Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By nass
#343316
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:(διαγραμματα ισχυος EVOX vs RS που βρισκω κατα μεσο ορο βγαζουν στους τροχους 264ps vs 290ps)


Το δικό μου Evo X SST (μια και μιλάς για το SST) έβγαζε "μαμά" στους τροχούς 242 HP :rtfm: (και, σύμφωνα με τον καράφλα, "ήταν από τα καλά, συνήθως έβγαζαν 230-240")
1600 Kg (δικό μου ζύγισμα) :rtfm:

Ολο τα ίδια και τα ίδια :s_bored
Τελευταία επεξεργασία από nass και 27 Δεκ 2016, 21:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#343322
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η 10% πραγματικη παραπανισια ισχυς (διαγραμματα ισχυος EVOX vs RS που βρισκω κατα μεσο ορο βγαζουν στους τροχους 264ps vs 290ps)...


τι μας λες? ενώ εχουν 55 αλογα διαφορα στο στροφαλο,στους τροχους τελικα εχουν 26 αλογα διαφορα? :lol:
και πως γινεται το φοκους με τις πολύ χαμηλότερες απώλειες λογω απουσιας κεντρικου,καιστενοτερων ελαστικων, να καταφερνει να τρωει 29 αλογα παραπανω(!!!!!!!) από τριβες? Για ρωτα τον ΣΧ να σου πει,και μολις σου απαντησει ελα να μας πεις να μαθουμε και εμεις.
ωραια η προσπαθεια σου να δηλωσεις τροχο,και όχι μοτερ που ακούγονται πολλα τα 55 αλογα διαφορας, οποτε σιγα μωρε το δυνατοτερο φοκους,ψιχουλα κερδιζει από δυναμη,αλλα εδώ δε μιλας με ασχετο δημοσιογραφο.
και για να τελειώνουμε βαλε μετρήσεις ρεπριζ στα 60-160χλμ ωρα με αλλαγες,να δουμε ποσο ισοσκελιζει το διπλοσυμπλεκτο την παραπανω δυναμη.Ετσι ειπες.

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε: πχ στην πιστα Μεγαρων που η -ενδεικτικη- διαφορα γυρολογιου ηταν περιπου 3sec (1:08.49 το RS vs 1:11.54 το X sst) , αν βαλουμε χοντρικα τις 15-20(?) συνολικες αλλαγες σχεσεων
με μια διαφορα ως προς την ταχυτητα αλλαγων γυρω στα 0,3sec / αλλαγη υπερ του sst , προκυπτουν αντιστοιχα 4-6sec διαφορα ανα γυρο. Δεν τα λες και λιγα....

είναι δυνατον να εισαι τοσο ασχετος? δλδ το ΕΒΟ χ σσ/τ ,ενώ εχει κερδισει απο το φοκους στα Μεγαρα 4-6 δευτερα από τις αλλαγες( :s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic ) χανει στο γυρο και 3 δευτερα. :lol: :lol: :lol:
Και ποιος σου ειπε ρε Γρηγορη ότι ένα σσ/τ σε χρονομετρημενο γυρο σε πιστα, ότι κανει ταχυτερες αλλαγες από ένα μανιουαλ με καλο οδηγο?


Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Δημητρη δεν εχει νοημα οποιαδηποτε αλλη αντιπαραθεση μαζι σου απο την στιγμη που εισαι απολυτως προκατειλημμενος και υπολογιζεις διαφορες κατα το δοκουν...(μονο διαφορα ονομαστικης ισχυος δηλαδη)...


όχι εσυ υπολογιζεις διαφορες κατά το δοκουν, όταν υπολογιζεις 4-6 δευτερα κερδος από αλλαγες στο γυρο,και μας λες ότι ισοσκελίζονται τα 55 παραπανω αλογα με τη μεταδοση.

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:. Τα υπολοιπα αποτυπωνουν απλως διαφορετικη οπτικη γωνια που εχει και υποστηριζει ο καθενας...


όχι δεν υπαρχει διαφορετικη οπτικη γωνια , δεν μιλαμε για αγορα σακακιού και παντελονιού,εσενα σου αρεσει αυτό,εμενα το άλλο.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#343324 Εγω παντως αυτη την υπερστροφη ισχυος ολο την ακουω αλλα δεν την εχω δει ακομα :shifty:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#343352 Υπάρχει κανείς που να είδε το τελευταίο grand tour και να μη σκέφτηκε Κίκιζα dim8 κλπ όταν έσκασε ο Jezza με το RS;; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#343356
dimviii έγραψε:
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η 10% πραγματικη παραπανισια ισχυς (διαγραμματα ισχυος EVOX vs RS που βρισκω κατα μεσο ορο βγαζουν στους τροχους 264ps vs 290ps)...


τι μας λες? ενώ εχουν 55 αλογα διαφορα στο στροφαλο,στους τροχους τελικα εχουν 26 αλογα διαφορα? :lol:
και πως γινεται το φοκους με τις πολύ χαμηλότερες απώλειες λογω απουσιας κεντρικου,καιστενοτερων ελαστικων, να καταφερνει να τρωει 29 αλογα παραπανω(!!!!!!!) από τριβες? Για ρωτα τον ΣΧ να σου πει,και μολις σου απαντησει ελα να μας πεις να μαθουμε και εμεις.


