Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By citastak
#748438 Αν καταλαβαίνω καλά από το βίντεο, σβούριξε πάνω στην καμπή;
Δε φορούσε ζώνη;
Μα είναι δυνατόν το 2022 να είσαι 20 ετών και να μη φοράς ζώνη;;;;;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#748441 Σ' αυτήν την κολώνα έπεσε, κατά το κυνηγητό με το άλλο παιδάκι. Προφανώς το έχασε με τις γραμμές του tram και δυστυχώς δεν υπάρχει "κανονάκι". Ευτυχώς τουλάχιστον δεν πήρε άλλον στο λαιμό του.
Αντί να μπουν κάμερες παντού και να έρχονται τα πρόστιμα στο σπίτι, προτιμάμε να έρχονται τα παιδιά μας στα κουτιά, φυσικά να μη θίγονται τα προσωπικά μας δεδομένα αλλά και να μπορούμε να ασκούμε ελεύθερα το αναφαίρετο δικαίωμά μας στη άσκηση δημόσιας μ@λ@κίας.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#748442 Ναι γιατί δεν θα βρουν σημεία χωρίς κάμερες να πάνε να σκοτωθούν...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#748443 Ε, εντάξει, αν δεν μπορεί να γίνει το 100% και τέλεια, ας μην κάνουμε τίποτα τότε...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#748453 Υπάρχει μια επαναληψιμότητα στα σοβαρά ατυχήματα που σημαίνει πως συγκεκριμένοι δρόμοι, πρέπει να αστυνομευτούν περισσότερο, γιατί θα συνεχίσουμε να θρηνούμε θύματα, και μπορεί κάποια στιγμή να την πληρώσει και κάποιος αθώος.
Είναι ασύλληπτο να πηγαίνεις με τόσα σε κατοικημένη περιοχή, ελπίζω να είναι σαφές.
Πρέπει να βγαίνει η αστυνομία και να γράφει ή να μπουν κάμερες. Προφανώς μιλάμε για κατοικημένες περιοχές, κάμερες σε αυτοκινητόδρομους δεν προσφέρουν τίποτε: όλοι θα μάθουν που είναι και θα γίνουν άχρηστες πολύ γρήγορα, ενώ δεν υπάρχει και ουσιαστικός κίνδυνος εκεί, γιατί είναι δύσκολο να γίνει σοβαρό ατύχημα (ατυχήματα γίνονται προφανώς, αλλά 1-2 φορές το χρόνο θα είναι σοβαρά).
Οι κάμερες δεν έχουν θέμα με το GDPR αν μιλάμε για εφαρμογή του νόμου, μπορείς να κρατάς τα στοιχεία για μήνες. Πολιτικό κόστος έχει, γι'αυτό και δεν παίρνουν την απόφαση.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#748456 Aυτή την γενιά celica την πάω πολύ :inlove: αλλα υπάρχουν ελάχιστα με ESP /antispin ...
κάποτε έψαχνα και τελικά κατάλαβα πως θα ήταν βλακεία να πάρω αυτοκίνητο χωρίς ...πορώνεσαι οταν μπαίνει στο lift αλλα τα 190 άλογα χρειάζονται κάθε ηλεκτρονικό χέρι βοηθείας στην (γυαλί) άσφαλτο της πόλης ...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#748499 «Του Ελληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει». Δεν θέλουμε αστυνόμευση, για αυτό δεν την έχουμε κιόλας.
Εδώ σκοτώνονται χρόνια στα χωριά παιδάκια με μηχανάκια και δεν έχω δει ποτέ ένα γονιό να πάει να πιάσει τον Διοικητή Τροχαίας να του πει να κάνουν ελέγχους. Τα θεωρούν ως παράπλευρες απώλειες. Σου λένε τόσα οδηγούν χωρίς δίπλωμα και κράνος, ε τι να κάνουμε, μερικά θα πεθάνουν κιόλας... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#748501
axel12p έγραψε:«Του Ελληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει». Δεν θέλουμε αστυνόμευση, για αυτό δεν την έχουμε κιόλας.
Εδώ σκοτώνονται χρόνια στα χωριά παιδάκια με μηχανάκια και δεν έχω δει ποτέ ένα γονιό να πάει να πιάσει τον Διοικητή Τροχαίας να του πει να κάνουν ελέγχους. Τα θεωρούν ως παράπλευρες απώλειες. Σου λένε τόσα οδηγούν χωρίς δίπλωμα και κράνος, ε τι να κάνουμε, μερικά θα πεθάνουν κιόλας... :thumbsdown:

+ η κακιά στιγμή...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#748502 Ξαναλέω, είναι λάθος θεώρηση εντελώς αυτό. Η ασυδοσία είναι εναντίον όλων. Και ημών που μας αρέσει η οδήγηση. Κράνος, ζώνη, τήρηση κόκκινου θα έπρεπε να πέφτει ξύλο. Στις κατοικημένες, και τα όρια ταχύτητας εννοείται. Στα στενά και τα 30 χλμ είναι μια χαρά. Ναι, θα πάμε και λίγο αργότερα κάπου, αλλά είναι αστεία η διαφορά στο χρόνο, ενώ η διαφορά στην ασφάλεια τεράστια.
Μιλώ για τις πόλεις που γίνονται και σχεδόν όλα τα ατυχήματα.
Όλοι θα κερδίσουμε από κάτι τέτοιο, η κίνηση θα είναι πιο ομαλή και τα μποτιλιαρίσματα μικρότερα.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#748506
MONMAN έγραψε:Aυτή την γενιά celica την πάω πολύ :inlove: αλλα υπάρχουν ελάχιστα με ESP /antispin ...
κάποτε έψαχνα και τελικά κατάλαβα πως θα ήταν βλακεία να πάρω αυτοκίνητο χωρίς ...πορώνεσαι οταν μπαίνει στο lift αλλα τα 190 άλογα χρειάζονται κάθε ηλεκτρονικό χέρι βοηθείας στην (γυαλί) άσφαλτο της πόλης ...


ESP, νομιζω ειχαν μονο οι t-sport 2004-5.
Ειχα 6 χρονια την 143αρα, ωραιο αυτοκινητο (ασχετα που πολλες βιαστηκαν εμφανισιακα μετεπειτα), αλλα επιεικως μετρια στημενο.
Αισθητα εμπροσθοβαρες και με αργο τιμονι, αν εφευγε το πισω μερος λιγο περισσοτερο απο το (μικρο) αναμενομενο περιθωριο, δεν επανερχοταν ποτε.
Ask me how I know :tomato:

H f/l t-sport 2004-5, ελεγαν οι ιδιοκτητες στο τοτε forum, οτι ηταν πολυ βελτιωμενη στο στησιμο. Βεβαια μιλαμε για μια εποχη γυρω στο 2005, που οι παπατζες στα fora εδιναν κι επαιρναν και κανεις δεν ελεγε κακη κουβεντα για το καμαρι του...



βαρταλαμιδι Mode on
Αυτη τη φωτο την ειχα κοψει με ψαλιδακι απο το DRIVE και υπαρχει ακομη στο γραφειο μου στο πατρικο μου...

Εικόνα

βαρταλαμιδι Mode off
Άβαταρ μέλους
By markvag
#748509
Anonymous Founder έγραψε: Ναι, θα πάμε και λίγο αργότερα κάπου, αλλά είναι αστεία η διαφορά στο χρόνο, ενώ η διαφορά στην ασφάλεια τεράστια.
....................................
Όλοι θα κερδίσουμε από κάτι τέτοιο, η κίνηση θα είναι πιο ομαλή και τα μποτιλιαρίσματα μικρότερα.


Σχετικά με το πρώτο: Η διαφορά σε χρόνο μετακίνησης μεταξύ εμού και άλλων συναδέλφων που πχ δεν κόβουν μέσα στο χωριό που περνάει ο δρόμος ή προσπερνάνε σαν τρελοί στη διαδρομή σπίτι-δουλειά είναι στάνταρ λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα... :lol: Συνήθως μιλάμε να έχει βγει ο άλλος από το αμάξι όταν εγώ παρκάρω... :lol:


Σχετικά με το δεύτερο, θεωρώ πως με πιο στανταρισμένες ταχύτητες το "χάσιμο" χρόνου θα είναι ελάχιστο, γιατί θα περιοριστούν τα χαζά φρεναρίσματα και η εν γένει βλακεία. Για το κέρδος σε ασφάλεια δεν το συζητάω καν... Μόνο και μόνο που δεν θα υπάρχει η διαφορά στην ταχύτητα μεταξύ των οχημάτων είναι ένα σημαντικό κέρδος.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#748513 Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια που φύγαμε από Κόρινθο με τους γονείς, με διαφορετικά αυτοκίνητα. Ο πατέρας μου ανέκαθεν δεν έτρεχε (max 110 τότε), εγώ έπρεπε να φτάσω γρήγορα σπίτι (Ν. Σμύρνη), οπότε στη διαδρομή το πάτησα (140-170 στην ΕΟ και σβέλτα στο υπόλοιπο). Ε λοιπόν, ζήτημα να έφτασαν 5' μετά... Έκτοτε --> βιάζομαι σημαίνει τρέχω πριν βγω στο δρόμο.