- Προηγούμενη
- 106 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 5 από 8
- 1 ,
- 2 ,
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8
- Επόμενο
Ειναι δυο απο τα ερωτηματα που εχουν μεινει αναπαντητα ανα τους αιωνες... Οπως και αν συμπεριλαμβανεται ο ογκος του λαιμου στην χωρητικοτητα αυτη!
panos2171 έγραψε:Τα λίτρα που δίνουν οι κατασκευαστές είναι ακριβώς αυτά ή υπάρχει κάποια απόκλιση;
μου εχει τυχει σε 2-3 αυτοκινητα να περνουν παραπανω απο αυτο που ανακοινωνει ο κατασκευαστης.Γεμισμα μεχρι την ταπα,και οχι σε 1 βενζιναδικο,αλλα σε αρκετα διαφορετικα.
Η πραγματική χωρητικότητα είναι κάπου στο πρώτο "κλακ" της μάνικας νομίζω (και πάντα είναι ~1 λίτρο λιγότερο από την ονομαστική επειδή η αντλία του αυτοκινήτου δεν παίρνει από τον πάτο-πάτο). Προσωπικά πάντα γεμίζω ως εκεί.
Μία στις έξι αντλίες (14,5%) παραδίδουν λιγότερο καύσιμο από αυτό που πληρώνουν οι καταναλωτές, με τις αποκλίσεις να φθάνουν έως και σε 9,5%, σύμφωνα με έρευνα του Πολυτεχνείου που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση του Συνδέσμου των Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών.
Η κατάσταση έχει επιδεινωθεί σημαντικά σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα που πραγματοποιήθηκε πριν τέσσερα χρόνια, όταν το ποσοστό των προβληματικών αντλιών ήταν 4%.
Η έρευνα έγινε σε 150 πρατήρια στην Αττική με τη χρήση μυστικού αυτοκινήτου, ειδικά διασκευασμένου, ώστε να μετράται εκ των υστέρων η πραγματική, ποσότητα που παρελήφθη στο ρεζερβουάρ.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, υπενθυμίζεται, είναι ανεκτές οι αποκλίσεις μέχρι 0,5%. Οι παραβάσεις σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν εντοπίζονται στα πρατήρια με χαμηλές τιμές, ενώ τα δυο μεγαλύτερα ποσοστά αποκλίσεων εντοπίστηκαν σε πρατήρια της ίδιας εταιρίας.
Όπως τονίστηκε στην εκδήλωση όλες οι αποκλίσεις καταγράφονται από τα συστήματα ελέγχου εισροών - εκροών όγκου καυσίμων τα όποια έχουν εγκατασταθεί στα περισσότερα σημεία διακίνησης αλλά δεν είναι λειτουργικά παρά τα βήματα που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα, καθώς εκκρεμεί η συμπλήρωση του θεσμικού πλαισίου.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500107019
Το πιο εντυπωσιακό είναι το τελευταίο
Κατα μ.ο. νομιζω πως τα πιο συνεπη πρατηρια σε θεμα ποσοτητας ειναι τα εταιρικα της ΕΚΟ. Μπορει και να κανω λαθος αλλα σπανια με εχουν απογοητευσει και οι αποκλισεις απο αυτο που περιμενω ειναι πολυ μικρες εως μηδενικες.
Αμα το πρατηριο ειναι σοβαρο ήδη 3-4 λιτρα πριν το αναμενομενο αρχιζει να "σκαει" η αντλια και να σταματαει, οποτε τα τελευταια λιτρα μπαινουν σιγα σιγα μετα απο συνεχη σταματηματα.
Σε αυτον τον τυπα σταματησε πρωτη φορα στα 43.5, εφτασε μεχρι 46 ανετα και θα εβαζε και αλλο αν δεν τον σταματουσα.
Δε βγαινουν αυτες οι αποκλισεις ουτε με σφαιρες...
Με πρόλαβαν
Το σύστημα είναι στημένο από αετονύχιδες, πιάνουν κάποιον να κλέβει και του βάζει πρόστιμο η νομαρχία που έχει την ευθύνη 250.000€, που και πότε θα τα βρεί να τα πληρώσει ? Πάει στα φορολογικά δικαστήρια περνάνε 5-7 χρόνια λίγο πρίν τελεσιδικήσει κλείνει και την επιχείρηση και γειά σας.
Αν ήθελαν να πατάξουν το κλέψιμο θα του έβαζαν πρόστιμο επι τόπου 3-5.000 που θα τον πονέσει άμεσα, αν δεν τα πληρώσει επί τόπου θα σφράγιζαν το πρατήριο για 1 μήνα, την επόμενη που θα τον έπιαναν πάλι ταληράκι και 3 μήνες σφράγισμα, την 3η φορά 10.000 και οριστικό κλείσιμο, έτσι ή κάπως έτσι θα έπρεπε να είναι ο έλεγχος και τα πρόστιμα, συνεχής και με αφαίμαξη μετρητών και σφράγισμα, θα έβαζαν όλοι μυαλό σε 24 ώρες και θα ξήλωναν τις ασύρματες πλακετίτσες από τις αντλίες.
Αλλά όλοι που είναι στο κύκλωμα βάζουν χέρι στα καύσιμα και όλοι σητίζονται από το λεθρεμπόριο, το παραεμπόριο, τον αποχρωματισμό και το κλέψιμο στις αντλίες.
.
Τα αρθρα σε τηλεορασεις και διαδυκτιο εκαναν λογο για ποσοστα κλεψιματος της ταξης του 30%, ενω η πραγματικοτητα ηταν οτι το συστημα εισροων-εκροων εδωσε δεδομενα για 30 "υποπτα" πρατηρια στα οποια οταν διενεργηθηκαν οι ελεγχοι βρεθηκαν οντως να κλεβουν τα 10! Ετσι προεκυψε το "30%".
Βεβαια το 10 στα 30 υποπτα δεν ηταν καμια σοβαρη ειδηση ουτε θα τραβουσε κλικς οποτε προεκυψε ο παραπανω τιτλος αρθρου-καταγγελια!
Παραθετω και λινκ με την απαντηση των πρατηριουχων μεσω της Ενωσης Πρατηριουχων Θεσσαλονικης που αναφερει τα αυτονοητα!
http://www.enveth.gr/apantisi-tis-en-ve ... energy-gr/