Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#703399 ;Eχει ένας φίλος το Ford, θηρίο και πανέμορφο. Βέβαια είδα ένα Ram από κοντά, τα κατουράει όλα. Αλλά και 6λιτρο :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#703456 Γίναμε και midwest ξερωγώ με τα διπλοκάμπινα :s_hang

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#703463 Μια χαρά είναι τα διπλοκάμπινα ιδανικά οικογενειακά αυτοκίνητα!! Όπως βέβαια και η Χοντάρα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#703465
axel12p έγραψε:Όμορφες οι X Class. Το πήραν αρκετοί, θέλοντας να ξεχωρίσουν από την μάζα των Hilux και Navara. Μέχρι βέβαια να πετύχεις στον δρόμο κανένα Raptop :lipsealed:



Βέβαια, από κάτω είναι Navarra... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#703518
NiTse έγραψε:Μια χαρά είναι τα διπλοκάμπινα ιδανικά οικογενειακά αυτοκίνητα!!

Νταξ, από χώρους άλλο τίποτα μαζί με ικανότητες εκτός δρόμου, ωστώσο ένα όχημα 5 μέτρων, 2+ τόνων με πίσω ταμπούρα και...σούστες, δεν το λες και ότι καλύτερο :s_dunno

Εικόνα

Μ2 competition...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#703519 :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#703528
edmond έγραψε:
NiTse έγραψε:Μια χαρά είναι τα διπλοκάμπινα ιδανικά οικογενειακά αυτοκίνητα!!

Νταξ, από χώρους άλλο τίποτα μαζί με ικανότητες εκτός δρόμου, ωστώσο ένα όχημα 5 μέτρων, 2+ τόνων με πίσω ταμπούρα και...σούστες, δεν το λες και ότι καλύτερο :s_dunno

Εικόνα

Μ2 competition...


η εξατμιση μαμα ειναι, η βελτιωτικη και φαινεται σαν να εχει κρεμασει?
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#703595
markvag έγραψε:
axel12p έγραψε:Όμορφες οι X Class. Το πήραν αρκετοί, θέλοντας να ξεχωρίσουν από την μάζα των Hilux και Navara. Μέχρι βέβαια να πετύχεις στον δρόμο κανένα Raptop :lipsealed:

Βέβαια, από κάτω είναι Navarra... :lol: :lol:

Μη το γελάς καθόλου.

Πολύ έξυπνη επιχειρηματικά η κίνησης της Mercedes. Αντί να μπει στην διαδικασία να ξοδέψει ένα μεγάλο ποσό για να στήσει κάτι από την αρχή και να πλασάρει ένα μοντέλο σε ένα καινούργιο (για αυτή) κομμάτι της αγοράς, πήρε την έτοιμη και δοκιμασμένη λύση του Navara και επένδυσε ένα μικρό ποσό για να του αλλάξει μόνο την εξωτερική εμφάνιση και την καμπίνα.
Η προσπάθεια τελικά δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, οπότε δεν κλαίνε και κανένα μεγάλο ποσό επένδυσης που θα πήγαινε τελικά χαμένο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#703596 Νομίζω μαμά πρέπει να είναι.
Τους εκραζε ο Τζο ο Αχιλλέας για αυτό.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#703599 Ειχε και διαφορετικα ελατηρια/αμορτισέρ, βελτιωμένο σασί, σημαντικά καλύτερο NVH και τα διάφορα συστήματα ασφαλείας από το καλάθι της MB. Δεν τους βγήκε σε πωλήσεις βεβαια αν και εκτιμήθηκε αρκετα απο Γερμανούς αγρότες με βαση τα άτυπα στατιστικά που κρατώ απο την γύρω περιοχή.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#703656 Τρελό σαλάκι τα καραφτιαγμένα. Παίζει βέβαια το μαμά Τσουτζούκι να είναι πιο ικανό, λόγω βάρους.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#703660
mirage έγραψε:Ειχε και διαφορετικα ελατηρια/αμορτισέρ, βελτιωμένο σασί, σημαντικά καλύτερο NVH και τα διάφορα συστήματα ασφαλείας από το καλάθι της MB. Δεν τους βγήκε σε πωλήσεις βεβαια αν και εκτιμήθηκε αρκετα απο Γερμανούς αγρότες με βαση τα άτυπα στατιστικά που κρατώ απο την γύρω περιοχή.

Ήταν πολύ κοντά στο Navara και γι'αυτό και δεν τους βγήκε.
Και φυσικά, αν δεν ήταν τόσο ακριβότερο από το ταπεινό ξάδερφο, κάτι θα γινόταν. Θα μπορούσε να το αγοράσει και κόσμος που έχει την καψούρα για Mercedes, όπως αγοράζουν την αστεία Α class.
Κι εμένα μου είχε φανεί καλή ιδέα πάντως, σαφώς καλύτερη από την Α class που σχεδόν όλη η γκάμα της έχει τεχνολογία Renault ξέρω γω (αλλά κανείς δεν ασχολείται, όλοι μένουν στο εσωτερικό και τις οθόνες).
Ίσως αν είχε κάνει την ίδια μόντα με οθόνες και στην Χ-class;
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#703724 Εικόνα

Εικόνα



Ένα από τα πιο wow οχήματα που έχουν δει τα μάτια μου. Ίσως και το πιο εντυπωσιακό. Οι φωτογραφίες δεν μπορούν να αποτυπώσουν τη γαματοσύνη του. Απλά τρομερό.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#703757
Dimsabas έγραψε:Παίζει βέβαια το μαμά Τσουτζούκι να είναι πιο ικανό, λόγω βάρους.


Ε, όχι. :roll: Είναι καλά αυτά τα Σουζουκάκια, αλλά δεν είναι φονείς γιγάντων, όπως νομίζουν πολλοί. (https://www.youtube.com/watch?v=5kFYcFQTcVg)


Σχετικά με την Χ Xlass, η έκδοση που κάνει την διαφορά είναι η "μεγάλη", με το τον 6κύλινδρο και το αυτόματο της Μερκ, την μόνιμη τετρακίνηση και τις διαφορές στην ανάρτηση και φυσικά στα ηλεκτρονικά και στον εξοπλισμό.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#703887 Δεν έχω επαφή με τα εκτός δρόμου, αν και γεννήθηκα σε πρωτόγονο τζιπ (Daihatsu Rocky). Μια φορά οδήγησα Jimny και το σιχάθηκα στα πρώτα 100 μέτρα. Θα γούσταρα κάργα κάποιο φτιαγμένο Wrangler ή Defender γιατί δείχνουν πολύ ματσό.
Η πληροφόρησή μου είναι από μέλος της λέσχης "Εκάλης 4Χ4". Έλεγε ότι όποτε φτάνουν σε κάποιο δύσκολο πέρασμα, βάζουν πρώτα τα "Τζιμνάκια" που δεν κολλάει κανένα, για να ξεμπερδεύουν. Και μετά έπαιρναν σειρά τα υπόλοιπα φτιαγμένα θηρία. Προφανώς, κανένας Τζιμνάτος δε θα πήγαινε με τακούνια (δρομίσια λάστιχα) στα κατσάβραχα, όπως στο βίντεο. Και λογικά, θα είχαν ένα έστω εισαγωγικό σηκωματάκι (3 εκατοστά, ας πούμε). Ο κύριος το απέδιδε στο χαμηλό βάρος.