Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747592
axel12p έγραψε:
mirage έγραψε:Τι σχέση έχει η δύναμη με την πιθανότητα να χαθεί ο έλεγχος;

Δηλαδή αν βυθίσεις το γκάζι σε ένα Fiat Panda και μια Ferrari 488 Pista, θεωρείς ότι έχουν την ίδια πιθανότητα να χάσουν τον έλεγχο;
Πόσο πρέπει να πατήσεις το γκάζι σε ένα προσθιοκίνητο με 60 άλογα και πόσο σε ένα πισωκίνητο με 760 άλογα για να χαθεί ο έλεγχος;
Αν θεωρείς ότι είναι το ίδιο εύκολο να χαθεί ο έλεγχος και στα δύο και ότι η δύναμη δεν επηρεάζει την πιθανότητα ατυχήματος, πάω πάσο!


Άρα οπως λες και εσυ φταίει ο οδηγός. Και δεν ειναι μονο το βύθισμα αλλα και σε τι οδόστρωμα είσαι, σε τι θέση είναι τα ηλεκτρονικά κλπ κλπ. Άρα παλι καταλήγουμε στον οδηγό.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#747596
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#747613
dimviii έγραψε:



Πωπω παλαβή ροπή.

Έχω γράψει και στο παρελθόν επανειλημμένα για τα ελαστικά όπως λέει ο GTS.
Θα μιλήσω για τα δικά μου Michelin Pilot Sport 4. Είναι άλλο ελαστικό κρύο και μεταμορφώνει το αμάξι όταν έχουν θερμοκρασία λειτουργίας.
Πόσο μάλλον εικάζω κάνα Michelin Cup 2 που ίσως φορούσε η Pista.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#747621
Vagnar έγραψε:Εντελώς off το TC να φανταστώ;

προφανως+ κρυα ελαστικα επιπεδου cup οπως ειπε και ο Μπουσσο ,+ απο τις πιο κρυες μερες του χειμωνα βραδυ+ 2 χλμ ευθειας μολις+ ανετοιμος οδηγος με καινουριο αυτοκινητο= το αποτελεσμα που ειδαμε.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#747697
axel12p έγραψε:
mirage έγραψε:Τι σχέση έχει η δύναμη με την πιθανότητα να χαθεί ο έλεγχος;

Δηλαδή αν βυθίσεις το γκάζι σε ένα Fiat Panda και μια Ferrari 488 Pista, θεωρείς ότι έχουν την ίδια πιθανότητα να χάσουν τον έλεγχο;
Πόσο πρέπει να πατήσεις το γκάζι σε ένα προσθιοκίνητο με 60 άλογα και πόσο σε ένα πισωκίνητο με 760 άλογα για να χαθεί ο έλεγχος;
Αν θεωρείς ότι είναι το ίδιο εύκολο να χαθεί ο έλεγχος και στα δύο και ότι η δύναμη δεν επηρεάζει την πιθανότητα ατυχήματος, πάω πάσο!


Ακριβώς αυτό. Είναι ασύλληπτη η "κλωτσιά" που μπορεί να σου δώσουν αυτά τα αυτοκίνητα και να σε στείλουν
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747700 With great power comes great responsibility.
Επίσης με τα ηλεκτρονικά πάνω, ολα στο φουλ, τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα.


Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#747701 Καλά, δε παίζει να ήταν κ νηφάλιος.

ΥΓ τα είπαμε , έχει ξεφύγει λίγο η κατάσταση με τη δύναμη πλέον θεωρώ. Δεν ξέρω αν θέλει μια νέα συμφωνία κυρίων, ένας νέος περιορισμός ταχύτητας στα 180km/h ή στα 300 για μοτό ή μια ιπποδύναμη στους 100 για μοτό αλλά θέλει επανεξέταση
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#747708 Νομίζω πως το βιντεάκι του dimviii τα λέει όλα!

