Scotch έγραψε:Το άμεσο άρπαγμα στο γκάζι και οι επιδόσεις, οκ, μικρή διαφορά προσφέρουν στην ενεργητική ασφάλεια.
Κι αν τα θυμάμαι καλά, διορθώστε με αν κάνω λάθος, αν μια έρευνα λέει πχ πως 4/5 που καβαλάνε μοτοσακό είχαν στην ζωή τους ένα ατύχημα, κάθε φορά που εγώ παίρνω το σκούτερ να πάω για τσιγάρα οι πιθανότητες να είμαι ο ένας από τους πέντε που δεν έπαθε ποτέ τίποτα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΙΔΙΕΣ με το να είμαι ο ένας από τους τέσσερις που είχαν ατύχημα. Οπότε δεν βλέπω, στατιστικά τουλάχιστον, κανέναν λόγο να μην επιλέξω μηχανή για τις μετακινήσεις μου.
mousatos έγραψε:Παπά, σταματα να λες μ@λ@κιες! Ελεος! Είπα εγώ για τσίτα φρένα ; Αν και στα λίγα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη , μια χαρά φρενάρουν τα δισκόφρενα του ποδηλάτου. Πόσα χρόνια έχεις να καβαλήσεις σύγχρονο ποδήλατο;
Την είδαμε και την ενεργητική ασφάλεια της μηχανής έξω απ'τη βουλή.
Εξι μηνες. Εσυ ποσα χρονια εχεις να οδηγησεις μηχανη; Ποτε; Φαινεται απο αυτα που λες.
Στα υπολοιπα που εγραψες, θιχτηκες; Γιατι απαντησες με το ιδιο υφος τοτε;
Σε καθε περιπτωση παντως, πατας το κουμπακι αναφορας και θα το δει καποιος να το σβησει, εγω δεν θα αυτοπροειδοποιηθω παντως.
Fiat Panda 7,6l/100km
Σας παρουσιάζω το γιατί γίνονται τα ατυχήματα
Προχωράς αμέριμνος και τσουπ πλοκαραν όλα
https://vm.tiktok.com/ZMLcoFUxX/?k=1
ΥΓ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ
2019
Επιβατικά Ι.Χ. - (Στόλος: 5.247.295) | 9727 ατυχήματα -> 438 νεκροί (4,51%) - 353 Βαριά τραυματισμένοι (3,63%)
Μοτοσυκλέτες - μοτοποδήλατα: (Στόλος 1.580.000) | 6488 ατυχήματα - 508 νεκροί (7,8%) - 652 Βαριά τραυματισμένοι (10%)
saxon_747 έγραψε:https://www.statistics.gr/el/statistics/-/publication/SDT04/-
2019
Επιβατικά Ι.Χ. - (Στόλος: 5.247.295) | 9727 ατυχήματα -> 438 νεκροί (4,51%) - 353 Βαριά τραυματισμένοι (3,63%)
Μοτοσυκλέτες - μοτοποδήλατα: (Στόλος 1.580.000) | 6488 ατυχήματα - 508 νεκροί (7,8%) - 652 Βαριά τραυματισμένοι (10%)
Άρα μόλις 4% των αναβατών μοτοσυκλέτας είχαν ατύχημα και το 82% από αυτούς την γλύτωσε με ελαφρούς τραυματισμούς.
Scotch έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Οι μοτοσυκλετες μπορει να μην εχουν παθητικη ασφαλεια αλλα εχουν ενεργητικη, καλυτερη απο αυτοκινητου.
link;
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2204/Fysiki_B-Gymnasiou_html-empl/
blinkys έγραψε:saxon_747 έγραψε:https://www.statistics.gr/el/statistics/-/publication/SDT04/-
2019
Επιβατικά Ι.Χ. - (Στόλος: 5.247.295) | 9727 ατυχήματα -> 438 νεκροί (4,51%) - 353 Βαριά τραυματισμένοι (3,63%)
Μοτοσυκλέτες - μοτοποδήλατα: (Στόλος 1.580.000) | 6488 ατυχήματα - 508 νεκροί (7,8%) - 652 Βαριά τραυματισμένοι (10%)
Άρα μόλις 4% των αναβατών μοτοσυκλέτας είχαν ατύχημα και το 82% από αυτούς την γλύτωσε με ελαφρούς τραυματισμούς.
Σχεδόν διπλάσιοι οι νεκροί και οι βαριά τραυματίες ενώ τα αυτοκίνητα είναι 3,5 φορές περισσότερα από τις μοτοσυκλέτες.
Εξαρτάται πως θες να το δεις.
blinkys έγραψε:Scotch έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Οι μοτοσυκλετες μπορει να μην εχουν παθητικη ασφαλεια αλλα εχουν ενεργητικη, καλυτερη απο αυτοκινητου.
link;
Φιξντ
saxon_747 έγραψε:blinkys έγραψε:saxon_747 έγραψε:https://www.statistics.gr/el/statistics/-/publication/SDT04/-
2019
Επιβατικά Ι.Χ. - (Στόλος: 5.247.295) | 9727 ατυχήματα -> 438 νεκροί (4,51%) - 353 Βαριά τραυματισμένοι (3,63%)
Μοτοσυκλέτες - μοτοποδήλατα: (Στόλος 1.580.000) | 6488 ατυχήματα - 508 νεκροί (7,8%) - 652 Βαριά τραυματισμένοι (10%)
Άρα μόλις 4% των αναβατών μοτοσυκλέτας είχαν ατύχημα και το 82% από αυτούς την γλύτωσε με ελαφρούς τραυματισμούς.
Σχεδόν διπλάσιοι οι νεκροί και οι βαριά τραυματίες ενώ τα αυτοκίνητα είναι 3,5 φορές περισσότερα από τις μοτοσυκλέτες.
Εξαρτάται πως θες να το δεις.
Όπως και να το δεις το 96% είναι πολύ μεγαλύτερο από το 4% όπως και το 82% από το 18%. Αυτό βέβαια αν είχε καμία αξία μια στατιστική που εξισώνει τον κάτοχο supersport μοτοσυκλέτας που μπορεί ας πούμε να 300αρίζει καθημερινά στην Αττική οδό, με τον παππού που κάνει κάθε μέρα 500μ από το σπίτι στο καφενείο με την βέσπα και τον τουρίστα που ξεσαλώνει με το νοικιάρικο στο νησί τον Αύγουστο.
Είμαστε στο 2022 οι μοτοσυκλέτες πλέον έχουν φρενάρες, αναρτησάρες, εξελιγμένα πλαίσια, ηλεκτρονικά βοηθήματα και ο εξοπλισμός ασφαλείας του αναβάτη έχει κάνει επίσης άλματα. Και τις δαιμονοποιούμε γιατί δεν είσαι προστατευμένος αν σου τύχει ατύχημα που θα σε απογειώσει πάνω από την μοτοσυκλέτα ή αν περάσει από πάνω σου 2τονο SUV.
Αν το μόνο κριτήριο ασφάλειας είναι το αν θα επιζήσεις αν απογειωθείς ή σε εμβολίσει άλλος χρήστης του δρόμου, ας πάρουμε όλοι SUV γιατί είναι καλύτερα να είσαι μέσα σ' ένα τέτοιο όταν σε εμβολίσουν απ' ότι σε ένα super mini.
EDDIE_147 έγραψε:blinkys έγραψε:Scotch έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Οι μοτοσυκλετες μπορει να μην εχουν παθητικη ασφαλεια αλλα εχουν ενεργητικη, καλυτερη απο αυτοκινητου.
link;
Φιξντ
Julian Ryder, αγαπημένος σχολιαστής MotoGP ->
ΥΓ ναι, κ ο Φόγκαρτι καλούλης
Link.
Motorcyclists make up less than one per cent of traffic each year and yet they accounted for 19 per cent of road deaths in 2019.
Motorcyclists made up 10 per cent (16,224) of the 153,158 road casualties in Great Britain in 2019 – although that was a decrease of four per cent from the previous year.
Furthermore, motorcyclists have the highest accident and injury rates per mile travelled of all road users.
In 2019, 108 motorcycle riders were killed per billion miles travelled, compared to just two car drivers, 29 cyclists and 35 pedestrians.
Of the 16,224 motorcycle casualties in 2019, more than a third (36 per cent) suffered a serious injury (5,862). The percentage of motorcycle casualties suffering a serious injury has been between 35 and 37 per cent for the past 10 years.
Meanwhile, between 2009 and 2017, the percentage of car occupants that were seriously injured after an accident was just 11 per cent.
https://www.hudgellsolicitors.co.uk/news/motorcycle-accident/motorcycle-accident-statistics-show-bikers-50-times-more-likely-to-suffer-a-fatal-injury-than-car-drivers/
https://www.iii.org/fact-statistic/facts-statistics-motorcycle-crashes#Occupant%20Fatality%20Rates%20By%20Vehicle%20Type,%202010%20And%202019
Απορω βεβαια γιατι πρεπει καθε τρεις και λιγο να εξηγουμε τα αυτονοητα.