Ψάχνω για τα κιβώτια της Ford και ο ντόρος τελικά έγινε για το 6DCT250 ξηρού συμπλέκτη με όριο ροπής τα 250 NM που έμπαινε στα "μικρά" αυτοκίνητα.
Το S-Max όπως και Modeo, Kuga κλπ έχουν το 6DCT450 υγρού συμπλέκτη με όριο τα 450Nm ροπής.
Φυσικά η αλλαγή λαδιού-φίλτρου κιβωτίου κάθε 3 χρόνια είναι απαραίτητη. Βρισκω το service κιτ 165 λίρες στο ebay.
@funky είναι νωρίς ακόμα, ελπίζω να τα βρει όλα οκ ο μηχανικός όμως και να το έχω μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
< >
dimik έγραψε:Αυτα τα κανουν οι ΚύπριοιGTS έγραψε:Στην Κυπρο οδηγας το αμαξι ακομα και για να παρεις τσιγαρα στο περιπτερο 100μ ποιο κατω.Αν έχεις περίπτερο 100μ πιο κάτω είσαι τυχερός
< >
Οι Ελλαδιτες περπατάμε
< >
dimik έγραψε:Ψάχνω για τα κιβώτια της Ford και ο ντόρος τελικά έγινε για το 6DCT250 ξηρού συμπλέκτη με όριο ροπής τα 250 NM που έμπαινε στα "μικρά" αυτοκίνητα.
Το S-Max όπως και Modeo, Kuga κλπ έχουν το 6DCT450 υγρού συμπλέκτη με όριο τα 450Nm ροπής.
Ενδιαφέρον αυτό , για future reference κάποιου που θα ψάξει τα Renault 6-τάχυτα πετρελαιοκίνητα έχουν το 6DCT450 (υγρό) και τα 7-τάχυτα βενζινοκίνητα το 7DCT300 (επίσης υγρό).
Του είπα να πάμε συνεργείο χθες και δεν μπορούσε, σήμερα μου έσκασε ότι το είχε δει άλλος πριν και το αγοράζει σήμερα.
Πάμε γι άλλα
< >
https://www.autoscout24.ch/de/d/fiat-do ... id=8813388
Τα βάζω όπως είναι στις αγγελίες(sorry German) καθώς τα βασικά φαίνονται.
Είμαι σε αναζήτηση επαγγελματικού σε αυτά τα μεγέθη (4,4μ.) με ράφια μέσα και με αυτό το όριο τιμής.
Τι γνώμες εμπειρίες έχετε για τα συγκεκριμένα μοτέρ?
Κάτι συγκεκριμένο (ή ιστορικό) που να κοιτάξω-προσέξω στα παραπάνω οχήματα?
Έχω το προηγούμενο μοντέλο με τον κινητήρα βενζίνης και τον Απρίλιο κλείνουμε παρέα 15 χρόνια.
Αν μιλούσαμε για το νέο Transit connect, αυτό θα ήταν η επιλογή μου.
Το προηγούμενο, όπως αυτό του λινκ, έχω ακούσει ότι βγάζουν διάφορα προβληματάκια ηλεκτρολογικής φύσεως.
Μην παίρνεις τα λόγια μου σαν απόλυτο δεδομένο, αλλά έχε τα τουλάχιστον υπόψη σου.
Ο 1,6 diesel της Fiat είναι εξαιρετικός κινητήρας
nomarxis έγραψε:https://www.autoscout24.ch/de/d/ford-transit-connect-kasten-2013-occasion?vehid=8172562&backurl=%2Fmember%2Ffavorites&watchlistid=8813388Μου κανει εντυπωση η φθορα στο εσωτερικο, ειδικα στο τιμονι του Doblo, σε σχεση με το Transit κι ας εχει 50Κ χλμ λιγοτερα.
https://www.autoscout24.ch/de/d/fiat-do ... id=8813388
Τα βάζω όπως είναι στις αγγελίες(sorry German) καθώς τα βασικά φαίνονται.
