Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#477490 O Ρερλ δεν πήγε Φινλανδία γιατί θα έχανε πανηγυρικά. Τότε όλοι οι μη Σκανδιναβοί πήγαιναν για να... χάσουν εκεί, πέρασαν δεκαετίες για να κερδίσει τον αγώνα κάποιος μη Σκανδιναβός.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rally_Finland
Για την ακρίβεια, η συντριπτική τους πλειοψηφία ήταν Φινλανδοί.
Απλώς ο Ρερλ λέει δικαιολογίες για να μην θιχτεί ο εγωισμός του, ο οποίος κάποτε είχε θιχτεί τόσο, που μίλησε με απαράδεκτο τρόπο για την Μισέλ Μουτόν:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mich%C3%A8le_Mouton
Röhrl had earlier conceded that he "would have accepted second place in the championship to Mikkola", but not to Mouton: "This is not because I doubt her capabilities as a driver, but because she is a woman."[61] He believed that defeat would have devalued his performances.

Προφανώς, όλοι οι οδηγοί αγώνων έχουν εγωϊσμό, αλλά πάρα πολλοί ήταν στο επίπεδο του Röhrl και δεν ήταν σε καμία περίπτωση τόσο καλύτερος όσο θέλει να πιστεύει. Ειδικά εκείνη την εποχή, υπήρχαν πάρα πολλοί οδηγοί, αφού το WRC ήταν ακόμη πιο δημοφιλές από σήμερα και το παρακολουθούσαν φανατικά χιλιάδες κόσμου.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#477835 Δεν νομιζω οτι ειναι δικαιολογιες για να μην θιχτει ο εγωισμος καποιου, οταν ηταν ηδη γνωστο πως επροκειτο για τον πλεον επικινδυνο αγωνα του Πρωταθληματος. Με ενα θανατο συνοδηγου το 1974, αλλα και αρκετα ατυχηματα πληρωματων στις αρχες του 80'.

Σε οτι αφορα τις δηλωσεις του για την Μουτον, η συγκεκριμενη αναφορα αφενως, ειναι απο την δικη της αποτυπωση των γεγονοτων, απο την αλλη ειπωθηκε οτι τα λεγομενα του Ρερλ προς εκεινη ειχαν παρξηγηθει, απο μια χαρακτηριστικη του δηλωση περι μιας "μαιμου σε Audi quattro"...

"Before the Acropolis — which she won — I took Werner Grissmann, the famous downhill skier, up a gravel road with hairpins in the Opel and he asked could anything be quicker. I said "a monkey in a Quattro," meaning that the Quattro had so much power and traction that anyone could drive it quicker than the Opel up that hill. But, as often happens, it got around that I had compared Michèle to a monkey. She deserved her victories: it was only my good luck that I beat her to the title."

https://www.motorsportmagazine.com/arch ... lter-rohrl

Στα της μη αποδοχης της 2ης θεσης απο την Μουτον, ενω θα αποδεχοταν πχ απο τον Μικολα, περισσοτερο νομιζω οτι ειχε να κανει με τις υπερβατικες δυνατοτητες του quattro τοτε εναντι του ανταγωνισμου, αλλα και των μεχρι στιγμης τοτε πολυ απαιτητικων συνθηκων -σωματικα- για την νικη ενος αγωνα του ΠΠΡ.

Ισως επισης να επαιξε ρολο -στο υφος της απαντησης- το γεγονος οτι ο Ρερλ ηταν τρομερα μεθοδικος, ειχε διαφανει οτι δουλευε παρα πολυ τις σημειωσεις και τα περασματα του, ακολουθουσε προγραμμα διατροφης, αλλα γυμναζοταν και αρκετα, κατι που τον εκανε απο τοτε να ξεχωριζει εκεινη την εποχη, σε σχεση με τους περισσοτερους συναγωνιστες του, ποσο μαλλον με μια πολυ ταλαντουχα αναμφιβολα, αλλα απλως "γρηγορη κοπελα" στις αρχες του 80'.

