Dimsabas έγραψε:Ποιο Drive μωρέ; Στο δικό μου το αδούλωτο θα μπει.
Μιλάμε με PM.

REALZEUS έγραψε:HighFidelity έγραψε:Η λύση λοιπόν είναι τα όργανα στο κέντρο!
Επιμένεις σε αυτό το λάθος βλέπω.![]()
Σύντομη γνωριμία με Μ2 και με σεβασμό στο ξένο αυτοκίνητο:
1) Δύναμη από το ρελαντί ως τον κόφτη σαν 5λιτρο ατμοσφαιρικό! Ελάχιστο lag. Πατάς και απλά εκσφενδονίζεσαι, με το 8άρι αυτόματο να δουλεύει άψογα. Στο χειροκίνητο mode λίγο πιο αργό από ένα PDK, αλλά πιο ομαλό. Δεν μπορώ να συγκρίνω με την άτμο GT4 RS, με την οποία απλά με πήγαν βόλτα, αλλά έμοιαζε πιο κούφια η Porsche χαμηλά, ενώ ψηλά, εκρηγνύονταν!!! Η BMW ήταν πιο "ατμοσφαιρική", χωρίς ξεσπάσματα, και ας ήταν τούρμπο! Έμοιαζε λίγο με την πανίσχυρη Ferrari 599, απλά με λιγότερη δύναμη, παντού.
2) Απίστευτο κράτημα, με τα Michelin PS 4S! Γυρνούσε φυσικά στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού, λόγω ισχύος, αλλά το ASR με τα 10 στάδια, σε κρατούσε στο 1/4 ανάποδου τιμονιού, χωρίς να αγχώνεσαι. Ο handler της, που το έβγαλε τελείως off, χρειάστηκε και full opposite lock...![]()
3) Η πρόσφυση στην ευθεία ήταν το στοιχείο που με εντυπωσίασε περισσότερο. Η δική μου 330i E92, με 272 άλογα, σπινάριζε παντού και πάντα, στο άτσαλο γκάζι, και την έκοβαν τα ηλεκτρονικά. Αυτή η Μ2, με 460 άλογα, απλά έβρισκε πρόσφυση και εκτοξεύονταν! Το αποδίδω κατά 1/3 στα φανταστικά της λάστιχα, άλλο 1/3 στην γεωμετρία της ανάρτησης και τελευταίο 1/3 στο αυτόματο κιβώτιο και τα νέα ηλεκτρονικά που παραμετροποιούν την παροχή ισχύος.
4) Η ενεργή της ανάρτηση ήταν σχεδόν τέλεια στον γυρισμό από το βουνό στην πόλη. Σφιχτή σχετικά, αλλά δεν κοπάνησε πουθενά. Σε ένα σημείο μόνον πιάστηκε εξαπίνης, σε σημείο που ξέρουν οι Βόρειοι, εκεί που αρχίζει και τελειώνει η νησίδα, πριν την είσοδο της Θέρμης. Εκεί λοιπόν συντονίστηκε και χοροπηδούσε σαν καγκουρό για 200 μέτρα στις εγκάρσιες!!!
5) Φρένα δεν χρειάστηκαν ιδιαίτερα, αλλά η δύναμη τους ήταν συγκλονιστική, μια φορά που χρειάστηκαν.
Για μένα ιδανικό καθημερινό αυτοκίνητο η 2άρα κουπέ (όχι αναγκαστικά η extreme Μ2, την M240i θα προτιμούσα λόγω τιμής και τετρακίνησης). Στην Cayman ζορίζεσαι να μπεις-βγεις (είμαστε και mid-late 40s πλέον...), ενώ αν θες και λίγο χώρο αποσκευών και να βάλεις ένα άτομο ακόμα πίσω (βασικά μόνο για σακ-βουαγιάζ κάνει), είναι μονόδρομος η BMW.
ΥΓ: Συνεχίστε να μιλάτε για τα περίπτερα...
Αγαπητέ Αλέξανδρε, η m240i θεωρώ πως είναι το ιδανικότερο αυτοκίνητο στην καθημερινότητα. Από άποψη μεγέθους, κύλισης, ανάρτησης και.. ησυχίας! 6 μήνες τώρα κυκλοφορώ με την f22 του 2018, χειροκίνητη και είναι απίστευτη. Το μοναδικό ελάττωμα της είναι ότι.. καίει! kudos για το test drive και το review!
REALZEUS έγραψε:Έχει μπλοκέ Κωστή.Noμίζω αυτό πρέπει να μετράει πολύ στην πρόσφυση στην ευθεία που λες.
djalma έγραψε:Αγαπητέ Αλέξανδρε, η m240i θεωρώ πως είναι το ιδανικότερο αυτοκίνητο στην καθημερινότητα. Από άποψη μεγέθους, κύλισης, ανάρτησης και.. ησυχίας! 6 μήνες τώρα κυκλοφορώ με την f22 του 2018, χειροκίνητη και είναι απίστευτη.
Που είσαι χαμένος εσύ, φίλε μου; Την έδωσες την Z4?
kostis20 έγραψε:Το mdif είναι ενεργό δεν είναι απλό μπλοκέ .Έχει πολυδισκο συμπλέκτη οπότε μάλλον παίζει ρόλο και στην ευθεία.
Ισχύει αυτό. Βέβαια η φυσική δεν καταργείται...