Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#51865
IKE έγραψε:
kyr80 έγραψε:Σίγουρα θα είναι άνετο, σίγουρα θα ταξιδεύει απίστευτα, σίγουρα θα είναι γρήγορο. Εκτός δρόμου το βλέπω δύσκολο να πάει.
Οπότε γιατί να προτιμηθεί από ένα εξίσου ακριβό αυτοκίνητο λ.χ. cls
Είναι η ίδια η απορία που έχω για την ύπαρξη της X6. Τι σκ@τά εξυπηρετεί αυτό το αυτοκίνητο που δεν κάνει η Χ5;
Αν θες σπορ κουπέ αγοράζεις μια cl ή μια cls. Αν θες εκτός δρόμου αγοράζεις ml.


Και γιατί να αγοράσεις cls αντί για μία E-station? Είναι το ίδιο σπορ μηχανικά + έχει άπειρους χώρους.

Η απάντηση είναι ίδια και στο δίλημα X5-6


Γιατί....
kostis20 έγραψε:Προσωπικά γιατι η CLS είναι πολυ πιο όμορφη απο μια E klas SW.<br abp="749">Αντίθετα η Χ6 είναι πολύ πιο άσχημη απο τη Χ5.<br abp="750">Αυτο είναι το πρόβλημα που έρχεται να προστεθει στα υπολοιπα.Τα Χ6 &GLE coupe δε βλέπονται.<br abp="751">Φυσικά αυτες είναι προσωπικές απόψεις.Σε καποιους μπορεί να αρέσουν οπότε ...



Δυστυχώς έχουμε μπερδέψει τα suv με τα εκτός δρόμου. Όχι εμείς σαν αγοραστές, αλλά οι εταιρείες που τα πουλάνε. Στην προσπάθειά τους για μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#51869 Και η X5 είναι πιο όμορφη* από μία 540 station.

*=λιγότερο άσχημη.

Το όμορφο έχει ξεφτυλιστεί εντελώς, μιλάμε για το γυφταριό, με ψέυτικα στολίδια, χάντρες, νίκελα, μπιρμπιλόγια, ψεύτικους αεραγωγούς, ψεύτικες εξατμίσεις, "αεροδυναμικές" κλπ. Τουλάχιστον βλέπω πως ο ευαγγελισμός της "πραγματικής αυτοκίνησης" και οι βλακείες του παρελθόντος έχουν κοπάσει πολύ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#51883
IKE έγραψε:Και η X5 είναι πιο όμορφη* από μία 540 station.

*=λιγότερο άσχημη.

Το όμορφο έχει ξεφτυλιστεί εντελώς, μιλάμε για το γυφταριό, με ψέυτικα στολίδια, χάντρες, νίκελα, μπιρμπιλόγια, ψεύτικους αεραγωγούς, ψεύτικες εξατμίσεις, "αεροδυναμικές" κλπ. Τουλάχιστον βλέπω πως ο ευαγγελισμός της "πραγματικής αυτοκίνησης" και οι βλακείες του παρελθόντος έχουν κοπάσει πολύ.


Εμένα μου αρέσει παραπάνω η 5αρα SW από την Χ5 .
Κατά τα αλλα διαφορές υπάρχουν αν και μικρές.Ας πούμε εγώ που οδηγώ αρκετά συχνά και το Α4 allroad εκτός από το Α5 τις καταλαβαίνω .
Άβαταρ μέλους
By dstou
#51914
Είναι η ίδια η απορία που έχω για την ύπαρξη της X6. Τι σκ@τά εξυπηρετεί αυτό το αυτοκίνητο που δεν κάνει η Χ5;


Βασικά εγώ απορώ με τις απορίες που έχετε. Είναι κάτι το νεωτερίστικο (άσχετα αν είναι λαλακία ή όχι), είναι μάλλον πιο επιβλητικό (αυτό κι αν μετράει για μερικούς), υπόσχεται μεγαλύτερες συγκινήσεις από την τζιπούρα στο δρόμο (άσχετα αν δεν τις επιβεβαιώσει, τις υπόσχεται πειστικότατα και συνήθως η φήμη μετράει και αυτή), έχει περισσότερη εξκλουσιβιά, και εν τέλει σε μερικούς ΑΡΕΣΕΙ νέτα - σκέτα.
Πέντε λοιπόν λόγοι, και το πιθανότερο να υπάρχουν και άλλοι, μια (σοβαρή) έρευνα αγοράς θα τους αποκαλύψει και αυτούς.Και ο καθένας από αυτούς από μόνος του σοβαρότατος για κάποιους να το αγοράσουν, πολλώ δε ο συνδυασμός τους, με την προσωπική ιεράρχηση του καθένα βέβαια.
Άλλη απορία υπάρχει? :innocent:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#51975
kostis20 έγραψε:Εμένα μου αρέσει παραπάνω η 5αρα SW από την Χ5 .
Κατά τα αλλα διαφορές υπάρχουν αν και μικρές.Ας πούμε εγώ που οδηγώ αρκετά συχνά και το Α4 allroad εκτός από το Α5 τις καταλαβαίνω .