Τοση διαφορα κατα μεσο ορο βγαζουν οι δυναμομετρησεις -σε τροχους- που εχουν δημοσιευτει...
Δεν ειναι εξαλλου ουτε η πρωτη, αλλα ουτε και η τελευταια φορα που ονομαστικες ιπποδυναμεις δεν συναδουν με τις πραγματικες...

dimviii έγραψε:ωραια η προσπαθεια σου να δηλωσεις τροχο,και όχι μοτερ που ακούγονται πολλα τα 55 αλογα διαφορας, οποτε σιγα μωρε το δυνατοτερο φοκους,ψιχουλα κερδιζει από δυναμη,αλλα εδώ δε μιλας με ασχετο δημοσιογραφο.
και για να τελειώνουμε βαλε μετρήσεις ρεπριζ στα 60-160χλμ ωρα με αλλαγες,να δουμε ποσο ισοσκελιζει το διπλοσυμπλεκτο την παραπανω δυναμη.Ετσι ειπες.


Aυτη ειναι η πραγματικη εικονα , +10% διαφορα ιπποδυναμης υπερ του RS και οχι γενικα και αοριστα "55 αλογα διαφορα". Δεν εχω ρεπριζ 60-160km/h με αλλαγες, εαν εχεις εσυ, βαλε...


dimviii έγραψε:είναι δυνατον να εισαι τοσο ασχετος? δλδ το ΕΒΟ χ σσ/τ ,ενώ εχει κερδισει απο το φοκους στα Μεγαρα 4-6 δευτερα από τις αλλαγες( :s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic ) χανει στο γυρο και 3 δευτερα. :lol: :lol: :lol:
Και ποιος σου ειπε ρε Γρηγορη ότι ένα σσ/τ σε χρονομετρημενο γυρο σε πιστα, ότι κανει ταχυτερες αλλαγες από ένα μανιουαλ με καλο οδηγο?


...μετα απο εσενα, ολοι ειναι ασχετοι, ποσο μαλλον εγω...Πες μας εσυ λοιπον το διπλοσυμπλεκτο sst ΠΟΣΟ πιο γρηγορο ειναι σε καθε αλλαγη σχεσης, απο μια γρηγορη αλλαγη (οχι ομως "καρφωτη", οι χρονοι που κανουν στα περιοδικα δεν ειναι με καρφωτες αλλαγες...) σε χειροκινητο και πες μας επισης ΠΟΣΕΣ αλλαγες ταχυτητων συνολικα ανα γυρο, πραγματοποιουνται στην πιστα Μεγαρων, ετσι για να εχουμε μια εικονα...


dimviii έγραψε:όχι εσυ υπολογιζεις διαφορες κατά το δοκουν, όταν υπολογιζεις 4-6 δευτερα κερδος από αλλαγες στο γυρο,και μας λες ότι ισοσκελίζονται τα 55 παραπανω αλογα με τη μεταδοση.


Το διπλοσυμπλεκτο sst ειναι σιγουρο οτι πραγματοποιει ταχυτερες αλλαγες, απο αυτες ενος χειροκινητο, με αντιστοιχο, ανησυχο -αλλα οχι αγωνιστικου επιπεδου- οδηγο.
Αν μια γρηγορη χειροκινητη αλλα γη (οχι αγωνιστικη "καρφωτη"...) γινεται πχ στα 0.7sec το sst πιθανολογω οτι θα την κανει χοντρικα 0.3sec ταχυτερα (δηλαδη στα 0.4sec η καθε αλλαγη για παραδειγμα).
Τα παραπανω 55αλογα ειναι θεωρητικη -στα χαρτια- διαφορα. Στην πραξη οι δυναμομετρησεις που κυκλοφορουν δειχνουν κατα μεσο ορο γυρω στα 10% διαφορα υπερ του RS, τι να κανουμε τωρα?

dimviii έγραψε:όχι δεν υπαρχει διαφορετικη οπτικη γωνια , δεν μιλαμε για αγορα σακακιού και παντελονιού,εσενα σου αρεσει αυτό,εμενα το άλλο.


Μιλαμε για ενα προιον συνολικα, -στην κατηγορια του-, οχι για ενα μονο χαρακτηριστικο χαρις στο οποιο επιτυγχανεται η μετρησιμη αποδοση του. Εκει κολλας και ετσι το βλεπεις με την δικη σου -μεμονωμενη- οπτικη γωνια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#343406
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Aυτη ειναι η πραγματικη εικονα , +10% διαφορα ιπποδυναμης υπερ του RS και οχι γενικα και αοριστα "55 αλογα διαφορα". Δεν εχω ρεπριζ 60-160km/h με αλλαγες, εαν εχεις εσυ, βαλε....


