Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#474121
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:
dimviii έγραψε:
xenos έγραψε:
Με αυτη τη λογικη κανενα μεσο/δημοσιογραφος δεν ηταν/ειναι/θα ειναι ποτε εγκυρο. Αρα απο που αντλουμε πληροφορια γι αυτο το συγκεκριμενο παραδειγμα πχ;


θελει προσεκτικη επιλογη στο τι διαβαζεις απο που κλπ.Eκει εξω υπαρχει ασχετοσυνη με τους τονους,συμφεροντα,διαπλοκες,προσωπικα κολληματα/προτιμησεις κλπ
Για το συγκεκριμενο καναλι που μιλαμε δεν υπαρχει αμφιβολια,οταν ενα lancer 2005 wrc χανει σε στροφοδιαδρομη απο honda s 2000.
βεβαια ο Κικιζας μπορει και να το πιστεψει,αφου το ειδε στο ιντερνετ.


Δημήτρη στη συγκεκριμένη διαδρομή που αναφέρεσαι το WRC είχε χωμάτινη ανάρτηση κι ελαστικά και το έφεραν κατευθείαν από ειδική... Tα S που δοκιμάζουν στο BM είναι εξελιγμένα ακριβώς για εκεί, ελαφρύτερα και με παρόμοια δύναμη. Οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση φαντάζει ρεαλιστικό, ενώ το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό πιθανώς με άλλο σετάπ του αγωνιστηκού. (Γενικώς στη συγκεκριμένη διαδρομή τα πηγαίνουν καλύτερα κάτι Σ και ΡΧ7 αρκουδιασμένα και σώβρακα από Evo, Sti, GTR κτλ).


αυτο ακριβως δειχνει τη σοβαροτητα του συγκεκριμενου καναλιου,οτι να ναι, αρκει να κανουμε φραμπαλα,να κερδισουμε κλικς,να συζητηθει κλπ.


Δε νομίζω πως αυτό δείχνει πως δεν είναι σοβαροί, το ύφος γενικά της εκπομπής είναι χαβαλές ( δεν είναι και τοπ γκίαρ).
Μια χαρά σοβαρά resources έχουν, σοβαρά αυτοκίνητα και σοβαρούς οδηγούς.... το θέμα είναι εμείς να μπορούμε να κρίνουμε και να φιλτράρουμε αυτά που βλέπουμε :roll:
Προφανώς και όταν βάζουν στην ίδια διαδρομή WRC χωμάτινο με ένα Σ σώβρακο και διαφορετικούς οδηγούς δε περιμένουν να τους πάρουμε στα σοβαρά (κι από το χαβαλέ που κάνουν ούτε οι ίδιοι τους εαυτούς τους).
Όταν θέλουν να κάνουν σοβαρή σύγκριση και να πουν κάτι (πχ συγκριτικά με διάφορες γενιές μιάτα, όλα τα ανταγωνιστικά roadsters) και τον ίδιο οδηγό βάζουν και φωτοκύτταρα κι απ’ όλα :yahoo: :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474129
Miatakias έγραψε:
Δε νομίζω πως αυτό δείχνει πως δεν είναι σοβαροί, το ύφος γενικά της εκπομπής είναι χαβαλές ( δεν είναι και τοπ γκίαρ).
Μια χαρά σοβαρά resources έχουν, σοβαρά αυτοκίνητα και σοβαρούς οδηγούς.... το θέμα είναι εμείς να μπορούμε να κρίνουμε και να φιλτράρουμε αυτά που βλέπουμε :roll:


δεν μπορουν να κρινουν ουτε να φιλτραρουν ολοι οπως βλεπεις σωστα. Αυτοκινητα σοβαρα και οδηγους εχουν,η διαδικασια ομως δεν ειναι σοβαρη.Απο την εκκινηση και τα προσπερασματα,μεχρι τους διαφορετικους οδηγους,ελαστικα κλπ.
[quote=''Miatakias'']Προφανώς και όταν βάζουν στην ίδια διαδρομή WRC χωμάτινο με ένα Σ σώβρακο και διαφορετικούς οδηγούς δε περιμένουν να τους πάρουμε στα σοβαρά (κι από το χαβαλέ που κάνουν ούτε οι ίδιοι τους εαυτούς τους).
Όταν θέλουν να κάνουν σοβαρή σύγκριση και να πουν κάτι (πχ συγκριτικά με διάφορες γενιές μιάτα, όλα τα ανταγωνιστικά roadsters) και τον ίδιο οδηγό βάζουν και φωτοκύτταρα κι απ’ όλα :yahoo: :yahoo:[/quote]
και πως θα καταλαβει ο καθε ασχετος,ποτε πρεπει να τους παρει σοβαρα?
Τους παρακολουθω πανω απο 12 χρονια,εχω δει σχεδον ολα τα βιντεακια τους.Το πιο σοβαρο βιντεακι που ειχαν ανεβασει ειναι οταν λογκαραν θερμοκρασιες λαδιων σε διαφορα αυτοκινητα μεσα σε πιστα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#474150
xenos έγραψε:
dimviii έγραψε:
Καταρχην τα βιντεακια του μπεστ μοτορινγκ ειναι αποκλειστικα για ασχετους σαν και εσενα.