Συνολικα παντως, δεν νομιζω οτι παρα πολλοι ηταν στο επιπεδο του Ρερλ. Ο Χανου Μικολα σιγουρα, νομιζω και ο Μαρκου Αλλεν, επισης και ο Βατανεν και Μπλοκβιστ, για ενα χρονικο διαστημα.
Απλως ο Ρερλ, το εχει αποδειξει αλλωστε με τις επιτυχιες και ενασχοληση μεχρι και σημερα με το αθλημα, ειχε το ιδανικο πακετο ΤΟΤΕ, των σημερινων οδηγων αγωνων σημερα, που προετοιμαζονται σε πολυ πιο ολοκληρωμενο και επαγγελματικο επιπεδο.

Τελος απο τα δικα του λεγομενα, πλην 3-4 εξαιρεσεων, στους αγωνες λεχθηκε οτι δεν εξαντλουσε τις δυνατοτητες του, αλλα πηγαινε σε ενα υψηλο μεν, αλλα ελεγχομενο ποσοστο.

Μια απο τις τρανες εξαιρεσεις, οπου και μαλλον τα ειχε παρει κρανιο κανονικα :lol: , ηταν στο Ραλλυ Πορτογαλιας οταν οδηγουσε το 131 και ειχε εσωτερικες μαχες με τον Μαρκου Αλεν.
Παροτι κρατουσε συγκεκριμενες σημειωσεις για την πυκνη ομιχλη που ειχε ο αγωνας, οταν φορτηγο της ιδιας της ομαδας επεσε πανω του και τον καθυστερησε σε χρονο, ριχνωντας τον πισω απο τον teammate του, εγινε Χαμος!

Αποτελεσμα ηταν να παει τοσο ταπα, που καταφερε στην συγκεκριμενη ειδικη να κερδισει με 5 λεπτα απο τον Αλεν και στο συνολο του αγωνα 15 λεπτα τους υπολοιπους αγωνιζομενους...!

"Röhrl won Arganil by 4 minutes and 59 seconds, with the rest of the world elite separated by 30 seconds. And then he proceeded to win the rally itself by over 15 minutes."

http://overdrive.in/news-cars-auto/feat ... ter-rohrl/
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 24 Ιαν 2018, 22:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#477838 Έτσι παίδες γραψτε σεντόνια και γι ΑΥΤΟ.

< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#477840 Ο Ρερλ , όπως και ο Μάκινεν, είχαν μνήμη ελέφαντα. Εξαιρετικό προσόν σε τόσο μεγάλες διαδρομές.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#477842
mirage έγραψε:Έτσι παίδες γραψτε σεντόνια και γι ΑΥΤΟ.

< >

:s_rofl
Άβαταρ μέλους
By elteo
#478756 Φοβερό το 8ο επεισόδιο. Μέχρι τώρα η 2η σεζόν του TGT είναι εξαιρετική!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#478808
elteo έγραψε:Φοβερό το 8ο επεισόδιο. Μέχρι τώρα η 2η σεζόν του TGT είναι εξαιρετική!
+1, πολύ καλογυρισμενο και με νοσταλγική διάθεση

< >
Άβαταρ μέλους
By glf
#478819 Έχει πέσει ψαλίδι στα έξοδα.
Βλέπουμε για 2η φορά το Ford GT και το... Civic TypeR
Άβαταρ μέλους
By citastak
#479281 Και εμένα μου άρεσε πολύ το τελευταίο επεισόδιο. Εννοείται βρήκα παράλογο το συνδυασμό τάπερ με τα κλασικς αλλά...

Από την άλλη, με ενόχλησε που ξανα έβαλαν το Ford σε αυτό το επεισόδιο. Σαν να προσπαθούσαν να καλύψουν κενό..
Ένιχάου, πολύ ωραίο ήταν.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#479734
Κίκιζας . έγραψε:οταν ηταν ηδη γνωστο πως επροκειτο για τον πλεον επικινδυνο αγωνα του Πρωταθληματος. Με ενα θανατο συνοδηγου το 1974, αλλα και αρκετα ατυχηματα πληρωματων στις αρχες του 80'.


Θα με μαλώσει ο mirage που απαντάω αλλά χωρίς να κοιτάξω στατιστικά και σάιτζ θα έλεγα ότι η Κορσική ήταν ο πιο επικίνδυνος αγώνας του πρωταθλήματος με δυο θανάτους οδηγών και ένας πολύ επικίνδυνος και παράλογος ήταν η Πορτογαλία λόγω θεατών (που κάναν τέτοια καραγκιοζιλίκια και σε άλλες χώρες αλλά εκεί αν θυμάμαι σωστά ήταν η πιο γτπ κατάσταση).

