Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#473899
Κίκιζας . έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
@Ντίμη
:s_airkiss


Εδω να δεις τι σκονη...ριχνει...η 996 GT3 fl στο -ξεβρακωτο- EVO VIII RS... :whistlink:


στο Νιρμπουγκρινγκ τρωει ακομα παραπανω,ε και? 100 αλογα πανω,χαλι δρομος λογικο.

Στο δρομο εξω γινεται το αντιθετο με πολυ μεγαλυτερη διαφορα,οπου τα 100 αλογα εξατμιζονται απο το πολυ πιο σωστο συνολικα αυτοκινητο.
Τοσο ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ειναι το gt3 που ΔΕΝ ειναι φτιαγμενο για πιστα.
Πρεπει να μαθεις να ζεις με αυτο.

#iekdikisitisgyftias
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#473902
REALZEUS έγραψε:Δεν καταλαβαίνω πάντως το μπέρδεμα. Λογικό είναι ένα τετρακίνητο να βάζει κάτω την δύναμη καλύτερα σε στενό, ανηφορικό και γλιστερό στροφιλίκι και άρα να απομακρύνεται από φουρκέτα σε φουρκέτα. Το αντίστροφο θα συμβεί στην πίστα όπου η GT3 θα βρεθεί στο δικό της περιβάλλον.


αμα εισαι με παρωπιδες συν την ασχετοσυνη,δεν μπορεις να το καταλαβεις αυτο.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#473968
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
@Ντίμη
:s_airkiss


Εδω να δεις τι σκονη...ριχνει...η 996 GT3 fl στο -ξεβρακωτο- EVO VIII RS... :whistlink:


στο Νιρμπουγκρινγκ τρωει ακομα παραπανω,ε και?


Ε και? Πισωκινητο, πισωβαρο με το μοτερ να κρεμεται, με κατανομη για τα πανηγυρια και ριχνει καμμια 22αρα sec στο ring...Oταν το αλλο ειναι 4κουνα με λιγο υψηλοτερη ροπη και διαθεσιμη σε μεγαλυτερο ευρος. Το ιδιο και η ισχυς.

Οχι "ε, και?" Δεν ειναι και λιγο πραγμα.

dimviii έγραψε:100 αλογα πανω,χαλι δρομος λογικο.


"Λογικο" που τρωει 4+ sec στην σφιχτη πιστα 2,6χλμ Hockenheim short?

Πανω απο 1sec ανα χλμ? :help:

dimviii έγραψε:Στο δρομο εξω γινεται το αντιθετο με πολυ μεγαλυτερη διαφορα,οπου τα 100 αλογα εξατμιζονται απο το πολυ πιο σωστο συνολικα αυτοκινητο.


Ναι, στα λογια, στις ταβερνες, στις ατυπες κοντρες, σου πα μου πες και του πουλιου το πηδημα...
Καμμια ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ενδειξη εχουμε? Γιατι στις περισσοτερες πιστες και μαλιστα και σε σφιχτες με μικρες ευθειες, το Evo βλεπει με τα κυαλια την GT3.

Λες τελικα να τα παιρνουν απο την Porsche και τα Τζαπωνια που στο video τα κατουρησε ΟΛΑ? :lol:

dimviii έγραψε:Τοσο ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ειναι το gt3 που ΔΕΝ ειναι φτιαγμενο για πιστα.
Πρεπει να μαθεις να ζεις με αυτο.


Αστα να παν στο διαλο...Περα απο τα ενδεικτικα νουμερα σε πιστες που δεν λενε μπλα-μπλα στο περιπου :iconcool: , ακομα και τα Τζαπωνια στο video δεν μπορουν να πιστεψουν ποσο κουβας ειναι...

Να ξεκιναει τελευταιο στην σειρα εκκινησης, με πρωτο το EvoVII και να τα κατουραει ΟΛΑ για πλακα... :lipsealed:

Εντωμεταξυ, ποιο street legal ΞΑΝΑ-κραταει ρεκορ χρονου στο ring με 6:47.25 ? :omg:

#denkatapinetai metipota
#gargaresmeksidaki
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#473970
Κίκιζας . έγραψε:Ναι, στα λογια, στις ταβερνες, στις ατυπες κοντρες, σου πα μου πες και του πουλιου το πηδημα...
Καμμια ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ενδειξη εχουμε? Γιατι στις περισσοτερες πιστες και μαλιστα και σε σφιχτες με μικρες ευθειες, το Evo βλεπει με τα κυαλια την GT3.

Λες τελικα να τα παιρνουν απο την Porsche και τα Τζαπωνια που στο video τα κατουρησε ΟΛΑ? :lol:


Καταρχην τα βιντεακια του μπεστ μοτορινγκ ειναι αποκλειστικα για ασχετους σαν και εσενα.
Δευτερον,ακομα να καταλαβεις οτι η gt3 κερδιζει ΜΟΝΟ οταν εκμεταλευεται την παραπανω δυναμη στις ευθειες? Πουθενα δεν στριβει ταχυτερα,πουθενα δεν θα βγει απο καμπη με περισσοτερα χλμ,πουθενα δεν θα φρεναρει καλυτερα,απλα θα εκμεταλευθει την παραπανω ιπποδυναμη.
Ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβεις,ή κανεις τον τρελο?

Να μια περιπτωση χωρις ευθειες οπου αρπαζει τα κυαλια για να δει το -100 αλογα κιαι βαρυτερο εβο.


Κατουρημα μεσα στη Γερμανια σε οτιδηποτε γερμανικο με 100 αλογα κατω,ακομα και απο το εβο 6 (1999 παραγωγη)
κριμα που το πισταδορικο gt3 ,ειναι για πιστες με μεγαλες ευθειες. :(

στο 4,22 λεπτο.

http://www.youtube.com/watch?v=Z7f-Whfv7Ac
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#473996
dimviii έγραψε:
Καταρχην τα βιντεακια του μπεστ μοτορινγκ ειναι αποκλειστικα για ασχετους σαν και εσενα.


Tι μου λες? Οτι δειχνει να κατουραει τα Evo ειναι για ασχετους? :metalo:
Συνθηκες αγωνα, 1ο στην εκκινηση το Evo, τελευταια η GT3 (δεκα καροστες διαφορα σε μηκος...) εχοντας ενδιαμεσα και αλλα αυτοκινητα στην πιστα.
Και τα περασε ΟΛΑ απο πανω! :lipsealed:

Και αυτοι που τα οδηγουσαν πολυ ασχετοι ηταν... :whistlink:

Ακομα και εαν ειναι για ασχετους τα video του BM, ως μια ενδεικτικη βαση αναφορας τα εβαλα, αφου παρεθεσα και χρονους απο διαφορες πιστες.

Σιγουρα παντως πολυ πιο βασιμα ολα αυτα, απο την δικη σου αποκλειστικη παραφιλολογια...

dimviii έγραψε: Δευτερον,ακομα να καταλαβεις οτι η gt3 κερδιζει ΜΟΝΟ οταν εκμεταλευεται την παραπανω δυναμη στις ευθειες? Πουθενα δεν στριβει ταχυτερα,πουθενα δεν θα βγει απο καμπη με περισσοτερα χλμ,πουθενα δεν θα φρεναρει καλυτερα,απλα θα εκμεταλευθει την παραπανω ιπποδυναμη.
Ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβεις,ή κανεις τον τρελο?


Αν ισχυε αυτο, δεν θα εριχνε +4 sec στην "κοντη" διαμορφωση του Χοκενχαιμ...
Νουμερα αδιαμφισβητητα απεναντι στα δικα σου λεγομενα...


dimviii έγραψε: Να μια περιπτωση χωρις ευθειες οπου αρπαζει τα κυαλια για να δει το -100 αλογα κιαι βαρυτερο εβο.




Σωστα, βρηκες ΜΙΑ περιπτωση, -απεναντι σε 2-3 χρονομετρημενα παραδειγματα αλλα και Video ΤΣΟΝΤΑ- σε αυτοσχεδια διαδρομη που κουτρουβαλαει αναμεσα σε γαρμπιλια και χοροπηδαει μετα απο ανηφορικο χασιμο... :lol: Μεγαλη επιτυχια! Λες και εγω τοσες δημοσιευσεις τωρα, αρνηθηκα οτι σε τετοιες διαδρομες -που απεχουν μακραν απο αυτο που λεμε πιστα- δεν θα εχει προβαδισμα το Evo... :whistlink:

Εχεις μηπως κανενα αλλο Video με λασπονερα σε πιστα και καμμια GΤ3 με σλικ να χανει απο Evo με βροχινα? :lol:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#474026
dimviii έγραψε:
Καταρχην τα βιντεακια του μπεστ μοτορινγκ ειναι αποκλειστικα για ασχετους σαν και εσενα.


Να ζητησω να το δικαιολογησεις αυτο; Εχουν συμφερον να προβαλλουν το πορσε; Ειναι ασχετοι οι οδηγοι (δυσκολο); Ακαταλληλο το περιβαλλον;
Άβαταρ μέλους
By dstou
#474032 To ότι το κάθε μπεστ μότορινγ έχει με τα χίλια συμφέρον να εκθειάζει την κάθε Πόρσε που θα πέσει στα χέρια του έναντι ενός σχεδόν ανύπαρκτου και περίπου με μηδενικό βεληνεκές έξω από την Ιαπωνία μπραντ το καταλαβαίνεις ή χρειάζεται επιπλέον εξήγηση? Τα κλικ και τα λάηκ που θα πέσουν από τη μαρίδα μήπως χρειάζονται επεξήγηση και αυτά? Οι 'αποκλειστικότητες', οι προσκλήσεις για 'σπέσιαλ ηβέντς' και οι βόλτες με οδηγούς αγώνων που μπορεί να δώσει ο μεν κατασκευαστής έναντι του άλλου χρειάζονται και αυτά περεταίρω ερμηνεία?
Οι διαφημίσεις που θα πέσουν, από τις οποίες θα επωφεληθεί και το μέσο (εσύσωλήνας) και ο φορέας διοργάνωσης του βιντεακίου, εδώ το μπεστ μότορινγκ, προαναγγέλουν από μόνα τους το σύνηθες αποτέλεσμα-συμπέρασμα του βίδεο?
Ή όχι, τα πάντα είναι ανοιχτά και the best wins? Αναλογίσου αυτά πρώτα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474046
Κίκιζας . έγραψε: saxlamres


Παρτο και ακριβως οπως σου το λεω στο 12,50 και 15 λεπτο απο Γερμανους δημοσιογραφους και οδηγους αγωνων.Η gt3 κερδιζει γιατι βγαζει πολλα παραπανω χλμ στις ευθειες.
Δες το απο το 12,12 λεπτο,θα σε βοηθησει με πολυ απλα λογακια να καταλαβεις αυτο που δεν εχεις καταλαβει τοσα χρονια,αναμασωντας τις σαχλαμαρες που βρισκεις στο νετ.

http://www.youtube.com/watch?v=sgHzoeHrKCc

οσο θα μενει το μοτερ βιδωμενο στην πισω πινακιδα,τετοια ρεζιλικια θα ειναι ο κανονας.Προσπαθησε να νιωσεις,γιατι κανενας κατασκευαστης δεν υιοθετει αυτην την λυση.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 14 Ιαν 2018, 13:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474047
xenos έγραψε:
dimviii έγραψε:
Καταρχην τα βιντεακια του μπεστ μοτορινγκ ειναι αποκλειστικα για ασχετους σαν και εσενα.


Να ζητησω να το δικαιολογησεις αυτο; Εχουν συμφερον να προβαλλουν το πορσε; Ειναι ασχετοι οι οδηγοι (δυσκολο); Ακαταλληλο το περιβαλλον;


τα αποτελεσματα που βγαζουν παρα πολλες φορες δεν στεκουν.Δεν γινεται εβο gsr να γυρναει ταχυτερα απο ιδιας ιπποδυναμης εβο με -80 κιλα εκδοση rs δλδ.
Δεν γινεται να στριβουν παραλληλα σε ΚΑΘΕ βιντεακι σχεδον ολα τα αυτοκινητα σε πολλα Κ και εσυ να προσπαθεις να βγαλεις συμπερασματα απο γυρολογια/χρονους κλπ
δεν γινεται να οδηγουν διαφορετικοι οδηγοι το καθε αυτοκινητο,και εσυ να ψαχνεις παλι χρονους.
Η διαδικασια μπαζει απο παντου.Ειναι γενικως ενα πιασαρικο καναλι ,που κοιταει να κανει ντορο,και να βγαλει φραγκακια.
Σε διαφορετικα επεισοδια θα δεις μια το ιμπρεζα ταχυτερο,μια το εβο,μια απλο στι να ειναι ταχυτερο απο spec-c,γενικα οτι να ναι.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#474086
dstou έγραψε:To ότι το κάθε μπεστ μότορινγ έχει με τα χίλια συμφέρον να εκθειάζει την κάθε Πόρσε που θα πέσει στα χέρια του έναντι ενός σχεδόν ανύπαρκτου και περίπου με μηδενικό βεληνεκές έξω από την Ιαπωνία μπραντ το καταλαβαίνεις ή χρειάζεται επιπλέον εξήγηση? Τα κλικ και τα λάηκ που θα πέσουν από τη μαρίδα μήπως χρειάζονται επεξήγηση και αυτά? Οι 'αποκλειστικότητες', οι προσκλήσεις για 'σπέσιαλ ηβέντς' και οι βόλτες με οδηγούς αγώνων που μπορεί να δώσει ο μεν κατασκευαστής έναντι του άλλου χρειάζονται και αυτά περεταίρω ερμηνεία?
Οι διαφημίσεις που θα πέσουν, από τις οποίες θα επωφεληθεί και το μέσο (εσύσωλήνας) και ο φορέας διοργάνωσης του βιντεακίου, εδώ το μπεστ μότορινγκ, προαναγγέλουν από μόνα τους το σύνηθες αποτέλεσμα-συμπέρασμα του βίδεο?
Ή όχι, τα πάντα είναι ανοιχτά και the best wins? Αναλογίσου αυτά πρώτα.


Με αυτη τη λογικη κανενα μεσο/δημοσιογραφος δεν ηταν/ειναι/θα ειναι ποτε εγκυρο. Αρα απο που αντλουμε πληροφορια γι αυτο το συγκεκριμενο παραδειγμα πχ;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474097
xenos έγραψε:
Με αυτη τη λογικη κανενα μεσο/δημοσιογραφος δεν ηταν/ειναι/θα ειναι ποτε εγκυρο. Αρα απο που αντλουμε πληροφορια γι αυτο το συγκεκριμενο παραδειγμα πχ;


θελει προσεκτικη επιλογη στο τι διαβαζεις απο που κλπ.Eκει εξω υπαρχει ασχετοσυνη με τους τονους,συμφεροντα,διαπλοκες,προσωπικα κολληματα/προτιμησεις κλπ
Για το συγκεκριμενο καναλι που μιλαμε δεν υπαρχει αμφιβολια,οταν ενα lancer 2005 wrc χανει σε στροφοδιαδρομη απο honda s 2000.
βεβαια ο Κικιζας μπορει και να το πιστεψει,αφου το ειδε στο ιντερνετ.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#474110
dimviii έγραψε:
xenos έγραψε:
Με αυτη τη λογικη κανενα μεσο/δημοσιογραφος δεν ηταν/ειναι/θα ειναι ποτε εγκυρο. Αρα απο που αντλουμε πληροφορια γι αυτο το συγκεκριμενο παραδειγμα πχ;


θελει προσεκτικη επιλογη στο τι διαβαζεις απο που κλπ.Eκει εξω υπαρχει ασχετοσυνη με τους τονους,συμφεροντα,διαπλοκες,προσωπικα κολληματα/προτιμησεις κλπ
Για το συγκεκριμενο καναλι που μιλαμε δεν υπαρχει αμφιβολια,οταν ενα lancer 2005 wrc χανει σε στροφοδιαδρομη απο honda s 2000.
βεβαια ο Κικιζας μπορει και να το πιστεψει,αφου το ειδε στο ιντερνετ.


Δημήτρη στη συγκεκριμένη διαδρομή που αναφέρεσαι το WRC είχε χωμάτινη ανάρτηση κι ελαστικά και το έφεραν κατευθείαν από ειδική... Tα S που δοκιμάζουν στο BM είναι εξελιγμένα ακριβώς για εκεί, ελαφρύτερα και με παρόμοια δύναμη. Οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση φαντάζει ρεαλιστικό, ενώ το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό πιθανώς με άλλο σετάπ του αγωνιστηκού. (Γενικώς στη συγκεκριμένη διαδρομή τα πηγαίνουν καλύτερα κάτι Σ και ΡΧ7 αρκουδιασμένα και σώβρακα από Evo, Sti, GTR κτλ).
Άβαταρ μέλους
By dstou
#474111




dimviii wrote:


xenos wrote:

Με αυτη τη λογικη κανενα μεσο/δημοσιογραφος δεν ηταν/ειναι/θα ειναι ποτε εγκυρο. Αρα απο που αντλουμε πληροφορια γι αυτο το συγκεκριμενο παραδειγμα πχ;

θελει προσεκτικη επιλογη στο τι διαβαζεις απο που κλπ.Eκει εξω υπαρχει ασχετοσυνη με τους τονους,συμφεροντα,διαπλοκες,προσωπικα κολληματα/προτιμησεις κλπ
Για το συγκεκριμενο καναλι που μιλαμε δεν υπαρχει αμφιβολια,οταν ενα lancer 2005 wrc χανει σε στροφοδιαδρομη απο honda s 2000.
βεβαια ο Κικιζας μπορει και να το πιστεψει,αφου το ειδε στο ιντερνετ.




Ακριβώς.
Θέλει πολύ προσοχή, ικανότητα να διαβάζεις πίσω από τις γραμμές, και διασταύρωση των λεγόμενων. Το εκάστοτε διακύβευμα είναι σε ορισμένες περιπτώσεις αρκετά υψηλό. Ένα θάψιμο σε ένα μεγάλο όνομα της αγοράς μπορεί να αποκλείσει το κανάλι/πρωκτοφυλλάδα/δμοσιογράφο/σιτε από προσκλήσεις σε μελλοντικά ηβέντς, 'αποκλειστικότητες' κ.ο.κ., άρα μειωμένα έσοδα, ακόμα και περιθωριοποίηση. Χώρια τα κολήμματα του μυαλού, είτε του συντάκτη, είτε του κοινού που βγαίνουν στο κείμενο γιατί απλά τα χούγια δεν μπορούν να κρυφτούν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474114
Miatakias έγραψε:
dimviii έγραψε:
xenos έγραψε:
Με αυτη τη λογικη κανενα μεσο/δημοσιογραφος δεν ηταν/ειναι/θα ειναι ποτε εγκυρο. Αρα απο που αντλουμε πληροφορια γι αυτο το συγκεκριμενο παραδειγμα πχ;


θελει προσεκτικη επιλογη στο τι διαβαζεις απο που κλπ.Eκει εξω υπαρχει ασχετοσυνη με τους τονους,συμφεροντα,διαπλοκες,προσωπικα κολληματα/προτιμησεις κλπ
Για το συγκεκριμενο καναλι που μιλαμε δεν υπαρχει αμφιβολια,οταν ενα lancer 2005 wrc χανει σε στροφοδιαδρομη απο honda s 2000.
βεβαια ο Κικιζας μπορει και να το πιστεψει,αφου το ειδε στο ιντερνετ.


Δημήτρη στη συγκεκριμένη διαδρομή που αναφέρεσαι το WRC είχε χωμάτινη ανάρτηση κι ελαστικά και το έφεραν κατευθείαν από ειδική... Tα S που δοκιμάζουν στο BM είναι εξελιγμένα ακριβώς για εκεί, ελαφρύτερα και με παρόμοια δύναμη. Οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση φαντάζει ρεαλιστικό, ενώ το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό πιθανώς με άλλο σετάπ του αγωνιστηκού. (Γενικώς στη συγκεκριμένη διαδρομή τα πηγαίνουν καλύτερα κάτι Σ και ΡΧ7 αρκουδιασμένα και σώβρακα από Evo, Sti, GTR κτλ).


αυτο ακριβως δειχνει τη σοβαροτητα του συγκεκριμενου καναλιου,οτι να ναι, αρκει να κανουμε φραμπαλα,να κερδισουμε κλικς,να συζητηθει κλπ.