Είμαι σε αναζήτηση επαγγελματικού σε αυτά τα μεγέθη (4,4μ.) με ράφια μέσα και με αυτό το όριο τιμής.
Τι γνώμες εμπειρίες έχετε για τα συγκεκριμένα μοτέρ?
Κάτι συγκεκριμένο (ή ιστορικό) που να κοιτάξω-προσέξω στα παραπάνω οχήματα?
Επισης αν θες ραφια πισω το Ford εχει στις δυο πλευρες αντι για μια.
Σορι απο κινητηρες - προβληματα δεν εχω ιδεα.
Fiat Panda 7,6l/100km
Άνεση στο φόρτωμα στο μεν, φθορά των αμορτισέρ στο δε.
Με το Corolla Verso LPG διανύουμε περί τις 17.000 χιλιόμετρα ετησίως με κόστος 7 ευρώ στα 100.
Ο φάδερ μάς παραχωρεί ένα Grand Vitara 2.5 κι εγώ του κάνω 3-3.500 χιλιόμετρα με κόστος 20 ευρώ στα 100. Τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι πήγαινε-έλα στη δουλειά, σπάνια καμιά τζιπάδα. Αν έχω να πάω κάπου, θα πάω με το υγραέριο, ακόμα κι αν περιμένω να μου το φέρει η σύζυγος. Να ξεκαθαρίσω ότι τα τέλη κυκλοφορίας τού τζιπ πληρώνονται από τον φάδερ, όπως κι η συντήρησή του. Εγώ δίνω ασφάλεια και ΚΤΕΟ, ας πούμε ένα 225άρι τον χρόνο.
Σκέφτομαι να κάνω την παρακάτω κίνηση με οικονομικά κριτήρια, δηλαδή για εξοικονόμηση χρημάτων:
Αγοράζω μικρό ηλεκτρικό (τύπου Citroen C-Zero, Peugeot iOn) για τα αστικά χιλιόμετρα. Κάνει 12.000 χιλιόμετρα με κόστος 1 ευρώ στα 100.
Το Verso κάνει 8.000 χιλιόμετρα. Η αναλογία χιλιομέτρων αλλάζει, αφού το Verso θα παραμείνει για το δικό μου κομιούτ (η σύζυγος εργάζεται σε υπερδιπλάσια απόσταση) αλλά ΚΑΙ για τα ταξίδια μας.
Θα κάνω και καμιά τζιπάδα μια στο τόσο, αλλά δεν υπολογίζω το καύσιμο. Θα τρώω ό,τι έχει μέσα, μιλάμε για 15-20 χιλιόμετρα το μήνα, κλάιν. Επίσης, θα σταματήσω να πληρώνω ασφάλεια και ΚΤΕΟ, αλλά θα τα δίνω στο ηλεκτρικό. Ας θεωρήσουμε ότι η διαφορά στο κόστος των παγίων εξόδων είναι μηδενική, αφού το χαμηλότερο κόστος ασφάλισης του ηλεκτρικού θα εξισώσει την αλλαγή ελαστικών κάθε τετραετία. Άλλη συντήρηση ΔΕ χρειάζεται. Μιλάμε για μεταχειρισμένο που δεν απαιτείται να πηγαίνει στην αντιπροσωπεία για να ισχύει η εγγύηση, αφού αυτή θα έχει λήξει.
Αν υποθέσουμε ότι το κουβαδάκι C-Zero αγοράζεται προς 7.500 ευρώ, τότε η απόσβεση θα γίνει σε έξι χρόνια και κάτι ψιλά, υπολογίζοντας ότι το χρηματικό όφελος είναι 1.200 ευρώ το χρόνο.
Όμως, υπάρχουν ένα σωρό παράγοντες που δεν μπορούμε να ξέρουμε πώς θα εξελιχθούν:
1) Το κόστος των καυσίμων ενδέχεται να έχει αυξηθεί σε βάθος εξαετίας, οπότε η απόσβεση να χρειαστεί λιγότερο.
