Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By elteo
#521911 Α και τα ραντάρ είναι ενεργά οπότε μην το παίζετε πετρολχεντς.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#521920
elteo έγραψε:Πολλοί μου παίζουν και τα φωτα για να περάσουν επειδή πάω με το όριο.

Ξεκινάς από φανάρι, πιάνεις τα 70 (το όριο) και βλέπεις στα 100 μέτρα παλλόμενο πορτοκαλί (= ειδοποίηση για κόκκινο φανάρι). Κι όμως, ο/η (pierce approved :s_howdy ) πίσω σου βρίζει/παίζει φώτα να το πατήσεις και πιθανώς σε προσπερνά εκνευρισμένος και μπαίνει μπροστά σου (και φυσικά σταματάει στο φανάρι). Μετά, δίπλα-δίπλα --> Εικόνα ή Εικόνα ή ΕικόναΕικόνα.
Αν και συνήθως απλά περνάω δίπλα του/της με την ταχύτητα που ήδη είχα :svivhaha: :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By 224v
#521923
junior gt έγραψε:Εγω παντως τη Μαραθωνος τη θεωρω απο τους πιο υπουλους δρομους και γι'αυτο καλα κανουν και τη στηνουν.
Ειναι κακοσχεδιασμενη και κακοκατασκευασμενη απο την αρχη αφου σχεδιαστηκε και φτιαχτηκε σε μια νυχτα τις ενδοξες εποχες του 2004. Εχει διασταυρωσεις, εισοδους-εξοδους μαγαζιων, πεζους που τη διασχιζουν καθετα πηδωντας τις μπαριερες, απειρους πιδηλατες, φαναρια μετα απο καμπες και κ@λο οδοστρωμα.
Απο την αλλη εχει δυο λωριδες ανα κατευθυνση, μπαριερα στη μεση, κατι ψιλοευθειες οποτε ειναι σχετικα ευκολο να πας γρηγορα. Ο ορισμος του δρομου καρμανιολα. :help:
Νομιζω μεσα σε πολεις, σε κατοικημενες περιοχες και χωρια ειναι τα πιο ορθα μπλοκα. :)


Οταν τα ψηφουλακια κατα μηκος της Μαραθωνος δεν ηθελαν διαπλατυνση ωστε να εχουν και παραδρομους για εισοδο εξοδο + γραμμη σταθερης τροχιας μεχρι τη Ραφηνα, και κανανε πορειες και αλλα ευτραπελα κατεληξαν να εχουμε αυτο τον δρομο που ολοι ξερουμε με τα φαναρια να σε σταματανε χωρις λογο, γιατι δεν εβαλαν βροχους στους πλαινους και να ανιχνευουν αν υπαρχει οχημα να περασει. Ο πρωτος εργολαβος που εβαλε η ομαδα Λαλιωτη για γρηγορη εκτελεση ταπαιξε, και ετσι ηρθαν οι επομενοι και δουλευοντας νυχτα μερα (οχι 12ωρα!!! μονο) την προκαμαν τη μια κατευθυνση χωρις τελικη στρωση και περισευαν τα φρεατια 3 -4 ποντους... μετα τους Ολυμπιακους βαλανε και την τελικη....
Για αυτο ποτε δενπρεπει να αγοραζει καποιος απο αυτα τα μαγαζια οταν περναει..... Ξερω οτι ειμαι λιγος, αλλα σε προσωπικο επιπεδο τους τιμωρω....
Ακουσα τον Σπιρτζη να λεει για σταθερη τροχια μεχρι τη Ραφηνα.... βαζοντας το στη μεση της μελλοντικης προεκτασης της Αττικης οδου μεχρι εκει... μακαρι να προλαβω να το δω, ετσι τουλαχιστον δεν θα μπλοκαρει ο δρομος απο αγοραστες κατα μηκος του δρομου..
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#521929
Scotch έγραψε:
elteo έγραψε:Πολλοί μου παίζουν και τα φωτα για να περάσουν επειδή πάω με το όριο.

Ξεκινάς από φανάρι, πιάνεις τα 70 (το όριο) και βλέπεις στα 100 μέτρα παλλόμενο πορτοκαλί (= ειδοποίηση για κόκκινο φανάρι). Κι όμως, ο/η (pierce approved :s_howdy ) πίσω σου βρίζει/παίζει φώτα να το πατήσεις και πιθανώς σε προσπερνά εκνευρισμένος και μπαίνει μπροστά σου (και φυσικά σταματάει στο φανάρι).
Μετά, δίπλα-δίπλα --> Εικόνα ή Εικόνα ή ΕικόναΕικόνα.
Αν και συνήθως απλά περνάω δίπλα του/της με την ταχύτητα που ήδη είχα :svivhaha: :s_dunno

Δεν ξέρω αν
Εικόνα

ή

Εικόνα

:innocent: :lol:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#521931
224v έγραψε:
junior gt έγραψε:Εγω παντως τη Μαραθωνος τη θεωρω απο τους πιο υπουλους δρομους και γι'αυτο καλα κανουν και τη στηνουν.
Ειναι κακοσχεδιασμενη και κακοκατασκευασμενη απο την αρχη αφου σχεδιαστηκε και φτιαχτηκε σε μια νυχτα τις ενδοξες εποχες του 2004. Εχει διασταυρωσεις, εισοδους-εξοδους μαγαζιων, πεζους που τη διασχιζουν καθετα πηδωντας τις μπαριερες, απειρους πιδηλατες, φαναρια μετα απο καμπες και κ@λο οδοστρωμα.
Απο την αλλη εχει δυο λωριδες ανα κατευθυνση, μπαριερα στη μεση, κατι ψιλοευθειες οποτε ειναι σχετικα ευκολο να πας γρηγορα. Ο ορισμος του δρομου καρμανιολα. :help:
Νομιζω μεσα σε πολεις, σε κατοικημενες περιοχες και χωρια ειναι τα πιο ορθα μπλοκα. :)


Οταν τα ψηφουλακια κατα μηκος της Μαραθωνος δεν ηθελαν διαπλατυνση ωστε να εχουν και παραδρομους για εισοδο εξοδο + γραμμη σταθερης τροχιας μεχρι τη Ραφηνα, και κανανε πορειες και αλλα ευτραπελα κατεληξαν να εχουμε αυτο τον δρομο που ολοι ξερουμε με τα φαναρια να σε σταματανε χωρις λογο, γιατι δεν εβαλαν βροχους στους πλαινους και να ανιχνευουν αν υπαρχει οχημα να περασει. Ο πρωτος εργολαβος που εβαλε η ομαδα Λαλιωτη για γρηγορη εκτελεση ταπαιξε, και ετσι ηρθαν οι επομενοι και δουλευοντας νυχτα μερα (οχι 12ωρα!!! μονο) την προκαμαν τη μια κατευθυνση χωρις τελικη στρωση και περισευαν τα φρεατια 3 -4 ποντους... μετα τους Ολυμπιακους βαλανε και την τελικη....
Για αυτο ποτε δενπρεπει να αγοραζει καποιος απο αυτα τα μαγαζια οταν περναει..... Ξερω οτι ειμαι λιγος, αλλα σε προσωπικο επιπεδο τους τιμωρω....
Ακουσα τον Σπιρτζη να λεει για σταθερη τροχια μεχρι τη Ραφηνα.... βαζοντας το στη μεση της μελλοντικης προεκτασης της Αττικης οδου μεχρι εκει... μακαρι να προλαβω να το δω, ετσι τουλαχιστον δεν θα μπλοκαρει ο δρομος απο αγοραστες κατα μηκος του δρομου..


Τι να πρωτοπεις για αυτό τον δρόμο έπος :s_whiteflag

* Απίστευτα πολλά φανάρια (στο Πικέρμι έχει 4 σε απόσταση 200μ. :help: )
* Ασυγχρονιστα φανάρια
* Έλλειψη ΛΕΑ
* Περνάει μέσα από πόλεις με έντονο πρόβλημα κίνησης

κτλ κτλ κτλ

:s_hang
Άβαταρ μέλους
By skous
#522176
elteo έγραψε:
224v έγραψε:
junior gt έγραψε:Εγω παντως τη Μαραθωνος τη θεωρω απο τους πιο υπουλους δρομους και γι'αυτο καλα κανουν και τη στηνουν.
Ειναι κακοσχεδιασμενη και κακοκατασκευασμενη απο την αρχη αφου σχεδιαστηκε και φτιαχτηκε σε μια νυχτα τις ενδοξες εποχες του 2004. Εχει διασταυρωσεις, εισοδους-εξοδους μαγαζιων, πεζους που τη διασχιζουν καθετα πηδωντας τις μπαριερες, απειρους πιδηλατες, φαναρια μετα απο καμπες και κ@λο οδοστρωμα.
Απο την αλλη εχει δυο λωριδες ανα κατευθυνση, μπαριερα στη μεση, κατι ψιλοευθειες οποτε ειναι σχετικα ευκολο να πας γρηγορα. Ο ορισμος του δρομου καρμανιολα. :help:
Νομιζω μεσα σε πολεις, σε κατοικημενες περιοχες και χωρια ειναι τα πιο ορθα μπλοκα. :)


Οταν τα ψηφουλακια κατα μηκος της Μαραθωνος δεν ηθελαν διαπλατυνση ωστε να εχουν και παραδρομους για εισοδο εξοδο + γραμμη σταθερης τροχιας μεχρι τη Ραφηνα, και κανανε πορειες και αλλα ευτραπελα κατεληξαν να εχουμε αυτο τον δρομο που ολοι ξερουμε με τα φαναρια να σε σταματανε χωρις λογο, γιατι δεν εβαλαν βροχους στους πλαινους και να ανιχνευουν αν υπαρχει οχημα να περασει. Ο πρωτος εργολαβος που εβαλε η ομαδα Λαλιωτη για γρηγορη εκτελεση ταπαιξε, και ετσι ηρθαν οι επομενοι και δουλευοντας νυχτα μερα (οχι 12ωρα!!! μονο) την προκαμαν τη μια κατευθυνση χωρις τελικη στρωση και περισευαν τα φρεατια 3 -4 ποντους... μετα τους Ολυμπιακους βαλανε και την τελικη....
Για αυτο ποτε δενπρεπει να αγοραζει καποιος απο αυτα τα μαγαζια οταν περναει..... Ξερω οτι ειμαι λιγος, αλλα σε προσωπικο επιπεδο τους τιμωρω....
Ακουσα τον Σπιρτζη να λεει για σταθερη τροχια μεχρι τη Ραφηνα.... βαζοντας το στη μεση της μελλοντικης προεκτασης της Αττικης οδου μεχρι εκει... μακαρι να προλαβω να το δω, ετσι τουλαχιστον δεν θα μπλοκαρει ο δρομος απο αγοραστες κατα μηκος του δρομου..


Τι να πρωτοπεις για αυτό τον δρόμο έπος :s_whiteflag

* Απίστευτα πολλά φανάρια (στο Πικέρμι έχει 4 σε απόσταση 200μ. :help: )
* Ασυγχρονιστα φανάρια
* Έλλειψη ΛΕΑ
* Περνάει μέσα από πόλεις με έντονο πρόβλημα κίνησης

κτλ κτλ κτλ

:s_hang


Καλα μεσα απο τις πόλεις, ιδίως Ν. Μάκρη-Παλλήνη, το θέμα το δημιουργουν τα ΖΩΑ που παρκάρουν επι της Μαραθώνος.

Το να γίνει προέκταση μέχρι Ραφήνα απο Αττική οδό πλέον εγώ προσωπικά το θεωρώ πεταμένα λεφτα, το κομμάτι Πικέρμι-Ραφήνα είναι το λιγότερο προβληματικό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By 224v
#522272
skous έγραψε:
Καλα μεσα απο τις πόλεις, ιδίως Ν. Μάκρη-Παλλήνη, το θέμα το δημιουργουν τα ΖΩΑ που παρκάρουν επι της Μαραθώνος.

Το να γίνει προέκταση μέχρι Ραφήνα απο Αττική οδό πλέον εγώ προσωπικά το θεωρώ πεταμένα λεφτα, το κομμάτι Πικέρμι-Ραφήνα είναι το λιγότερο προβληματικό.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Το θεμα ειναι τι θελουν να κανουν με τη Ραφηνα σαν λιμανι, εαν εχουν σκοπο να πανε τα καραβια στο Λαυριο οποτε θα παει εκει και προαστιακος και Αττικη Οδος τοτε στη Ραφηνα δεν χρειαζεται, αν ομως κρατησουν καραβια απο Ραφηνα τοτε ισως χρειαζονται με προοππτικη δρομολογειων προς Ευβοια κ.λ.π. Αυτη τη στιγμη εχουν αφησει στον κλαδο προς Ραφηνα στην ΑΟ, χωρο στο κεντρο για σταθερη τροχια...
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#522995 Edit. Καρα- offtopic + ad hominem. Στο επόμενο παρόμοιο έχει warn. Και μάλλον δεν έγινε σαφές με την πρώτη και πρέπει να ασχοληθούμε και δεύτερη φορά...[Mod]
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#523296 Πάμε και στα πρακτικά. Έκανα ένα ταξίδι αστραπή μέχρι Δ. Ελλάδα τις προηγούμενες ημέρες. Και κάμερα ενεργή βρήκα και στην επιστροφή (γιατί το πήγαινε έγινε νύχτα) συνάντησα για πρώτη φορά μετά από χρόνια δύο μπλόκα στην σειρά στην Πατρών - Αθηνών (Ζευγολατιό και Κινέτα). Σε κανένα δεν με μέτρησαν, λόγω παρουσίας πελατών. Και να με μετρούσαν δηλαδή τι θα έβρισκαν; Με 100 πήγαινα (-30 του ορίου), αφού ήμουν με το μικρό αμάξι.

Ευχαριστώ.

Σημείωση: Μία δημοσίευση σβησμένη στα κρυφά, λόγω του trigger που έχει βάλει η διαχείριση. Έτσι δεν είναι; Αφού έχω μάτια και βλέπω τον συνδυασμό ανεβάσματος post και εμφάνισης του διαχειριστή online.
Άβαταρ μέλους
By skous
#523338
fokion έγραψε:μιλαμε για εργο δεκαετίας τουλαχιστον απο την ημερα που θα ξεκινησει


Σιγά
Σε ενα 3μηνο αμα κάτσει καμια Ολυμπιάδα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By pienaf
#524047 Σιγά το αόρατο...

Από παλιά - την εποχή του bloka - τα Octavia ήταν "ύποπτα".
Ειδικά τα σταματημένα...
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#524053 Μιας και αρχίσαμε, να γράψουμε μερικά πράγματα και περιστατικά.

1. Το συγκεκριμένο είναι με παλιά αναλογική Gatso. Νομίζω υπάρχουν και μερικά καινούργια με ψηφιακές Gatso, που είχαν αγοραστεί μαζί με τα πιστόλια (2011 παραγγελία, 2014 παραλαβή). Πρέπει να είναι, πολύ χοντρικά, 1 ανά Διεύθυνση Τροχαίας ή κάτι παρόμοιο, εκτός κι αν τόσα ήταν τα πιστόλια.

2. Πριν μερικές ημέρες ερχόμουν από ταξίδι με το μικρό, που έχει τελική 155, άρα με το ζόρι να σε γράψουν. Ήθελα να δοκιμάσω πόσα πιάνει σε κατηφόρα και ευθεία, αλλά είχα πίσω μου έναν ξένο (όπως αποδείχθηκε) με Octavia και κρατιόμουν μέχρι το όριο, μέχρι που τον άφησα να περάσει και είδα ποιος ήταν. Είναι επίφοβα αμάξια τα Octavia.

3. Μια φορά στον Κηφισό οδηγώ το αμάξι ενός φοιτητή μου και πηγαίναμε γρήγορα (ούτε κάμερες τότε, ούτε κίνηση και πηγαίναμε κάπου 130-140), μιας και ήταν οι χρυσές εποχές της αυτοκίνησης στην Ελλάδα. Μας περνάει ένας ακόμη πιο γρήγορος που, αν θυμάμαι καλά, οδηγούσε κάτι σε VAG group (Leon ή Golf, δεν θυμάμαι). Την ώρα που λέμε να τον πιέσουμε λίγο (δεν ήταν και δικό μου το αμάξι) βλέπω στον καθρέφτη από μακριά κάτι ακόμη πιο γρήγορο. Πλησιάζοντας έμοιαζε Octavia (αυτό στο βίντεο), πλακώνομαι στα φρένα και ο φοιτητής μου απορούσε. Octavia, του λέω, πολύ ύποπτο να τρέχει από τόσο μακριά για κόντρα. Φτάνει, λοιπόν, το Octavia πίσω από το άλλο αμάξι, προφανώς φωτογραφία ή μέτρηση, και σειρήνες...

4. Μπλόκο, κλασσικό για την Ε.Ο. Κορίνθου - Πατρών, στην έξοδο προς Διακοφτό/Καλάβρυτα. Κόβουν όλοι, περνάμε κύριοι, είμαι έτοιμος και τους περνάω σουβλάκι, όπως είχε γράψει κάποιος εδώ, 1 φορτηγό και 5 ΙΧ. Αμέσως μετά την στροφή, όμως, βλέπω σταματημένο δεξιά ένα Octavia. Φρένα και έρχονται από πίσω οι γρήγοροι να περάσουν. Το αποτέλεσμα είναι προφανές...

5. Φεύγω για Θεσσαλονίκη. Ημέρα που αναμένεται μεγάλη έξοδος, αλλά έχω φύγει νωρίς και ο δρόμος είναι σχετικά άδειος. Μπροστά, στην μεσαία, Octavia να πηγαίνει με 100 λίγο πριν την έξοδο προς Αγ. Στέφανο. Έρχομαι από δεξιά με 130-140. Μου φαίνεται ύποπτο το αυτοκίνητο, είμαι έτοιμος να αφήσω γκάζι και 20-30m πριν τον περάσω χτυπάει ο ανιχνευτής (μόλις τον είχα αγοράσει, κάπου 2005-08 το περιστατικό).

6. Ταξίδι προς Θεσσαλονίκη. Πάω χαλαρά. Ο δρόμος πριν φτιαχτεί. Βγαίνω για μια παράκαμψη, ενώ είμαι ακόμη σε δρόμο με 1 λωρίδα ανά ρεύμα (νομίζω ήταν Ραψάνη). Λίγο πριν βγω αρχίζει να χτυπάει ο ανιχνευτής. Έψαχνα να βρω τι γίνεται. Κοιτάω και βλέπω στο αντίθετο ρεύμα ένα Octavia να περιμένει πελάτες. Πέρασαν αρκετοί με ταχύτητα για φωτογραφία, αφού το όριο ήταν 50.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pienaf
#524182 Υπήρχε στο bloka θέμα με τίτλο «Προσοχή... κυκλοφορούν ανάμεσά μας» με φωτογραφίες και αριθμούς κυκλοφορίας.
Ωραίες εποχές...