Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#161440
mirage έγραψε:Στην Κυπρο; Μπορει. Αλλα οι Κυπριοι δεν ειναι πολλοι.



Σίγουρα δεν είναι πολλοί αλλά πέρα απο τα καινούρια εισάγουν σαν τρελοί από Αγγλία, Ιαπωνία και Σιγκαπούρη και για να βρεις χειροκίνητο είναι ώρες ώρες δύσκολο.

Πάντως σε ότι δεξιοτίμονο έχω οδηγήσει δεν μου έχει φανεί κάποιο χειριστήριο "ανάποδο", ίσως γιατί δεν έχω οδηγήσει γαλλικό ακόμα που είναι "ανάποδα" ακόμα και τα αριστεροτίμονα :lol:
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#161536
dimik έγραψε: ίσως γιατί δεν έχω οδηγήσει γαλλικό ακόμα που είναι "ανάποδα" ακόμα και τα αριστεροτίμονα :lol:

τα παλια γαλλικα ναι
τα καινουρια ειναι οπως ολα :s_wink
Άβαταρ μέλους
By dimik
#161673
alexandros.K έγραψε:
dimik έγραψε: ίσως γιατί δεν έχω οδηγήσει γαλλικό ακόμα που είναι "ανάποδα" ακόμα και τα αριστεροτίμονα :lol:

τα παλια γαλλικα ναι
τα καινουρια ειναι οπως ολα :s_wink



Είχε Citroen C2 η σύζυγος στην Ελλάδα και δεν το λες και νορμάλ.....ειδικά αυτό με τα κουμπιά των παραθύρων στο κέντρο μπροστά από τον λεβιέ ταχυτήτων :dizzy: Επίσης αν θυμάμαι καλά οι υαλοκαθαριστήρες ελέγχονταν περιστροφικά απο τον δεξί λεβιέ.


Επίσης ανάποδο το σύστημα με τα παράθυρα στο Mini Cooper όπως και γενικά οι διακόπτες που έχει στην κεντρική κονσόλα. Ψάχνεις να βρεις ποιο είναι παράθυρο και ποιο φώτα ομίχλης. :slap:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#161712 Ο πισω ναι ετσι ειναι και δεν το λες περιεργο αυτο. Για τα αυτοματα τωρα. Σιγκαπουρη ναι παρομοιως και Ιαπωνια. Αγγλια, Αυστραλια και Νοτιο Αφρικη υπαρχει μεγαλη ποικιλια με τα χειροκινητα σε νορμαλ κυβισμους να ειναι μαλλον αυτα που επικρατουν.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#161761 Φαίνεται ποιος έχει συνηθίσει σε γαλλικά και ποιος σε "γερμανικά" αυτοκίνητα. :lol:

Ενστικτωδώς σε κάθε αυτοκίνητο για πίσω υαλοκαθαριστήρα κάνω τον δεξί λεβιέ προς τα κάτω.


Ένα ακόμα κουμπί που συνήθως ψάχνω είναι αυτό του κλειδώματος-ξεκλειδώματος από μέσα, έχω συνηθίσει να είναι στην πόρτα του οδηγού αλλά το έχω δει και σε ταμπλώ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#162455 Άσχετα από κάποια πράματα που έχω συνηθίσει θα θεωρούσα λογικό τα φλας να είναι προς την πόρτα και μου φαίνεται πολύ ενστικτώδες σε δεξιοτίμονο να είναι κάτω για δεξιά (η μεριά σου) και πάνω για αριστερά (η άλλη μεριά).
Επίσης περίεργο είναι ότι δεν είναι όλα τα δεξιοτίμονα ίδια ενώ τα αριστεροτίμονα είναι (ή μήπως δεν ισχύει αυτό;).

Είχαμε παλιό Opel με πεντάλι για προβολείς (τριτάχυτο Opel Olympia).
Είχαμε παλιά DS (από τις πρώτες που δεν είχε τα περιστρεφόμενα φώτα), αυτό που σαν παιδάκι θυμάμαι εκτός της κόρνας είναι πως η μίζα ήταν κουμπί που είχα πατήσει με το αυτοκίνητο σε κήπο και τρομάξαμε. Και το μεγάλο μονόμπρατσο τιμόνι και τα υπερμαλακά καθίσματα, βλαστήμαγες να προχωρήσεις πιο μέσα για να μπει άλλος μετά από σένα.
Είχαμε και παλιό σκαθάρι (χ2), εκεί το πιτσιλιστήρι συνδέεται με τη ρεζέρβα και το κουμπί απλά ανοίγει τη βάνα ώστε ο αέρας να σπρώξει το νερό.
Είχαμε παλιά Mercedes με πεντάλι για πιτσιλιστήρια και ποδόφρενο.... πολλή δουλειά για τα πόδια!
Σε παλιά Bristol φίλου ένα επιπλέον πεντάλ φροντίζει για τη λίπανση διαφόρων σημείων της ανάρτησης (νομίζω προβλέπεται να το πατάς κάθε τόσα χλμ). Εκεί βέβαια έχει πολλά περίεργα χειριστήρια, νομίζω ελέγχεις τα ανοίγματα αερισμού του ψυγείου και το αβάνς του διανομέα.
Οι θέσεις των κουμπιών των παραθύρων σε αρκετά αυτοκίνητα είναι πολύ λάθος, χωμένα κάπου δύσκολα εμπρός ή πίσω από το μοχλό, πάνω στο ταμπλώ, στην οροφή κλπ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#162459
21 quadra έγραψε:Το ποδόφρενο και ο μηχανισμός του, ανήκει στην Citroen DS 19 Decapotable
Nαί είναι μια ελαστική φούσκα, την έχω οδηγήσει μέσα - έξω στο συνεργείο που δούλευα πιτσιρικάς.

Εικόνα

Εικόνα


pic upload


τετοιο τυπου φρενου ειχα οδηγησει στην sm.Oντως θελει πολυ εξοικειωση στο ποσο απαλα πρεπει να το πατας για να μην βγεις απο το παρμπριζ.