Γιατί δεν πήρες ένα RX8 όμως? Θύμα του μάρκετιν?
Άβαταρ μέλους
By IKE
#51976
mirage έγραψε:Με την CLS station τι γινεται;

Sent from Corsair's brick


Θα το εξετάσουμε αυτό μόλις βγεί X6 station :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#51992 H Χ6 στην περιπτωση της bmw αλλα και η GLE εν προκειμενω για την mercedes, ειναι μια μαρκετινιστικη κυριως προσπαθεια, παντρεματος των εννοιων "SUV" και "sport".

Απ' οσο αντιλαμβανομαι εγω τουλαχιστον, μαλλον προκειται για μια εναλλακτικη, πιο...trendy(?), πιο ιδιαιτερη προταση ενος SUV με πιο σπορ εμφανιση, και σε ενα βαθμο πιο σπορ αισθηση στο δρομο, θυσιαζοντας παραλληλα ενα ποσοστο της μεγιστης δυνατης ευρυχωριας και ανεσης, που ετσι κι αλλιως προσφερουν συνηθως τα SUV, σε σχεση με αντιστοιχα σε συνολικο μηκος -και ισως budget- Sedan.

Aπλως η εξελιξη αυτη της κατηγοριας, δειχνει ακριβως οτι εχει ζητηση, και μαλιστα απο μια κατηγορια ανθρωπων που μαλλον θεωρει οτι με ενα αυτοκινητο, μπορει να τα κανει ολα στον ιδιο βαθμο εξαιρετικα, και μαλιστα αυτο μπορει να συνοδευεται με μια υπεροπτικη αισθηση ανωτεροτητας, σε σχεση μεαλλες κατηγοριες οχηματων, αλλα και με οτιδηποτε αλλο κινειται γενικως, εντος και εκτος δρομου.

Σε ενα μικρο ποσοστο, αυτο φαινεται να το εχουν πετυχει ηδη, κατασκευαστες οπως η Porsche (νεα Cayenne/Macan) αλλα και η Land Rover (νεο Range Rover Sport/Εvoque) στις αντιστοιχες SUV κατηγοριες και πλεον προσπαθουν να βρεθουν πολυ κοντα, Audi, Bmw και Merc , στην προκειμενη, και με την GLE...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#52038
IKE έγραψε:
kostis20 έγραψε:Εμένα μου αρέσει παραπάνω η 5αρα SW από την Χ5 .
Κατά τα αλλα διαφορές υπάρχουν αν και μικρές.Ας πούμε εγώ που οδηγώ αρκετά συχνά και το Α4 allroad εκτός από το Α5 τις καταλαβαίνω .


Γιατί δεν πήρες ένα RX8 όμως? Θύμα του μάρκετιν?

Δεν έχει πορτ μπαγκαζ :rtfm: :rtfm:
Και καίει...
Κατα τα άλλα να η εμπνευση για την X6 και την GLE coupe...
Εικόνα :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#52176 Φοβερό είναι το Aztec, απλά βγήκε 20 χρόνια μπροστά από την εποχή του.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#52184
IKE έγραψε:Φοβερό είναι το Aztec, απλά βγήκε 20 χρόνια μπροστά από την εποχή του.



Κάτι σε βάζουν στο φαί. :s_wacko :s_hang
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#52199
mirage έγραψε:Με την CLS station τι γινεται;


Το είχα ξεχάσει τελείως αυτό το δημιούργημα, νόμιζα ότι έκανες πλάκα. Περιμένω τώρα CLΕ smart 5d όμως.

Δεν βαριέστε, αν διαβάζουμε ότι θα αναζητηθεί στήριξη για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία από τα κράτη, ας τα θυμόμαστε αυτά. Σαν τις Big Three, σαν το Τσοβόλα δώσ'τα όλα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#52215 Ειναι παρα πολυ δημοφιλης η εν λογω εκδοχη. Και αρκετα ωραια, πιο ωραια στα ματια μου απο την sedan.

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By dstou
#52319 Κάποια εποχή έπαιζε και η R-κλάσε, η σπορ-στέησον εκδοχή του Μ-κλάσε, η οποία, φυσικά, βγήκε και σε ΑΜΓ εκδοχή για ακόμη πιο σπορ. Το πείραμα έλαβε τέλος πρόωρα.

Εικόνα