Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#423693 http://sofauto.cars.bg/

Μπορούμε να γίνουμε Βουλγαρία; Please?
Για τιμές σε ευρώ διαιρούμε δια 2.
Μαντράς στη Σόφια.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#423709
mousatos έγραψε:http://sofauto.cars.bg/

Μπορούμε να γίνουμε Βουλγαρία; Please?
Για τιμές σε ευρώ διαιρούμε δια 2.
Μαντράς στη Σόφια.
Πολλοί σκέφτονται έτσι και ήδη έχω δει πολλά μτχ diesel στην Αθήνα, με προσωρινές Βουλγαρικές πινακίδες.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#423883
mousatos έγραψε:http://sofauto.cars.bg/

Μπορούμε να γίνουμε Βουλγαρία; Please?
Για τιμές σε ευρώ διαιρούμε δια 2.
Μαντράς στη Σόφια.


Οι Βούλγαροι πάντως ψάχνουν μεταχειρισμένα από Ελλάδα, που τα θεωρούν καλύτερης ποιότητας... :whistlink: :whistlink: :lol: Ο λόγος που οι περισσότεροι δεν αγοράζουν είναι επειδή είναι πολύ ακριβότερα από τα Βουλγάρικα και δεν φτάνουν τα μπικικίνια... :rtfm:

Δεν λέω πως δεν υπάρχουν και καλά, προφανώς και υπάρχουν, αλλά, αν εδώ παίζουν απάτες μία φορά, εκεί παίζουν απάτες 10 φορές... :rtfm:

Επίσης, όπως είπε ο Δίας πιο πάνω, παίζει πάρα (μα πάρα) πολύ μετάχειρο από Ευρώπη, τα οποία συχνά αγοράζονται σε κατάσταση :thumbsdown: (και προφανώς τιμή σκότωμα) με τη λογική πως "θα το φτιάξω με τιμές Βουλγαρίας και θα μου βγει εν τέλει πιο φθηνό από το αν αγόραζα ένα καλό μετάχειρο"... :whistlink:

Ξέρω 2 (πρόσφατες) περιπτώσεις. Ένας πήρε ένα Mazda CX-5 με 80Κ (στο κοντέρ :whistlink: ) χλμ από Ιταλία και σε κάποια φάση μου είπε πως το αμάξι δεν πρέπει να είχε κάνει ποτέ σέρβις... τα λάδια ήταν χώμα κυριολεκτικά... :vava: Χώρια που του έβγαζε συνεχώς βλάβες (γιατί προφανώς το αμάξι χρησιμοποιήθηκε πολύ άσχημα και δεν πρέπει να είδε ποτέ συνεργείο, ούτε καν για αλλαγή λαδιών) και στο τέλος το πούλησε (μετά από 3 μήνες), γιατί δεν το άντεχε άλλο το κόστος (και σκέψου ότι ο συγκεκριμένος το έφτιαχνε μόνος του, οπότε πλήρωνε βασικά μόνο ανταλλακτικά)...

Ο άλλος αγόρασε μία Laguna SW d από Γαλλία με 160Κ χλμ στο κοντέρ, αντί 2Κ ευρώ. Μου είπε πως ήταν ΣΙΓΟΥΡΟΣ πως το αμάξι είχε τουλάχιστον τα διπλάσια χλμ, αλλά δεν τον ένοιαζε, καθώς δεν είχε σοβαρά θέματα, και μία σειρά από μικρο-προβληματάκια που είχε θα τα έφτιαχνε ο ίδιος (πάλι θα αγόραζε μόνο ανταλλακτικά, προφανώς μετάχειρα από Βουλγαρία) και εν τέλει θα του έβγαινε πολύ φθηνότερα απ' ότι αν αγόραζε ένα καλό εξ' αρχής...

Πενία τέχνας κατεργάζεται, το καταννοώ, αλλά δεν βλέπω το λόγο να μπλέξει κανείς με τέτοιες ιστορίες...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#423893 Eχω ακουσει οτι τα μαστορια στην Βουλγαρια ειναι τελειως γτπ απο κατοικο Σοφιας. Στις επισημες αντιπροσωπειες θα σου κανουν λογικη δουλεια αλλα εκει πληρωνεις. Εξω αν δεν εισαι απο πανω θα κανουν οτι ναναι. Για τα αμαξια οπως λεει ο Μαρκος, αμφιβολου ιστορικου αλλα χαμηλες τιμες.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#438491 Λοιπόν.... ο κύβος μάλλον ερρίφθη, το micra πρέπει να φύγει. Καλό και χρυσό για τη δουλειά που το θέλαμε αλλά δεν μας καλύπτει πια.

