Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#425037
REALZEUS έγραψε:

Κίκιζας . έγραψε:Η 360 παροτι πρεπει να ειναι οτι πιο κοντα σε αισθηση απο F1 με πινακιδες , στα λεφτα αυτα, στην πλειοψηφια των Ελληνικων δρομων ειναι σχεδον πεταμενα λεφτα, τουλαχιστον για οσους αρεσκονται να χρησιμοποιουν σε σεβαστο βαθμο τις δυνατοτητες της κατασκευης και οχι απλως να σουλατσαρουν σε...νυχτερινες πιστες.


Υπάρχουν δρόμοι που μπορείς να την χαρείς και κυρίως ημερήσιες πίστες! :iconcool: Αν είναι να την ταλαιπωρείς στην κίνηση όμως, καλύτερα να μην ασχοληθείς...



Εδω στην Αθηνα, μονο προς Σουνιο, μπορεις να ευχαριστηθεις κατι τοσο απολυτα στημενο, περιεργες ωρες και ημερες με σχεδον μηδενικη κινηση...Για Μεγαρα δεν νομιζω οτι αξιζει το κοπο, μια φορα να την πας μετα βαριεσαι...ταλαιπωρειται κυριως με 2ες και 3ες στο κιβωτιο. Τετοια αυτοκινητα ειναι για ποιο "απλωτες" πιστες...

Εσεις εκει στα Βορεια δεν ξερω απο δρομους τι καλο εχετε, σιγουρα ομως αξιζει η πιστα Σερρων.

Φτανουν αυτα ομως?, εφοσον δεν μιλαμε για χρηση μονο το ΣΚ?

Εκει μπαινουν τα συγχρονα hot-hatch οπως το επερχομενο Megane RS με τους οποιους συμβιβασμους, σε απολυτη αισθηση που πχ προσφερουν Ferrari-Porsche, αλλα με χωρους για 4-5 και ακομα μεγαλυτερη ευκολια-ανεση στην καθημερινη μετακινηση. Ενα αυτοκινητο για ολα δηλαδη...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#425039
cosneo έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Η Ford εντωμεταξυ ως συνηθως, παρουσιαζει τις πιο γρηγορες εκδοσεις, προς την ολοκληρωση του κυκλου ζωης του αντιστοιχου μοντελου, οπερ και να σκασει κανεις μια 50αρα, γνωριζοντας οτι σε κανα χρονο απο τωρα θα παρουσιαστει το νεο Focus, δεν ειναι και οτι καλυτερο... :hmmm: Εκτος ισως εαν παιξει καμμια γενναιοδωρη εκπτωση, λιγο πριν το καταργησουν...


Αυτό νομίζω είναι λίγο ψιλοάκυρο. Και άλλες εταιρίες παρουσιάζουν νέα μοντέλα τους και πολύ αργότερα τις ειδικές εκδόσεις τους. Χαρακτηριστικά μου έρχεται η BMW που όλες σχεδόν οι Μ παρουσιαζονται αρκετά αργότερα των 114, 316 κλπ και ακολουθούν ξεχωριστό χρονοδιάγραμμα αντικατάστασης. Ενώ κάτι ανάλογο κάνει και η Renault. Το RS θεωρώ θα παλιωσει όταν θα παρουσιαστεί το νέο RS και όχι το νέο 1000αρι Focus.


Δες το προηγουμενο Fiesta ST...Κυκλοφορουσε 5 χρονια, μεχρι να βγαλει γρηγορη εκδοση, το 2013...
Το προηγουμενο δικινητο Focus RS...Bγηκε το 2009, ενω το "απλο" Focus παραγοταν απο το 2004...

Δεν θυμαμαι αλλους κατασκευαστες να κανουν 5 χρονια απο το λανσαρισμα του νεου μοντελου τους, για την πλεον γρηγορη εκδοση... :whistlink:

To τρεχον -καινουργιο- Megane ξεκινησε πωλησεις το δευτερο εξαμηνο του 2016 και το RS θα βγει στους δρομους πριν κλεισουν τα δυο χρονια παραγωγης του...

Το νεο Civic εβγαλε Type-R λιγους μολις μηνες μετα...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#425043
dimviii έγραψε:

εάν το συγκρινω με το ΕΒΟ Χ του 2007, όχι δεν εχει αρχιδατο στησιμο.


...εξαρταται και πως θετεις τον ορο... :whistlink:

Μπορει να μην εχει την μεγιστη ρυθμισιμοτητα των WRC replicas που τις στριβεις με οση γωνια θες σε χωμα, ασφαλτο, παγο, χιονι, αλλα στην Ελληνικη -κυριως μαπα- ασφαλτο με "κατσαρα" , ανομοιομορφη ποιοτητα ταπητα και αναποδες κλισεις, μια χαρα αρχιδατο ειναι.

Απο την στιγμη που ξεκολλαει ο πισω αξονας με γκαζι, (και οχι μονο στο "ασε" οπως στα Audi S3/RS3 και AMG A45 πχ) οσο χρειαζεται για να στριψεις χωρις "μουτρα"...
Κατι που κανενα αλλο 4κινητο Hot-hatch μεχρι στιγμης δεν μπορει να κανει σε αυτο το βαθμο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#425084
REALZEUS έγραψε:
Nikos! έγραψε:Εντάξει, λίγο άκυρο παράδειγμα το 360 ρε συ Δία. Το έσκισες.

Είναι δυνατόν να έχεις ως daily car ένα τέτοιο αυτοκίνητο?


Τόνισα ότι μιλάω για weekend car. Αλλιώς πας στα άλλα που έγραψα.


Κίκιζας . έγραψε:Η 360 παροτι πρεπει να ειναι οτι πιο κοντα σε αισθηση απο F1 με πινακιδες , στα λεφτα αυτα, στην πλειοψηφια των Ελληνικων δρομων ειναι σχεδον πεταμενα λεφτα, τουλαχιστον για οσους αρεσκονται να χρησιμοποιουν σε σεβαστο βαθμο τις δυνατοτητες της κατασκευης και οχι απλως να σουλατσαρουν σε...νυχτερινες πιστες.


Υπάρχουν δρόμοι που μπορείς να την χαρείς και κυρίως ημερήσιες πίστες! :iconcool: Αν είναι να την ταλαιπωρείς στην κίνηση όμως, καλύτερα να μην ασχοληθείς...


NiTse έγραψε:Οχι giulia στις επιλογές;


Έρωτας, αλλά μιλούσαμε για μικρότερα αυτοκίνητα, όχι οικογενειακά.

Για πίστα, αγοράζεις όχημα πίστας και το απολαμβάνεις.

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#425133 Έτσι ακριβώς, με 500-1000 αγοράζεις ένα 20ετίας και με 3-5000 φτιάχνεις εργαλείο - σώβρακο για ατελείωτο παιγνίδι. Τα απλά πολιτικά αυτοκίνητα στις πίστες υποφέρουν οι καρότσες από το στραμπούλιγμα, ειδικά αν φοράνε και semi, 5 καλές φορές στην πίστα είναι αρκετές για να αχίσουν να χαλαρώνουν οι πόντες στην καρότσα, την ακούνε τα silent block, υποφέρουν οι μπιλιοφόροι στα προσθιοκίνητα, καλά για φρένα δεν το συζητώ ειδικά στα Μέγαρα, και μετά λογικό είναι να αρχίσουν να τρίζουν τα πάντα, άντε της τελευταίας 3-5ετίας οι καρότσες να αντέξουν μερικές φορές περισσότερο, αλλά οι πίστες είναι το σκότωμα του πολιτικού καθημερινού αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#479813

Μου αρέσει πολύ. Σε αυτό το χρώμα, έτσι όπως είναι.
Ακόμη και με τον κινητήρα αυτόν, που όπως φαίνεται δεν είναι ο πιο δυνατός σε επιδόσεις, αλλά είναι 1.8 λίτρων.
Ωραία η πρησμένη μούρη.
Πρέπει να είναι απολαυστικό στην οδήγηση.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#480090