Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#474318
dimviii έγραψε:Kikizas classic,δεν ξερει τι του γινεται,εχει γνωμη για τα παντα.


Αλιμονο, ο εμπειρος παντογνωστης, ο καφτης της ασφαλτου, ο τρομοκρατης της κοντρας εισαι εσυ... :inlove:

dimviii έγραψε:επιγραμματικα απαντησεις στις κυριωτερες σαχλαμαρες που εχεις γραψει,δεν μπορω σε ολες,θα πρεπει να γραφω μεχρι αυριο.

καταρχην σε προηγουμενο ποστ ειχες αναφερει οτι η τουρμπο 911 ειναι ταχυτερη απο την gt3 στον δρομο, ΛΑΘΟΣ ανεπιτρεπτο για Πορσιστι,αλλα ειναι δικαιολογημενο γιατι δεν εχεις παρει μυρωδια τιποτα απο πορσε.
θα μου πεις εαν καταλαβαινες γιατι η gt3 ειναι πιο γρηγορη στο δρομο απο turbo,θα καταλαβαινες και γιατι στο δρομο ειναι ταχυτερο ενα εβο απο μια gt3.Οποτε δεν μπορω να εχω μεγαλες απαιτησεις.


Ειναι πως αντιλαμβανεται τις λεξεις ο καθενας. Προφανεστατα η Turbo ειναι γρηγοροτερη στην πλειοψηφια των ΔΗΜΟΣΙΩΝ δρομων απο μια αντιστοιχης γενιας GT3.
Ποιος εχει παρει μυρωδια και ποιος γνωριζει τα μοντελα της Pοrsche, τι προσφερει το καθενα, ειναι προφανες.
Η GT3 ειναι σε σχεση με την καθε αντιστοιχη γενια Turbo, πιο γρηγορη σε ΠΙΣΤΑ, σε δρομο ΧΑΛΙ (χαλί , οχι χάλι... :lol: ).

dimviii έγραψε:παμε στο βιντεακι που εβαλες ολο χαρα απο πιστα για να μας δειξεις οτι η gt3 ειναι καλη και γληγορη,και δεν εχει κανενα θεμα.
Στο βιντεακι που εβαλες στο τελος εχει ολες τις μαξ ταχυτητες που επιασαν τα υπο δοκιμη μοδελα.
Η gt3 επιασε 25-30 χλμ/ωρα παραπανω στην ευθεια απο τα εβο-στι.
Η διαφορα αυτη ειναι οσο εαν τρεξω εγω Μεγαρα και ενα νορμαλ ραλλυ 1,3 με τα 100 αλογα.Τοση διαφορα θα εχουμε στο τελος της ευθειας.Φυσικα εσυ απο αυτο το βιντεακι καταλαβες οτι η gt3 ειναι μια χαρα στημενη με τα 30 χλμ/ωρα παραπανω στην ευθεια.
καταλαβες γιατι εισαι ασχετος και θα μεινεις για παντα ασχετος?
Γιατι αδυνατεις να κατανοησεις τι βλεπεις.


Χεστηκε η φοραδα στο αλωνι...Αναφερεις ΜΟΝΟ μια παραμετρο και κανεις γαργαρα ολα τα υπολοιπα...

Ξεκινησε η GT3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ στην σειρα εκκινησης ή δεν ξεκινησε? (10 καροτσες πισω? κανε εσυ τους υπολογισμους, ξερεις απο καροτσες...)

Ειχε να φαει ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ, ολη την κινηση του αγωνα, ΕΞΙ αυτοκινητα να προσπερασει, σε 5 γυρους?

Ενταξει, πες τωρα για Μεγαρα και rally, οπως μιλανε τα πιτσιρικια με τα υπερατου...

dimviii έγραψε:για την αξιοπιστια του συγκεκριμενου καναλιου που αρνεισαι να αποδεχθεις οτι ειναι σαχλες,σου εβαλα βιντεο οπου το nsx-r ειναι ταχυτερο απο 997 gt3,ενω στο δικο σου βιντεο χανει 2,5 δευτερα απο προηγουμενης γενιας 996 gt3.
κατι δεν παει καλα δεν νομιζεις?
Οπως ειδες το καναλι αυτο ειναι για ασχετους,οπως σου εγραψα και σε προηγουμενο ποστ.


Ειναι αλλοι οι οδηγοι σε καθε περιπτωση...Ο Kurosawa πχ που οδηγουσε την 996 GT3 θεωρειται ανωτερος απο τον Hattori με την 997 GT3.
Yπαρχουν διαφορετικες παραμετροι σε καθε διαφορετικο αγωνα, σε καθε διαφορετικο Video.
Μιλας ομως για αλλο αυτοκινητο, αλλη μερα με αλλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος-πιστας, αλλους οδηγους, αλλο συνολο αυτοκινητων στον αγωνα.

Εδω μιλαμε για GT3 vs Εvo. Τα περισσοτερα video ειτε του BM ειτε αλλα, ειτε χρονομετρημενα ντοκουμεντα, ειναι ξεκαθαρα.

Η ουσια δεν αλλαζει. Η GT3 μπορει να ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το ιδιο ή και πιο αποτελεσματικη, πιο γρηγορη απο ενα αντιστοιχης γενιας Evo, στην πλειοψηφια των πιστων, ειτε κανονικες, ειτε και πιο σφιχτες. Οχι ομως σχεδον τυπου autocross, οπως του Motorvision.

dimviii έγραψε:στο βιντεακι που σου εβαλα απο Γερμανους οδηγους αγωνων και δημοσιογραφους,στο ειπαν καθαρα που κερδιζει μια gt3 ενα εβο και γιατι.Οπως σου ειχα πει ,κερδιζει αποκλειστικα και ΜΟΝΟ απο τις ευθειες,σε οποιαδηποτε καμπη θα ειναι αργοτερη.Το εκανες γαργαρα,παροτι τετοιες παραδοχες σπανιζουν στον δημοσιογραφικο αυτοκινητιστικο τυπο.


Για την συγκεκριμενη αυτοσχεδια διαδρομη μιλησαν, που επαιζαν κυριως με 2α στο κιβωτιο, με γαρμπιλια στο εσωτερικο καποιας στροφης, αποτομες υψομετρικες εναλλαγες και χασιματα.
Στο ειπα και πριν, σου εθεσα και παραδειγμα, αδυνατεις να το καταλαβεις...
Μηπως να βαζαμε την GT3 -με αναρτηση τραπεζαρια σε σχεση με του Evo- με σλικ να κανει το autocross, και το Εvo με χωματινα?

Για τις ευθειες εννοουσαν κυριως το ring, αλλα εγω δεν σου ανεφερα εδω τετοιο παραδειγμα.

Την κοντη εκδοση του Χοκενχαιμ σου εθεσα ως παραδειγμα, την οποια εχεις κανει ΓΑΡΓΑΡΑ!


dimviii έγραψε:Η αλλη σαχλα οτι ειναι πολυ κλειστη η πιστα με χασιματα κλπ δεν καταλαβαινω που ενοχλει το ελαφρυτερο δικινητο καθαροαιμο πορσε που εχει εξελιχθει απο τον Ρερλ μεσα σε πιστες.


Που να καταλαβεις, αμα καταλαβαινες δεν θα χρειαζοταν να σου εξηγω καθε τρεις και λιγο οτι το καθαροαιμο δικινητο, που εχει στηθει σε ΠΙΣΤΑ, οποιο και αν ειναι αυτο, θα υπολειπεται στην διαδρομη..."κουτρουβαλα", σαν του motorvision.

dimviii έγραψε:Δεν εχει κανενα πλεονεκτημα ενα εβο μεσα εκει.Ουτε δυνατοτερο ειναι,ουτε ελαφρυτερο,ουτε βρεγμενη ηταν η πιστα.


Tιποτα καλε, κανενα...Δεν ειναι αναγκη να ειναι βρεγμενη. Και ετσι με τις αποτομες υψομετρικες εναλλαγες, γαρμπιλια και συνεχομενα σφιχτα εσακια με χασιματα, σχεδον συνεχομενα με δευτερα στο κιβωτιο, καμμια αναρτηση σεταρισμενη για πιστα δεν μπορει να λειτουργησει στον βελτιστο βαθμο για το αυτοκινητο.

dimviii έγραψε:Τετοιες χαραξεις υπαρχουν ΠΑΝΤΟΥ στον δημοσιο δρομο.
μεγαλο ζορι παντως η gt3 αμα δεν εχει ευθεια να βγαλει 20-30 χλμ/ωρα παραπανω να καθαρισει την μπουγαδα.


Σαν του Motorvision? Φυσικα! Να δεις καθε μερα και εγω, χοροπηδαω σε χασιματα, στριβω σε τρια συνεχομενα εσακια ΜΟΝΟ με 2ερα και ενδιαμεσα στο εσωτερικο στροφης εχει γαρμπιλια, αλλα ταυτοχρονα δεν βλεπω υψομετρικα την επομενη στροφη και ολα αυτα σε μια αυτοσχεδια διαδρομη με πλατος δρομου για ενα αυτοκινητο... :lol:
Στην Πεντελη αραγε, στο Σουνιο? Που?

dimviii έγραψε:την αλλη σαχλα που εγραψες οτι δεν εχω οδηγησει σκαραβαιους απο που την συμπερανες?
δεν εχεις ιδεα ουτε ποσους εχω οδηγησει,ουτε ποσες φορες,ουτε σε ποιες πιστες.Για αυτο καλο ειναι να μην βγαζεις συμπερασματα. Παντα μιλαω για δικες μου εμπειριες,και οχι για το τι διαβασα στο ιντερνετ,οπως κανεις εσυ.


Απο τα μαργαριταρια που γραφεις...Ευτυχως που δεν σε εχει ακουσει κανενας σοβαρος οδηγος αγωνων... (Ελληνας, γιατι ξενος θα εκλαιγε απο τα γελια...)

Πιθανοτατα οτι και να εχεις οδηγησει, ειτε καποια ταλαιπωρη παλαια 911, που ετσι κι αλλιως ηταν δυσκολη στο οριο να οδηγηθει πραγματικα γρηγορα, ειτε εποχης της 996 και επειτα -που ηταν ουσιαστικα αρκετα συγχρονη για να οδηγηθει γρηγορα απο καποιον που δεν ειναι απαραιτητα οδηγος αγωνων- , μονο με το κολλημα και τις εμμονες που εχεις, αδυνατεις να μπεις στην διαδικασια να επικοινωνησεις ακομπλεξαριστα με τις δυνατοτητες της...

Τωρα τα περι ιντερνετ που λες για εμενα, ειναι αναμασημενη κασσετα...Εχω γραψει συγκεριμενα που και πως, δεν κρυβομαι πισω απο πληκτρολογια. Εχω βρεθει διπλα σε επαγγελματιες ξενους οδηγους αγωνων αλλα και κορυφαιους Ελληνες.
Δεν βγαζω συμπερασματα απο κοντριλικια στο περιπου, με μισοφτιαγμενα-σκαλισμενα και οτι να ναι αυτοκινητα. Με τον μπαμπη τον σουγια και το Φωντα τον λεπιδα...


dimviii έγραψε:Και αυτα που γραφω, μπορω να τα υποστηριξω και στην πραξη οποτε θελεις. :s_empathy :s_roses :inlove:


Πως να τα υποστηριξεις? Κλεβοντας εκκλησιες με σκαλισμενη φτερουγα 380ps στα 1420κιλα?
Με απλες, entry level εκδοσεις 911, δικινητες? Να υπερεχεις ΚΑΙ στα κιλα/ιππο, αλλα και στην 4κινηση vs πισωκινηση?

Η πιο δικαια συγκριση ειναι με την παρομοιας εποχης 996 Τurbo (στοκ) με 420ps στα 1580κιλα.

