- 24 Ιαν 2018, 01:07
#477430
dimviii έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:dimviii έγραψε:φοβερη απαντηση.
Ε τι περίμενες να πει; ότι φοβόταν;
Αφού δεν έστεκε. Εδώ έμπαινε σε Lancia με τα πλαστικά roll cage.
Εκεί έδωσε πιο φοβερή απάντηση, που είπε "δεν θα πάθω ατύχημα".
Τι να λέμε. Ευφυία ο άνθρωπος. Τέτοιοι τύποι Ντίμη μου βγαίνουν 1 φορά στα 100 χρόνια.
εμπαιναν και αλλοι σε 037 και δεν φοβοντουσαν να τρεξουν Φιλανδια, με 20 χλμ/ωρα μεγαλυτερη μωτ.(110 vs 90)
γενικα δεν βρισκω καμια εφυια στα λεγομενα του.Ολοι οι οδηγοι το ιδιο λενε.Αν πιστευαν οτι θα εχουν ατυχημα δεν θα ετρεχαν.
Να τρεχει η Αουντι με τους υπολοιπους οδηγους στη φιλανδια και εσυ να μην πηγαινεις?
υπηρξαν πολυ καλυτεροι,γρηγοροτεροι,και τολμηροτεροι.
Σε αυτα τα επιπεδα οι διαφορες μεταξυ των κορυφαιων οδηγων παιζουν στην τριχα και προκυπτουν περισσοτερο απο τις τακτικες-δυνατοτητες των ομαδων, αλλα και τις ιδιαιτεροτητες των προσωπικοτητων τους.
Kankkunen (23 νικες wrc), Alen (19), Mikkola (18) και Rohrl (14) εκεινη την εποχη ειδικα με τα GroupB πιστευω οτι ηταν ολοι τους κορυφαιοι οδηγοι. Το ιδιο και Blomqvist, Vatanen.
Ο Ρερλ ειχε και την πρωτια σε οτι αφορα τις 4 νικες του στο Monte Carlo με 4 διαφορετικους κατασκευαστες-αυτοκινητα (131 Αbarth, Ascona 400, 037 Rally, Quattro A2), κατι που σιγουρα του δινει ενα bonus, ως κορυφαιου οδηγου αγωνων.