Να ζητησω να το δικαιολογησεις αυτο; Εχουν συμφερον να προβαλλουν το πορσε; Ειναι ασχετοι οι οδηγοι (δυσκολο); Ακαταλληλο το περιβαλλον;


Μόνο που είναι διαφορετικοί οδηγοί φτάνει για να ακυρώσει κάθε αντικειμενική μέτρηση.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#474167 Η μπορει απλα να θεωρηθει παραγοντας "θορυβου" ή με ελαχιστη επιδραση στο αποτελεσμα. :iconcool: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#474175
REALZEUS έγραψε:
xenos έγραψε:
dimviii έγραψε:
Καταρχην τα βιντεακια του μπεστ μοτορινγκ ειναι αποκλειστικα για ασχετους σαν και εσενα.


Να ζητησω να το δικαιολογησεις αυτο; Εχουν συμφερον να προβαλλουν το πορσε; Ειναι ασχετοι οι οδηγοι (δυσκολο); Ακαταλληλο το περιβαλλον;


Μόνο που είναι διαφορετικοί οδηγοί φτάνει για να ακυρώσει κάθε αντικειμενική μέτρηση.


Ναι, αλλά δεν είναι 2 τυχαίοι οδηγοί. Δλδ δεν πιστεύω ότι αυτός είναι ο καθοριστικός παράγοντας στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#474197 Ούτε στην F1 είναι τυχαίοι οδηγοί αλλά βλέπεις το ίδιο μονοθέσιο με τον Hamilton να κερδίζει και με τον Bottan να είναι 5ο... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474198
xenos έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
xenos έγραψε:
dimviii έγραψε:
Καταρχην τα βιντεακια του μπεστ μοτορινγκ ειναι αποκλειστικα για ασχετους σαν και εσενα.


Να ζητησω να το δικαιολογησεις αυτο; Εχουν συμφερον να προβαλλουν το πορσε; Ειναι ασχετοι οι οδηγοι (δυσκολο); Ακαταλληλο το περιβαλλον;


Μόνο που είναι διαφορετικοί οδηγοί φτάνει για να ακυρώσει κάθε αντικειμενική μέτρηση.


Ναι, αλλά δεν είναι 2 τυχαίοι οδηγοί. Δλδ δεν πιστεύω ότι αυτός είναι ο καθοριστικός παράγοντας στην συγκεκριμένη περίπτωση.


και οι οδηγοι στο wrc δεν ειναι τυχαιοι,αλλα σε μια ειδικη μπορει να εχουν διαφορες και 10 δευτερολεπτων και 20.
Ολα αυτα χωρις να εχουν να προσπερασουν κανεναν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474211
xenos έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
xenos έγραψε:
dimviii έγραψε:
Καταρχην τα βιντεακια του μπεστ μοτορινγκ ειναι αποκλειστικα για ασχετους σαν και εσενα.


Να ζητησω να το δικαιολογησεις αυτο; Εχουν συμφερον να προβαλλουν το πορσε; Ειναι ασχετοι οι οδηγοι (δυσκολο); Ακαταλληλο το περιβαλλον;


Μόνο που είναι διαφορετικοί οδηγοί φτάνει για να ακυρώσει κάθε αντικειμενική μέτρηση.


Ναι, αλλά δεν είναι 2 τυχαίοι οδηγοί. Δλδ δεν πιστεύω ότι αυτός είναι ο καθοριστικός παράγοντας στην συγκεκριμένη περίπτωση.

