axel12p έγραψε:Όμορφες οι X Class. Το πήραν αρκετοί, θέλοντας να ξεχωρίσουν από την μάζα των Hilux και Navara. Μέχρι βέβαια να πετύχεις στον δρόμο κανένα Raptop
Βέβαια, από κάτω είναι Navarra...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
NiTse έγραψε:Μια χαρά είναι τα διπλοκάμπινα ιδανικά οικογενειακά αυτοκίνητα!!
Νταξ, από χώρους άλλο τίποτα μαζί με ικανότητες εκτός δρόμου, ωστώσο ένα όχημα 5 μέτρων, 2+ τόνων με πίσω ταμπούρα και...σούστες, δεν το λες και ότι καλύτερο
Μ2 competition...
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
edmond έγραψε:NiTse έγραψε:Μια χαρά είναι τα διπλοκάμπινα ιδανικά οικογενειακά αυτοκίνητα!!
Νταξ, από χώρους άλλο τίποτα μαζί με ικανότητες εκτός δρόμου, ωστώσο ένα όχημα 5 μέτρων, 2+ τόνων με πίσω ταμπούρα και...σούστες, δεν το λες και ότι καλύτερο
Μ2 competition...
η εξατμιση μαμα ειναι, η βελτιωτικη και φαινεται σαν να εχει κρεμασει?
markvag έγραψε:axel12p έγραψε:Όμορφες οι X Class. Το πήραν αρκετοί, θέλοντας να ξεχωρίσουν από την μάζα των Hilux και Navara. Μέχρι βέβαια να πετύχεις στον δρόμο κανένα Raptop
Βέβαια, από κάτω είναι Navarra...
Μη το γελάς καθόλου.
Πολύ έξυπνη επιχειρηματικά η κίνησης της Mercedes. Αντί να μπει στην διαδικασία να ξοδέψει ένα μεγάλο ποσό για να στήσει κάτι από την αρχή και να πλασάρει ένα μοντέλο σε ένα καινούργιο (για αυτή) κομμάτι της αγοράς, πήρε την έτοιμη και δοκιμασμένη λύση του Navara και επένδυσε ένα μικρό ποσό για να του αλλάξει μόνο την εξωτερική εμφάνιση και την καμπίνα.
Η προσπάθεια τελικά δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, οπότε δεν κλαίνε και κανένα μεγάλο ποσό επένδυσης που θα πήγαινε τελικά χαμένο.
Τους εκραζε ο Τζο ο Αχιλλέας για αυτό.
mirage έγραψε:Ειχε και διαφορετικα ελατηρια/αμορτισέρ, βελτιωμένο σασί, σημαντικά καλύτερο NVH και τα διάφορα συστήματα ασφαλείας από το καλάθι της MB. Δεν τους βγήκε σε πωλήσεις βεβαια αν και εκτιμήθηκε αρκετα απο Γερμανούς αγρότες με βαση τα άτυπα στατιστικά που κρατώ απο την γύρω περιοχή.
Ήταν πολύ κοντά στο Navara και γι'αυτό και δεν τους βγήκε.
Και φυσικά, αν δεν ήταν τόσο ακριβότερο από το ταπεινό ξάδερφο, κάτι θα γινόταν. Θα μπορούσε να το αγοράσει και κόσμος που έχει την καψούρα για Mercedes, όπως αγοράζουν την αστεία Α class.
Κι εμένα μου είχε φανεί καλή ιδέα πάντως, σαφώς καλύτερη από την Α class που σχεδόν όλη η γκάμα της έχει τεχνολογία Renault ξέρω γω (αλλά κανείς δεν ασχολείται, όλοι μένουν στο εσωτερικό και τις οθόνες).
Ίσως αν είχε κάνει την ίδια μόντα με οθόνες και στην Χ-class;
Ένα από τα πιο wow οχήματα που έχουν δει τα μάτια μου. Ίσως και το πιο εντυπωσιακό. Οι φωτογραφίες δεν μπορούν να αποτυπώσουν τη γαματοσύνη του. Απλά τρομερό.
Dimsabas έγραψε:Παίζει βέβαια το μαμά Τσουτζούκι να είναι πιο ικανό, λόγω βάρους.
Ε, όχι. Είναι καλά αυτά τα Σουζουκάκια, αλλά δεν είναι φονείς γιγάντων, όπως νομίζουν πολλοί. (https://www.youtube.com/watch?v=5kFYcFQTcVg)
Σχετικά με την Χ Xlass, η έκδοση που κάνει την διαφορά είναι η "μεγάλη", με το τον 6κύλινδρο και το αυτόματο της Μερκ, την μόνιμη τετρακίνηση και τις διαφορές στην ανάρτηση και φυσικά στα ηλεκτρονικά και στον εξοπλισμό.
Η πληροφόρησή μου είναι από μέλος της λέσχης "Εκάλης 4Χ4". Έλεγε ότι όποτε φτάνουν σε κάποιο δύσκολο πέρασμα, βάζουν πρώτα τα "Τζιμνάκια" που δεν κολλάει κανένα, για να ξεμπερδεύουν. Και μετά έπαιρναν σειρά τα υπόλοιπα φτιαγμένα θηρία. Προφανώς, κανένας Τζιμνάτος δε θα πήγαινε με τακούνια (δρομίσια λάστιχα) στα κατσάβραχα, όπως στο βίντεο. Και λογικά, θα είχαν ένα έστω εισαγωγικό σηκωματάκι (3 εκατοστά, ας πούμε). Ο κύριος το απέδιδε στο χαμηλό βάρος.