Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#477071
citastak έγραψε:Πάντως και εμένα μου φαίνεται πολύ πιο ανεβασμένο το επίπεδο σε σχέση με τον 1ο κύκλο.
Πλέον είναι πολύ κοντά (ίσως και καλύτερα) με το παλιό καλό top gear.


+1000
Πολύ καλύτερο από το περσινό! Ευτυχώς γιατί μου είχαν λείψει. Το αφιέρωμα στην Lancia πολύ καλό. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#477074 υποψιν οτι τα γυρισματα με την 037 και το κουατρο ηταν πραγματικα.Τα οδηγησε αμφοτερα ο Χιγκινς.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#477075
dimviii έγραψε:υποψιν οτι τα γυρισματα με την 037 και το κουατρο ηταν πραγματικα.Τα οδηγησε αμφοτερα ο Χιγκινς.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν που η 037 είχε σπασμένο φανάρι. Γενικά πρόσεξαν πολύ τις αναπαραστάσεις με τους μηχανικούς, το Μαρτινι Iveco κλπ

< >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#477116 O Clarkson αλήθεια έκανα γύρισμα στην Ελλάδα ή είναι σε σημείο που απλά μοιάζει με ελληνικό τοπίο;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#477137
citastak έγραψε:O Clarkson αλήθεια έκανα γύρισμα στην Ελλάδα ή είναι σε σημείο που απλά μοιάζει με ελληνικό τοπίο;

Και εγώ αυτό σκέφτηκα όταν το είδα. Μάλλον το δεύτερο. Σε καμιά Πορτογαλία ή Ισπανία θα είναι :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#477357
axel12p έγραψε:
citastak έγραψε:O Clarkson αλήθεια έκανα γύρισμα στην Ελλάδα ή είναι σε σημείο που απλά μοιάζει με ελληνικό τοπίο;

Και εγώ αυτό σκέφτηκα όταν το είδα. Μάλλον το δεύτερο. Σε καμιά Πορτογαλία ή Ισπανία θα είναι :lol:


Iταλια
https://twitter.com/Mhigginsrally
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#477370
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#477394 Ρερλ: it was just ............................ nobody can beat me... :omg:
Για το ράλλι του San Remo.

Τι απίστευτη τυπάρα είσαι ρε Γερμανέ. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#477399 απλα η τυπαρα δεν ηθελε να τρεξει Φινλανδια.Στον γρηγοροτερο αγωνα του Πρωταθληματος. :(
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#477404
dimviii έγραψε:απλα η τυπαρα δεν ηθελε να τρεξει Φινλανδια.Στον γρηγοροτερο αγωνα του Πρωταθληματος. :(


Είπε ότι αν του άρεσε να πετάει, θα γινόταν πιλότος.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#477406 φοβερη απαντηση.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#477407
dimviii έγραψε:φοβερη απαντηση.


Ε τι περίμενες να πει; ότι φοβόταν;
Αφού δεν έστεκε. Εδώ έμπαινε σε Lancia με τα πλαστικά roll cage.
Εκεί έδωσε πιο φοβερή απάντηση, που είπε "δεν θα πάθω ατύχημα".
Τι να λέμε. Ευφυία ο άνθρωπος. Τέτοιοι τύποι Ντίμη μου βγαίνουν 1 φορά στα 100 χρόνια. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#477408 όπως και το αυτοκίνητο εεεε; Αυτή είναι η Ιταλική σχολή , σε κάνει να αισθάνεσαι ένα με το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#477414
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:φοβερη απαντηση.


Ε τι περίμενες να πει; ότι φοβόταν;
Αφού δεν έστεκε. Εδώ έμπαινε σε Lancia με τα πλαστικά roll cage.
Εκεί έδωσε πιο φοβερή απάντηση, που είπε "δεν θα πάθω ατύχημα".
Τι να λέμε. Ευφυία ο άνθρωπος. Τέτοιοι τύποι Ντίμη μου βγαίνουν 1 φορά στα 100 χρόνια. :iconcool:


εμπαιναν και αλλοι σε 037 και δεν φοβοντουσαν να τρεξουν Φιλανδια, με 20 χλμ/ωρα μεγαλυτερη μωτ.(110 vs 90)
γενικα δεν βρισκω καμια εφυια στα λεγομενα του.Ολοι οι οδηγοι το ιδιο λενε.Αν πιστευαν οτι θα εχουν ατυχημα δεν θα ετρεχαν.
Να τρεχει η Αουντι με τους υπολοιπους οδηγους στη φιλανδια και εσυ να μην πηγαινεις?
υπηρξαν πολυ καλυτεροι,γρηγοροτεροι,και τολμηροτεροι.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#477430
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:φοβερη απαντηση.


Ε τι περίμενες να πει; ότι φοβόταν;
Αφού δεν έστεκε. Εδώ έμπαινε σε Lancia με τα πλαστικά roll cage.
Εκεί έδωσε πιο φοβερή απάντηση, που είπε "δεν θα πάθω ατύχημα".
Τι να λέμε. Ευφυία ο άνθρωπος. Τέτοιοι τύποι Ντίμη μου βγαίνουν 1 φορά στα 100 χρόνια. :iconcool:


εμπαιναν και αλλοι σε 037 και δεν φοβοντουσαν να τρεξουν Φιλανδια, με 20 χλμ/ωρα μεγαλυτερη μωτ.(110 vs 90)
γενικα δεν βρισκω καμια εφυια στα λεγομενα του.Ολοι οι οδηγοι το ιδιο λενε.Αν πιστευαν οτι θα εχουν ατυχημα δεν θα ετρεχαν.
Να τρεχει η Αουντι με τους υπολοιπους οδηγους στη φιλανδια και εσυ να μην πηγαινεις?
υπηρξαν πολυ καλυτεροι,γρηγοροτεροι,και τολμηροτεροι.


Σε αυτα τα επιπεδα οι διαφορες μεταξυ των κορυφαιων οδηγων παιζουν στην τριχα και προκυπτουν περισσοτερο απο τις τακτικες-δυνατοτητες των ομαδων, αλλα και τις ιδιαιτεροτητες των προσωπικοτητων τους.

Kankkunen (23 νικες wrc), Alen (19), Mikkola (18) και Rohrl (14) εκεινη την εποχη ειδικα με τα GroupB πιστευω οτι ηταν ολοι τους κορυφαιοι οδηγοι. Το ιδιο και Blomqvist, Vatanen.

Ο Ρερλ ειχε και την πρωτια σε οτι αφορα τις 4 νικες του στο Monte Carlo με 4 διαφορετικους κατασκευαστες-αυτοκινητα (131 Αbarth, Ascona 400, 037 Rally, Quattro A2), κατι που σιγουρα του δινει ενα bonus, ως κορυφαιου οδηγου αγωνων.