Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#122811
karacop78 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βγει κάτι τέτοιο.

Nokia 730 & Tapatalk


+1000, ένα κεντρομήχανο ιταλικό V6 θα έπρεπε να είναι Alfa Romeo territory...άμα αλλάξουνε κάποτε αυτόν τον TBi στην 4C (ποτέ δλδ).



Το οδήγησες και δεν σου φάνηκε αρκετά συμμετοχικό σε οφ μπαλανς χορευτικά ? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#122826 [edit mod] flame-baiting
Άβαταρ μέλους
By karacop78
#123604
red_monster έγραψε:
karacop78 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βγει κάτι τέτοιο.

Nokia 730 & Tapatalk


+1000, ένα κεντρομήχανο ιταλικό V6 θα έπρεπε να είναι Alfa Romeo territory...άμα αλλάξουνε κάποτε αυτόν τον TBi στην 4C (ποτέ δλδ).



Το οδήγησες και δεν σου φάνηκε αρκετά συμμετοχικό σε οφ μπαλανς χορευτικά ? :shifty:


Tην 4C? Στα όνειρά μου, ναι :)

Κάπου διάβασα ότι η 488 έχει κόφτη στις 7μιση στις πρώτες 3 σχέσεις, τι κόλπο πάλι αυτό?
Για να "κρυφτεί" η flat ροπή στις κοντές σχέσεις, και να έχει αυξανόμενη δύναμη, ώστε να μοιάζει ατμοσφαιρικό? Παίζει?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#123776
karacop78 έγραψε:Κάπου διάβασα ότι η 488 έχει κόφτη στις 7μιση στις πρώτες 3 σχέσεις, τι κόλπο πάλι αυτό?


Αυτό γράφτηκε σε ένα άρθρο μόνο και δεν αναφέρεται πουθενά αλλού. Πιστεύω ότι οι συγκεκριμένοι δεν κατάλαβαν το concept της ρύθμισης της ροπής ανάλογα με την σχέση του κιβωτίου και νόμισαν ότι αλλάζει σημείο εισόδου ο κόφτης.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#123792
karacop78 έγραψε:Κάπου διάβασα ότι η 488 έχει κόφτη στις 7μιση στις πρώτες 3 σχέσεις, τι κόλπο πάλι αυτό?
Για να "κρυφτεί" η flat ροπή στις κοντές σχέσεις, και να έχει αυξανόμενη δύναμη, ώστε να μοιάζει ατμοσφαιρικό? Παίζει?


Δεν ξέρω ποιος, που και γιατί το είπαν, αλλά ο περιοριστής/κόφτης ροπής στις πρώτες σχέσεις είναι σχετικά διαδεδομένη τεχνική σε έντονα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Επίσης προφανώς δεν ξέρω αν και ποιοι λόγοι συντρέχουν στο μοντέλο που συζητάμε, ίσως να είναι και κάτι εντελώς άσχετο με τα ήδη υπάρχοντα σύνολα, ή να μην ισχύει και καθόλου αυτό....
Άβαταρ μέλους
By karacop78
#123896 Eδώ το διάβασα: http://www.autoblog.com/2015/06/04/ferr ... rst-drive/
"Peak revs are restricted in the lower three gears to 7,500 rpm". Διαβάζοντάς το, καταλαβαίνεις κόφτη στροφών, και όχι περιοριστή ροπής.

Βλέποντας όμως το γράφημα αυτό: http://images.pistonheads.com/nimg/3225 ... 8_42-L.jpg *, μάλλον το διατύπωσαν λάθος, και απλώς πρόκειται για χαρτογραφήσεις "διαχείρισης" της ροπής, που ειδικά στις 3 πρώτες σχέσεις, προφανώς δίνουν πιο γραμμική αίσθηση στο πάτημα του γκαζιού.

(*) Στη δεξιά γραφ. παράσταση, η 1η καμπύλη (η πιο ομαλή) αφορά και τις 3 πρώτες σχέσεις, επίσης το όλον της ροπής (760N.m) είναι διαθέσιμο μόνο στην 7η σχέση.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#123964 Μαλλον εχουν επιλεξει χαμηλοτερη πιεση τουρμπο στις 3 πρωτες σχεσεις,προφανως για να προστατεψουν την αυξημενη πιεση στη μεταδοση απο την αυξημενη ροπη.
Επισης σε πολλα δυνατα αυτοκινητα δεν σε αφηνουν να ανεβασεις στροφες μεχρι τον κοφτη,οταν με 1η και εν στασει(για τον ιδιο λογο)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#123974
dimviii έγραψε:Μαλλον εχουν επιλεξει χαμηλοτερη πιεση τουρμπο στις 3 πρωτες σχεσεις,προφανως για να προστατεψουν την αυξημενη πιεση στη μεταδοση απο την αυξημενη ροπη.
Επισης σε πολλα δυνατα αυτοκινητα δεν σε αφηνουν να ανεβασεις στροφες μεχρι τον κοφτη,οταν με 1η και εν στασει(για τον ιδιο λογο)


Στο προσθιοκίνητο Renault 21 turbo που έχω το οποίο έχει σταθερή πίεση 1.1 και overboost 1.6 ( μαμά ρυθμίσεις είναι ) δεν ανεβαίνει η πίεση στην 1η για τον περιορισμό του σπιναρίσματος, στο Renault 21 turbo Quadra που επίσης έχω έχει σταθερή πίεση χωρίς overboost 0.9 και δεν έχει στην 1η περιοριστή στην πίεση λόγω τετρακίνησης
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#123992
dimviii έγραψε:Μαλλον εχουν επιλεξει χαμηλοτερη πιεση τουρμπο στις 3 πρωτες σχεσεις,προφανως για να προστατεψουν την αυξημενη πιεση στη μεταδοση απο την αυξημενη ροπη.
Επισης σε πολλα δυνατα αυτοκινητα δεν σε αφηνουν να ανεβασεις στροφες μεχρι τον κοφτη,οταν με 1η και εν στασει(για τον ιδιο λογο)


Δεν είναι μόνος στις 3 πρώτες ο περιορισμός της ροπής. Μόνο στην 7η δίνει όλο το boost. Γίνεται να για να προσομοιάζει η λειτουργία του κινητήρα με αυτήν ενός ατμοσφαιρικού όπου η ισχύς αυξάνεται γραμμικά με τις στροφές.
Άβαταρ μέλους
By karacop78
#124103 Oπότε, κατά πως φαίνεται, πρόκειται για πολύ sofisticated κινητήρα, με ελάχιστη υστέρηση και γραμμική λειτουργία, ίσως το καλύτερο turbo V8 των ημερών μας...
Όσο και να προσπαθούσαν, είναι η αλήθεια, "σαν" ατμοσφαιρικό ΔΕΝ θα μπορούσαν να το κάνουν, υπάρχουν και οι νόμοι της φυσικής. Από τη στιγμή όμως που οι καταστάσεις, λέγε με ρύποι, σκληρός ανταγωνισμός*, τους οδηγούν αναγκαστικά στην κατεύθυνση turbo : http://www.roadandtrack.com/car-culture ... ocharging/ , εμείς τι να πούμε παραπάνω?

(*) αρκετά υψηλότερη ιπποδύναμη κ επιδόσεις από McLaren σε σχέση με τις N/A Ferrari V8. 4,5 lt ήταν οριακά για N/A όπως λένε και οι ίδιοι...και δίκιο έχουν φυσικά.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#124112 Η 488 εγγυημένα δεν θα εμφανίσει καθόλου turbo lag μέχρι να βγει το επόμενο μοντέλο. Τότε ναι, θα έχει (είχε) lag.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#124113 +νέο μοντέλο 911
Άβαταρ μέλους
By krom
#124120 Παίδες το ξέρατε ότι σε έναν τούρμπο η ισχύς δεν αυξάνεται γραμμικά με στροφές?

Όχι ε?
Τώρα το μάθατε

Παραδείγματα μη γραμμικής αύξηση ιπποδύναμης

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#124122
karacop78 έγραψε:Oπότε, κατά πως φαίνεται, πρόκειται για πολύ sofisticated κινητήρα, με ελάχιστη υστέρηση και γραμμική λειτουργία, ίσως το καλύτερο turbo V8 των ημερών μας...
Όσο και να προσπαθούσαν, είναι η αλήθεια, "σαν" ατμοσφαιρικό ΔΕΝ θα μπορούσαν να το κάνουν, υπάρχουν και οι νόμοι της φυσικής. Από τη στιγμή όμως που οι καταστάσεις, λέγε με ρύποι, σκληρός ανταγωνισμός*, τους οδηγούν αναγκαστικά στην κατεύθυνση turbo : http://www.roadandtrack.com/car-culture ... ocharging/ , εμείς τι να πούμε παραπάνω?

(*) αρκετά υψηλότερη ιπποδύναμη κ επιδόσεις από McLaren σε σχέση με τις N/A Ferrari V8. 4,5 lt ήταν οριακά για N/A όπως λένε και οι ίδιοι...και δίκιο έχουν φυσικά.


O 4.5 είχε φτάσει στα όρια της εξέλιξής του. Θα μπορούσαν όμως να φτιάξουν έναν νέο μεγαλύτερο μοτέρ. Τέσπα, πλέον το θέμα έχει κλείσει.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#124153
krom έγραψε:Παίδες το ξέρατε ότι σε έναν τούρμπο η ισχύς δεν αυξάνεται γραμμικά με στροφές?

Όχι ε?
Τώρα το μάθατε

Παραδείγματα μη γραμμικής αύξηση ιπποδύναμης


Υποθέτω ότι, όντας σε κυρίως αυτοκινητιστικό forum, οι περισσότεροι γνωρίζουν τα βασικά των ΜΕΚ, τον τύπο υπολογισμού της ιπποδύναμης, καθώς και τα χαρακτηριστικά των Ν/Α και turbo κινητήρων. Άρα, μάλλον χιούμορ κάνεις :s_wink

Η ροπή -που μάλλον εννοείς- δεν ανεβαίνει γραμμικά, και ειδικά στους σύγχρονους turbo κινητήρες είναι βασικότατο ζητούμενο να έχει μέγιστη τιμή ΠΟΛΥ νωρίς (~1500σαλ) και να έχει μορφή τραπεζίου με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο και υψηλότερο plateau (οροπέδιο) μέγιστης τιμής, ενώ παλιότερα ήταν πιο συχνά τριγωνική κατανομή (ή Poisson σε "ειδικές" περιπτώσεις τύπου Uno και Charrade :s_wacko ). Ακόμα και έτσι, η ιπποδύναμη συνεχίζει να αυξάνεται με κάποια "γραμμική" μορφή, αφού είναι γινόμενο επί των σαλ, οι οποίες είναι η τιμή του άξονα (χ).

Στο θέμα μας τώρα, οι βασικοί λόγοι περιορισμού της μέγιστης ροπής στις πρώτες σχέσεις έχουν να κάνουν με ομαλότερη συμπεριφορά (πιο "πολιτισμένη"), μείωση της καταπόνησης των λοιπών μηχανικών (οι απότομες και γρήγορες εναλλαγές ροπής σε ρουλεμάν, γρανάζια, πλανητικά κλπ μπορεί να οδηγήσουν σε πρόωρες φθορές και αστοχίες), και φυσικά αλλαγή της "προσωπικότητας" του αυτοκινήτου (αναλόγως του σε ποιο κοινό απευθύνεται).

π.χ. δεν θα παραξενευτώ αν αυτοί οι περιορισμοί ροπής/υπερπίεσης βγαίνουν στιγμιαία σε κάποιο Race/Corsa mode, ή αν ενεργοποιηθεί το launch control (υπάρχει ? δεν ξέρω....)