στο βιντεο που εβαλε ο Γρηγορης το nsx-r χανει πεντακαθαρα απο το παλιας γενιας gt3 (996)οντας αργοτερο 2,14 δευτερα στο γυρο.
Εδω το ιδιο καναλι κανει την ιδια μετρηση με το nsx-r να τρεχει με την ΝΕΑ gt3 (997 γενια) και να ειναι γρηγοροτερο στο γυρο
Πως γινεται αυτο? Ποιος θα μας το εξηγησει?

www.youtube.com/watch?v=-W6JcSzFqO8

υπαρχουν και αλλα τετοια αποτελεσματα για γελια,οπως εβο Χ στα 200 αλογα οπου χανει απο ιμπρεζα με 350 αλογα ,ενω σε στοκ αυτοκινητα ειναι το εβο Χ εμπρος σε συγκριση με στοκ ιμπρεζα.Οτι να ναι.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#474232
dstou έγραψε:To ότι το κάθε μπεστ μότορινγ έχει με τα χίλια συμφέρον να εκθειάζει την κάθε Πόρσε που θα πέσει στα χέρια του έναντι ενός σχεδόν ανύπαρκτου και περίπου με μηδενικό βεληνεκές έξω από την Ιαπωνία μπραντ το καταλαβαίνεις ή χρειάζεται επιπλέον εξήγηση?


Χρειαζεται επιπλεον εξηγηση...Εκτος εαν ολες οι Ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανιες δεν αποφερουν κανενα κερδος στην εκατοστοτε τοπικη κοινωνια, περα απο τους αμεσα εμπλεκομενους εργατες...(συνεργιες με εταιριες ανταλλακτικων, αξεσουαρ αυτοκινητων κτλ...)

dstou έγραψε:Τα κλικ και τα λάηκ που θα πέσουν από τη μαρίδα μήπως χρειάζονται επεξήγηση και αυτά?


Ποια κλικ και Like? Τα περισσοτερα Video ειναι δεκαετιας 90' και 00' πριν ανακαλυφθει το Fb.
Οι περισσοτεροι απο τους οδηγους αγωνων εκει, πλεον ειναι συνταξιουχοι...

dstou έγραψε:Οι 'αποκλειστικότητες', οι προσκλήσεις για 'σπέσιαλ ηβέντς' και οι βόλτες με οδηγούς αγώνων που μπορεί να δώσει ο μεν κατασκευαστής έναντι του άλλου χρειάζονται και αυτά περεταίρω ερμηνεία?


Mπερδευεσαι με την Ελληνικη πραγματικοτητα...Οτι ηθελαν και οτι θελουν μπορουν να βρουν. Αν δεν τους εδινε επισημος εισαγωγεας, επαιρναν απο φανατικο οπαδο και ιδιωτη απο ταπεινο hot-hatch μεχρι εξωτικο Ιταλικο περιορισμενης παραγωγης...

dstou έγραψε:Οι διαφημίσεις που θα πέσουν, από τις οποίες θα επωφεληθεί και το μέσο (εσύσωλήνας) και ο φορέας διοργάνωσης του βιντεακίου, εδώ το μπεστ μότορινγκ, προαναγγέλουν από μόνα τους το σύνηθες αποτέλεσμα-συμπέρασμα του βίδεο?
Ή όχι, τα πάντα είναι ανοιχτά και the best wins? Αναλογίσου αυτά πρώτα.


Κυριως τοπικες διαφημισεις, λαδια, υγρα φρενων, αλλα και αυτοκινητων ειχε τοτε το ΒΜ oπως αντιστοιχα ειχε και η παλαιοτερη εκπομπη αυτοκινητου στην Αμερικη, το Motorweek.
Eκπομπες τηλεορασης ηταν, με αυτη την βαση λειτουργησε ολο το κομματι.

Προφανως και δεν ειναι παντα και συνεχεια ασφαλη τα συμπερασματα. Ενεχει ο ανθρωπινος παραγοντας, ακομα και αναμεσα σε επαγγελματιες. Καποια αδυναμη στιγμη, καποιος να χασει μια αλλαγη, καποιος να κλεισει πιο αγρια καποιον, αλλα και καποιο αυτοκινητο να ειναι περισσοτερο ταλαιπωρημενο συγκριτικα.
Ολα αυτα παιζουν, ΑΛΛΑ βλεποντας καμποσα απο αυτα τα ντοκουμεντα, εχεις καποιες ενδειξεις.

Οχι σου πα, μου πες, ο ετσι στην βουτα το πηγε ετσι, ο αλλος αλλιως και φαση χαλασμενο τηλεφωνο...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#474246
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε: saxlamres


Παρτο και ακριβως οπως σου το λεω στο 12,50 και 15 λεπτο απο Γερμανους δημοσιογραφους και οδηγους αγωνων.Η gt3 κερδιζει γιατι βγαζει πολλα παραπανω χλμ στις ευθειες.
Δες το απο το 12,12 λεπτο,θα σε βοηθησει με πολυ απλα λογακια να καταλαβεις αυτο που δεν εχεις καταλαβει τοσα χρονια,αναμασωντας τις σαχλαμαρες που βρισκεις στο νετ.

http://www.youtube.com/watch?v=sgHzoeHrKCc


Στο ειπα και πριν, δεν θες να το καταλαβεις...Η αυτοσχεδια διαδρομη του Motorvision απεχει μακραν απο οποιοδηποτε χαρακτηρισμο πιστας. Ουσιαστικα με το πολυ κλειστο συνεχομενο στροφιλικι, αλλα και εντονες ανωφερειες-κατωφερειες και χασιματα, φερνει πιο πολυ σε autocross, απλως xωρις ξεκαθαρο τμημα διαδρομης μονο με χωμα.
Ειναι φυσικο ενα 4κινητο και ειδικα οποιοδηποτε wrc replica να καταφερνει καλυτερες επιδοσεις απο οποιοδηποτε δικινητο.
Ποτε δεν αρνηθηκα οτι σε τετοιες συνθηκες, χαραξη δρομου, ενα wrc replica θα ειναι καλυτερο-αποτελεσματικοτερο απο οποιοδηποτε δικινητο (πισωκινητο) , ασχετως μαρκας...

dimviii έγραψε:οσο θα μενει το μοτερ βιδωμενο στην πισω πινακιδα,τετοια ρεζιλικια θα ειναι ο κανονας.Προσπαθησε να νιωσεις,γιατι κανενας κατασκευαστης δεν υιοθετει αυτην την λυση.


1ον, επι του συγκεκριμενου video ακομα και η CSL με ιδανικη κατανομη βαρους -σε σχεση με την GT3- αλλα και τα αγωνιστικα sport cup Της Michelin, δεν καταφερε να κανει καλυτερο χρονο απο το Evo.

2oν , ποσο ρεζιλικι ειναι αραγε που ΞΑΝΑ-πηρε το ρεκορ στο ring (για 4η-5η φορα? Εχω χασει το μετρημα πια...) μια 911 με το μοτερ βιδωμενο πισω, ως το ταχυτερο street legal αυτοκινητο.
Kαι εδω δεν εχει να κανει με ευθειες και τελικες, δεν συγκρινουμε με wrc replica που τερματιζουν στα 250km/h το πολυ...Μπαινουν supercar στην εξισωση που σχεδον ολα ξεπερνουν τα 300km/h τελικης.

Εγω εχω νιωσει καμποσες φορες και ως συνοδηγος σε αναγνωρισμενους επαγγελματιες οδηγους αγωνων, αλλα και ως οδηγος σε καμποσες 911 και σε ιδανικες συνθηκες.

Εαν ειχες νιωσει και εσυ, ή εστω εαν αφηνες το μυαλο σου να ξεκολλησει απο μια θεωρητικη κατασταση η οποια ομως ΔΕΝ ειναι καθοριστικη, γιατι ΔΕΝ αποτελει στην μηχανολογια την αποκλειστικη παραμετρο δυναμικων χαρακτηριστικων, τοτε δεν θα ειχες τετοιες εμμονες.

Περα των εμμονων σου αλλωστε οι ιδιες οι χρονομετρησεις, ειτε στο κοντο Χοκενχαιμ (κατω απο 200Km/h ή πολυ κοντα στην μικρη ευθεια του) ειτε στο πιο απαιτητικο -σε τελικη ταχυτητα- ring αποδεικνυουν ποσο αποτελεσματικο μπορει να ειναι ενα εξαιρετικο συνολο απο πλευρας στησιματος-κινητηρα, ακομα και με το μοτερ βιδωμενο στην πισω πινακιδα.
Που στην ουσια δεν ειναι πλεον τοσο κοντα στην πισω πινακιδα, οσο παλαιοτερα αλλα αυτα ειναι "ανουσιες" λεπτομερειες για εσενα...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#474262 Κίκιζα χάνεις την ουσία. Μπες για λίγο στο ακόλουθο δίλημμα :

Κουρτίνα 1 : Μια Πόρσε (όποιανάναι)
Κουρτίνα 2 : Ένα Μιτσουμπίσι Έβο, ένα Ford GT ή ένα LFA, ή όποιο αντίστοιχό του εκτός του γνωστού και συνήθως ακριβού 'σταρ σύστεμ'

Που θα στρογγύλευες όσο μπορούσες περισσότερο τα όποια επικριτικά σου σχόλια?

