- 26 Οκτ 2015, 19:03
#178655
Μιας και αρχίσατε ας βάλω και εγώ 3 project που τρέχει ο γιός μου ο Στέφανος, τα 2 είναι δικά του και το ένα για ένα φίλο.
Το 1ο δικό του είναι ένα Renault Clio 1 μετατροπή σε Willy που το αγόρασε με πρόβλημα στο μοτέρ για να το μετατρέψει σε καθαρό trackday car για να παίζει στα Μέγαρα.
Φορούσε μοτέρ F7P 16V 1.8, ανάρτηση εμπρός Βilstein PSS9 και πίσω Βilstein Group N, ζάντες αυθεντικές Renault sport Rallye και είχε βέβαια προβλήματα στην καρότσα τα οποία επισκεύασε.
Στη συνέχεια έβαλε κάτω την ομολογκασιόν της Renault sport για το Clio 1 που έτρεχε στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που αφορούσε την ενίσχυση της καρότσας, έκοψε πατρόν από χαρτόνι και μετά από λαμαρίνα 1.5mm και έβαλε τις ενισχύσεις που προτείνει η Renault sport για το Clio 1, έφτιαξε και το κλουβί από σωλήνες υψηλής πίεσης χωρίς ραφή ( τούμπο ) σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA και πρόσθεσε ορισμένες ενισχύσεις που έχουν τα WRC στο παρπρίζ κλπ, δεν τον ενδιέφερε να ξεφύγει από την ομολογκασιόν του αυτοκινήτου γιατί δεν πρόκειται να το πάει σε επίσημο αγώνα.
Το μοτέρ είναι ένα F7R που έχουμε σχεδόν καινούργιο με 40.000 χλμ, πλεξούδα η απολύτως απαραίτητη με πολυόργανο για ταμπλώ και φρένα εμπρός έχει Wilwood χαμηλού προφίλ για δίσκο 295mm σε ζάντα 15¨ έχει ράψει και την γέφυρα το αστάρωσε με εποξικό αστάρι 2 συστατικών και προς το παρόν σταμάτησε γιατί πήγε φαντάρος, μετά συνέχισε τις σπουδές του στα οικονομικά είναι τώρα στο πτυχίο του αφού πρώτα κλασσικά τα παράτησε για 3 χρόνια έκανε και 6 μήνες την πρακτική του και τώρα ετοιμάζει ένα άλλο project για το καθημερινό του αυτοκίνητο, αργότερα θα το ανεβάσω να το δείτε τι έχει σκεφτεί να κάνει και το έκανε τελικά.
Για το αυτοκίνητο αυτό φτιάξαμε μια σούβλα, εννοείται ότι του έφυγε ο τάκος να το ξεπισσάρει όλο, επισκευάσθηκαν τα σάπια σημεία, για τη δουλειά αυτή αγοράσαμε ότι μας έλειπε, μια MIG σύρματος για την καρότσα και μια TIG AC / DC για κολλήματα σε ανοξείδωτα και αλουμίνια, πήραμε ένα μεγαλύτερο κομπρεσέρ από αυτό που είχα με 500 λίτρα καζάνι δικύλινδρο 1100 λίτρα αέρα 1΄ με 7.5 KW μοτέρ για την αμμοβολή του πρίν το βάψιμο, γενικά για να αρχίσει ο μικρός να ασχολείται αφού το γούστάρει, αγοράσαμε πολλά εργαλεία σχεδόν μισό μαγαζί που τότε δεν τα χρειαζόμουνα στη δική μου δουλειά αλλά σήμερα έχουν πιάσει τόπο, τότε μπορούσα να ξοδέψω 10-12.000 τώρα ούτε 500€ που λέει ο λόγος.
Το 2ο project είναι πάλι Renault Clio 1 που το μετέτρεψε όλο σε Clio 2 RS, θα φορέσει μόλις βαφτεί όλα τα μηχανικά του Clio 172 RS, το σαλόνι του με το aircon τους αερόσακκους ακόμα και το ρεζερβουάρ του, η καρότσα είναι κατά 99% έτοιμη και αυτές τις μέρες ετοιμάζεται για αστάρωμα και βάψιμο, θα έχει όλη την πλεξούδα του 172 RS, το μοτέρ είναι το γνωστό F4R 172 του RS με μηχανική πεταλούδα, με ροϊκή και ζυγίσματα, θα φτιάξουμε νέα ολόκληρη inox εξάτμιση με μεταλλικό καταλύτη, πρόγραμμα κλπ.
Η καρότσα είναι όλη ραμμένη, η γέφυρα του επίσης, και έφτιαξε ένα κρυφό κλουβί με κομμάτια λαμαρίνας 2mm με τις ενισχύσεις τις τρύπες κλπ το οποίο είναι κάτω από τα πλαστικά, δεν θα φαίνεται όταν μονταριστεί, θα περάσουν μέσα από τα μαρπιέ 2 χοντρές σωλήνες που θα είναι από θόλο σε θόλο, υπάρχουν ενισχύσεις στις γωνίες του πατώματος που θα τις στηρίξουν, οι ενισχύσεις είναι συνολικά 12 kg αλλά η καρότσα αυτή είναι ελαφριά και το μοτέρ δυνατό οπότε δεν ενοχλεί αυτό το πρόσθετο βάρος.
Αυτό που δεν κάνουμε ποτέ όταν ράβουμε μια πολιτική καρότσα είναι να πειράξουμε τις ζώνες παραμόρφωσης εμπρός και πίσω, εκεί δεν μπαίνουν ενισχύσεις, απλά πυκνώνουμε τις υπάρχουσες πόντες κατά 10%, φωτό αργότερα.
Το 3ο project έχει σταματήσει γιατί ο ιδιοκτήτης του είναι στο εξωτερικό, πρόκειται για την ανακατασκευή του οικογενειακού μίνι, και εδώ κάποια στιγμή θα βάλω φωτό.
Κάποια στιγμή ίσως ανεβάσω τις φωτό από το δικό μου Quadra που έραψα τη γέφυρα εμπρός και πίσω, αυτά προς το παρόν, εξυπακούεται ότι τα δικά μας αυτοκίνητα φοράνε δικά μας φρένα εμπρός, πίσω και αργότερα, αρκετά αργότερα, θα φορέσουν και δικές μας δαγκάνες.
how to print screen on pcupload gifscreen shot windows