Και εκεί ο Ρερλ πήγαινε τρέχοντας για να αγωνιστεί.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#479841 Και από ακόμη πιο επίσημα χείλη (σημαίνον μέλος της αγωνιστικής ομάδας της Audi):
https://www.carmagazine.co.uk/features/ ... -may-2010/
I think overall Walter Röhrl was the best driver, but he never went to Finland because he’d have no chance against Mikkola, and in Sweden, where it was flatter, Stig Blomqvist was unbeatable. Michele was as quick as the men, but she was fiery, and there’d always be more chance of her hitting a stone or something.’

Άρα, είναι σαφές (εντάξει, όχι για όλους... :ninja: ) γιατί δεν πήγε ποτέ στην Φινλανδία ο Röhrl...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#479875
EDDIE_147 έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:οταν ηταν ηδη γνωστο πως επροκειτο για τον πλεον επικινδυνο αγωνα του Πρωταθληματος. Με ενα θανατο συνοδηγου το 1974, αλλα και αρκετα ατυχηματα πληρωματων στις αρχες του 80'.


Θα με μαλώσει ο mirage που απαντάω αλλά χωρίς να κοιτάξω στατιστικά και σάιτζ θα έλεγα ότι η Κορσική ήταν ο πιο επικίνδυνος αγώνας του πρωταθλήματος με δυο θανάτους οδηγών και ένας πολύ επικίνδυνος και παράλογος ήταν η Πορτογαλία λόγω θεατών (που κάναν τέτοια καραγκιοζιλίκια και σε άλλες χώρες αλλά εκεί αν θυμάμαι σωστά ήταν η πιο γτπ κατάσταση).

Και εκεί ο Ρερλ πήγαινε τρέχοντας για να αγωνιστεί.


Μαλλον δεν το εθεσα εγω οσο ξεκαθαρα θα επρεπε...Το Ραλλυ Φινλανδιας ηταν επικινδυνο, -απο τα τοτε δυστυχηματα- για τους ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ :lol: , οχι τοσο για τους θεατες...
Σκεψου διαδρομες πιο "απλωτες" με πιο υψηλες μεσες ταχυτητες, πολλα αλματα, αλλα και πολλα μεγαλα δεντρα τριγυρω...

Για την ιστορια, αυτο που λες με το Ραλλυ Πορτογαλιας, το θυμαμαι σε Video στο σωληνα, χωρις να το ξερω σιγουρα, νομιζω οτι -τουλαχιστον εκεινη την εποχη?, αν οχι σημερα?- οι οδηγοι αγωνων πρεπει να ηταν "καλυμμενοι" σε περιπτωση ατυχηματος ή και θανατου καποιου θεατη, τουλαχιστον ΕΝΤΟΣ της εκαστοτε ειδικης διαδρομης... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#479878
Anonymous Founder έγραψε: ...αλλά πάρα πολλοί ήταν στο επίπεδο του Röhrl και δεν ήταν σε καμία περίπτωση τόσο καλύτερος όσο θέλει να πιστεύει. Ειδικά εκείνη την εποχή, υπήρχαν πάρα πολλοί οδηγοί, αφού το WRC ήταν ακόμη πιο δημοφιλές από σήμερα και το παρακολουθούσαν φανατικά χιλιάδες κόσμου.


Anonymous Founder έγραψε:Και από ακόμη πιο επίσημα χείλη (σημαίνον μέλος της αγωνιστικής ομάδας της Audi):
https://www.carmagazine.co.uk/features/ ... -may-2010/
I think overall Walter Röhrl was the best driver, but he never went to Finland because he’d have no chance against Mikkola, and in Sweden, where it was flatter, Stig Blomqvist was unbeatable. Michele was as quick as the men, but she was fiery, and there’d always be more chance of her hitting a stone or something.’

Άρα, είναι σαφές (εντάξει, όχι για όλους... :ninja: ) γιατί δεν πήγε ποτέ στην Φινλανδία ο Röhrl...


:whistlink: