Πόσα diesel ιαπωνικά υπάρχουν στην Αμερική δηλαδή ώστε να είχαν θέμα οι Ιάπωνες. Γιατί για τα NOx ξεκίνησε όλο αυτό.
Πόσα diesel ιαπωνικά υπάρχουν στην Αμερική δηλαδή ώστε να είχαν θέμα οι Ιάπωνες. Γιατί για τα NOx ξεκίνησε όλο αυτό.
Vagnar έγραψε:cabala10 έγραψε:...αλλωστε η αμερικη δεν εχει και προβλημα με τις γιαπωνεζικες εταιρειες για να κανουν τα ιδια(προβλημα=σχεσεις)αλλωστε .../quote]
Πόσα diesel ιαπωνικά υπάρχουν στην Αμερική δηλαδή ώστε να είχαν θέμα οι Ιάπωνες. Γιατί για τα NOx ξεκίνησε όλο αυτό.
mirage έγραψε:Ποια 8 μοντελα;
Νέο παράνομο λογισμικό στα αυτόματα κιβώτια της Audi
Το λογισμικό, που η Audi προσπάθησε να το κρύψει ως “λειτουργία προθέρμανσης”, ήταν σε θέση να ανιχνεύσει την θέση του τιμονιού, αν περιστρέφεται σε οποιαδήποτε κατεύθυνση για περισσότερο από 15 μοίρες ή όχι και έτσι καταλάβαινε αν βρισκόταν στον δρόμο ή σε δοκιμές μέτρησης των εκπομπών μέσα σε κάποιο εργαστήριο.
Η διοίκηση της Volkswagen είχε ενημερωθεί το 2015 «για την ύπαρξη, τον σκοπό και τα χαρακτηριστικά» μιας συσκευής που παραποιούσε τα αποτελέσματα από τη μέτρηση των εκπομπών καυσαερίων και επέλεξε να μην αποκαλύψει αυτήν την πληροφορία στις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ, σύμφωνα με το FBI.
Η μηνυτήρια αναφορά που κατατέθηκε στο Περιφερειακό Δικαστήριο της Ανατολικής Περιφέρειας του Μίσιγκαν από την Ομοσπονδιακή Αστυνομία (FBI) στα τέλη του περασμένου έτους κατηγορεί τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ότι παραπλανούσε σκοπίμως τις ρυθμιστικές αρχές σχετικά με τα αποτελέσματα αυτά στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με το κείμενο αυτό ο Όλιβερ Σμιτ, ανώτατο στέλεχος της VW, καθώς και άλλοι εργαζόμενοι στην εταιρεία έκαναν μια παρουσίαση στο εκτελεστικό διοικητικό όργανό της για το θέμα αυτό γύρω στις 27 Ιουλίου 2015.
«Στην παρουσίαση, οι εργαζόμενοι στη VW διαβεβαίωσαν την εκτελεστική διοίκηση ότι οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ δεν γνώριζαν για τη συσκευή», συνεχίζει η μηνυτήρια αναφορά. Η διοίκηση, αντί να προκρίνει την αποκάλυψη της υπόθεσης στις αρχές, ενέκρινε να συνεχιστεί η συγκάλυψη του θέματος.
Νωρίτερα τη Δευτέρα έγινε γνωστό ότι το FBI συνέλαβε το Σάββατο τον Όλιβερ Σμιτ με την κατηγορία της συνωμοσίας για τη διάπραξη απάτης σε βάρος των ΗΠΑ. Η σύλληψή του αιφνιδίασε τη διοίκηση της εταιρείας, όπως δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων Γιούργκεν Στάκμαν. «Δεν γνωρίζουμε καν αν συνδέεται» η σύλληψή του με το αποκαλούμενο σκάνδαλο Dieselgate, εξήγησε μιλώντας στο πρακτορείο Reuters, στο περιθώριο της έκθεσης αυτοκινήτων που διεξάγεται στο Ντιτρόιτ. Πρόσθεσε ότι αναμένει περισσότερες διευκρινίσεις εντός των επόμενων ημερών.
Ο Σμιτ, που διετέλεσε επικεφαλής του γραφείου της εταιρείας στις ΗΠΑ για τη συμμόρφωση με το ρυθμιστικό πλαίσιο μέχρι τον Μάρτιο του 2015 συνελήφθη στη Φλόριντα και πρόκειται να οδηγηθεί ενώπιον του Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου στο Μαϊάμι τις επόμενες ώρες.
Η Volkswagen παραδέχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 ότι είχε εγκαταστήσει κρυφό λογισμικό σε 475.000 δίλιτρα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ για να εξαπατά στους ελέγχους για τις εκπομπές καυσαερίων, κάνοντάς τα να φαίνονται πιο καθαρά. Στην πραγματικότητα, τα αυτοκίνητα είχαν εκπομπές έως και 40 φορές μεγαλύτερες από τα επιτρεπόμενα επίπεδα.
Zorz έγραψε:Piled Up in Huge Lots, Volkswagen’s Reworked Diesels Trickle to Buyers
dimviii έγραψε:Zorz έγραψε:Piled Up in Huge Lots, Volkswagen’s Reworked Diesels Trickle to Buyers
He estimates the engine is good for “300,000 to 400,000 miles,” although he suspects he will go through two or three transmissions in that time.
Το να σκίζουν/αλλοιώνουν οι ιδιοκτήτες το αυτοκόλλ[…]
Αταμάν αμάν αμάν . τον ψόφησες τον Λεσόρ στο 5 . Ε[…]
Στην δικιά μου περίπτωση, το e-pass της ΑΟ το πήρα[…]
Εναλλακτικά μπορώ να τον κάνω μόνος μου με την bi[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]
Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι οδηγαρα ο Μαξ. Βρεθ[…]
Εχω δυο παιδια γνωστων μου που επαιζαν στην ελβετι[…]