dimviii έγραψε:Kikizas classic,δεν ξερει τι του γινεται,εχει γνωμη για τα παντα.
Αλιμονο, ο εμπειρος παντογνωστης, ο καφτης της ασφαλτου, ο τρομοκρατης της κοντρας εισαι εσυ...
dimviii έγραψε:επιγραμματικα απαντησεις στις κυριωτερες σαχλαμαρες που εχεις γραψει,δεν μπορω σε ολες,θα πρεπει να γραφω μεχρι αυριο.
καταρχην σε προηγουμενο ποστ ειχες αναφερει οτι η τουρμπο 911 ειναι ταχυτερη απο την gt3 στον δρομο, ΛΑΘΟΣ ανεπιτρεπτο για Πορσιστι,αλλα ειναι δικαιολογημενο γιατι δεν εχεις παρει μυρωδια τιποτα απο πορσε.
θα μου πεις εαν καταλαβαινες γιατι η gt3 ειναι πιο γρηγορη στο δρομο απο turbo,θα καταλαβαινες και γιατι στο δρομο ειναι ταχυτερο ενα εβο απο μια gt3.Οποτε δεν μπορω να εχω μεγαλες απαιτησεις.
Ειναι πως αντιλαμβανεται τις λεξεις ο καθενας. Προφανεστατα η Turbo ειναι γρηγοροτερη στην πλειοψηφια των ΔΗΜΟΣΙΩΝ δρομων απο μια αντιστοιχης γενιας GT3.
Ποιος εχει παρει μυρωδια και ποιος γνωριζει τα μοντελα της Pοrsche, τι προσφερει το καθενα, ειναι προφανες.
Η GT3 ειναι σε σχεση με την καθε αντιστοιχη γενια Turbo, πιο γρηγορη σε ΠΙΣΤΑ, σε δρομο ΧΑΛΙ (χαλί , οχι χάλι... ).
dimviii έγραψε:παμε στο βιντεακι που εβαλες ολο χαρα απο πιστα για να μας δειξεις οτι η gt3 ειναι καλη και γληγορη,και δεν εχει κανενα θεμα.
Στο βιντεακι που εβαλες στο τελος εχει ολες τις μαξ ταχυτητες που επιασαν τα υπο δοκιμη μοδελα.
Η gt3 επιασε 25-30 χλμ/ωρα παραπανω στην ευθεια απο τα εβο-στι.
Η διαφορα αυτη ειναι οσο εαν τρεξω εγω Μεγαρα και ενα νορμαλ ραλλυ 1,3 με τα 100 αλογα.Τοση διαφορα θα εχουμε στο τελος της ευθειας.Φυσικα εσυ απο αυτο το βιντεακι καταλαβες οτι η gt3 ειναι μια χαρα στημενη με τα 30 χλμ/ωρα παραπανω στην ευθεια.
καταλαβες γιατι εισαι ασχετος και θα μεινεις για παντα ασχετος?
Γιατι αδυνατεις να κατανοησεις τι βλεπεις.
Χεστηκε η φοραδα στο αλωνι...Αναφερεις ΜΟΝΟ μια παραμετρο και κανεις γαργαρα ολα τα υπολοιπα...
Ξεκινησε η GT3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ στην σειρα εκκινησης ή δεν ξεκινησε? (10 καροτσες πισω? κανε εσυ τους υπολογισμους, ξερεις απο καροτσες...)
Ειχε να φαει ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ, ολη την κινηση του αγωνα, ΕΞΙ αυτοκινητα να προσπερασει, σε 5 γυρους?
Ενταξει, πες τωρα για Μεγαρα και rally, οπως μιλανε τα πιτσιρικια με τα υπερατου...
dimviii έγραψε:για την αξιοπιστια του συγκεκριμενου καναλιου που αρνεισαι να αποδεχθεις οτι ειναι σαχλες,σου εβαλα βιντεο οπου το nsx-r ειναι ταχυτερο απο 997 gt3,ενω στο δικο σου βιντεο χανει 2,5 δευτερα απο προηγουμενης γενιας 996 gt3.
κατι δεν παει καλα δεν νομιζεις?
Οπως ειδες το καναλι αυτο ειναι για ασχετους,οπως σου εγραψα και σε προηγουμενο ποστ.
Ειναι αλλοι οι οδηγοι σε καθε περιπτωση...Ο Kurosawa πχ που οδηγουσε την 996 GT3 θεωρειται ανωτερος απο τον Hattori με την 997 GT3.
Yπαρχουν διαφορετικες παραμετροι σε καθε διαφορετικο αγωνα, σε καθε διαφορετικο Video.
Μιλας ομως για αλλο αυτοκινητο, αλλη μερα με αλλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος-πιστας, αλλους οδηγους, αλλο συνολο αυτοκινητων στον αγωνα.
Εδω μιλαμε για GT3 vs Εvo. Τα περισσοτερα video ειτε του BM ειτε αλλα, ειτε χρονομετρημενα ντοκουμεντα, ειναι ξεκαθαρα.
Η ουσια δεν αλλαζει. Η GT3 μπορει να ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το ιδιο ή και πιο αποτελεσματικη, πιο γρηγορη απο ενα αντιστοιχης γενιας Evo, στην πλειοψηφια των πιστων, ειτε κανονικες, ειτε και πιο σφιχτες. Οχι ομως σχεδον τυπου autocross, οπως του Motorvision.
dimviii έγραψε:στο βιντεακι που σου εβαλα απο Γερμανους οδηγους αγωνων και δημοσιογραφους,στο ειπαν καθαρα που κερδιζει μια gt3 ενα εβο και γιατι.Οπως σου ειχα πει ,κερδιζει αποκλειστικα και ΜΟΝΟ απο τις ευθειες,σε οποιαδηποτε καμπη θα ειναι αργοτερη.Το εκανες γαργαρα,παροτι τετοιες παραδοχες σπανιζουν στον δημοσιογραφικο αυτοκινητιστικο τυπο.
Για την συγκεκριμενη αυτοσχεδια διαδρομη μιλησαν, που επαιζαν κυριως με 2α στο κιβωτιο, με γαρμπιλια στο εσωτερικο καποιας στροφης, αποτομες υψομετρικες εναλλαγες και χασιματα.
Στο ειπα και πριν, σου εθεσα και παραδειγμα, αδυνατεις να το καταλαβεις...
Μηπως να βαζαμε την GT3 -με αναρτηση τραπεζαρια σε σχεση με του Evo- με σλικ να κανει το autocross, και το Εvo με χωματινα?
Για τις ευθειες εννοουσαν κυριως το ring, αλλα εγω δεν σου ανεφερα εδω τετοιο παραδειγμα.
Την κοντη εκδοση του Χοκενχαιμ σου εθεσα ως παραδειγμα, την οποια εχεις κανει ΓΑΡΓΑΡΑ!
dimviii έγραψε:Η αλλη σαχλα οτι ειναι πολυ κλειστη η πιστα με χασιματα κλπ δεν καταλαβαινω που ενοχλει το ελαφρυτερο δικινητο καθαροαιμο πορσε που εχει εξελιχθει απο τον Ρερλ μεσα σε πιστες.
Που να καταλαβεις, αμα καταλαβαινες δεν θα χρειαζοταν να σου εξηγω καθε τρεις και λιγο οτι το καθαροαιμο δικινητο, που εχει στηθει σε ΠΙΣΤΑ, οποιο και αν ειναι αυτο, θα υπολειπεται στην διαδρομη..."κουτρουβαλα", σαν του motorvision.
dimviii έγραψε:Δεν εχει κανενα πλεονεκτημα ενα εβο μεσα εκει.Ουτε δυνατοτερο ειναι,ουτε ελαφρυτερο,ουτε βρεγμενη ηταν η πιστα.
Tιποτα καλε, κανενα...Δεν ειναι αναγκη να ειναι βρεγμενη. Και ετσι με τις αποτομες υψομετρικες εναλλαγες, γαρμπιλια και συνεχομενα σφιχτα εσακια με χασιματα, σχεδον συνεχομενα με δευτερα στο κιβωτιο, καμμια αναρτηση σεταρισμενη για πιστα δεν μπορει να λειτουργησει στον βελτιστο βαθμο για το αυτοκινητο.
dimviii έγραψε:Τετοιες χαραξεις υπαρχουν ΠΑΝΤΟΥ στον δημοσιο δρομο.
μεγαλο ζορι παντως η gt3 αμα δεν εχει ευθεια να βγαλει 20-30 χλμ/ωρα παραπανω να καθαρισει την μπουγαδα.
Σαν του Motorvision? Φυσικα! Να δεις καθε μερα και εγω, χοροπηδαω σε χασιματα, στριβω σε τρια συνεχομενα εσακια ΜΟΝΟ με 2ερα και ενδιαμεσα στο εσωτερικο στροφης εχει γαρμπιλια, αλλα ταυτοχρονα δεν βλεπω υψομετρικα την επομενη στροφη και ολα αυτα σε μια αυτοσχεδια διαδρομη με πλατος δρομου για ενα αυτοκινητο...
Στην Πεντελη αραγε, στο Σουνιο? Που?
dimviii έγραψε:την αλλη σαχλα που εγραψες οτι δεν εχω οδηγησει σκαραβαιους απο που την συμπερανες?
δεν εχεις ιδεα ουτε ποσους εχω οδηγησει,ουτε ποσες φορες,ουτε σε ποιες πιστες.Για αυτο καλο ειναι να μην βγαζεις συμπερασματα. Παντα μιλαω για δικες μου εμπειριες,και οχι για το τι διαβασα στο ιντερνετ,οπως κανεις εσυ.
Απο τα μαργαριταρια που γραφεις...Ευτυχως που δεν σε εχει ακουσει κανενας σοβαρος οδηγος αγωνων... (Ελληνας, γιατι ξενος θα εκλαιγε απο τα γελια...)
Πιθανοτατα οτι και να εχεις οδηγησει, ειτε καποια ταλαιπωρη παλαια 911, που ετσι κι αλλιως ηταν δυσκολη στο οριο να οδηγηθει πραγματικα γρηγορα, ειτε εποχης της 996 και επειτα -που ηταν ουσιαστικα αρκετα συγχρονη για να οδηγηθει γρηγορα απο καποιον που δεν ειναι απαραιτητα οδηγος αγωνων- , μονο με το κολλημα και τις εμμονες που εχεις, αδυνατεις να μπεις στην διαδικασια να επικοινωνησεις ακομπλεξαριστα με τις δυνατοτητες της...
Τωρα τα περι ιντερνετ που λες για εμενα, ειναι αναμασημενη κασσετα...Εχω γραψει συγκεριμενα που και πως, δεν κρυβομαι πισω απο πληκτρολογια. Εχω βρεθει διπλα σε επαγγελματιες ξενους οδηγους αγωνων αλλα και κορυφαιους Ελληνες.
Δεν βγαζω συμπερασματα απο κοντριλικια στο περιπου, με μισοφτιαγμενα-σκαλισμενα και οτι να ναι αυτοκινητα. Με τον μπαμπη τον σουγια και το Φωντα τον λεπιδα...
dimviii έγραψε:Και αυτα που γραφω, μπορω να τα υποστηριξω και στην πραξη οποτε θελεις.
Πως να τα υποστηριξεις? Κλεβοντας εκκλησιες με σκαλισμενη φτερουγα 380ps στα 1420κιλα?
Με απλες, entry level εκδοσεις 911, δικινητες? Να υπερεχεις ΚΑΙ στα κιλα/ιππο, αλλα και στην 4κινηση vs πισωκινηση?
Η πιο δικαια συγκριση ειναι με την παρομοιας εποχης 996 Τurbo (στοκ) με 420ps στα 1580κιλα.
Γιατι στοκ EvoViii δεν την βλεπει την Turbo -σε καθε ειδους πιστα, μετρια, σφιχτη...- ουτε μετα απο εβδομαδες...