Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#794580 CVT γιατι όχι; Οποιοδήποτε αυτόματο, ακόμη και 4άρι αμερικάνικο το προτιμώ από το χειροκίνητο. Αυτοκίνητα για να κάνεις την δουλειά σου είναι, δεν θα τα βάλεις στην πίστα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794638 Ναι σε σύγκριση με χειροκίνητο συμφωνώ, αλλά όταν υπάρχουν τόσα πολλά και καλύτερα αυτόματα διαθέσιμα γιατί να σου σπάει τα νεύρα το κάθε CVT;
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#794640 Γιατί είναι πολύ πιο αξιόπιστο από τα διπλοσυμπλεκτα για παράδειγμα και δεν θα χρειαστεί ποτέ αλλαγή συμπλέκτη.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#794643 Θα χρειαστεί αλλαγή ιμάντα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794656
HighFidelity έγραψε:Γιατί είναι πολύ πιο αξιόπιστο από τα διπλοσυμπλεκτα για παράδειγμα και δεν θα χρειαστεί ποτέ αλλαγή συμπλέκτη.
Σε ένα αυτοκινητάκι πόλης με ανάλογη τιμή να δεχτώ την οποία ιδιότροπια του κιβωτίου, σε αυτοκίνητο 40+ χιλιάδων όμως... καλύτερα X1
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#794673 Η ποιότητα του ήχου απ' το infotainment, είχε θέμα ήδη απ' την πρώτη γενιά των QQ.



<>
Άβαταρ μέλους
By edmond
#794691
HighFidelity έγραψε:Δεν έχουν, δεν είναι σαν τα σκούτερ.

Έχουν. Και αν δεν είναι ελαστικός, είναι μεταλλικός και είναι δυνητικά αναλώσιμος.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#794710
edmond έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Δεν έχουν, δεν είναι σαν τα σκούτερ.

Έχουν. Και αν δεν είναι ελαστικός, είναι μεταλλικός και είναι δυνητικά αναλώσιμος.

https://www.nissan-global.com/EN/INNOVA ... e%20wheels.
Είναι μεταλλική καδένα και δεν χρειάζεται κανονικά αλλαγή ποτέ, όχι ιμάντας.
The CVT is an automatic transmission that uses two pulleys with a steel belt running between them. To continuously vary its gear ratios, the CVT simultaneously adjusts the diameter of the "drive pulley" that transmits torque from the engine and the "driven pulley" that transfers torque to the wheels. With stepless shifting of gear ratios, the CVT can avoid the shift-shock and deliver smooth driving, making it an exceptional transmission solution.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#794748 Άφθονοι οι σπασμένοι -μεταλλικοί οκ- ιμάντες. Βαριέμαι τώρα να ψάχνω.
Είναι σαν το δσγ ή τα παρόμοια. Κάποια στιγμή μπορεί να χαλάσει ο πολύδισκος, μπορεί και ποτέ.
Σωστά βέβαια πως ένας κλασικός συμπλέκτης κάποια στιγμή θα φαγωθεί με το όποιο κόστος αλλαγής.
Αν και το πόιντ της κουβέντας νομίζω είναι η αίσθηση στην οδήγηση. Σε νορμάλ καταστάσεις όλα καλά. Μόλις ανέβουν όμως οι ρυθμοί όπως σε ένα ταξίδι, αρχίζεις και καταλαβαίνεις την...ασάφεια σε σχέση πάντα με τις κλασικές αλλαγές που έχουμε όλοι συνηθίσει, συναρτήσει της ταχύτητας που αυξομειώνει το αμάξι. Το λέω...εκ πείρας :lol: , δεν είναι με ιμάντα βέβαια αλλά ο τρόπος λειτουργίας είναι ο ίδιος.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#794753 Είναι γενικά πολύ πιο αξιόπιστα από τα διπλοσύμπλεκτα πάντως. Γι'αυτό και τα εμπιστεύονται οι γιαπωνέζοι φίλοι μας τόσο πολύ. Η Nissan πχ έχει μια χαρά και διπλοσύμπλεκτο να βάλει από το groupe Renault, αλλά δεν το βάζει.
Το Yaris πάντως, δεν έχει CVT σαν αυτό που συζητάμε, συμφωνούμε όμως πως μοιάζει πολύ στην λειτουργία του.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#794754 Σωστά.

Το προηγούμενο qq πάντως έπαιρνε δσγ στην μπετζίνα, στον 1300άρι της μέρκας, υποθέτω της ρενό βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#794763 Ναι, αν θυμάμαι καλά, μετά το facelift. Το γνωστό EDC από την Renault λογικά.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#794844 Και το juke διπλοσυμπλεκτο παίρνει