2) Είναι λίγο γαϊδουριά να πεις του φάδερ ότι του φορτώνεις ΚΑΙ το κόστος τής ασφάλισης (ήδη πληρώνει 800τόσα για τα τέλη κυκλοφορίας τόσα χρόνια), επειδή δε χρειάζεσαι πια το αυτοκίνητό του, το οποίο ουσιαστικά στο πλήρωνε τόσα χρόνια για να μην έχεις δεύτερο δικό σου. Αυτός κάνει 1-2 ταξίδια ετησίως αλλά επωμίζεται τα πολλά έξοδα. Γαϊδουριά... Πόσο κοστολογείται η γαϊδουριά;
3) Χωρίς τον φάδερ, έχω ξεφορτωθεί το τζιπ την επόμενη μέρα. Μα θα το πουλήσω, μα θα το έχω στο εξοχικό και θα παίρνω πινακίδες για τις δύο εβδομάδες που πάω εκεί; Πάντως, θα πάρει πόδι. Ο φάδερ δεν είναι μικρός, δεν αποκλείεται λοιπόν να μας χαιρετήσει πριν την εξαετία, χτυπήστε ξύλο. Αν, ας πούμε, αυτό γίνει στα πέντε χρόνια, έχω πληρώσει παραπάνω χρήματα, έχω αργήσει την έναρξη της απόσβεσης κι έχω χασούρα.
4) Πώς κοστολογείται η επιπλέον ασφάλεια που σου παρέχει ένα GV σε σχέση με το κουβαδάκι; Πώς κοστολογείται η ταχύτερη επισκευή σε φαναρτζοδουλειά; Στο ένα βρίσκεις ανταλλακτικά στα περίπτερα, ενώ το άλλο δεν έχει εισαχθεί και δεν υπάρχει τίποτα.
5) Πώς κοστολογείται η peace of mind ενός ιαπωνικού καθαρόαιμου, που ξέρεις ότι δεν πρόκειται να κάψει ούτε λάμπα στην επόμενη δεκαετία; Σε σχέση με ένα αυτοκίνητο που δεν ξέρει να επισκευάσει ΟΥΔΕΙΣ στην πατρίδα μας;
6) Οπότε μήπως αξίζει να περιμένεις κάνα εξάμηνο, να δώσεις τα 7.500 για προκαταβολή κι άλλα τόσα σε δόσεις (υπολογίζω μαζί και τους τόκους) για καινούριο Dacia Spring; Που θα έχει 8 χρόνια εγγύηση και θα το υποστηρίζει η εγχώρια αντιπροσωπεία; Αλλά τότε δε μιλάμε για απόσβεση σε 6 χρόνια αλλά σε 12! Που τότε, το Verso θα είναι 27 ετών, οπότε μήπως αξίζει να μην ασχοληθείς με το μικρό vs τζιπ αλλά να αντικαταστήσεις το Verso; Ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό Kona με 25 χιλιάρικα από τη Γερμανία θα διανύει 17.000 χιλιόμετρα αντί για 12 τού κουβά, με κόστος 1,5 ευρώ στα 100. Σε αυτή την περίπτωση, πουλώντας το Verso κάνα τάληρο και γλιτώνοντας τα 300 ευρώ των τελών κυκλοφορίας, τα 20 χιλιάρικα της διαφοράς θα αποσβεστούν σε δεκαετία και βάλε, πολλά χρόνια. Αλλά πώς κοστολογείται το να κυκλοφορείς με αυτοκίνητο διετίας (με όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης) σε σχέση με ένα 15ετίας με 255.000 χιλιόμετρα;
7) Ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι θα επανέλθουμε στην κανονικότητα κι ότι θα συνεχίσουμε να γράφουμε χιλιόμετρα όπως μέχρι το 2019; Γιατί αν τα ετήσια χιλιόμετρα πέσουν στα μισά ή στο 1/3, προφανώς η απόσβεση θα αργήσει πάρα πολύ.
