Κιλο παρε παιδακι μου το XC90 που σου αρεσει και yolo.
Γι οποιοδήποτε μοντέλο ξεκινάς απο μια εγγυημένη τιμή -33% απο την τιμή που θα το έπαιρνες κανόνικα ( -20% ΦΠΑ , -3% απο το registration tax και -10% απο την εργοστασιακή τιμή καταλόγου). Πέραν αυτού μερικές εταιρίες έχουνε κάποια πακέτα με έξτρα εκπτώσεις (κυρίως Volvo & BMW ) που μπορεί να σε πάνε απο 35 έως και 40%
Εδώ λοιπόν όλοι κάνουν αυτό και στα 4 χρόνια τα πουλάνε και , μου λένε, οτι παίρνουνε τα λεφτά τους πίσω και πάνε στο επόμενο.
Μάλλον όμως το πήρα αυτολεξεί και δεν ειναι ακριβώς έτσι, απο οτι φαίνεται χάνεις κανα 10% σε κάθε αλλαγή .
Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι άμεσα μιας και το δικαίωμα μου το ξόδεψα και θέλω κανα χρόνο ακόμα για το επόμενο παράθυρο, αλλά ήθελα να μάθω κατα ποσό αληθεύουν αυτές οι προβλέψεις στην τετραετία.
Φυσικά από χώρα σε χώρα μπορεί να υπάρχουν ιδιαιτερότητες και στρεβλώσεις.
bibendum έγραψε:Αν φυγεις απο τον οργανισμο, τι παιζει με αυτες τις απαλλαγες; Εχουν καποια χρονικη δεσμευση;
Μπα, μετά την απομάκρυνση απο το ταμέιο .....
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορείς να το πουλήσεις για δυο έτη.
Επίσης όσο είσαι υπάλληλος δεν πληρώνεις φόρο στην ασφάλεια.
sknipper έγραψε:Νομίζω αν κοιτάξεις τίποτα αυτοκινητοπεριοδικά πρέπει να λένε για ποσοστό απαξίωσης. Θυμάμαι παλιότερα ότι για την Αγγλία οι Citroen και η Jaguar ήταν από τα χειρότερα με γύρω στο 30%, οι καλύτερες περιπτώσεις είχαν γύρω στο 60%. Οπότε το 50% είναι ο μέσος όρος για ένα σχετικά εμπορικό αξιοπρεπές μοντέλο.
Φυσικά από χώρα σε χώρα μπορεί να υπάρχουν ιδιαιτερότητες και στρεβλώσεις.
+1
Ειδικά για Αγγλία, το depreciation value όπως ονομαζόταν, για Alfa Romeo , ήταν καταστροφικό.
Στην Αμερική, πολλές φορές θα το πετάξουν στα άρθρα τους (π.χ η Cadillac κρατά τιμή, η Lexus περισσότερο κ.α)
KiloMeater έγραψε:bibendum έγραψε:Αν φυγεις απο τον οργανισμο, τι παιζει με αυτες τις απαλλαγες; Εχουν καποια χρονικη δεσμευση;
Μπα, μετά την απομάκρυνση απο το ταμέιο .....
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορείς να το πουλήσεις για δυο έτη.
Επίσης όσο είσαι υπάλληλος δεν πληρώνεις φόρο στην ασφάλεια.
Τελικα υπαρχει περιορισμος η οχι; Μου λες μπα και μετα μου λες οτι σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να το πουλησεις στα δυο ετη.
Αυτο το ρωταω γιατι εσυ μπορει να αποφασισεις να φυγεις απο την χωρα, ν αλλαξεις δουλεια για οποιονδηποτε λογο. Μπορεις πχ αν πας στην Γερμανια μετα απο 6 μηνες να το παρεις;
bibendum έγραψε:KiloMeater έγραψε:bibendum έγραψε:Αν φυγεις απο τον οργανισμο, τι παιζει με αυτες τις απαλλαγες; Εχουν καποια χρονικη δεσμευση;
Μπα, μετά την απομάκρυνση απο το ταμέιο .....
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορείς να το πουλήσεις για δυο έτη.
Επίσης όσο είσαι υπάλληλος δεν πληρώνεις φόρο στην ασφάλεια.
Τελικα υπαρχει περιορισμος η οχι; Μου λες μπα και μετα μου λες οτι σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να το πουλησεις στα δυο ετη.
Αυτο το ρωταω γιατι εσυ μπορει να αποφασισεις να φυγεις απο την χωρα, ν αλλαξεις δουλεια για οποιονδηποτε λογο. Μπορεις πχ αν πας στην Γερμανια μετα απο 6 μηνες να το παρεις;
Αυτο με τα δυο ετη ισχυει ειτε συνεχισεις να εισαι υπαλληλος στο UN είτε οχι. Φευγεις το παιρνεις μαζι φυσικα πας οπου θες αλλαζεις πινακιδες αμα μετεγκαταστασθεις μονιμα , ολα οκ, αλλα να το πουλησεις δε γινεται πριν την διετια.
Και αυτο το εχουνε κανει για να μην το κανεις επαγγελμα να βγαζεις και κερδος (στη διετια φανταζομαι εχουν υπολογισει η απαξιωση δεν ειναι τοσο μεγαλη, θα βγεις και κερδισμενος)
Περαν αυτου δεν υπαρχει κατι αλλο.