Η απορία μου είναι πως γίνεται να υπάρχει περιορισμός στις χωρητικότητες των κινητήρων και στις ιπποδυνάμεις στην F1 και στο WRC όπου μιλάμε για επαγγελματίες οδηγούς και από την άλλη να επιτρέπεται να οδηγείς σε δημόσιους δρόμους μια Ferrari 700+ ίππων, έχοντας απλά ένα δίπλωμα που βεβαιώνει ότι ξέρεις να παρκάρεις και να κάνεις οπισθογωνεία με το Starlet του δασκάλου οδήγησης (και αυτό αν δεν πλήρωσες για να το πάρεις!). :dizzy:

Όταν τα Group-B είχαν γίνει πολύ επικίνδυνα, είχαν καταργηθεί, δεν θα έπρεπε να υπάρχει αντίστοιχα ένας περιορισμός στις ιπποδυνάμεις των αυτοκινήτων που είναι για χρήση σε δημόσιους δρόμους; Δεν θα έπρεπε η Pista να είναι μόνο για την πίστα; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747714 Νομιζω πως δίνεις πολύ βαση στα βιντεακια. Ο τύπος έβγαλε ολα τα ηλεκτρονικά, εκανε μαλάκια γιατι ηταν ποζερας και έλαβε την πληρωμένη απαντηση απο το αμάξι.
Στους αγώνες οι περιορισμοί υπάρχουν για άλλους λόγους, βλεπε κοινοί όροι για ολους για να έχει ενδιαφέρον. Περιορισμός ιπποδύναμης δεν υπάρχει ούτε στην F1 ουτε στο WRC.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#747729 Όταν σου ορίζει την χωρητικότητα του κινητήρα στα 1.6 λίτρα και καθορίζει ακόμη και την ροή καυσίμου, προφανώς και υπάρχει εκ των πραγμάτων περιορισμός ιπποδύναμης στην F1.

Αυτή την στιγμή ένα μονοθέσιο έχει ιπποδύναμη λίγο πάνω από 1000 ίππους, κινείται σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και το οδηγεί ένας πιλότος F1. Την ίδια στιγμή έχουμε μια πισωκίνητη Ferrari, με 720 άλογα, να κινείται στην παραλιακή, και στην θέση του οδηγού να βρίσκεται ένας ελεύθερος επαγγελματίας από την Μύκονο!

Βασικά, ακόμη και όλα να τα κρατήσουμε από το τελευταίο παράδειγμα, αν αλλάξουμε την παραλιακή με μία πίστα, το ατύχημα ίσως να μην είχε συμβεί, ή ακόμη και αν είχε συμβεί δεν θα είχε αυτές τις συνέπειες.

Sorry, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω πως αυτοκίνητα με τέτοιες ιπποδυνάμεις δεν πρέπει να είναι για τους δημόσιους δρόμους.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747731 Με αυτή τη λογική βέβαια πρέπει να απαγορευθούν πρώτα πρώτα τα δίκυκλα και βλέπουμε...

Sent from my AC2003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747732 Όριο στην ιπποδύναμη δεν υπάρχει, το όριο το βάζουν οι δυνατότητες του team που εξελίσει τον κινητήρα. Το οριο στη χωρητικότητα του κινητήρα υπάρχει για να υπάρχει μια κοινή γραμμη εκκίνησης για ολους και οι οποίες διαφορες στο τελικό αποτέλεσμα να μην είναι τεράστιες. Ο σκοπός είναι φυσικα να υπάρχει ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.
Από εκεί και πέρα τετοια αμαξια κυκλοφορούν πολλά και δεν καταλήγουν σε τοίχους, δέντρα και χαντάκια καθημερινά.
Για να μην πιάσω αυτοκτονικους ποδηλάτες, με ηλεκτρικα ποδήλατα με βγαλμένος κοφτες, πατίνια, μηχανές μεγάλου κυβισμού και πολλά ακομα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#747736 Εγώ θέλω να κόψουμε όλα τα αυτοκίνητα πάνω από 150 άλογα, πάνω από 1.3 τόνους και πάνω από 4.5 μέτρα.
Και περιορισμό στο ύψος για να βλέπω καλύτερα με τη μηχανή.
Άβαταρ μέλους
By fabiawrc
#747753 https://www.in.gr/2022/01/15/sports/foo ... tomereies/

Δεν μπορω να καταλαβω τι εχει γινει εδω..Φαινεται οτι υπαρχει η γυναικα στην θεση του οδηγου απο το ποδι και το παπουτσι.

Γιατι οι διασωστες κοβουν το πισω μερος,ενω η καμπινα του οδηγου ειναι αθικτη.Μηπως αποκεφαλιστηκε?

Ο αεροσακος του τιμονιου δεν εχει ανοιξει γιατι δεν ειχε συγκρουση απο μπροστα.

Ολη η συγκρουση φαινεται οτι ειναι απο την πλευρα του συνοδηγου.