Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#51341 Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να έχουν κανένα σύστημα ώστε όταν βλέπουν Χ6 να πέφτει πάνω και να γίνονται και τα 2 ήχος και φως!
Άβαταρ μέλους
By leonp
#51374
Zorz έγραψε:
leonp έγραψε:Ο κόσμος θέλει SUV και οι κατασκευαστές ανταποκρίνονται.


Δυστυχώς η αντιSUV κίνηση είναι μειοψηφία.


SUV είναι λχ. τα Tiguan ή XC90. Αυτό το πράγμα είναι πιο άχρηστο κι από γοργόνα. :rtfm:

Αν δεν το έχεις αντιληφθεί ακόμα, ο "καθώς πρέπει" κόσμος αγοράζει suv ή αν δεν είναι suv πρέπει να έχει το ύψος των suv.

Τα χαμηλά αυτοκίνητα τα οδηγούν κάγκουρες και αυτοί που μένουν σε φτωχές περιοχές.

Επίσης, το "καθώς πρέπει" χρώμα είναι το μαύρο αλλά τα τελευταία χρόνια κάποιοι τολμηροί αγοράζουν suv και σε διαφορετικά χρώματα.
Αυτοί είναι πολύ προοδευτικοί.


Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By IKE
#51639 Αυτό είναι τόσο πιο άρχηστο από μία ML όσο μία CLS από μία Ε.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#51738 Η διαφορά είναι οτι η cls είναι πολυ πιο όμορφη απο μια e-klas ενω η GLE coupe παιζει να είναι και μεσα στα 10 ασχημότερα αυτοκίνητα ever...
Άβαταρ μέλους
By IKE
#51739 Αυτό είναι σχετικό, παραδείγματα υπάρχουν πολλά, πχ A5 5dr / A4 , BMW 3 / 4gt κ.α.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#51755 Kαλά το Α5 SB εκτός απο πιο όμορφο απο το Α4 είναι και πολύ πρακτικότερο και με καλύτερο κράτημα.
Bασικα είναι απο τα καλύτερα αυτοκίνητα που υπάρχουν.


:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#51756 ...ευτυχώς που βγαίνει εδώ η κακία γιατί στον δρόμο δεν θα ήθελα να συναντήσω κανέναν σας. Πάραυτα, όντως, λυπηρό ότι οι συνθήκες της αγοράς ανάγκασε την ΜΒ να βγάλει αυτό το όχημα και να προσπαθεί να το στηρίξει για την ματαιοδοξία μερικών του Κωλονακίου Παρνασσού. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να είναι ένα πάρα πολύ καλό όχημα, ίσως και αξιοζήλευτο για την άνεσή του σε ταξίδι.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#51770
IKE έγραψε:Αυτό είναι τόσο πιο άρχηστο από μία ML όσο μία CLS από μία Ε.

Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά διαφωνώ.

Το πρόβλημα με το μπαστάρδεμα SUV-coupeοειδούς, είναι ότι θυσιάζεις τους χώρους και τη πρακτικότητα του SUV για τις ζμπορ παραπομπές που έχει το σχήμα της οροφής χωρίς να κερδίζεις απολύτως τίποτα σε αντάλλαγμα σε πραγματικές επιδόσεις. To ίδιο ακριβώς μπορείς να πεις λχ για το A5 σε σχέση με ένα RS4 παππουδίστικου όγκου. Η διαφορά όμως είναι ότι ένα A5 μπορεί να είναι έστω ενδιαφέρον οδηγικά. Οι GLE και X6 από την άλλη, εξακολουθούν να είναι γομάρια 2+ τόννων, με κέντρο μάζας στο ύψος του 1ου ορόφου. Το ότι φόρεσαν ένα σπορ καπελάκι, δεν τα ωφελεί καθόλου στη πράξη.

Άξιες λόγου επιδόσεις off road δεν έχουν, με τις 20+άρες ζάντες που φοράνε, τα ασφάλτινα ελαστικά και τη τετρακίνηση που είναι ουσιαστικά ρυθμισμένη για χρήση δρόμου. Χώρους έχουν δυσανάλογα μικρούς αν αναλογιστείς ότι πιάνουν όγκο όσο 1 περίπτερο μαζί με τα ψυγεία για τα παγωτά. Άνετα δεν είναι, με τη πολύ σκληρή ανάρτηση που αναγκαστικά φοράνε. Γρήγορα στην ευθεία είναι, με τους κινητήρες που φοράνε με αντάλλαγμα όμως τη πολύ κακή κατανάλωση (επειδή ακριβώς έχουν να κουβαλήσουν ολόκληρο το περίπτερο, μαζί με τα ψυγεία για τα παγωτά). Συμμετοχικά στο δρόμο δεν μπορείς να τα χαρακτηρίσεις, ακριβώς επειδή οδηγείς ολόκληρο το το περίπτερο, μαζί με τα ψυγεία για τα παγωτά, καθισμένος στην οροφή του. :thumbsdown: :tomato:

Κατά την άποψη μου, κάνεις ένα σωρό παραχωρήσεις ψαλιδίζοντας τις ικανότητες του αυτοκινήτου (ή καταφεύγοντας σε ανούσια ακριβές λύσεις) με μοναδικό κέρδος τη ματαιοδοξία του οδηγού, όταν θέλει να ξεχωρίσει από τις ορδές των Range Rover στο Chelsea. :sleep:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#51773
Goldmund έγραψε:...ευτυχώς που βγαίνει εδώ η κακία γιατί στον δρόμο δεν θα ήθελα να συναντήσω κανέναν σας. Πάραυτα, όντως, λυπηρό ότι οι συνθήκες της αγοράς ανάγκασε την ΜΒ να βγάλει αυτό το όχημα και να προσπαθεί να το στηρίξει για την ματαιοδοξία μερικών του Κωλονακίου Παρνασσού. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να είναι ένα πάρα πολύ καλό όχημα, ίσως και αξιοζήλευτο για την άνεσή του σε ταξίδι.

:dizzy:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#51815 Σίγουρα θα είναι άνετο, σίγουρα θα ταξιδεύει απίστευτα, σίγουρα θα είναι γρήγορο. Εκτός δρόμου το βλέπω δύσκολο να πάει.
Οπότε γιατί να προτιμηθεί από ένα εξίσου ακριβό αυτοκίνητο λ.χ. cls
Είναι η ίδια η απορία που έχω για την ύπαρξη της X6. Τι σκ@τά εξυπηρετεί αυτό το αυτοκίνητο που δεν κάνει η Χ5;
Αν θες σπορ κουπέ αγοράζεις μια cl ή μια cls. Αν θες εκτός δρόμου αγοράζεις ml.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#51846 Ας μην αρχίσουμε πάλι τις βλακείες για τα SUV, εγώ αρνούμαι, τουλάχιστον ας έρθει ο skullone που έχει και ένα επίπεδο ευαγγελιστή της αυτοκίνησης©

SUV επιδόσεων θα ήτω φοβερό και εμπορικά επιτυχημένο, βασικά ένα υπάρχει και σπάει κόκκαλα, το F150 Raptor. Είναι το μόνο που ο σπορ προσανατολισμός του είναι εκτός δρόμου (χωρίς να είναι αντιφταικό με τον σπορ εντός, ίσα ίσα).

ΟΜΩΣ, είναι αστείο να λέμε πως το X6 είναι ανευ ουσίας επειδή δεν έχει 5η πόρτα χωρίς να λέμε ταυτόχρονα πχ για την ΗΛΙΘΙΑ μόδα με τα σενταν αυτοκίνητα. Και μία E200 είναι εξίσου άνευ ουσίας (αν όχι περισσότερο) σε σχέση με μία E200 sw. Και προκαλώ τον οποιοδήποτε να διαισθανθεί© διαφορά σε ακαμψία ή δε ξέρω τι.

Για να μην παρεξηγηθώ, πιστεύω πως τα περισσότερα SUV είναι ψιλοκιτς υπό την έννοια πως προσποιούνται ότι είναι κάτι που δεν είναι. Είναι απλά επιβατικά station με λίγο υπερυψωμένη οροφή. Γι'αυτό και οι θυσίες σε οδική συμπεριφορά κλπ είναι ελάχιστες, ένα X5/6 έχει ελάχιστη διαφορά σε όλα από μια 5άρα, πρακτικά είναι μία 5αρα MPV με φαντεζί look. Τα κέντρα βάρους κλπ είναι απλά σαχλαμάρες, και όσο υπάρχουν οφείλονται στην διαρύθμιση χώρων, όχι στις και καλά εκτός δρόμου δυνατότητες και τα +2εκ ύψος από το έδαφος. Ομοίως σαχλαμάρες είναι και οι εκτός δρόμου δυνατότητες. Όχι ότι δεν υπάρχουν, απλά διαφέρουν ελάχιστα από μία 535Xi. (το ελάχιστα πάει στους πρόβολους και το +1εκ ύψους από το έδαφος).