Το καλοκαίρι, ενδεχομένως και μέσα στη χρονιά, κάνω την κίνηση.

Ζητούμενα από τον αντικαταστάτη (με αυτή τη σειρά):
1) Να είναι minimum 6-θέσιο και ταυτόχρονα να μην είναι και μαούνα
2) Να είναι αξιόπιστο
3) Να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερου budget (ας πούμε max 3.000 GBP, αλλά δε θα με χαλάσει αν βρω ένα bargain 1.000 GBP)
4) Να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα μίλια και λιγότερους ιδιοκτήτες (και εννοείται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση)
5) Να έχει ήδη κοτσαδόρο
6) Να μην καίει τα άντερά του σε καύσιμο
7) Να μην είναι και τελείως βάρκα

Στις αναζητήσεις βλέπω κυρίως τις εξής επιλογές:
1) Renault Grand Scenic
2) Vauxhall Zafira
3) Mazda 5
4) Citroen Grand C4 Picasso
5) Peugeot 807
6) Chrysler Voyager 2.4
7) KIA Carens 2.0 CRDi LS 5dr (7 Seats)
8) Volkswagen Touran 1.9 TDI SE MPV 5dr (7 Seats)
9) Fiat Multipla 1.9 Multijet
10) Honda FR-V

Ιδανική περίπτωση φαντάζει ένα Honda FR-V:
+
μαζεμένο σε διαστάσεις, ιαπωνικό/αξιόπιστο, πιο βολικό στο μπες-βγες λόγω 2 σειρών καθισμάτων και ενδεχομένως πιο ασφαλές (για τον ίδιο λόγο)
-
ακριβό, δε βρίσκεις εύκολα με κοτσαδόρο (και δε θέλω να δώσω άλλο ένα 500ρικο και να χάσω χρόνο να βάλω)

Καλό ακούγεται και το Zafira (εγχώριο προϊόν, με όλα τα πλεονεκτήματα που έχει αυτό), καθώς και το Mazda 5 (κυρίως λόγω "ιαπωνικό/αξιόπιστο").

Τι λέτε;
Ένα άλλο θέμα είναι αν θα προτιμήσω ιδιώτη ή έμπορο. :hmmm: Το μόνο θετικό στην περίπτωση του εμπόρου είναι ότι τουλάχιστον μπορείς να πας και να τον βρίζεις κάθε μέρα (ή και να τον τρέχεις στα δικαστήρια). Ενώ από ιδιώτη, θεωρώ πως έχεις περισσότερες πιθανότητες να πάρεις κάτι καλό, αλλά αν βγει κακό, την πάτησες.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#438495 To Tουράν το είχα ένα 6μήνο, όταν η μετάδοση του Dmax παρέδωσε πνεύμα. Με άρεσε γενικώς.
Το Κάρενς είναι κουδουνίστρα, μην ασχολήσε. ΓκρανΣενίκ ΜΚ2 και αξιοπιστία δεν συντάσσονται μαζί στην ίδια πρόταση. Υπάρχει και το Αβένσις Βέρσο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#438499 Καλή ιδέα το avensis verso (δεν έχω πέσει ακόμη σε κανένα, μάλλον πάει πιο ακριβά). Υπάρχει και το Corolla Verso (αυτό για παράδειγμα, δείχνει καλό).
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#438707
mousatos έγραψε:http://sofauto.cars.bg/

Μπορούμε να γίνουμε Βουλγαρία; Please?
Για τιμές σε ευρώ διαιρούμε δια 2.
Μαντράς στη Σόφια.


Μην αγχώνεσαι, ο Αλέξης για εκεί το πάει :metalo:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#438709 3000 λίρες; ελπίζω να μεταφράζεται σε 10000 ευρώ πχ γιατί με φαίνεται κάπως δύσκολο να έχει όλα αυτά που ζητάς :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#438761 Moυ αρέσει πάρα πολύ το FR-V, κυκλοφορούν αρκετά κι εδώ και πάιζει κι ένα μωβ χρωματάκι μούρλια.
Θα ήταν η Νο1 επιλογή μου για MPV