Γιατι στοκ EvoViii δεν την βλεπει την Turbo -σε καθε ειδους πιστα, μετρια, σφιχτη...- ουτε μετα απο εβδομαδες...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#474500 Παίδες συγνώμη που διακόπτω την ωραία σας εκπομπή αλλά είδα γράφετε για Μπεστ Μοτορινγκ.

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέαμα είναι συνδυασμός Top Gear και 'Το κάστρο του Τακέσι'.
Απολαυστικότατο οπτικά αλλά δεν νομίζω ότι έχει κάποιο νόημα να αντλήσει κάποιος συμπέρασμα για σύγκριση οχημάτων.
Οι τύποι ξεκάθαρα κάνουν χαβαλέ ενώ από τη στιγμή που γίνονται προσπεράσματα (μετάφραση: χρόνος που χάνεται πάνω στη μάχη για το προσπέρασμα) ο χρόνος είναι ελαφρώς κουραφεξαλέισον.

Επίσης αν θυμάμαι σωστά τα αυτόματα τα πάνε στο auto και όχι στο manual.
:s_drinks

Πάντως δεν έχω καταλάβει το νόημα της συζήτησης τις τελευταίες σελίδες... :(
Αν μπορεί κάποιος με μια φράση θα το εκτιμούσα πολύ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#474503
EDDIE_147 έγραψε:Πάντως δεν έχω καταλάβει το νόημα της συζήτησης τις τελευταίες σελίδες... :(


Αύτο ήταν το θέμα. Να μην καταλάβει κανείς το νόημα. :ninja:

. και Ντίμης παίζουν μπαλίτσα σε δικό τους λέβελ. :lol: :lol: :lol:

Χωρίς πλάκα, επειδή και τα δύο παιδιά τα γνωρίζω, έχουν την ίδια σχεδόν καύλα για το σπορ.
Αλλά εξαιτίας κάποιων κολλημάτων με τις λέξεις, προσπαθούν ο ένας να πείσουν στον άλλον για το γεγονός ότι υπάρχουν και τα ΓΟΥΣΤΑ.
Αυτό. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#474504 Πάλι καλά που υπάρχουν όμως οι δύο τους και διαβάζουμε πετρολχεντ συζητήσεις σε φόρουμ που ονομάζεται πετρολχεντς.

Εγώ τους χαίρομαι και τους δύο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#474531
EDDIE_147 έγραψε:
Πάντως δεν έχω καταλάβει το νόημα της συζήτησης τις τελευταίες σελίδες... :(
Αν μπορεί κάποιος με μια φράση θα το εκτιμούσα πολύ.


Κίκιζας . έγραψε:
Η ουσια δεν αλλαζει. Η GT3 μπορει να ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το ιδιο ή και πιο αποτελεσματικη, πιο γρηγορη απο ενα αντιστοιχης γενιας Evo, στην πλειοψηφια των πιστων, ειτε κανονικες, ειτε και πιο σφιχτες. Οχι ομως σχεδον τυπου autocross, οπως του Motorvision.

Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#474540 Δεν καταλαβαίνω το νόημα της συγκεκριμένης σύγκρισης.
Σε μαμά κατάσταση (πάντα) οι GT3 συγκρίνονται με GTR και τα Evo με Cayman S.

Έχω καταλάβει λάθος;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474547
EDDIE_147 έγραψε:Δεν καταλαβαίνω το νόημα της συγκεκριμένης σύγκρισης.
Σε μαμά κατάσταση (πάντα) οι GT3 συγκρίνονται με GTR και τα Evo με Cayman S.

Έχω καταλάβει λάθος;


ο Κικιζας στο ειπε αυτο? :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474556
Κίκιζας . έγραψε:
Για τις ευθειες εννοουσαν κυριως το ring, αλλα εγω δεν σου ανεφερα εδω τετοιο παραδειγμα.
.


κανενα ρινγκ δεν ειπαν,ουτε εννουσαν,αυτο ειναι δικη σου φαντασιωση,οπως ολες οι αλλες που εχεις αραδιασει εδω μεσα.
Απαντηση καμια στους χρονους του Μπεστ Μοτορινγκ για 996 vs 997gt3.Αλλοι οδηγοι λεει,δλδ 3 δευτερα στο γυρο απο οδηγο σε οδηγο.Εκει που ειναι οδηγοι αγωνων,τωρα φταινε οι οδηγοι :lol:
πες και ενα ευχαριστω βρε μπαγασα που σου ανοιγουμε τα ματια να μην πιστευεις παραμυθια.
Καμια απαντηση για την τουρμπο που ειναι γρηγοροτερη στο δρομο απο gt3 :tomato: ,Πορσιστι απο τα Λιντλ.
Ειχαμε τις σκονες,τωρα εχουμε και τα χασιματα που δεν ευνοουν την gt3.Αυριο θα φταιει και η συννεφια.Λες και το μακρυτερο και βαρυτερο εβο εχει πλεονεκτημα στο στενο κομματι. Ασε που το εβο ειναι τουρμπο και εχει μεγαλυτερο φασμα :lol: Μιλαμε για ντοκτορα σαχλας τωρα,οχι παιξε γελασε.
Ασε που οι 911 που εχω καβαλησει εγω ειναι χαρχαλα,για αυτο δεν καταλαβα καλα. :lol:
Τι να σου πω ρε Γρηγορη,για την λευκη 997 του φιλου με τα κεραμικα και ολο τον καταλογο των εξτρα,ή για τις gt3 και τουρμπο ιδιοκτησιας εταιριας ελαστικων που οδηγησα στην Ιταλια σε πιστα?
μαλλον θα ηταν χαρχαλα και η μποξτερ ς και η καυμαν του ξαδελφου μου αγορασμενες καινουριες.

Καλα ρε Γρηγορη ξεβρακωμα με -100 αλογα και +40 κιλα? :lol:


Γρηγορη μολις βρεις και τουρμπο εδω ειμαι εγω να στα εξηγησω ΟΛΑ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474562
Giuseppe Busso έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Πάντως δεν έχω καταλάβει το νόημα της συζήτησης τις τελευταίες σελίδες... :(


Αύτο ήταν το θέμα. Να μην καταλάβει κανείς το νόημα. :ninja:

. και Ντίμης παίζουν μπαλίτσα σε δικό τους λέβελ. :lol: :lol: :lol:

Χωρίς πλάκα, επειδή και τα δύο παιδιά τα γνωρίζω, έχουν την ίδια σχεδόν καύλα για το σπορ.
Αλλά εξαιτίας κάποιων κολλημάτων με τις λέξεις, προσπαθούν ο ένας να πείσουν στον άλλον για το γεγονός ότι υπάρχουν και τα ΓΟΥΣΤΑ.
Αυτό. :iconcool:


Δεν μιλαμε για γουστα,μιλαμε για τις πραγματικες δυνατοτητες των αυτοκινητων σε συγκεκριμενες συνθηκες.
Το τι γουσταρει ο καθενας ειναι γνωστο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#474605
dimviii έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Δεν καταλαβαίνω το νόημα της συγκεκριμένης σύγκρισης.
Σε μαμά κατάσταση (πάντα) οι GT3 συγκρίνονται με GTR και τα Evo με Cayman S.

Έχω καταλάβει λάθος;


ο Κικιζας στο ειπε αυτο? :lol:


Πχ


Το αντίστοιχο Evo μαμά μπορεί να σταθεί δίπλα σε αυτή τη GT3;

Δεν κρατάω αρχείο από συγκριτικά απλά μου φαίνεται δύσκολο, γι αυτό ρωτάω.

εδιτ
μόλις πάτησα submit πάτησε και ένα καλό σεισμό
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474637
EDDIE_147 έγραψε:
Πχ


Το αντίστοιχο Evo μαμά μπορεί να σταθεί δίπλα σε αυτή τη GT3;

Δεν κρατάω αρχείο από συγκριτικά απλά μου φαίνεται δύσκολο, γι αυτό ρωτάω.

εδιτ
μόλις πάτησα submit πάτησε και ένα καλό σεισμό
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

πχ το βιντεο που εβαλες δειχνει ποσο ομορφα μπορεις να φερεις το αποτελεσμα που θελεις,και να αρχιζουν οι απανταχου Κικιζες τις χαρες και τα πανηγυρια για το ποσο καλη ειναι η 911 μυθος,Ρερλ ,Νιρμπουγκρινγκ και λοιπες σαχλες.

Γιατι δοκιμαζουμε το gt3 rs με το gtr? τι κοινο εχουν αυτα τα δυο αυτοκινητα? Τιποτα.
Οπως δεν θα ειχαν τιποτα κοινο εαν δοκιμαζαμε ενα κλιο/μεγκαν cup με ενα polo/golf gti.Αλλη η χρηση του καπισιου κλιο/μεγκαν,αλλη του γκολφ/πολο gti.
Απεναντι στο gt3 θα βαλεις ενα gtr nismo,αυτο ειναι το αντιστοιχης φιλοσοφιας και χρησης αυτοκινητο.


στην ερωτηση σου εαν ενα στοκ εβο μπορει να σταθει απεναντι σε μια gt3 δεν μπορω να σου απαντησω κοφτα.Εχει σημασια που θα τα δοκιμασεις.Για να ερθει κοντα ενα εβο σε ενα τοσο δυνατο αυτοκινητο(220 αλογα πανω και ελαφρυτερο θυμιζω) πρεπει να μην εχει καλη προσφυση ο δρομος,και σχεδον καθολου ευθειες.Σε καθε αλλη περιπτωση θα φυγει μπροστα η πολυ δυνατοτερη gt3. Τα δεκατα που θα κερδιζεις σε στροφες,θα στα παιρνει πολλαπλασια στην παραμικρη ευθεια,ακομα και αν ειναι 200-300 μετρα.
Ολα αυτα αλλαζουν εαν δυναμωσεις το εβο σε επιπεδο φπε,ωστε να μην χανει στις ευθειες.Ενα προσεγμενο εβο φπε ειναι στα 420-440 αλογα,οπου βοηθουμενο απο την εκρηξη που εχει στις μεσαιες στροφες(55-60 κιλα) δεν θα εχει προβλημα σε ευθειες απ το gt3.Φυσικα παντα μιλαμε για στεγνο,σε βρεγμενο δεν εχει τυχη η gt3.
Τωρα εαν πας Αθηνα Θεσσαλονικη το gt3 θα ειναι ευκολα εμπρος.
Με λιγα λογια εχει μεγαλη σημασια που θα τα δοκιμασεις μεταξυ τους.Υπαρχουν διαδρομες που ευνοουν το ενα,και διαδρομες που ευνοουν το αλλο.Το βλεπεις απο τους χρονους στο Ρινγκ πχ που ειναι το ενα ακρο,και στους χρονους απο την πολυ κλειστη πιστα του Μοτορβιζιον πχ Αυτοκινητο που χανει πολυ στο Ρινγκ να περναει εμπρος σε κλειστη πιστα.
Και ο λογος που περναει εμπρος δεν ειναι γιατι εχει χασιματα/σκονη/ειναι στενο και αλλες σαχλες,αλλα γιατι δεν θα χασει στις ευθειες.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#474640
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Για τις ευθειες εννοουσαν κυριως το ring, αλλα εγω δεν σου ανεφερα εδω τετοιο παραδειγμα.
.


κανενα ρινγκ δεν ειπαν,ουτε εννουσαν,αυτο ειναι δικη σου φαντασιωση,οπως ολες οι αλλες που εχεις αραδιασει εδω μεσα.


Δεν ακουσες που ανεφερε για τελικες 250km/h στο Evo και 280km/h στην GT3?
Πιστες σαν το nurburgring δινουν την δυνατοτητα για τετοιες ταχυτητες...Αυτο εννοουσαν, οτι σε μεγαλες, ανοιχτες πιστες η GT3 κερδιζει κυριως λογω τελικης...

Σου εχω ηδη ομως αναφερει αλλο τρανο παραδειγμα: XOKENXAIM 2,6χλμ μηκος , +4Sec η GT3 στο EvoVii χωρις καμμια μεγαλη ευθεια...
ΚΙΧ. ΓΑΡΓΑΡΑ. ΜΟΥΓΚΑΑΑ! :lol:

dimviii έγραψε:Απαντηση καμια στους χρονους του Μπεστ Μοτορινγκ για 996 vs 997gt3.Αλλοι οδηγοι λεει,δλδ 3 δευτερα στο γυρο απο οδηγο σε οδηγο.Εκει που ειναι οδηγοι αγωνων,τωρα φταινε οι οδηγοι :lol:
πες και ενα ευχαριστω βρε μπαγασα που σου ανοιγουμε τα ματια να μην πιστευεις παραμυθια.


Δεν ειναι μονο αλλοι οδηγοι. Ο Kurosawa ηταν τοτε ο κορυφαιος εργοστασιακος οδηγος της Nissan, μονο ο Tσουτσια καταφερε να τον φτασει σε επιπεδο δυνατοτητων, τι να κανουμε τωρα.
Αυτοι οι οδηγοι ξεχωριζαν. Οι υπολοιποι ηταν λιγο-πολυ στα ιδια επιπεδα, εξαιρετικοι οδηγοι αγωνων, οχι ομως κορυφαιοι σαν τους αλλους δυο.

Eιναι ΑΛΛΗ πιστα. Αλλο μηκος και χαραξη εχει η Fuji αλλο η Τsukuba.

Επισης στην περιπτωση του video της 996 GT3, οι μεμονωμενοι χρονοι ηταν ΕΝΤΟΣ αγωνα, δεν ηταν time attack
ενος αυτοκινητου στην πιστα.
Τελος στο video με την 997 GT3 ειχαν σειρα εκκινησης με βαση τον κατατακτηριο χρονο, ενω στο αλλο video με την 996 GT3 , τα αυτοκινητα ξεκινουσαν με βαση την αναλογια κιλων/ιππο.

Τι ευχαριστω να σου πω εγω? Που στα κανω ταληρακια ολη την ωρα? :lol:
Που αλλα βλεπεις στο BM, αλλα καταλαβαινεις και αλλα λες?
Που ειναι "οτι ναναι " το BM επειδη εσυ δεν καταλαβαινεις με ποιες συνθηκες και παραμετρους γινονται τα συγκριτικα?

Οπως ξαναειπα και πριν, η ουσια παραυτα δεν αλλαζει, δεν αλλαξε ποτε. Η GT3 εδειξε σε καθε περιπτωση ποσο ικανη ειναι απεναντι οχι μονο στο Evo, αλλα και σε ισχυροτερες κατασκευες.
Τουλαχιστον εξισου γρηγορη, αν οχι γρηγοροτερη στις περισσοτερες χρονομετρησεις και στα περισσοτερα συγκριτικα σε πιστες.

Οχι σε αυτοσχεδιες διαδρομες τυπου autocross, που εχεις κυριως 2α στο κιβωτιο και κουτρουβαλας ολη την ωρα με τροχους στον αερα...

dimviii έγραψε:Καμια απαντηση για την τουρμπο που ειναι γρηγοροτερη στο δρομο απο gt3 :tomato: ,Πορσιστι απο τα Λιντλ.


Στο ειπα και πριν, ειτε δεν το διαβασες, ειτε δεν θελεις να καταλαβεις...
Η Turbo ειναι στην πλειοψηφια των περιπτωσεων γρηγοροτερη σχεδον σε καθε ειδους ΔΗΜΟΣΙΟ δρομο απο την GT3. Η τελευταια ειναι γρηγοροτερη απο καθε αντιστοιχης γενιας Turbo σε ΠΙΣΤΕΣ.
Ειναι πιο απολυτα στημενη, πιο ελαφρια και στοχευει σε καθαροαιμη αισθηση και χρονους για την πιστα.
Η turbo ειναι γρηγοροτερη σε καθε ειδους δρομο, ΔΗΜΟΣΙΟ, ανοιχτο, οχι γυαλοχαρτο, οχι εντελως επιπεδο, χαρις την 4κινηση, την λιγοτερο σφιχτη αναρτηση και την παραπανισια δυναμη σε μεγαλυτερο ευρος στροφων κινητηρα, εξισορροποντας καπως το παραπανισιο βαρος της.
Ειναι ενα super GT η Turbo με επιδοσεις supercar. H GT3 ειναι ενα trackday ready καθαροαιμο sportscar.

Πιο bebelac να στο κανω δεν γινεται...

dimviii έγραψε:Ειχαμε τις σκονες,τωρα εχουμε και τα χασιματα που δεν ευνοουν την gt3.Αυριο θα φταιει και η συννεφια.Λες και το μακρυτερο και βαρυτερο εβο εχει πλεονεκτημα στο στενο κομματι. Ασε που το εβο ειναι τουρμπο και εχει μεγαλυτερο φασμα :lol: Μιλαμε για ντοκτορα σαχλας τωρα,οχι παιξε γελασε.


Κοιτα εαν δεν καταλαβαινεις ακομα και απο αυτα τα Video που εβαλες, οτι κανενα πισταδορικο σεταρισμα ΔΕΝ μπορει να αποδωσει στην αυτοσχεδια διαδρομη "κουτρουβαλα" , δεν μπορω να κανω κατι περισσοτερο.
Νομιζα τουλαχιστον οτι εχεις μια βαση κατανοησης περι διαφορετικοτητας στησιματος μεταξυ των δυο... :whistlink:

dimviii έγραψε:Ασε που οι 911 που εχω καβαλησει εγω ειναι χαρχαλα,για αυτο δεν καταλαβα καλα. :lol:
Τι να σου πω ρε Γρηγορη,για την λευκη 997 του φιλου με τα κεραμικα και ολο τον καταλογο των εξτρα,ή για τις gt3 και τουρμπο ιδιοκτησιας εταιριας ελαστικων που οδηγησα στην Ιταλια σε πιστα?
μαλλον θα ηταν χαρχαλα και η μποξτερ ς και η καυμαν του ξαδελφου μου αγορασμενες καινουριες.


Ειτε χαρχαλα ηταν σε συντηρηση, ειτε δεν μπηκες στην διαδικασια να επικονωνησεις πραγματικα χωρις εμμονες, με τις δυνατοτητες του.
Να πεις για ποια εκδοση 997 μιλας. Να πεις για ποια πιστα στην Ιταλια αναφερεσαι, εαν ειχες εκει καποια βαση συγκρισης με αλλα αυτοκινητα. Εαν υπηρχε καποιος οδηγος αγωνων να θεσει καποιο μετρο συγκρισης χρονομετρησης.
Δεν με ενδιαφερουν εδω οι boxster/cayman και τι εκανες με αυτες. Για 911 μιλαμε...

dimviii έγραψε:Καλα ρε Γρηγορη ξεβρακωμα με -100 αλογα και +40 κιλα? :lol:


Εννοεις το ξεβρακωμα σε κοντη πιστα 2,6 χλμ που εδωσε η 996GT3 +4sec στο ΕvoVii? :lipsealed:
Mε +2χλγμ ροπης σε μεγαλυτερο ευρος στροφων κινητηρα και ιδανικη κατανομη βαρους για την φτερουγα?


dimviii έγραψε:Γρηγορη μολις βρεις και τουρμπο εδω ειμαι εγω να στα εξηγησω ΟΛΑ.


Δεν περιμενανε εσενα τον καφτη της ασφαλτου, τα εχουν βαλει σε διαφορες πιστες, μακριες-κοντες και ειδανε τι ΤΣΟΝΤΑ επαιξε...

Εγω θελω να μου εξηγησεις τα +4sec στα 2.6km...ΧΟΚΕΝΧΑΙΜ :s_drinks