Επίσης, το αυτοκίνητο καλώς ή κακώς το παίρνουμε ΚΑΙ σαν παιχνίδι/στολίδι. Ο πατέρας του καθενός από εμας που κατά 95% έχει κάποιο σεντάν, θα μπορούσε να είχε πάρει station. Αφενώς δεν θα του άρεσε, οπότε θα είχε ένα αμάξι που δεν του αρέσει (τόσο έστω), αφετέρου που θα του χρειαζόταν? Πιθανότατα ποτέ. Οπότε τι έχασε που πήρε σεντάν αντί station? Τίποτα.
Αυτό ισχύει και για πολλούς που πήραν Χ6 αντί Χ5, ούτε γίγαντες θα βάλουν πίσω, ούτε θα φορτώσουν το ΚΟΝΤΡΑ ΜΠΑΣΟ και τον ΦΙΚΟ του προσπέκτους.

Εν κατακλείδι, για να ολοκληρώσω αυτό το rant, σαν καταναλωτές θα πρέπει να τιμάμε τα σωστά σχεδιασμένα προϊόντα (αν και το 80% των αυτοκινήτων δεν ανήκουν εκεί) αλλά να προσέχουμε να μη λέμε τη μία τα σύκα---->σύκα και την άλλη τα σύκα--->σκάφη.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#51847
kyr80 έγραψε:Σίγουρα θα είναι άνετο, σίγουρα θα ταξιδεύει απίστευτα, σίγουρα θα είναι γρήγορο. Εκτός δρόμου το βλέπω δύσκολο να πάει.
Οπότε γιατί να προτιμηθεί από ένα εξίσου ακριβό αυτοκίνητο λ.χ. cls
Είναι η ίδια η απορία που έχω για την ύπαρξη της X6. Τι σκ@τά εξυπηρετεί αυτό το αυτοκίνητο που δεν κάνει η Χ5;
Αν θες σπορ κουπέ αγοράζεις μια cl ή μια cls. Αν θες εκτός δρόμου αγοράζεις ml.


Και γιατί να αγοράσεις cls αντί για μία E-station? Είναι το ίδιο σπορ μηχανικά + έχει άπειρους χώρους.

Η απάντηση είναι ίδια και στο δίλημα X5-6
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#51857 Προσωπικά γιατι η CLS είναι πολυ πιο όμορφη απο μια E klas SW.
Αντίθετα η Χ6 είναι πολύ πιο άσχημη απο τη Χ5.
Αυτο είναι το πρόβλημα που έρχεται να προστεθει στα υπολοιπα.Τα Χ6 &GLE coupe δε βλέπονται.
Φυσικά αυτες είναι προσωπικές απόψεις.Σε καποιους μπορεί να αρέσουν οπότε ...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#51859 Στο μόνο που διαφωνώ είναι:
IKE έγραψε: Γι'αυτό και οι θυσίες σε οδική συμπεριφορά κλπ είναι ελάχιστες, ένα X5/6 έχει ελάχιστη διαφορά σε όλα από μια 5άρα, πρακτικά είναι μία 5αρα MPV με φαντεζί look. Τα κέντρα βάρους κλπ είναι απλά σαχλαμάρες, και όσο υπάρχουν οφείλονται στην διαρύθμιση χώρων, όχι στις και καλά εκτός δρόμου δυνατότητες και τα +2εκ ύψος από το έδαφος.

Υπάρχουν διαφορές, αρκετά μεγάλες στο δρόμο. Απλά το αγοραστικό τους κοινό δεν ασχολείται και ίσα ίσα που λόγω ψηλότερης θέσης οδήγησης τους φαίνεται καλύτερο το suv. Η απόσταση από το έδαφος πρέπει να είναι στο +10εκ, όχι ότι κάνει διαφορά με τις δρομίσιες αναρτήσεις που εξοπλίζονται.