Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#452577 Εγώ δεν κατάλαβα γιατί αποκλείστηκαν τα πισωκίνητα, που μπορείς να τα χαρείς πηγαίνοντας και μέχρι το περίπτερο. Είχα τετρακίνητο rally special (Mazda 323) και το χαιρόμουν σε πολύ ειδικές στιγμές. Σε αντίθεση με το Miata που ήταν παιδική χαρά.
Αν ήμουν στη δική σου φάση, θα προτιμούσα ένα κομπρεσοράτο S2000 από φτερούγα.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#452587
markvag έγραψε:Συνάδελφος που το έχει το στούκαρε γιατί πάτησε τέρμα γκάζι απότομα, έστειλε η |λογοκρισία| το χάλντεξ ροπή πίσω και έφαγε μια σφαλιάρα που ήταν όλη δική του. 1500 ζημιά (φαναρτζή) το S3, ούτε ξέρω πόσα το παρκαρισμένο Almera πάνω στο οποίο έπεσε... Με όλα τα ηλεκτρονικά on. Και κάτι αντίστοιχο ξανάκανε (χωρίς συνέπειες αυτή τη φορά) όταν με πήγε μία φορά μία βόλτα. Από τότε παγιώθηκε η αντιπάθειά μου για 4κινήσεις με χάλντεξ... Εκτός αν είναι πισωκίνητο το αμάξι και το χάλντεξ στέλνει μπροστά...

Μαρκο with all due respect* αυτο που σου εχει μεταφερει ο φιλος σου απλα δεν ισχυει...Σαφως δεν εχει την ρυθμισιμοτητα ενος Evo, αλλα μετα απο 200Κ χλμ με Haldex σου λεω με βεβαιοτητα οτι αυτο που περιγραφεις απλα δεν υφισταται..αντιθετα μπορω να σου πω οτι κατουραει οτιδηποτε δικινητο (παρομοιων επιδοσεων-μην αρχισουμε μα τα πορσικα κτλ) σε δημοσιο δρομο.
Κοινως οπως σου λεει και ο Busso, μαλλον ο δικο σου ειναι μεγιστη κουλομαρια...




* Σε σενα οχι σε αυτον :iconcool: :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#452589
Zeus έγραψε:
markvag έγραψε:Συνάδελφος που το έχει το στούκαρε γιατί πάτησε τέρμα γκάζι απότομα, έστειλε η |λογοκρισία| το χάλντεξ ροπή πίσω και έφαγε μια σφαλιάρα που ήταν όλη δική του. 1500 ζημιά (φαναρτζή) το S3, ούτε ξέρω πόσα το παρκαρισμένο Almera πάνω στο οποίο έπεσε... Με όλα τα ηλεκτρονικά on. Και κάτι αντίστοιχο ξανάκανε (χωρίς συνέπειες αυτή τη φορά) όταν με πήγε μία φορά μία βόλτα. Από τότε παγιώθηκε η αντιπάθειά μου για 4κινήσεις με χάλντεξ... Εκτός αν είναι πισωκίνητο το αμάξι και το χάλντεξ στέλνει μπροστά...

Μαρκο with all due respect* αυτο που σου εχει μεταφερει ο φιλος σου απλα δεν ισχυει...Σαφως δεν εχει την ρυθμισιμοτητα ενος Evo, αλλα μετα απο 200Κ χλμ με Haldex σου λεω με βεβαιοτητα οτι αυτο που περιγραφεις απλα δεν υφισταται..αντιθετα μπορω να σου πω οτι κατουραει οτιδηποτε δικινητο (παρομοιων επιδοσεων-μην αρχισουμε μα τα πορσικα κτλ) σε δημοσιο δρομο.
Κοινως οπως σου λεει και ο Busso, μαλλον ο δικο σου ειναι μεγιστη κουλομαρια...




* Σε σενα οχι σε αυτον :iconcool: :lol:


Πιθανώς, απλά είδα κάτι αντίστοιχο και ως επιβάτης... Δεν μου το έδωσε να το δοκιμάσω για να έχω και ίδια άποψη... :innocent: Ξέρεις, for science... :innocent: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#452957
Dimsabas έγραψε:Είχα τετρακίνητο rally special (Mazda 323)


Πάντα με ιντρίγκαρε αυτό το αυτοκίνητο. Είναι εύκολο να γράψεις δυο λόγια στο Mazda topic?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#453156
Άβαταρ μέλους
By markvag
#453324 Άντε, με γειά! :twisted: :inlove: :innocent:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#458618 ότι λεει ο κατασκευαστης στο βιβλιαρακι σου.Εαν μπαινεις συχνα πιστα καντο συχνοτερα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#461028 Ένα ωραίο βίντεο για το πως λειτουργεί το S-AWC, παίζει να το έχω δει πάνω από 10 φορές...

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#472136
REALZEUS έγραψε:Θέλω σχόλιο Ντίμη για αυτό το άρθρο: http://www.4troxoi.gr/odigoyme/eidikes- ... cer-evo-vi

:shifty:


μου λεει να διαγραψω τα cookies μου :x