8) Πώς μπορεί κάποιος να κοστολογήσει την ευκολία στην καθημερινή οδήγηση που προσφέρει ένα μικρό ηλεκτρικό; Αυτόματο, μηδενικών κραδασμών και θορύβων, άμεσης επιτάχυνσης, μικρών διαστάσεων (κυρίως πλάτους, κάτι που σπανίζει όλο και περισσότερο στα νεότερα μοντέλα). Ειδικά για τη σύζυγο, που θα κάνει τα πολλά χιλιόμετρα, αυτό είναι πολύ σημαντικό. Πριν πάρουμε το Verso, κυκλοφορούσε με ένα Fiesta 1.4, που το είχε πάρει καινούριο. Το είχε καταβολευτεί και με κατηγορεί ακόμα, που δεν μπορεί να "φορέσει" το πιο ογκώδες Verso σε σχέση με το μικρότερο Fiesta.
Μπάχαλο, έτσι; Άντε βγάλτε άκρη. Για αυτό κάθομαι στα αυγά μου και δεν κάνω τίποτα. Έτσι κι αλλιώς, με την καραντίνα, ούτε χιλιόμετρα κάνουμε, ούτε ταξίδια, ούτε αξίζει να τα χώνεις στα αυτοκίνητα.
Δευτερον, αν σε απασχολει η ασφαλιση του GV και θες να την ξεφορτωθεις σημαινει, για εμενα, οτι εισαι πολυ οριακα και θα ζοριστεις απιστευτα στην οποια αβαρια, οποιου αυτοκινητου.
Η μονη σωστη κατ' εμε κινηση ειναι να στειλεις το GV, ο μπαμπας αν ειναι μεγαλος οπως λες καλα θα κανει να μην οδηγει, το ταξι για τις μετακινησεις του φθηνοτερα θα του βγαινει, και να παρεις ενα αλλο μικροτερο για τις μετακινησεις της συζυγου. Το αν αυτο θα ειναι μεταχειρο i10 πχ, η ΚΟΝΑ απο Γερμανια η οτιδηποτε αλλο, εσυ το ξερεις.
Να εχεις παντα στο πισω μερος του μυαλου σου οτι πιθανα συντομα σχετικα να χρειαστει και το Verso αλλαγη, αρκετα χιλιομετρα + υγραεριο ειναι επιφοβα πλεον. Ολα αυτα ομως προυποθετουν μια καποια οικονομικη ανεση την οποια ετσι οπως γραφεις δεν εχεις...
Οποτε......ΚΑΤΣΕ ΣΤ' ΑΥΓΑ Σ'.
Fiat Panda 7,6l/100km
Επίσης, προσωπικά, μεταχειρισμένο ηλεκτρικό αρκετών ετών (όπως το iON) δε θα αγόραζα, ανεξάρτητα από το θέμα των ανταλλακτικών, μιας και οι μπαταρίες είναι σε άγνωστη (και μάλλον όχι καλή) κατάσταση. Αν σου κλάσουν σε 3 χρόνια, έχεις πετάξει ένα σημαντικό ποσό.
Επίσης, σοβαρός παράγοντας είναι πως η τεχνολογία στα ηλεκτρικά αλλάζει πολύ γρήγορα, οπότε σε 3-5 χρόνια πιθανώς οι επιλογές σου να είναι πολύ διαφορετικές. Δεν είναι δα ότι κάνεις και τα άπειρα χλμ και φεύγουν άπειρα λεφτά... Επιπλέον το Verso πλησιάζει σιγά σιγά στο σημείο που θα ζητήσει λεφτά, οπότε ίσως σε μερικά χρόνια τα προβλήματά σου (και οι επιλογές σου) να είναι πολύ διαφορετικά...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα