- 24 Ιαν 2018, 22:09
#477835
Δεν νομιζω οτι ειναι δικαιολογιες για να μην θιχτει ο εγωισμος καποιου, οταν ηταν ηδη γνωστο πως επροκειτο για τον πλεον επικινδυνο αγωνα του Πρωταθληματος. Με ενα θανατο συνοδηγου το 1974, αλλα και αρκετα ατυχηματα πληρωματων στις αρχες του 80'.
Σε οτι αφορα τις δηλωσεις του για την Μουτον, η συγκεκριμενη αναφορα αφενως, ειναι απο την δικη της αποτυπωση των γεγονοτων, απο την αλλη ειπωθηκε οτι τα λεγομενα του Ρερλ προς εκεινη ειχαν παρξηγηθει, απο μια χαρακτηριστικη του δηλωση περι μιας "μαιμου σε Audi quattro"...
"Before the Acropolis — which she won — I took Werner Grissmann, the famous downhill skier, up a gravel road with hairpins in the Opel and he asked could anything be quicker. I said "a monkey in a Quattro," meaning that the Quattro had so much power and traction that anyone could drive it quicker than the Opel up that hill. But, as often happens, it got around that I had compared Michèle to a monkey. She deserved her victories: it was only my good luck that I beat her to the title."
https://www.motorsportmagazine.com/arch ... lter-rohrlΣτα της μη αποδοχης της 2ης θεσης απο την Μουτον, ενω θα αποδεχοταν πχ απο τον Μικολα, περισσοτερο νομιζω οτι ειχε να κανει με τις υπερβατικες δυνατοτητες του quattro τοτε εναντι του ανταγωνισμου, αλλα και των μεχρι στιγμης τοτε πολυ απαιτητικων συνθηκων -σωματικα- για την νικη ενος αγωνα του ΠΠΡ.
Ισως επισης να επαιξε ρολο -στο υφος της απαντησης- το γεγονος οτι ο Ρερλ ηταν τρομερα μεθοδικος, ειχε διαφανει οτι δουλευε παρα πολυ τις σημειωσεις και τα περασματα του, ακολουθουσε προγραμμα διατροφης, αλλα γυμναζοταν και αρκετα, κατι που τον εκανε απο τοτε να ξεχωριζει εκεινη την εποχη, σε σχεση με τους περισσοτερους συναγωνιστες του, ποσο μαλλον με μια πολυ ταλαντουχα αναμφιβολα, αλλα απλως "γρηγορη κοπελα" στις αρχες του 80'.
Συνολικα παντως, δεν νομιζω οτι παρα πολλοι ηταν στο επιπεδο του Ρερλ. Ο Χανου Μικολα σιγουρα, νομιζω και ο Μαρκου Αλλεν, επισης και ο Βατανεν και Μπλοκβιστ, για ενα χρονικο διαστημα.
Απλως ο Ρερλ, το εχει αποδειξει αλλωστε με τις επιτυχιες και ενασχοληση μεχρι και σημερα με το αθλημα, ειχε το ιδανικο πακετο ΤΟΤΕ, των σημερινων οδηγων αγωνων σημερα, που προετοιμαζονται σε πολυ πιο ολοκληρωμενο και επαγγελματικο επιπεδο.
Τελος απο τα δικα του λεγομενα, πλην 3-4 εξαιρεσεων, στους αγωνες λεχθηκε οτι δεν εξαντλουσε τις δυνατοτητες του, αλλα πηγαινε σε ενα υψηλο μεν, αλλα ελεγχομενο ποσοστο.
Μια απο τις τρανες εξαιρεσεις, οπου και μαλλον τα ειχε παρει κρανιο κανονικα
, ηταν στο Ραλλυ Πορτογαλιας οταν οδηγουσε το 131 και ειχε εσωτερικες μαχες με τον Μαρκου Αλεν.
Παροτι κρατουσε συγκεκριμενες σημειωσεις για την πυκνη ομιχλη που ειχε ο αγωνας, οταν φορτηγο της ιδιας της ομαδας επεσε πανω του και τον καθυστερησε σε χρονο, ριχνωντας τον πισω απο τον teammate του, εγινε Χαμος!
Αποτελεσμα ηταν να παει τοσο ταπα, που καταφερε στην συγκεκριμενη ειδικη να κερδισει με 5 λεπτα απο τον Αλεν και στο συνολο του αγωνα 15 λεπτα τους υπολοιπους αγωνιζομενους...!
"Röhrl won Arganil by 4 minutes and 59 seconds, with the rest of the world elite separated by 30 seconds. And then he proceeded to win the rally itself by over 15 minutes."
http://overdrive.in/news-cars-auto/feat ... ter-rohrl/
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 24 Ιαν 2018, 22:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά