Anonymous Founder έγραψε:Γιατί είναι πολύ πιο αξιόπιστο από τα διπλοσυμπλεκτα για παράδειγμα και δεν θα χρειαστεί ποτέ αλλαγή συμπλέκτη.Σε ένα αυτοκινητάκι πόλης με ανάλογη τιμή να δεχτώ την οποία ιδιότροπια του κιβωτίου, σε αυτοκίνητο 40+ χιλιάδων όμως... καλύτερα X1
.
Anonymous Founder έγραψε:Δεν έχουν, δεν είναι σαν τα σκούτερ.
Έχουν. Και αν δεν είναι ελαστικός, είναι μεταλλικός και είναι δυνητικά αναλώσιμος.
edmond έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Δεν έχουν, δεν είναι σαν τα σκούτερ.
Έχουν. Και αν δεν είναι ελαστικός, είναι μεταλλικός και είναι δυνητικά αναλώσιμος.
https://www.nissan-global.com/EN/INNOVA ... e%20wheels.
Είναι μεταλλική καδένα και δεν χρειάζεται κανονικά αλλαγή ποτέ, όχι ιμάντας.
The CVT is an automatic transmission that uses two pulleys with a steel belt running between them. To continuously vary its gear ratios, the CVT simultaneously adjusts the diameter of the "drive pulley" that transmits torque from the engine and the "driven pulley" that transfers torque to the wheels. With stepless shifting of gear ratios, the CVT can avoid the shift-shock and deliver smooth driving, making it an exceptional transmission solution.
Είναι σαν το δσγ ή τα παρόμοια. Κάποια στιγμή μπορεί να χαλάσει ο πολύδισκος, μπορεί και ποτέ.
Σωστά βέβαια πως ένας κλασικός συμπλέκτης κάποια στιγμή θα φαγωθεί με το όποιο κόστος αλλαγής.
Αν και το πόιντ της κουβέντας νομίζω είναι η αίσθηση στην οδήγηση. Σε νορμάλ καταστάσεις όλα καλά. Μόλις ανέβουν όμως οι ρυθμοί όπως σε ένα ταξίδι, αρχίζεις και καταλαβαίνεις την...ασάφεια σε σχέση πάντα με τις κλασικές αλλαγές που έχουμε όλοι συνηθίσει, συναρτήσει της ταχύτητας που αυξομειώνει το αμάξι. Το λέω...εκ πείρας , δεν είναι με ιμάντα βέβαια αλλά ο τρόπος λειτουργίας είναι ο ίδιος.
Το Yaris πάντως, δεν έχει CVT σαν αυτό που συζητάμε, συμφωνούμε όμως πως μοιάζει πολύ στην λειτουργία του.
Το προηγούμενο qq πάντως έπαιρνε δσγ στην μπετζίνα, στον 1300άρι της μέρκας, υποθέτω της ρενό βέβαια.