΝΤΑ και όσοι έχουν ακριβά (συνήθως SUV, στυλ Q7) πάνε σαν να τους κυνηγάνε οι μαφιόζοι (που παίζει και να είναι αλήθεια... )
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα