Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#702575 Μέχρι που έγινε ο καινούργιος δρόμος, κάθε μα κάθε φορά που ανέβαινα πρός τα πάνω, είχαμε μαζί ένα λουλουδάκι. Όταν έφτανα στο σημείο, η εντμόνταινα κατέβαζε το παράθυρο και το πέταγε.
Είναι απλά φρικτό...
Άβαταρ μέλους
By sargus
#702577
g8777 έγραψε:Αυτο το τροχαιο το ανακαλω συχνα στις κουβεντες μου οταν θελω να δωσω ενα παραδειγμα του ποσο της πλακας ιστορια ειναι αυτος ο λαος (και κατ επεκταση οι αντιπροσωποι του στο Κυνοβουλιο). Συζητησεις επι συζητησεων* για τους κινητους Χαρους που λεγονται Φορτηγα/Λεωφορεια στην Ελλαδα, και να τα λαστιχα με τα 700κ χλμ πανω, να οι αυπνοι οδηγοι, να οι υπερβασεις του φορτιου, να οι πειραγμενοι ταχογραφοι. Και ερχεσαι 20χρονια μετα και διαπιστωνεις οτι το μονο που εγινε ηταν να αφοδευσουμε πανω στην μνημη των παιδιων. Τιποτ αλλο.


Κράτος της πλάκας, λαός για γέλια! Έχεις απόλυτο δίκιο.
Το περίεργο είναι που δεν έχει επαναληφθεί κάτι τόσο τραγικό αφού έχουν αλλάξει ελάχιστα πράγματα από τότε. Όπως λέει και ο Ιαβέρης όμως, μάλλον "απλά έτυχε".
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#702579 Νομιζω οτι εχουμε καλυτερους δρομους (Εθνικες) σε σχεση με τοτε..Εχω χρονια να ανεβω Θεσσαλονικη αλλα εχω ακουσει οτι ο δρομος ειναι μια χαρα τωρα.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#702598 Εχει σήραγγες πια στα Τέμπη αλλα κανείς δεν τηρεί τα όρια ταχύτητος (80) , οι μισοί δεν ανάβουν τα φώτα και άλλα περίεργα γυαλιά ηλίου :s_cool πχ αν συνεχίσουν έτσι θα ''τύχει'' πάλι κάτι πρωτοσέλιδο ... :(

Πάω απο κάτω στο 90% των περιπτώσεων απο τον παλιό δρόμο δηλ , άψογη άσφαλτος, φωτισμός και ελάχιστη ως ανύπαρκτη κίνηση σε αυτοκίνητο με πανοραμική οροφή είναι must το θέαμα , αντίθετα στα τούνελ τραβάω τα σκιάδια.

ΥΓ κάνουμε και τον σταυρό μας όταν περνάμε απο το μνημείο ...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#702629 Η ουσία βρίσκεται στο ότι δεν υπάρχουν έλεγχοι και πρόστιμα σε αυτούς που παρανομούν.
Είναι εντυπωσιακό πόσο τυπικοί μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια είναι οι Έλληνες φορτηγατζήδες όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό (γιατί ξέρουν ότι εκεί δεν αστειεύονται) και πόσο χύμα είναι η κατάσταση στην Ελλάδα.

Αν κάτι έχει αλλάξει σε σχέση με εκείνο το φορτηγό που κουβαλούσε τις μελαμίνες, είναι ότι πιθανότατα σήμερα το ίδιο φορτηγό θα είχε Βουλγάρικες πινακίδες. Γιατί επί της ουσίας, δεν πιστεύω ότι έχει αλλάξει το παραμικρό σε θέματα ασφάλειας. :thumbsdown:

Κρίμα τα παιδιά που χάθηκαν άδικα... :(
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#703731 Η Ελλάδα κατέγραψε τη μεγαλύτερη μείωση τροχαίων στην ΕΕ μεταξύ 2010-2020

. Μόνο η Ελλάδα (με μείωση δεκαετίας 54%) υπερέβη τον στόχο, ακολουθούμενη από την Κροατία (44%), την Ισπανία (44%), την Πορτογαλία (43%), την Ιταλία (42%) και τη Σλοβενία (42%). Συνολικά, εννέα κράτη μέλη κατέγραψαν μείωση άνω του 40%.


https://www.zougla.gr/greece/article/i- ... -2010-2020
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#703809 Τη δεκαετία που μας πέρασε παραδόθηκαν πολλοί νέοι αυτοκινητόδρομοι, ίσως αυτοί να βοήθησαν πολύ...
Αν και μάλλον αναφέρεται σε θανάτους από τροχαία οπότε θα πρέπει να προσθέσουμε την εξέλιξη των αυτοκινήτων στα συστήματα ασφαλείας...

Γιατί λίγο δύσκολο να βελτιώθηκε ο μέσος οδηγός...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#703823 Στην Κρήτη πάντως συνεχίζουν τα ανεξήγητα. Αυτό με το ζευγάρι να είναι πεσμένοι πέντε μέρες,????!!! πλάι στο δρόμο.. και μετά να το βρουν!??
Η άλλη περίπτωση στη Γαύδο,!!?
Και μετά αρχίζουν τα δημοσιεύματα για τον βοακ λες και θα είναι έτοιμος μέσα στο επομενο εξάμηνο!!! Ούτε σε 5 χρόνια...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#703827
Dimsabas έγραψε:Συν τα λιγότερα διανυθέντα χιλιόμετρα λόγω κρίσης.
Και αυτό πρέπει να έχει συντελέσει στη μείωση...

Κάπου υπήρχε και μια σχετική μελέτη για τη μείωση της κυκλοφορίας λόγω της κρισης αν θυμάμαι καλά... (ή μελέτη για τη μειωση της κατανάλωσης στα καύσιμα κίνησης)...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#703829 Περιορισμο μετακινησης ειχαμε μονο το 2020 και οχι το καλοκαιρι. Οποτε μαλλον οι νεοι δρομοι φταινε και τα αυτοκινητα με συστηματα ασφαλειας οπως ESP που αυξηθηκαν πολυ απο το 2005-6 και μετα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#703833
Νίκος Παππάς έγραψε:Περιορισμο μετακινησης ειχαμε μονο το 2020 και οχι το καλοκαιρι. Οποτε μαλλον οι νεοι δρομοι φταινε και τα αυτοκινητα με συστηματα ασφαλειας οπως ESP που αυξηθηκαν πολυ απο το 2005-6 και μετα.
Λιγότερες άσκοπες μετακινήσεις και κυρίως, με μικρότερη ταχύτητα. Λόγω κρίσης, όχι λόγω καραντίνας.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#703840 Ο μεγαλύτερος παράγων είναι η πτώση του ΑΕΠ που έχει άμεση συνάφεια με την κυκλοφοριακή κίνηση. Όλα τα κυκλοφοριακά μοντέλα το ΑΕΠ χρησιμοποιούν και κυκλοφοριακά μοντέλα χρησιμοποιούν και οι ασφαλιστικές εταιρείες προφανώς.
Άρα η Ελλάδα μέσα στην κρίση, μέχρι το 2014-2015 είχε βελτιώσει ελάχιστα τους δρόμους, η Ολυμπία Οδός ήταν ακόμη με τα κολωνάκια και τις τραγικές καθυστερήσεις, η Ιόνια οδός δεν υπήρχε, ο ΠΑΘΕ ήταν όπως ήταν πάντα, ενώ η αστυνόμευση για κράνη και σοβαρές παραβάσεις περίπου ανύπαρκτη. Αλλά η τεράστια πτώση του ΑΕΠ σήμαινε και τεράστια μείωση της κυκλοφορίας κι αυτό αυτόματα μειώνει τα ατυχήματα.
Η Ελλάδα έχει περιθώριο να μειώσει ακόμη περισσότερο τα τροχαία, αν επιτέλους υπάρξει αστυνόμευση εντός πόλεων, για τις συνηθισμένες παραβάσεις που στοιχίζουν ζωές: κράνη, ζώνη, προτεραιότητα (Stop, κόκκινο φανάρι) και τέλος ταχύτητα. Με αυτή την σειρά.