Εγώ στην Πόρσε και με διαφορά από το δεύτερο. Διότι η Πόρσε έχει μεγαλύτερη απήχηση στους πελάτες ΜΟΥ, τη μαρίδα ντε :rtfm: , αυτή που κάνει λάηκ αποκάτω, βλέπει τις διαφημίσεις, γίνεται συνδρομητής στο κανάλι μου ή δίνει το δίφραγκο κάθε μήνα στην πρωκτοφυλλάδα μου, πιθανόν και κάποιοι εξ αυτών να σπεύδουν να υιοθετήσουν και τις συμβουλές μου για κιτ μετατροπών, συνεργεία, κ.τ.λ. έξτρα.
Η κάθε Πόρσε άλλωστε έχει αποδεδειγμένα διαρκώς διάφορα αμαξίδια να μου δώσει για δοκιμές, το έχει ξανακάνει και το κάνει αυτό εδώ και πολλές δεκαετίες ενώ οι άλλοι είναι διάττοντες αστέρες που όπως χθες δεν υπήρχαν έτσι και αύριο μπορεί να μην ξαναυπάρξουν, έχει δε ένα προμόσιον μπάτζετ το οποίο μπορεί να είναι σε αναλογία 10/1 σε σχέση με το δεύτερο, μπορεί και ακόμη παραπάνω.
Οπότε, επειδή προσέχουμε για να έχουμε, επιλέγουμε κουρτίνα 1 και τον άλλο θα τόνε σφάξω με το μπαμπάκι. Μπορεί και με το σκουριάρικο το κονσερβοκούτι. :iconcool:

Το είδαμε το έργο και χθες σε άλλο νήμα με τη δοκιμή της Τζούλιας, όπου οι σκιτζίδες τα δημοσιογράφα σήκωσαν υπέρμετρα το θέμα της μη ακύρωσης του εσπ σε ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο άκυρου κυβισμού το οποίο προορίζεται κατά βάση για κάποιους left lane οικογενειάρχες ή company execs και επ' ουδενί σε βενζινοκέφαλους ή έστω απλά κέφαλους πορδίστι, ζημιώνοντας το αυτοκίνητο, άδικα κατ' εμέ.
Αλλά βλέπεις στην κουρτίνα 1 ήταν η αντίστοιχη Πόρσε της κατηγορίας, με x15 μπάτζετ, x5 γκάμα και x15 πωλήσεις τις τελευταίες 3 δεκαετίες.
Κοίτα έξω από το Μάτριξ :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#474263
dimviii έγραψε:
xenos έγραψε:
Με αυτη τη λογικη κανενα μεσο/δημοσιογραφος δεν ηταν/ειναι/θα ειναι ποτε εγκυρο. Αρα απο που αντλουμε πληροφορια γι αυτο το συγκεκριμενο παραδειγμα πχ;


θελει προσεκτικη επιλογη στο τι διαβαζεις απο που κλπ.Eκει εξω υπαρχει ασχετοσυνη με τους τονους,συμφεροντα,διαπλοκες,προσωπικα κολληματα/προτιμησεις κλπ
Για το συγκεκριμενο καναλι που μιλαμε δεν υπαρχει αμφιβολια,οταν ενα lancer 2005 wrc χανει σε στροφοδιαδρομη απο honda s 2000.
βεβαια ο Κικιζας μπορει και να το πιστεψει,αφου το ειδε στο ιντερνετ.


Mπερδευεις ομως το τι διαβαζεις-βλεπεις, χρεωνοντας ασχετοσυνη σε αυτο που εφτιαξε αυτο που ειδες, χωρις ομως ουσιαστικα να το εχεις αναλυσει συνολικα...

Παραδειγμα: Στην πολυ σφιχτη κλειστη διαδρομη που κανουν τα Touge, συγκριναν το προσωπικο αυτοκινητο του Τσουτσια, ενα πειραγμενο ΑΕ86 στα 170αλογα με ενα GT-R R34...
Ποιο κερδισε? Το ΑΕ86...H διαδρομη ηταν τοσο σφιχτη που επαιζε συνεχεια με 2ες 3ες (κοντη κλιμακωση αναφερθηκε οτι εχει) , οταν το R34 εδειχνε σαν ταυρος σε υαλοπωλειο, με την ατελειωτη υποστροφη και το υψηλο βαρος να το δυσκολευουν.

Σημαινει οτι γενικως το R34 ειναι πιο αργο απο ενα πειραγμενο ΑΕ86? Σε οποιαδηποτε αλλη, λιγοτερο σφιχτη διαδρομη θα ειχε εξαφανιστει το GT-R...

Kατα παρομοιο τροπο το αυτο ισχυει στην διαδρομη του motorvision που το EvoVii κραταει τον καλυτερο χρονο.
Σε πιο ανοιχτη διαδρομη, με τουλαχιστον γεματη 3η αλλα και 4η στο κιβωτιο, η GT3 ειναι ταχυτερη.

Τρανη αποδειξη η χρονομετρηση στο Hockenheim short, μια αρκετα σφιχτη πιστα με μικρη ευθεια, οπου η 996 GT3 δινει 4+ sec στο EvoVii...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#474272
dstou έγραψε:Κίκιζα χάνεις την ουσία. Μπες για λίγο στο ακόλουθο δίλημμα :


Δεν εχεις απαντησει απο πριν, ουτε καν εξηγησει στα περι BM γιατι και για ποιο λογο θα πρεπει σωνει και καλα να εκθειαζουν πορσικα....
Αφηνεις υπονοουμενα και αιχμες τυπου "γιατι ετσι" και μετα πηδας θεμα... :s_hang

dstou"Κουρτίνα 1 : Μια Πόρσε (όποιανάναι)
Κουρτίνα 2 : Ένα Μιτσουμπίσι Έβο, ένα Ford GT ή ένα LFA, ή όποιο αντίστοιχό του εκτός του γνωστού και συνήθως ακριβού 'σταρ σύστεμ'

Που θα στρογγύλευες όσο μπορούσες περισσότερο τα όποια επικριτικά σου σχόλια?[/quote]

Yπαρχουν και Ferrari στα video. Kαπου χανουν, καπου αλλου κερδιζουν. Αρα ουτε εδω επιβεβαωνεσαι...

[quote="dstou έγραψε:
Εγώ στην Πόρσε και με διαφορά από το δεύτερο. Διότι η Πόρσε έχει μεγαλύτερη απήχηση στους πελάτες ΜΟΥ, τη μαρίδα ντε :rtfm: , αυτή που κάνει λάηκ αποκάτω, βλέπει τις διαφημίσεις, γίνεται συνδρομητής στο κανάλι μου ή δίνει το δίφραγκο κάθε μήνα στην πρωκτοφυλλάδα μου, πιθανόν και κάποιοι εξ αυτών να σπεύδουν να υιοθετήσουν και τις συμβουλές μου για κιτ μετατροπών, συνεργεία, κ.τ.λ. έξτρα.
Η κάθε Πόρσε άλλωστε έχει αποδεδειγμένα διαρκώς διάφορα αμαξίδια να μου δώσει για δοκιμές, το έχει ξανακάνει και το κάνει αυτό εδώ και πολλές δεκαετίες ενώ οι άλλοι είναι διάττοντες αστέρες που όπως χθες δεν υπήρχαν έτσι και αύριο μπορεί να μην ξαναυπάρξουν, έχει δε ένα προμόσιον μπάτζετ το οποίο μπορεί να είναι σε αναλογία 10/1 σε σχέση με το δεύτερο, μπορεί και ακόμη παραπάνω.
Οπότε, επειδή προσέχουμε για να έχουμε, επιλέγουμε κουρτίνα 1 και τον άλλο θα τόνε σφάξω με το μπαμπάκι. Μπορεί και με το σκουριάρικο το κονσερβοκούτι. :iconcool:


Σου απαντησα ηδη πριν σε αυτο, αλλα μαλλον δεν διαβασες τι εγραψα...Πολυ μεγαλυτερο οφελος εχουν να το κανουν αυτο με τα δικα τους τοπικα προιοντα και να βγαλουν σκαρτα τα...εισαγωγης-ευρωπαικα, με ευγενικο τροπο.
Ακομα και το οποιο καναλι στο οποιο φιλοξενειται το BM θα μπορουσε να το επιβαλλει αυτο.

Ξαναθυμιζω, το BM βγαινει στο αερα καμποσα χρονια πριν τον "σωληνα" και το fb...

dstou έγραψε:Το είδαμε το έργο και χθες σε άλλο νήμα με τη δοκιμή της Τζούλιας, όπου οι σκιτζίδες τα δημοσιογράφα σήκωσαν υπέρμετρα το θέμα της μη ακύρωσης του εσπ σε ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο άκυρου κυβισμού το οποίο προορίζεται κατά βάση για κάποιους left lane οικογενειάρχες ή company execs και επ' ουδενί σε βενζινοκέφαλους ή έστω απλά κέφαλους πορδίστι, ζημιώνοντας το αυτοκίνητο, άδικα κατ' εμέ.
Αλλά βλέπεις στην κουρτίνα 1 ήταν η αντίστοιχη Πόρσε της κατηγορίας, με x15 μπάτζετ, x5 γκάμα και x15 πωλήσεις τις τελευταίες 3 δεκαετίες.
Κοίτα έξω από το Μάτριξ :iconcool:


Kαταρχας συγκρινεις αλλη αγορα, αλλη κατηγορια, αλλα και παλι εχεις λαθος και εδω...
Ειναι οντως ακυρο και μεγαλη |λογοκρισία| να μην βγαινει το ESP σε μια κατηγορια σπορτιφ premium μεσαιων sedan, οταν σχεδον ΟΛΟΙ οι ανταγωνιστες το κανουν (σιγουρα Bmw, Αudi, Μerc ισως μονο σε AMG εκδοσεις πανω απο 2 λιτρα...) αλλα πολυ περισσοτερο σε μια φιρμα που η φιλοσοφια της, η κληρονομια της βασιζεται, περα απο τις αγωνιστικες και τεχνολογικες επιτυχιες στην οδηγικη απολαυση.

Ποιος τα χεζει τα Giulia Diesel? Εδω δεν απενεργοποιειται στην Q4 με 280ps...Θα επρεπε να βγαινει το ESP τουλαχιστον σε ολες τις βενζινοκινητες, ή τουλαχιστον στην 280αρα.
Επισης ειναι το ΜΟΝΟ στην κατηγορια που δεν εχει κινητηρα κατω απο 2 λιτρα εστω για τις αγορες της Μεσογειου, οταν εχουν και η Audi και η Bmw και η Μerc στα Α4, 3 series, και C-class αντιστοιχα εκδοσεις με κινητηρες κατω απο 2 λιτρα...

Επι του προκειμενου το αυτοκινητο ειναι ετσι κι αλλιως ζημιωμενο, οχι απο το ESP (οι diesel εκδοσεις και απανταχου leasing) αλλα απο την κακιστη/ελλειπη υποστηριξη μετα την πωληση...

Εγω κοιταω ολο το δασος εδω και τουλαχιστον 10 χρονια. Το εχω αποδειξει αλλωστε, καθοτι εχω παθος με πολλα μεμονωμενα μοντελα απο εντελως διαφορετικες μαρκες. Για καποιους αλλους ειναι που δεν ισχυει αυτο, δυστυχως...

Τα ιδια και για τα περι ματριξ.
Μην ψαχνουμε για θεωριες συνομωσιας, εκει που απλως υπαρχει πιο ολοκληρωμενο προιον... :iconcool: Γιατι στο τελος, οταν μπαινει το χερι στην τσεπη, αυτο θελει ο καθε συνειδητοποιημενος αγοραστης.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#474277
REALZEUS έγραψε:
xenos έγραψε:
dimviii έγραψε:
Καταρχην τα βιντεακια του μπεστ μοτορινγκ ειναι αποκλειστικα για ασχετους σαν και εσενα.


Να ζητησω να το δικαιολογησεις αυτο; Εχουν συμφερον να προβαλλουν το πορσε; Ειναι ασχετοι οι οδηγοι (δυσκολο); Ακαταλληλο το περιβαλλον;


Μόνο που είναι διαφορετικοί οδηγοί φτάνει για να ακυρώσει κάθε αντικειμενική μέτρηση.


Mα δεν καταλαβες, εδω μιλαμε σε φαση οτι αυτο που λεει ο dimviii ειναι και καλα "νομος", ετσι επειδη το εχει βιωσει αυτος και καποιοι γνωστοι του φιλοι του κτλ, απεναντι σε δικη μου παραθεση με χρονομετρημενα ντοκουμεντα, ειτε ειναι με χαβαλετζιδικη διαθεση, αλα BM (περισσοτερα απο 1-2 video ομως για να ειναι απλως τυχαια γεγονοτα...) ειτε ειναι απο πολυ υψηλου επιπεδου οδηγους αγωνων, οπου οι οποιες διαφορες μεταξυ τους σε επιπεδο δυνατοτητων ειναι αμελητεες μπροστα στο τελικο αποτελεσμα. (επισημες χρονομετρησεις καταχωρημενες στο fastestlaps)

Δεν μιλαμε δηλαδη καν για την πλεον αντικειμενικη μετρηση...(ιδιος οδηγος, ιδιες ωρες, ιδιες εξωτερικες θερμοκρασιες, ιδια ελαστικα κτλ) Αυτο ειναι ουτοπικο, πολυ δυσκολα μπορει να βρει κανεις τετοια δεδομενα, στην πραξη σε τετοια συγκριτικα...

Απλως θετουμε μια βαση συγκρισης...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474284 Kikizas classic,δεν ξερει τι του γινεται,εχει γνωμη για τα παντα.

επιγραμματικα απαντησεις στις κυριωτερες σαχλαμαρες που εχεις γραψει,δεν μπορω σε ολες,θα πρεπει να γραφω μεχρι αυριο.

καταρχην σε προηγουμενο ποστ ειχες αναφερει οτι η τουρμπο 911 ειναι ταχυτερη απο την gt3 στον δρομο, ΛΑΘΟΣ ανεπιτρεπτο για Πορσιστι,αλλα ειναι δικαιολογημενο γιατι δεν εχεις παρει μυρωδια τιποτα απο πορσε.
θα μου πεις εαν καταλαβαινες γιατι η gt3 ειναι πιο γρηγορη στο δρομο απο turbo,θα καταλαβαινες και γιατι στο δρομο ειναι ταχυτερο ενα εβο απο μια gt3.Οποτε δεν μπορω να εχω μεγαλες απαιτησεις.

παμε στο βιντεακι που εβαλες ολο χαρα απο πιστα για να μας δειξεις οτι η gt3 ειναι καλη και γληγορη,και δεν εχει κανενα θεμα.
Στο βιντεακι που εβαλες στο τελος εχει ολες τις μαξ ταχυτητες που επιασαν τα υπο δοκιμη μοδελα.
Η gt3 επιασε 25-30 χλμ/ωρα παραπανω στην ευθεια απο τα εβο-στι.
Η διαφορα αυτη ειναι οσο εαν τρεξω εγω Μεγαρα και ενα νορμαλ ραλλυ 1,3 με τα 100 αλογα.Τοση διαφορα θα εχουμε στο τελος της ευθειας.Φυσικα εσυ απο αυτο το βιντεακι καταλαβες οτι η gt3 ειναι μια χαρα στημενη με τα 30 χλμ/ωρα παραπανω στην ευθεια.
καταλαβες γιατι εισαι ασχετος και θα μεινεις για παντα ασχετος?
Γιατι αδυνατεις να κατανοησεις τι βλεπεις.

για την αξιοπιστια του συγκεκριμενου καναλιου που αρνεισαι να αποδεχθεις οτι ειναι σαχλες,σου εβαλα βιντεο οπου το nsx-r ειναι ταχυτερο απο 997 gt3,ενω στο δικο σου βιντεο χανει 2,5 δευτερα απο προηγουμενης γενιας 996 gt3.
κατι δεν παει καλα δεν νομιζεις?
Οπως ειδες το καναλι αυτο ειναι για ασχετους,οπως σου εγραψα και σε προηγουμενο ποστ.

στο βιντεακι που σου εβαλα απο Γερμανους οδηγους αγωνων και δημοσιογραφους,στο ειπαν καθαρα που κερδιζει μια gt3 ενα εβο και γιατι.Οπως σου ειχα πει ,κερδιζει αποκλειστικα και ΜΟΝΟ απο τις ευθειες,σε οποιαδηποτε καμπη θα ειναι αργοτερη.Το εκανες γαργαρα,παροτι τετοιες παραδοχες σπανιζουν στον δημοσιογραφικο αυτοκινητιστικο τυπο.

Η αλλη σαχλα οτι ειναι πολυ κλειστη η πιστα με χασιματα κλπ δεν καταλαβαινω που ενοχλει το ελαφρυτερο δικινητο καθαροαιμο πορσε που εχει εξελιχθει απο τον Ρερλ μεσα σε πιστες.
Δεν εχει κανενα πλεονεκτημα ενα εβο μεσα εκει.Ουτε δυνατοτερο ειναι,ουτε ελαφρυτερο,ουτε βρεγμενη ηταν η πιστα.
Τετοιες χαραξεις υπαρχουν ΠΑΝΤΟΥ στον δημοσιο δρομο.
μεγαλο ζορι παντως η gt3 αμα δεν εχει ευθεια να βγαλει 20-30 χλμ/ωρα παραπανω να καθαρισει την μπουγαδα.

την αλλη σαχλα που εγραψες οτι δεν εχω οδηγησει σκαραβαιους απο που την συμπερανες?
δεν εχεις ιδεα ουτε ποσους εχω οδηγησει,ουτε ποσες φορες,ουτε σε ποιες πιστες.Για αυτο καλο ειναι να μην βγαζεις συμπερασματα. Παντα μιλαω για δικες μου εμπειριες,και οχι για το τι διαβασα στο ιντερνετ,οπως κανεις εσυ.
Και αυτα που γραφω, μπορω να τα υποστηριξω και στην πραξη οποτε θελεις. :s_empathy :s_roses :inlove: