Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#855888 Όλα αυτά καλά είναι, έχουν όμως ένα έγκυο :shifty: ψεγάδι.

Βασίζονται στις υποθέσεις - ευσεβους πόθους όταν υπάρχουν το πολύ 2 κάτοχοι λεχτρικων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο .
Άβαταρ μέλους
By markvag
#855890
g8777 έγραψε:Όλα αυτά καλά είναι, έχουν όμως ένα έγκυο :shifty: ψεγάδι.

Βασίζονται στις υποθέσεις - ευσεβους πόθους όταν υπάρχουν το πολύ 2 κάτοχοι λεχτρικων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο .


Δεν με διαβάζεις! :x :x

Βασίζεται στην υπόθεση ότι έχεις θέση στάθμευσης στη δουλειά σου (όπως έχουν πολλοί που δουλεύουν στη βιομηχανία και αλλού) και ότι (αναγκαστικά) θα μπουν φορτιστές εκεί! :rtfm: :rtfm:


Καβαλάω την πενβέ και έρχομαι στη Λιμνούπολη! :x
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#855892
markvag έγραψε:
g8777 έγραψε:Όλα αυτά καλά είναι, έχουν όμως ένα έγκυο :shifty: ψεγάδι.

Βασίζονται στις υποθέσεις - ευσεβους πόθους όταν υπάρχουν το πολύ 2 κάτοχοι λεχτρικων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο .


Δεν με διαβάζεις! :x :x

Βασίζεται στην υπόθεση ότι έχεις θέση στάθμευσης στη δουλειά σου (όπως έχουν πολλοί που δουλεύουν στη βιομηχανία και αλλού) και ότι (αναγκαστικά) θα μπουν φορτιστές εκεί! :rtfm: :rtfm:


Καβαλάω την πενβέ και έρχομαι στη Λιμνούπολη! :x

Oι ανθρωποι που εχουν χωρο σταθμευσης / φορτισης στην δουλεια τους ειναι λιγοτεροι απο οσους εχουν παρκινγκ στο σπιτι τους. Το ΘΑ δεν λεει κατι οταν απο εναν αριθμο ταχυφορτιστων και πανω απαιτειται υποσταθμος.

Ακομα κι αν το 13% το κανουμε 23% και παλι η ηλεκτροκινηση αφορα 1 στους 4+ εφοσον εχουν 40-50 χιλιαρικα για αμαξι.

και αν ειδατε το βιντεο ακομα και ολα τα αυτοκινητα να αλλαζαμε με ηλεκτρικα αυριο το πρωι το συνολικο οφελος απο την μειωση του παγκοσμιου CO2 θα ηταν 7%.
Κοινως, θα πρεπει να βρουμε αλλους τροπους μειωσης του και να μην ριχνουμε το κυριως βαρος στην ιδιωτικη ηλεκτροκινηση.


Επισης skniper η πιλοτη ειναι ιδιωτικος χωρος σταθμευσης τουλαχιστον σαν τετοιος απεγραφη στην απογραφη
Άβαταρ μέλους
By g8777
#855894
markvag έγραψε:
g8777 έγραψε:Όλα αυτά καλά είναι, έχουν όμως ένα έγκυο :shifty: ψεγάδι.

Βασίζονται στις υποθέσεις - ευσεβους πόθους όταν υπάρχουν το πολύ 2 κάτοχοι λεχτρικων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο .


Δεν με διαβάζεις! :x :x

Βασίζεται στην υπόθεση ότι έχεις θέση στάθμευσης στη δουλειά σου (όπως έχουν πολλοί που δουλεύουν στη βιομηχανία και αλλού) και ότι (αναγκαστικά) θα μπουν φορτιστές εκεί! :rtfm: :rtfm:


Καβαλάω την πενβέ και έρχομαι στη Λιμνούπολη! :x

E, αυτο λεω και γω. :lol:

Ποσους φορτιστες θα σου εχει στην δουλεια ο εργοδοτης σου πιστευεις; :whistlink:

Ο τυπικος Ελλην εργοδοτης.


Στο τυπικο κτηριο που εχει στησει το τσαντηρι του.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#855896 Έχουμε τους εργοδότες που μας αξίζουν και τούμπαλιν. Μάντεψε τι θα βάλει μέσα στο τσαντίρι που έστησε :inlove:
Άβαταρ μέλους
By skous
#855900
red_monster έγραψε:
Μην με παρεξηγεις, απλα δεν μου αρεσει ο φανμποισμος των μη κατοχων. Οσοι εχουν ηλεκτρικα εχουν 2ο ή 3ο αμαξι που ειναι θερμικο, ακριβως για να εξασφαλισουν πως οτιδηποτε και να συμβει θα εχουν μεσο να κινηθουν


Χμμμμμ.
Εγώ πριν 1 μήνα, μόλις έσκασαν πίσω τα περισσευούμενα κονδύλια στον κορβανά του ΚΗ2, ημουν στο ΤΣΑΚ να προχωρήσω είτε σε Μ3 είτε σε ένα απλο MG4. Μάλλον το δεύτερο ήταν το πιο πιθανό, μιάς και με την πώληση του θερμικού ουσιαστικά θα είχα σχεδον 0 εκροή απο την τσέπη.

Τελικά επειδή δεν έπαιζε να τρέχω για προσφορές κλπ, το άφησα αλλα με βλέπω προς Σεπτέμβριο ή αλλιώς το 2025 προς τον πλήρη εξ-ηλεκτρισμό.


< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#855901 Εγώ δεν θα ανησυχούσα και τόσο για την επαρκεια των φορτιστών. Με τις μειώσεις των ευκολιών και το κόστος των ηλεκτρικών είναι πιο εύκολο να αυξηθούν οι φορτιστές παρά τα αυτοκίνητα. Και στο σημείο που έχουμε φτάσει, όπου η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί ευσεβή πόθο αλλά πραγματικότητα και όλο και περισσότεροι κοιτάνε για ηλεκτρικά ενώ ταυτόχρονα η ζήτηση στα βενζινάδικα πέφτει, είναι πολύ πιο εύκολο και με λιγότερο ρίσκο να γίνουν οι σχετικές κινήσεις/ανακατατάξεις (από βενζινάς να γίνεις μπριζάκιας αλλιώς θα το κλείσεις).
Παρόλα αυτά χωρίς φορτιστή στο σπίτι μου ή στη δουλειά μου δεν θα έπαιρνα πλήρως ηλεκτρικό όχημα. Δεν είναι φτηνό να φορτίζεις αλλού.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#855930
markvag έγραψε:
Βασίζεται στην υπόθεση ότι έχεις θέση στάθμευσης στη δουλειά σου (όπως έχουν πολλοί που δουλεύουν στη βιομηχανία και αλλού) και ότι (αναγκαστικά) θα μπουν φορτιστές εκεί! :rtfm: :rtfm:


Μαρκο στο "αναγκαστικά θα " το "θα" εχει ερθει ηδη.... απο 1/1/24
https://www.newsauto.gr/offers/oristiko ... ftokinito/

2. Από την 1η Ιανουαρίου 2024 το ένα τέταρτο (1/4) τουλάχιστον των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, που ταξινομούνται ανά εταιρεία σωρευτικά, είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης ρύπων, έως πενήντα (50) γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα, ανά χιλιόμετρο (CO2/ χλμ). Για τον υπολογισμό του ποσοστού του πρώτου εδαφίου προσμετρώνται τα νέα αυτοκίνητα που αποκτώνται με πώληση και χρηματοδοτική μίσθωση. Το ποσοστό υπολογίζεται σε ετήσια βάση. Η υποχρέωση υφίσταται για κάθε εταιρεία που έχει αποκτήσει τουλάχιστον τέσσερα (4) εταιρικά αυτοκίνητα εντός του οικονομικού έτους. Αν η εταιρεία δεν έχει αποκτήσει τουλάχιστον τέσσερα (4) εταιρικά αυτοκίνητα εντός του οικονομικού έτους, στον υπολογισμό του πρώτου εδαφίου προσμετρώνται τα αυτοκίνητα που αποκτήθηκαν σωρευτικά από την 1η Ιανουαρίου 2024 και για όλα τα επόμενα έτη.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#855953 Θεωρώ ότι οι φοροελαφρύνσεις και επιδοτήσεις θα έπρεπε να αφορούν μόνο τα ηλεκτρικά και όχι τα PHEV, στα οποία έτσι και αλλιώς δεν μπορείς να εξασφαλίσεις ότι ο χρήστης πράγματι τα φορτίζει. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να συμπεριλάβεις και υβριδικά τύπου Toyota, όπου είναι δεδομένο ότι θα έχεις πολύ χαμηλή κατανάλωση σε σχέση με τα συμβατικά.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#856081 Για να εισφέρω στην κουβέντα, κι εγώ εδώ και εναμιση μηνα, και για τα επόμενα 4μιση χρονια, ειμαι οδηγός PHEV. Είμαι τυχερός γιατι έχω θέση σταθμευσης στο σπίτι, ομως το καθημερινό μου δρομολόγιο ειναι κάου 55km με αρκετή εθνική. Το ρεζουμε ειναι ότι εχω κανει 2.000χλμ χωρίς να βάλω καύσιμο, και υπολογίζω ότι εχω καταναλώσει περιπου 30 λιτρα. Αν ο καιρός ήταν λίγο πιο... ανοιξιατικος και αν δεν ειχα ξεχάσει 2 φορές να το βάλω να φορτίσει θα ήταν σίγουρα ακόμα καλύτερα τα νουμερα!

Αυτή τη στιγμή λέω ότι έκανα βλακεία που δεν επέλεξα αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά φοβήθηκα καθώς το καλοκαίρι πηγαίνουμε αρκετά στα χωριά μας και το αμάξι μένει εκεί.

Σε κάθε περίπτωση, ανταλαμβάνομαι τις επιφυλάξεις κάποιου που δεν μπορεί να φορτίζει καθημερινά, όμως θεωρώ ότι αν εχεις εξασφαλισμένη πρόσβαση σε φορτιστή είτε στο σπίτι(δηλ. παρκάρεις σε γκαράζ η πιλωτη) είτε στη δουλεια, και δεν είσαι πωλητης να κάνεις υπερβολικά συχνά ταξίδια, το ηλεκτρικό έχει ΠΟΛΥ σοβαρά πλεονεκτήματα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#856094
fokion έγραψε:
markvag έγραψε:
Βασίζεται στην υπόθεση ότι έχεις θέση στάθμευσης στη δουλειά σου (όπως έχουν πολλοί που δουλεύουν στη βιομηχανία και αλλού) και ότι (αναγκαστικά) θα μπουν φορτιστές εκεί! :rtfm: :rtfm:


Μαρκο στο "αναγκαστικά θα " το "θα" εχει ερθει ηδη.... απο 1/1/24
https://www.newsauto.gr/offers/oristiko ... ftokinito/

2. Από την 1η Ιανουαρίου 2024 το ένα τέταρτο (1/4) τουλάχιστον των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, που ταξινομούνται ανά εταιρεία σωρευτικά, είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης ρύπων, έως πενήντα (50) γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα, ανά χιλιόμετρο (CO2/ χλμ). Για τον υπολογισμό του ποσοστού του πρώτου εδαφίου προσμετρώνται τα νέα αυτοκίνητα που αποκτώνται με πώληση και χρηματοδοτική μίσθωση. Το ποσοστό υπολογίζεται σε ετήσια βάση. Η υποχρέωση υφίσταται για κάθε εταιρεία που έχει αποκτήσει τουλάχιστον τέσσερα (4) εταιρικά αυτοκίνητα εντός του οικονομικού έτους. Αν η εταιρεία δεν έχει αποκτήσει τουλάχιστον τέσσερα (4) εταιρικά αυτοκίνητα εντός του οικονομικού έτους, στον υπολογισμό του πρώτου εδαφίου προσμετρώνται τα αυτοκίνητα που αποκτήθηκαν σωρευτικά από την 1η Ιανουαρίου 2024 και για όλα τα επόμενα έτη.


Αυτό ακριβώς!

Σε ότι αφορά τις θέσεις στάθμευσης, δεν έχω δουλέψει σε εργοστάσιο που να μην είχε αρκετές. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#856119
markvag έγραψε:
Σε ότι αφορά τις θέσεις στάθμευσης, δεν έχω δουλέψει σε εργοστάσιο που να μην είχε αρκετές. :rtfm:


Επίσεις. αλλα απο την αλλη υπαρχει κι ο εργαζομενος στο Συνταγμα (πχ)
Παντως και η μετασκευη των υποδομών ειναι ενα θεμα με το αναλλογο κοστος ακομα και για εμας που ειμαστε στη μεση ταση με δικό μας υποσταθμό. ( θελω να πω εχουμε την "ποσοτητα" ) αλλα η διανομή προς τις πιθανες θεσεις σταθμευσης θελει δουλίτσα ειδικά αν μιλαμε για σοβαρη φορτιση κι οχι μπριζα σουκο........

προσωπικά πιστευω οτι ( προς το παρον με την υπαρχουσια διαθεσιμοτητα "μπριζών" ) τα ηλεκτρικα στην πλειοψηφια τους ειναι αυτοκινητα πόλης ή εστω νομού... σαν "δευτερα" ή αυτο που στα Ελληνικά λεμε grossery getter...

Προφανως βεβαιως και υπαρχουν εν δυναμη και αλλες χρησεις λιγότερο εμφανεις οπως πχ follow me στα αεροδρομια :)

ΥΓ και δεν ξερω, και υποθετω ειναι δουλεια μηχανολογων ( που δεν ειμαι ) υπαρχει στο "βαθος κηπος" και το ισως θεμα της αντοχής του δυκτύου απο καποια "κρισιμη μαζα" ηλεκτρικών οχημάτων και περα....
Οχι παραγωγή τοσο, οσο διανομη...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#856995 Μέχρι να φέρουν το Dacia Spring στην Ελλάδα, κυκλοφόρησε η νέα του έκδοση!

Άβαταρ μέλους
By ambient
#857034
markvag έγραψε:Σε ότι αφορά τις θέσεις στάθμευσης, δεν έχω δουλέψει σε εργοστάσιο που να μην είχε αρκετές. :rtfm:

Εάν είσαι στέλεχος ή έχεις παροχή θέσης, οκ. Οι υπόλοιποι;
Η πλειοψηφία των εργοδοτών (πρόσωπο ή εταιρία) που έχω έρθει σε επαφή - είτε ως εργαζόμενος, είτε ως συνεργάτης - συνήθως αποθαρρύνουν ή ξεκάθαρα δεν επιτρέπουν το παρκάρισμα στους περισσότερους εργαζόμενους τους εντός του χώρου της εταιρίας, εργοστασίου, ξενοδοχειακής μονάδας, κτλ. Αναφέρομαι σε αυτούς που δεν μου φαίνονταν να είχαν και κανένα σοβαρό λόγο να το κάνουν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#857046
ambient έγραψε:
markvag έγραψε:Σε ότι αφορά τις θέσεις στάθμευσης, δεν έχω δουλέψει σε εργοστάσιο που να μην είχε αρκετές. :rtfm:

Εάν είσαι στέλεχος ή έχεις παροχή θέσης, οκ. Οι υπόλοιποι;
Η πλειοψηφία των εργοδοτών (πρόσωπο ή εταιρία) που έχω έρθει σε επαφή - είτε ως εργαζόμενος, είτε ως συνεργάτης - συνήθως αποθαρρύνουν ή ξεκάθαρα δεν επιτρέπουν το παρκάρισμα στους περισσότερους εργαζόμενους τους εντός του χώρου της εταιρίας, εργοστασίου, ξενοδοχειακής μονάδας, κτλ. Αναφέρομαι σε αυτούς που δεν μου φαίνονταν να είχαν και κανένα σοβαρό λόγο να το κάνουν.


H αλήθεια είναι πως εκεί που έχω δουλέψει οι περισσότεροι, ανεξαρτήτως θέσης, είχαν θέση στάθμευσης. Όπως και εδώ που είμαι τώρα.