Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#475231
Κίκιζας . έγραψε:Δεν μιλησα για ασχετο...Προφανως και μιλαμε για περιπτωσεις ανω του μεσου -οδηγικα- ορου.

Σε τετοιες περιπτωσεις ομως, ενα Evo αλλα και καθε wrc replica ουσιαστικα, ειναι με διαφορα οτι πιο προβλεψιμο και προσβασιμο κοντα στα ορια σε μεγαλο βαθμο, που μπορει να οδηγησει καποιος στα 8/10 των δυνατοτητων του αυτοκινητου...


Και το έβο θέλει καθαρή οδήγηση, καθαρές γραμμές και @@ για να πάει γρήγορα και επειδή το σασί και η 4κίνηση σου δίνει εμπιστοσύνη μπορείς να πιέσεις κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο και να πας πιο γρήγορα κάτι που ένα πισωκίνητο δε σου δίνει κακά τα ψέμματα με χαζογλιστρήματα.

Το έβο σου επιτρέπει να αποκτήσεις ένα σταθερό και γρήγορο ρυθμό με αυτό το πλαίσιο και τη μετάδοση που για παράδειγμα μια Μ3 ή Μ5 δε σου δίνει.-
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#475242
Κίκιζας . έγραψε:
Με οποιαδηποτε 4κινητη 911 σε πολυ κοντινη αναλογια κιλων/ιππο με το σκαλισμενο σου Evo (3,7kg/ps ?)
εαν βρισκοταν, οποτε ηθελες σε ορεινο στροφιλικι σαν του περιοδικου και να μην φοβασαι καθολου...


να της βαλεις και ενα τηλεσκοπιο στο ταμπλω.Θα χρειαστει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#475244
belgarion έγραψε:Έχοντας βρεθεί συνοδηγός στο Evo του dimviii στην παραλιακή , δεν πήρα επ ουδενί την αίσθηση ότι πάει μόνο του. Εγώ πάντως δεν έχω ξαναπάει έτσι και νομίζω είχε και άλλο...Ο Nikos! καταλαβαίνει τι λεω...

< >


επαιρνε αρκετα ακομα Δημητρη,απλα ηταν η πρωτη γρηγορη βολτα με τα φρεσκοφορεμενα 050,και επρεπε να αυξησεις σταδιακα ρυθμο ωστε να δεις τα ορια τους, σε σχεση με τα πολυ καλυτερα (ακομα και λιωμενα) 888.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#475258
dimviii έγραψε:
belgarion έγραψε:Έχοντας βρεθεί συνοδηγός στο Evo του dimviii στην παραλιακή , δεν πήρα επ ουδενί την αίσθηση ότι πάει μόνο του. Εγώ πάντως δεν έχω ξαναπάει έτσι και νομίζω είχε και άλλο...Ο Nikos! καταλαβαίνει τι λεω...

< >


επαιρνε αρκετα ακομα Δημητρη,απλα ηταν η πρωτη γρηγορη βολτα με τα φρεσκοφορεμενα 050,και επρεπε να αυξησεις σταδιακα ρυθμο ωστε να δεις τα ορια τους, σε σχεση με τα πολυ καλυτερα (ακομα και λιωμενα) 888.
Είμαι σίγουρος ότι είχε και άλλο και ότι το έχεις, αλλά μετά θα άρχιζα τα κιχ κιχ κιχ (κατά το γνωστό ανέκδοτο) :-)
( πλάκα κάνω, σε καμιά στιγμή δεν ένιωσα ανησυχία, ίσα ίσα το απόλαυσα)

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#475329 To σημείο που πήγαιναν με 300 πάντως είναι... :help: :help:
Τρομερό το πώς άνοιγε το Evo πάντως (καλά, δεν ήταν νορμάλ βέβαια...). :lipsealed: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#475330 Up...

http://www.evo.co.uk/porsche/carrera-gt ... shi-evo-ix

And that’s why, though we should all be thankful for cars like the Mitsubishi Evo for giving us fleeting moments of supercar performance, and the Turbo for effortlessly delivering genuine A-list pace, we should never stop dreaming about cars like the Carrera GT.


Ντίμης διαβάζοντας τη λέξη 'εφορτλεσλι' -->
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#475428
Nikos! έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Δεν μιλησα για ασχετο...Προφανως και μιλαμε για περιπτωσεις ανω του μεσου -οδηγικα- ορου.

Σε τετοιες περιπτωσεις ομως, ενα Evo αλλα και καθε wrc replica ουσιαστικα, ειναι με διαφορα οτι πιο προβλεψιμο και προσβασιμο κοντα στα ορια σε μεγαλο βαθμο, που μπορει να οδηγησει καποιος στα 8/10 των δυνατοτητων του αυτοκινητου...


Και το έβο θέλει καθαρή οδήγηση, καθαρές γραμμές και @@ για να πάει γρήγορα και επειδή το σασί και η 4κίνηση σου δίνει εμπιστοσύνη μπορείς να πιέσεις κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο και να πας πιο γρήγορα κάτι που ένα πισωκίνητο δε σου δίνει κακά τα ψέμματα με χαζογλιστρήματα.


Ναι αλλα ειναι συγκριτικα πολυ πιο ευκολο να φτασεις στα 8/10 των δυνατοτητων του, σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο πισωκινητο με παρομοια αναλογια κιλων/ιππο.

Nikos! έγραψε:Το έβο σου επιτρέπει να αποκτήσεις ένα σταθερό και γρήγορο ρυθμό με αυτό το πλαίσιο και τη μετάδοση που για παράδειγμα μια Μ3 ή Μ5 δε σου δίνει.-


Φτανουμε νομιζω στο ιδιο συμπερασμα μεδιαφορετικα λογια...
Για αυτην ακριβως την αισθηση αυτοπεποιθησης μιλαω που σου δινει ενα οποιοδηποτε wrc replica, που δεν μπορει να δωσει ενα ισχυρο πισωκινητο, ειτε Μ3, ειτε Μ5 ειτε και μια 911 GT3.
Eσυ το λες "αυτοπεποιθηση" εγω το λεω "πολυ ευκολα να πας 8/10 του αυτοκινητου", που για το καθε Evo ειναι πολυ γρηγορα σε σχεση με οτιδηποτε στο δρομο...
Ειναι η μαγικη συνεργασια ελεγχομενων διαφορικων και AYC που κανει σχεδον ολη την "βρωμικη" δουλεια... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#475432
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Με οποιαδηποτε 4κινητη 911 σε πολυ κοντινη αναλογια κιλων/ιππο με το σκαλισμενο σου Evo (3,7kg/ps ?)
εαν βρισκοταν, οποτε ηθελες σε ορεινο στροφιλικι σαν του περιοδικου και να μην φοβασαι καθολου...


να της βαλεις και ενα τηλεσκοπιο στο ταμπλω.Θα χρειαστει.


...και δορυφορικο πιατο αμα θες αμαλαχει να της βαλουμε...Παλι τρενο θα σε παει... :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#475529
Zeus έγραψε:Ντιμη, γνωστός σου;

http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... 300-xlmora

καπου παει το μυαλο μου,μιας και τα λευκα 6αρια δεν ειναι πολλα.Δεν φαινεται και καθαρα,ειναι λιγο θολη η εικονα ρε γμτ.
Η μηχανη πρεπει να ειναι 1000αρα αν καταλαβα καλα απο τα χλμ που μαζευε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#475531
Anonymous Founder έγραψε:To σημείο που πήγαιναν με 300 πάντως είναι... :help: :help:
Τρομερό το πώς άνοιγε το Evo πάντως (καλά, δεν ήταν νορμάλ βέβαια...). :lipsealed: :lipsealed:


εαν η μηχανη ειναι 1000αρα,πρεπει να ηταν παρα πολυ δυνατο το εβο,γιατι δεν ειδα να μαζευει ιδιαιτερα στην ευθεια.
Οποτε εαν 1000αρα,υπολογιστε πανω απο 600 το 6αρι.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#475646
dimviii έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:To σημείο που πήγαιναν με 300 πάντως είναι... :help: :help:
Τρομερό το πώς άνοιγε το Evo πάντως (καλά, δεν ήταν νορμάλ βέβαια...). :lipsealed: :lipsealed:


εαν η μηχανη ειναι 1000αρα,πρεπει να ηταν παρα πολυ δυνατο το εβο,γιατι δεν ειδα να μαζευει ιδιαιτερα στην ευθεια.
Οποτε εαν 1000αρα,υπολογιστε πανω απο 600 το 6αρι.

Suzuki gsxr 1000 ειναι το εργαλειο. Τα 600 δεν φτανουν κοντα 300χαω.