Το δυστύχημα έγινε 5:50 το πρωί.
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς σχετίζονται οι γραμμές του τραμ.
Dimsabas έγραψε:Στο Mini σκοτώθηκε η συνοδηγός, αφού άλλωστε έσκασε στο δέντρο με τη δεξιά πλευρά.
Το δυστύχημα έγινε 5:50 το πρωί.
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς σχετίζονται οι γραμμές του τραμ.
Μερικές από τις ρόδες βρίσκονται στον αέρα όταν περνάς από γραμμές τέτοιες και αν έχεις ταχύτητα ή επιταχύνσεις ή στρίβεις είναι εύκολο να έχεις snap oversteer στα αγγλικά νομίζω το λένε. Θυμάμαι ένα 318ti έκανε 360 όταν πέρασε πάνω από γραμμές τραινου με χαμηλή ταχύτητα.
< >
https://maps.app.goo.gl/EH1wEZEH2QR5P4476
Μάλλον θεωρούν ότι οι γραμμές είναι πάνω στη στροφή και η όποια αναπήδηση οδήγησε σε απώλεια ελέγχου (σε συνδυασμό προφανώς και με ένα ή περισσότερα από: ταχύτητα, ολισθηρότητα, απειρία, ποτό, ξενύχτι, κλπ)
< >
Dimsabas έγραψε:Δεν μπορεί να είχε πραγματικά πολλά, γιατί πριν τη δεξιά, υπάρχει αριστερή στροφή και θα είχε κόψει κάμποσο.
Από ότι θυμάμαι στο σημείο εκείνο μπορείς και με 100 να περάσεις γιατί έχει μικρή στροφή. Συνήθως με 50-60 πρέπει να περνάνε οι περισσότεροι.
< >
panos2171 έγραψε:Όσοι πηγαίνουν κατά αυτό τον τρόπο συνήθως μιλάνε στο κινητό ή ασχολούνται με αυτό και κάπως έτσι καταλήγουν πάνω σε σταθμευμένα οχήματα στη ΛΕΑ. Η Εγνατία είναι μια χαρά δρόμος ,ειδικά στο κομμάτι από Θεσσαλονίκη μέχρι Αλεξ/πολη δεν έχω να του προσάψω κάτι εκτός από το κομμάτι των στροφών της Καβάλας που έχει χαλάσει η άσφαλτος και ταλαιπωρείται το αυτοκίνητο (αν και νομίζω ότι το φτιάξαν κι αυτό). Σχεδόν πάντα, ειδικά σε ένα τέτοιο δρόμο ο μοναδικός παράγοντας που φταίει είναι ο άνθρωπος, εκτός αν πεταχτεί κάποιο ζώο.
Δυστυχως, οι περισσοτεροι που κινουνται 50/50 στις λωριδες τους, δεν ειναι απασχολημενοι αλλα στ'αρχιδιστες.
Στο σχολειο επαιζε αποβολη, απουσια στο τελος της ωρας, τιμωρια με εξτρα εργασια, βέργα στην παλαμη τα παλιοτερα χρονια κλπ κλπ.
Στο δρομο, αν δεν παθεις δεν θα μαθεις, ενω η οποιαδηποτε παρεμβαση οικειου προσωπου (βλ. εγώ μαθαινοντας στην καλη μου να κραταει το αμαξι της στη λωριδα καθως και το λογο που ειναι σημαντικο) φερνει αντιδραση!
Ποσο μαλλον ενος τριτου ξενου ακομα και με τον πιο ευγενικο τροπο.
Κατα τ'αλλα, η κακια συνηθεια του να αναλυουμε ενα ατυχημα ξεκινωντας απο τις λακουβες, απο τις γραμμες του τραμ, απο τις κολωνες, τα δεντρα, τον συντελεστη προσφυσης με τα ταδε ελαστικα, την αποσβεση συμπιεσης και επαναφορας ΔΕΝ λεει να περασει.
Καθημερινα στον δρομο που κινουμαστε, κινουνται και αλλοι. Σε κεντρικους δρομους κινουνται χιλιαδες. Εαν εφταιγε κατι απο τα παραπανω, θα εφευγαν ολοι στα χαντακια. Δεν λεω οτι πρεπει να εχουμε ολοι το χαρισμα του γαμάτου οδηγου για να επιβιωσουμε, αλλα στις κακες περιπτωσεις φταιει για αρχη ενας λαθος χειρισμος. Ολα τ'αλλα ειναι μεταβλητες που καθοριζουν το αν ο λαθος χειρισμος σωζεται ή οχι.
https://www.protothema.gr/greece/articl ... xFJw4_5nUU
elteo έγραψε:Γιατί πάντα να σκοτώνεται το θύμα και να ζει ο θύτης.....?!!
...για να ζει παρέα με τις "ερινύες" του...
η ημιμάθεια,αφήνει τη βλακεία πολύ πίσω...
https://www.protothema.gr/greece/articl ... 1KYTdN69jA