Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#516546
Y.V έγραψε:Ναι αλλα διπλα δεν κυκλοφορουν πολλοι αλλοι οδηγωντας χειροκινητα ενω ταυτοχρονα στελνουν SMS στον γκομενο, στριβουν τσιγαρο, εχουν παρει νυχτα το διπλωμα κλπ κλπ κλπ :lol:

Τον πιλότο όμως τον εμπιστευόμαστε έτσι; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#516547 Εγώ πάλι περιμένω το νέο αμάξι με όλα τα βοηθήματα και ελπίζω να με βοηθήσει να ασχολούμαι όσο λιγότερο με την ένεργη οδήγηση, σε καθημερινες συνθήκες (σχολείο, γραφείο κτλ)
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#516550
edmond έγραψε:
Y.V έγραψε:Ναι αλλα διπλα δεν κυκλοφορουν πολλοι αλλοι οδηγωντας χειροκινητα ενω ταυτοχρονα στελνουν SMS στον γκομενο, στριβουν τσιγαρο, εχουν παρει νυχτα το διπλωμα κλπ κλπ κλπ :lol:

Τον πιλότο όμως τον εμπιστευόμαστε έτσι; :iconcool:


Aμα συνεβαιναν ολα αυτα γυρω του κι αυτος το ειχε βαλει στο αυτοματο; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#516553 εχω κανει σε 2 μερες στη Κρητη,γυρω στα 500 χλμ με ενα audi a3 1,6 tdi dsg.
Ειναι η δευτερη φορα που το οδηγω,και επιβεβαιωνω ξανα τις πολυ καλες κριτικες που μου ειχε αποσπασει και την πρωτη φορα.
Αθορυβος διζελοκινητηρας,ψυχωμενος με φασμα,και πολυ οικονομικος.Στα 5,9 λιτρα ειναι μεχρι τωρα,χωρις προσπαθεια για οικονομια .Μονο η αναρτηση να ηταν λιγο πιο ανετη σε εγκαρσιες ανωμαλιες,ετσι για να γκρινιαξουμε λιγακι.Απο την αλλη στριβει πολυ καλα,χωρις κλισεις,χωρις απροβλεπτες αντιδρασεις,και με καλη πληροφορηση απο το τιμονι.
Το καλυτερο του σημειο,το μοτερ.Απατεωνες οι Γερμανοι,αλλα το μοτερ γαμει σε ολα τα επιπεδα.
Πολυ καλα και κατι bridgestone turanza που φοραει.
Ερωτηση,το σταρτ στοπ οταν εχεις ερκοντισιο δεν λειτουργει ποτε? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#516558 Η λογική λέει όχι. Δεν θα είχε νόημα εξάλλου.

@Y.V. ρητορικά όλα αυτά, να' χουμε να λέμε. :)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#516562
Y.V έγραψε:Ναι αλλα διπλα δεν κυκλοφορουν πολλοι αλλοι οδηγωντας χειροκινητα ενω ταυτοχρονα στελνουν SMS στον γκομενο, στριβουν τσιγαρο, εχουν παρει νυχτα το διπλωμα κλπ κλπ κλπ :lol:


... είπε αυτός που δεν έχει μπει σε πιλοτήριο στη λάθος στιγμή... :innocent: :lol: :lol:



















Καλά, προφανώς αστειεύομαι... :lol: Απλά δεν κρατήθηκα... :lol: :innocent:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#516568
KiloMeater έγραψε:Εγώ πάλι περιμένω το νέο αμάξι με όλα τα βοηθήματα και ελπίζω να με βοηθήσει να ασχολούμαι όσο λιγότερο με την ένεργη οδήγηση, σε καθημερινες συνθήκες (σχολείο, γραφείο κτλ)
Τα συστηματα αυτα ειναι μάλλον αχρηστα, περα απο το emergency braking, σε συνθηκες κινησης πόλης. Αν μιλαμε για κινηση σε ΕΟ αλλαζει το πραγμα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#516573
224v έγραψε:Γενικα καλο είναι να προσεχουμε εμεις για να εχουμε,, και όχι να αφήνουμε πραγματα στην τυχη τους και στους αισθητήρες... γιατι 1,5 τοννος σιδερο είναι πολύ σοβαρο βαρος να πηγαινει μονο του...


:dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Ηλεκτρικά παράθυρα έχεις;
Αιρκοντισιον;
Μπεκ;
Αισθητήρες πίεσης;
Υδραυλικό τιμόνι;
Τηλεχειριστήριο;
Άβαταρ μέλους
By fot
#516600 Σε Α-κλας του 17 πάντως όταν το σταρτ-στοπ σβήνει το αυτοκίνητο το ερκον δεν λειτουργεί. Μυρίζει κιόλας όπως όταν κλείνεις τον κλιματισμό σαν υγρασία. Αέρας πάντως βγαίνει κανονικά δηλαδή το βεντιλατερ δεν σταματά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By drdino
#516607 Συνήθως εξαρτάται από το Δ μεταξύ της θερμοκρασίας της καμπίνας και της θερμοκρασίας που ζητάνε οι επιβάτες. Αν τελικά σβήσει ο κινητήρας τότε προφανώς δεν δουλεύει ο συμπιεστής, εκτός αν έχει αντλία θερμότητας κι είναι υβριδικό.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#516608 Όπου μεταξύ των πλεονεκτημάτων που ευαγγελίζονται τα ηλεκτρουβριδικά, είναι ακριβώς αυτό-->η απρόσκοπτη λειτουργία του κλιματιστικού λόγω ss.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#516609
dimviii έγραψε:Ερωτηση,το σταρτ στοπ οταν εχεις ερκοντισιο δεν λειτουργει ποτε? :hmmm:


Στο Kadjar είναι αρνητική η απάντηση. Το σταρτ στοπ δουλεύει κανονικά και το ερκοντίσιο σβήνει και ο funky λιώνει σαν το παγωτό των Ξύλινων Σπαθιών. Πρέπει να απενεργοποιήσεις το σταρτ στοπ για να διατηρήσεις τη θερμοκρασία στην καμπίνα.

Αντίθετα, όταν καταλαβαίνει ότι ο κινητήρας κρυώνει (χειμώνας), ξεκινάει το μοτέρ ξανά μόνο του.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#516611
funkyreverend έγραψε:
dimviii έγραψε:Ερωτηση,το σταρτ στοπ οταν εχεις ερκοντισιο δεν λειτουργει ποτε? :hmmm:


Στο Kadjar είναι αρνητική η απάντηση. Το σταρτ στοπ δουλεύει κανονικά και το ερκοντίσιο σβήνει και ο funky λιώνει σαν το παγωτό των Ξύλινων Σπαθιών. Πρέπει να απενεργοποιήσεις το σταρτ στοπ για να διατηρήσεις τη θερμοκρασία στην καμπίνα.



To ίδιο και στα εταιρικά μας Swift 1.3d... οπότε το καλοκαίρι ιδίως το βγάζω εκτός το αρκούδιον, γιατί σε συνθήκες που κινείται συνήθως το αμάξι (μικρές σχετικά αποστάσεις με φανάρια), απλά λιώνεις... Δεν προλαβαίνει ποτέ να κατεβάσει θερμοκρασία... :tomato:

Ένα άλλο που έχω δει με τα συγκεκριμένα αμάξια είναι πως καμιά φορά ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ συμπλέκτη σε ταχύτητες έρπην σβύνει το μοτέρ (φαντάζομαι από το start-stop) και ΔΕΝ ανάβει μόνο του. :dizzy: Φαντάζομαι πως παίζει κάποιο θέμα με τα λογισμικά... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#516612 Eξαρτάται από το αν έχει σύστημα που υποστηρίζει stop in gear/in coasting. To γιατί δεν κάνει pull up είναι το θέμα, αφήνεις δλδ συμπλέκτη και με ταχύτητα μέσα δεν παίρνει μπρος;
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#516620 Το s/s το εχω μονιμα on και τωρα το καλοκαιρι. Αν σταματησεις και η καμπινα δεν εχει πιασει τη θερμοκρασια που εχεις ρυθμισει, δεν σβηνει. Αν εχει πιασει τη θερμοκρασια θα σβησει κι αν μεινεις πολυ ωρα σταματημενος ή αν εχει πολυ ζεστη, θα ξαναπαρει μπρος για να τη διατηρησει.