και εγω στη θεση σου για να μην γινω ρομπα αυτό θα ελεγα,δεν μπορω να βρω επιταχυνσεις.
Τα φιλια μου στα τσακαλια που διαβαζεις,που βρηκαν 26 τροχο διαφορα,και αυτοκινητο με πολυδισκο να εχει τις διπλες απώλειες από άλλο με κανονικο κεντρικο.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#343418 http://www.zeperfs.com/en/duel5869-1680.htm

Σύγκριση με δυναμομετρήσεις που κυκλοφορούν γιατί βολεύει περισσότερο. Αυτά είναι.
Το μεγαλύτερο βάρος του Evo γιατί δεν το αναφέρουμε?
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#343420
dimviii έγραψε:
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Aυτη ειναι η πραγματικη εικονα , +10% διαφορα ιπποδυναμης υπερ του RS και οχι γενικα και αοριστα "55 αλογα διαφορα". Δεν εχω ρεπριζ 60-160km/h με αλλαγες, εαν εχεις εσυ, βαλε....


και εγω στη θεση σου για να μην γινω ρομπα αυτό θα ελεγα,δεν μπορω να βρω επιταχυνσεις.
Τα φιλια μου στα τσακαλια που διαβαζεις,που βρηκαν 26 τροχο διαφορα,και αυτοκινητο με πολυδισκο να εχει τις διπλες απώλειες από άλλο με κανονικο κεντρικο.


Καλα τωρα, τα κλασσικα, εσυ οτι λες ειναι σωστο, εγω οτι λεω ειναι λαθος, οτι στοιχεια βαζω ειναι της πλακας και οταν δεν βαζω -επειδη δεν βρισκω- ειναι για να μην γινω ρομπα...Κατα τα αλλα εσυ λες οτι θες, χωρις καμμια σοβαρη επιχειρηματολογια, δεν βαζεις κανενα στοιχειο της προκοπης και θεωρεις και δεδομενο οτι εισαι σωστος...Εισαι φοβερη περιπτωση...

...και να ειναι ξεκαθαρα γρηγοροτερο το RS στο 60-160kmh, (1-2sec?) μονο μια φορα προλαβαινει να φτασει τα 160km/h και αυτα στην ευθεια της πιστας Μεγαρων. (Απο την στιγμη τουλαχιστον που το εργοστασιακο GT-R MY17' με χρονους στο 1:06 καταφερνει σε In-car Video να ξεπερασει οριακα -περα απο την ευθεια φυσικα- τα 160Km/h λιγο πριν την Κ8)

Eλα ομως που ουτε ΜΟΝΟ αυτη η επιδοση μετραει ως ενδειξη στο συνολικο χρονο γυρολογιου αλλα και η αποσταση ακινητοποιησης καθε φορα, οπως και οι σχεσεις μεταδοσης...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#343422
NickTG έγραψε:http://www.zeperfs.com/en/duel5869-1680.htm

Σύγκριση με δυναμομετρήσεις που κυκλοφορούν γιατί βολεύει περισσότερο. Αυτά είναι.
Το μεγαλύτερο βάρος του Evo γιατί δεν το αναφέρουμε?


Oχι, βαλε εσυ ΑΛΛΕΣ δυναμομετρησεις που να βολευουν εσενα! Οχι μονο λασπολογια ομως, γιατι αυτο κανεις συνηθως και κατανταει κουραστικο...

Και ριξε μια καλυτερη ματια στις εκδοσεις πριν συγκρινεις...
http://www.zeperfs.com/en/duel2718-5869.htm

Το ΜR ειναι η ΤΕΡΜΑ πλουσια εκδοση του EVOX, (με 10 ηχεια + subwoofer, δερματινα, navi κτλ) περα απο το διπλοσυμπλεκτο που φοραει...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#343432
Bayern7 έγραψε:Υπάρχει κανείς που να είδε το τελευταίο grand tour και να μη σκέφτηκε Κίκιζα dim8 κλπ όταν έσκασε ο Jezza με το RS;;

Εγω σκεφτηκα τα σεντόνια.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#343488
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καλα τωρα, τα κλασσικα, εσυ οτι λες ειναι σωστο, εγω οτι λεω ειναι λαθος, οτι στοιχεια βαζω ειναι της πλακας και οταν δεν βαζω -επειδη δεν βρισκω- ειναι για να μην γινω ρομπα...Κατα τα αλλα εσυ λες οτι θες, χωρις καμμια σοβαρη επιχειρηματολογια, δεν βαζεις κανενα στοιχειο της προκοπης και θεωρεις και δεδομενο οτι εισαι σωστος...Εισαι φοβερη περιπτωση...
...


αυτά που σε ρωταω,και αυτά που παραθετω είναι σοβαρότατα.
Αυτά που λες εσυ είναι σαχλαμάρες Γρηγορη,παπαγαλιζοντας ασχετους δημοσιογράφους.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#343491
nass έγραψε:Επιμένω: http://petrolheads.gr/viewtopic.php?p=343316#p343316 :rtfm: :rtfm:


τα δημοσιογραφα εγραψαν ότι εισαι μαμα 260 ροδα. Μην επιμενεις,δεν ξερεις. :lol: